Verliefd?
zondag 29 maart 2009 om 18:35
Jullie zullen wel denken, daar is er weer een…Normaal lees ik ook alleen maar mee.
Vorig jaar heb ik op een beurs een hele erge leuke jongen leren kennen. We hadden een leuke avond (feest) en hebben mailadressen uitgewisseld.Daarna nog wel wat gemaild maar na een paar mails was het stil.
Tot ik 3 weken geleden (dus een jaar later) opeens een mail van hem kreeg. Hoe het met me ging enzo. Ik natuurlijk een aantal dagen gewacht en geschreven dat het goed gaat enzo. Na een aantal mails wilde hij graag een keer afspreken, en ik ook natuurlijk Hij heeft een nieuwe baan in mijn stad en zo hebben we dus donderdag een ‘date’ gehad. Ik was meteen weer helemaal onder de indruk en het was gewoon supergezellig. Ik vroeg nog waarom hij nu opeens weer mailde en hij zei dat hij me nooit helemaal vergeten was en nu hij toch bij mij in de stad komt werken….'
De dag na de 'date' heb ik hem een sms gestuurd, heel algemeen met: t was gezellig, volgende keer kroegentocht ( was zijn idee), kreeg ik meteen een sms terug met: je was me voor. Ik vind je een indrukwekkende dame en ik vond het ook erg gezellig...
Nu ben ik dus eigenlijk benieuwd: Is dit goed nieuws of moet ik er niets van verwachten? Ik ben al 4 dagen vrolijk erom maar ik weet eigenlijk niet waarom en wat ik ermee aanmoet.. ik wil niet te hard van stapel lopen maar ik vind hem wel echt leuk…
Pfff..lang geleden dat ik dit zo heb gevoeld maar straks loop ik te hard van stapel en ziet hij mij als een ‘gewone’ vriendin!!
zal ik nog sms'en of mailen?? of wachten??
Iemand raad??
Vorig jaar heb ik op een beurs een hele erge leuke jongen leren kennen. We hadden een leuke avond (feest) en hebben mailadressen uitgewisseld.Daarna nog wel wat gemaild maar na een paar mails was het stil.
Tot ik 3 weken geleden (dus een jaar later) opeens een mail van hem kreeg. Hoe het met me ging enzo. Ik natuurlijk een aantal dagen gewacht en geschreven dat het goed gaat enzo. Na een aantal mails wilde hij graag een keer afspreken, en ik ook natuurlijk Hij heeft een nieuwe baan in mijn stad en zo hebben we dus donderdag een ‘date’ gehad. Ik was meteen weer helemaal onder de indruk en het was gewoon supergezellig. Ik vroeg nog waarom hij nu opeens weer mailde en hij zei dat hij me nooit helemaal vergeten was en nu hij toch bij mij in de stad komt werken….'
De dag na de 'date' heb ik hem een sms gestuurd, heel algemeen met: t was gezellig, volgende keer kroegentocht ( was zijn idee), kreeg ik meteen een sms terug met: je was me voor. Ik vind je een indrukwekkende dame en ik vond het ook erg gezellig...
Nu ben ik dus eigenlijk benieuwd: Is dit goed nieuws of moet ik er niets van verwachten? Ik ben al 4 dagen vrolijk erom maar ik weet eigenlijk niet waarom en wat ik ermee aanmoet.. ik wil niet te hard van stapel lopen maar ik vind hem wel echt leuk…
Pfff..lang geleden dat ik dit zo heb gevoeld maar straks loop ik te hard van stapel en ziet hij mij als een ‘gewone’ vriendin!!
zal ik nog sms'en of mailen?? of wachten??
Iemand raad??
zondag 29 maart 2009 om 18:41
Haha, bedankt voor je sneller reacties.. ik ben nl nu alleen op vakantie en ik voel me echt zo lekker, maar kan dus niet echt mn ei kwijt aan vriendinnen..en hem niet lastig vallen
Ik denk er echt te vaak aan..pff.. maar zo naar de duitse bios gaan, misschien dat ik er dan even niet aan denk!! Ik zal jullie zeker op de hoogte houden!!
ps: was het maar mn buurman
Ik denk er echt te vaak aan..pff.. maar zo naar de duitse bios gaan, misschien dat ik er dan even niet aan denk!! Ik zal jullie zeker op de hoogte houden!!
ps: was het maar mn buurman

zondag 29 maart 2009 om 19:19
quote:Golfmeisje schreef op 29 maart 2009 @ 18:37:
Wachten, ik zou wachten!!
En ons dan op de hoogte houden! Ik ruik een tweede " buurman" topic!
Het wordt duidelijk weer lente..
Tijd voor advies van Zwieber '
Ja, TO, je komt precies op tijd. Buuv en buurman hebben elkaar al bijna namelijk.
Heb nog nooit meegemaakt dat een man/jongen die dat zei (indrukwekkende dame enzo) niet meer wil trouwens.
Goed nieuws denk ik dus. En jij bent aan zet (heb ook wat van Zwieber geleerd ), jij moet nu dus sms-en/mailen/bellen/uitnodigen/etc. Durf je dat?
Wachten, ik zou wachten!!
En ons dan op de hoogte houden! Ik ruik een tweede " buurman" topic!
Het wordt duidelijk weer lente..
Tijd voor advies van Zwieber '
Ja, TO, je komt precies op tijd. Buuv en buurman hebben elkaar al bijna namelijk.
Heb nog nooit meegemaakt dat een man/jongen die dat zei (indrukwekkende dame enzo) niet meer wil trouwens.
Goed nieuws denk ik dus. En jij bent aan zet (heb ook wat van Zwieber geleerd ), jij moet nu dus sms-en/mailen/bellen/uitnodigen/etc. Durf je dat?
zondag 29 maart 2009 om 19:29
Heel simpel: je mailt hem en schrijft iets in de trant van: ik vond het ook erg gezellig en die kroegentocht zie ik wel zitten. Mijn agenda is echter supervol dus ik zou graag nu al een datum willen prikken, anders is het zo weer een jaar verder (smiley). Heb er zin bladiebla, groet TO
En ja, jij bent aan zet. Ik zou het snel doen, je laat hem nu al vier dagen wachten. Het moet niet veel langer worden.
En ja, jij bent aan zet. Ik zou het snel doen, je laat hem nu al vier dagen wachten. Het moet niet veel langer worden.
zondag 29 maart 2009 om 20:43
Tja tjee, wat te doen? Je kunt idd nog even op je handen gaan zitten en afwachten, maar missch ook weer niet te lang... dan valt het misschien te veel op dat je idd hebt zitten wachten op hem en dan zelf maar eens gaat smssen.... Zou zo leuk zijn dat hij inmiddels dúsdanig gek op jou is dat ie zelf smst ipv dat ie je laat wachten.... Maar missch durft hij ook niet, of denkt: ik heb als laatste gesmst dus nu zij weer! Ja misschien toch íets van je laten horen... mannen zijn tenslotte ook maar mensen!
Maar goed, stel, je smst dus, dan is de vraag: wat sms je terug he???
Tjee, ik ben eigenlijk de laatste die je zou moeten adviseren want ik heb ooit een topic gehad waar ik ook een oproep deed met: stille liefde, wat te doen??? Ik had geen idee!!!!
Maar goed, stel, je smst dus, dan is de vraag: wat sms je terug he???
Tjee, ik ben eigenlijk de laatste die je zou moeten adviseren want ik heb ooit een topic gehad waar ik ook een oproep deed met: stille liefde, wat te doen??? Ik had geen idee!!!!
Het is goed openhartig naar anderen te zijn, maar met eerlijkheid moet je voorzichtig zijn, en als het mogelijk is moet je respectvolle en aardige woorden gebruiken. Confucius
zondag 29 maart 2009 om 22:18
Tja, ik vind het echt lastig. Op zich heb ik de laatste sms geschreven.. dus aan de ene kant vind ik dat hij nu weer aan de beurt is. Hij weet dat ik op vakantie ben dus misschien wacht hij expres.. ik vind het zo moeilijk. Ook omdat ik niet echt weet of hij me wel echt leuk vind ( ja ik weet het, onzeker)
Misschien is het idd handig om een mail te sturen wanneer we gaan kroegen...
In ieder geval superbedankt voor de reacties tot nu toe!!!
Misschien is het idd handig om een mail te sturen wanneer we gaan kroegen...
In ieder geval superbedankt voor de reacties tot nu toe!!!
maandag 30 maart 2009 om 18:40
Heerlijk om al dagen zo vrolijk te zijn. Zou vooral mailen en eens kijken waar de kroegentocht jullie brengt .
Maar wil je eigenlijk ook wel graag behoeden voor een teleurstelling. Je omschrijving doet mij een beetje denken aan hoe mijn scharrel de laatste weken wat oude contacten opnieuw heeft opgezocht nu hij in een nieuwe stad woont... Vooral om weer nieuw sociaal leven in zijn omgeving op te bouwen en gezellige dingen te kunnen doen (en ongetwijfeld om op de versiertour te kunnen, maar dat durft ie mij niet te vertellen). Hartstikke leuk als je zonder te hoge verwachtingen van die aandacht kunt genieten.
Laat vooral weten of/hoe hij verder reageert Ik blijf meelezen!
Maar wil je eigenlijk ook wel graag behoeden voor een teleurstelling. Je omschrijving doet mij een beetje denken aan hoe mijn scharrel de laatste weken wat oude contacten opnieuw heeft opgezocht nu hij in een nieuwe stad woont... Vooral om weer nieuw sociaal leven in zijn omgeving op te bouwen en gezellige dingen te kunnen doen (en ongetwijfeld om op de versiertour te kunnen, maar dat durft ie mij niet te vertellen). Hartstikke leuk als je zonder te hoge verwachtingen van die aandacht kunt genieten.
Laat vooral weten of/hoe hij verder reageert Ik blijf meelezen!
maandag 30 maart 2009 om 22:11
haha, kan met goed voorstellen dat jullie even geen zin hebben. Ik denk ook niet dat ik snel weer nieuws heb aangezien ik op vakantie ben en dus niet ga daten...
starlight: superbedankt voor je berichtje over dat daten in de stad. Dat is inderdaad nog een optie om over na te denken.. maar ik hoop het zo van niet!! Ik heb het opzetje inmiddels staan en ga deze deze week maar versturen, niet te snel natuurlijk want dat is ook weer zo desperate..
Bedankt voor de adviezen!!
starlight: superbedankt voor je berichtje over dat daten in de stad. Dat is inderdaad nog een optie om over na te denken.. maar ik hoop het zo van niet!! Ik heb het opzetje inmiddels staan en ga deze deze week maar versturen, niet te snel natuurlijk want dat is ook weer zo desperate..
Bedankt voor de adviezen!!
maandag 30 maart 2009 om 23:00
zaterdag 4 april 2009 om 16:48
zaterdag 4 april 2009 om 23:25
woensdag 8 april 2009 om 22:56
Hmm, vandaag na een paar smsjes een mail gehad dat hij het nog niet weet allemaal. Volgens mij heeft hij nog last van zn vorige relatie. Heb terug gestuurd dat ik geen zin heb in gedoe en gezeur. Wil n leuke relatie en anders maar niet. Heb geen zin om een soort van luisterend oor te worden en verder niets. Ik vond het een rare mail omdat hij zelf weer contact met mij had gezocht. Vraag me nu af waarom. Pff, wel lastig en jammer hoor. Maar gelukkig ben ik er wel 4 dagen vrolijk door geweest en dat is ook wel erg leuk! Wordt hopelijk vervolgd!