Verliefde collega?

29-03-2020 22:31 23 berichten
2020
anoniem_396807 wijzigde dit bericht op 11-04-2020 12:46
99.65% gewijzigd
Ik lees niks verliefds. Wel een gekke conclusie van jou.
Alle reacties Link kopieren
Ik lees ook niets verliefds, en inderdaad veel aannames. Wel knap dat je promotie kunt maken terwijl je 'me naam' schrijft. Ik zou er voor gaan, want zo'n kans krijg je ergens anders niet snel hoor.
Alle reacties Link kopieren
Wat zijn die speciale smileys dan? en waarom is het raar dat hij bij je naam noemt? is het ander mevrouw en mijnheer die en die op kantoor ipv van elkaar bij de voornaam noemen? Als je intensief samenwerkt met een collega lijkt het me normaal als je over je weekend of vrienden en familie praat zo af en toe, of gaat het contact wat flirterig, hoewel dit ook niks wil zeggen natuurlijk. Als hij in een relatie zit is er niks verwarrends aan, dan zou jij niks verder moeten willen of denken tot hij zelf eventueel eerst een punt achter die relatie zou zetten, makkelijk zat.
Ik denk dat hij niet verliefd op je is.
Ik snap niet zo goed wat je (sociale) leven met die promotie te maken heeft.

Of die man nu verliefd is of erg familiair doet er niet toe.
Jij bent niet verantwoordelijk voor zijn gedrag. Wel voor je eigen gedrag. Als je je er ongemakkelijk bij voelt hou dan beleefde afstand. Als hij geen hints oppikt, zeg hem dan duidelijk dat je het professioneel wil houden. Probleem opgelost.
Of was dat het probleem niet ?
Goeiemorgen zeggen is in mijn ogen elementaire beleefdheid.

Ben jij misschien op hém verliefd, zonder dat je het wil, of onbewust?
Alle reacties Link kopieren
Als je al de hele dag met elkaar in een ruimte werkt en dan ook nog daarbuiten steeds met elkaar appt, dan kán er wat meer aan de hand zijn. Ik zou alert zijn. Maar hoeft niet perse natuurlijk.
Hoe sta je er zelf in? Zou je het eigenlijk wel leuk vinden, diep in je hart?
Beter een half motto....
Alle reacties Link kopieren
Meprim schreef:
29-03-2020 23:19
Ik lees ook niets verliefds, en inderdaad veel aannames. Wel knap dat je promotie kunt maken terwijl je 'me naam' schrijft. Ik zou er voor gaan, want zo'n kans krijg je ergens anders niet snel hoor.
Is dit nou nodig?

TO, kan dat hij veel tijd aan je besteed, maar hoeft geen verliefdheid te zijn. Heb je weleens aan hem gevraagd waarom hij die promotie niet zonder jou wil? En hebben jullie beiden een relatie?
Alle reacties Link kopieren
Wat maakt het uit, laat die champignon tussen je lipjes glijden.
Damned if I don’t
Alle reacties Link kopieren
[...]
juniormoderatorviva wijzigde dit bericht op 30-03-2020 05:10
Reden: Trollen
97.96% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Jij wil dat hij verliefd op je is!
Wat een rare man, dat hij alleen promotie wil maken met jou.
Zeg me naam, zeg me naam
Alle reacties Link kopieren
Charlotte2020 schreef:
29-03-2020 23:27
Ik snap niet zo goed wat je (sociale) leven met die promotie te maken heeft.

Of die man nu verliefd is of erg familiair doet er niet toe.
Jij bent niet verantwoordelijk voor zijn gedrag. Wel voor je eigen gedrag. Als je je er ongemakkelijk bij voelt hou dan beleefde afstand. Als hij geen hints oppikt, zeg hem dan duidelijk dat je het professioneel wil houden. Probleem opgelost.
Of was dat het probleem niet ?
Volledig mee eens :-)
Alle reacties Link kopieren
Waar ik vooral benieuwd naar ben... hij noemt je bij je naam en dat vind je raar. Hoe moet hij jou dan noemen? Mevrouw?
Alle reacties Link kopieren
Mmmm..... ik zie het anders.

Ik denk dat hij je op zijn minst heel interessant vindt. Als je 30 jaar ouder was geweest dan hij had je nooit zoveel aandacht gekregen, Zo zijn mannen gewoon.
ViezeHond schreef:
30-03-2020 00:17
Wat maakt het uit, laat die champignon tussen je lipjes glijden.
:-D :-D
Alle reacties Link kopieren
Orpheus13 schreef:
30-03-2020 14:26
Mmmm..... ik zie het anders.

Ik denk dat hij je op zijn minst heel interessant vindt. Als je 30 jaar ouder was geweest dan hij had je nooit zoveel aandacht gekregen, Zo zijn mannen gewoon.
Goede opmerking. Het kan zeker zo zijn, maar mensen van min of meer dezelfde leeftijd hebben meestal ook meer gemeenschappelijke interesses. Als Joanne1985 dus 30 jaar ouder was zou ze heel waarschijnlijk in die zin minder interessant zijn voor haar collega.
Alle reacties Link kopieren
Okee, laat ik het dan zou zeggen: "Als hij je ontzettend lelijk zou vinden, zou hij je die aandacht echt niet geven".
Alle reacties Link kopieren
Ik zeg tegen mijn naaste medewerker als ze weer een grote bek heeft dat ik ook van haar hou

what does that make me?
Alle reacties Link kopieren
Orpheus13 schreef:
31-03-2020 13:01
Okee, laat ik het dan zou zeggen: "Als hij je ontzettend lelijk zou vinden, zou hij je die aandacht echt niet geven".

Sowieso dit. Maar vrouwen denken niet zo, gek genoeg.
Alle reacties Link kopieren
Joh, sommige collega's zoeken graag ergens iets achter. Ik had een collega (man) waar ik het prima mee kon vinden. We zaten ook samen in een bordspelclubje, echt heel gezellig. We zaten ook bij elkaar op de kamer, dus gesprekken gingen ook nog wel eens over meer persoonlijke dingen. Maar mijn interesses waren vriendschappelijk en de zijne ook, want helemaal hoteldebotel van zijn vriendin (al jaaaren). Op kantoor ging de roddel dat wij dus iets hadden. Want zo verdacht. Twee andere collega's werkten ook veel samen ivm een gezamelijke klant, hetzelfde verhaal.

Dus laat ze lekker lullen (of beter, zeg dat ze overdrijven) en houdt voor jezelf in de gaten dat het wel vriendschappelijk blijkt.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven