Verliefd??
dinsdag 13 november 2018 om 07:36
Ik ben 25, vriend 27. Officieel zijn we nu 1,5 maand samen, maar we kennen elkaar inmiddels een halfjaartje. Ik ben dol op hem; ik wil bij hem zijn, ik wil hem zoenen, ik wil hem zien, maar ik kwam er een beetje over aan het nadenken.. Dat ik me nou ontzettend verliefd voel; nee, dat niet zo. Nu ben ik overigens al 8 jaar zo’n beetje niet meer verliefd geweest en dat voelde heel intens kan ik mij herinneren. Uiteindelijk ben ik door die jongen afgewezen en was ik de verliefdheid zo weer kwijt.
Ik vraag me af wat verliefdheid inhoud. Wellicht voor iedereen anders, maar de verliefdheid van toen liet me echt stotteren, uitkijken naar (toen nog
) sms’jes. Nu ben ik gewoon heel graag bij hem, voel ik me blij als hij zijn arm om me heen slaat. Waar zit het verschil?
Ik vraag me af wat verliefdheid inhoud. Wellicht voor iedereen anders, maar de verliefdheid van toen liet me echt stotteren, uitkijken naar (toen nog
donderdag 15 november 2018 om 10:16
Daar kom je alleen met de tijd achter. Als het fijn en natuurlijk loopt, je naar elkaar verlangt en gewoon goed en lief voor elkaar bent dan komt dat houden van vanzelf. Het ene moment voel je het wat meer dan het andere moment.Paradijsvogell schreef: ↑15-11-2018 08:47Je hebt gelijk hoor Trien. Ben ik met je eens alleen wil ik niet dat het uiteindelijk niet over gaat in een houden van.
Er is geen draaiboek voor hoe de liefde hoort te zijn. Het moet enkel bij jou als persoon passen, jij moet in evenwicht zijn met je vriend.