Verscheurd van verdriet
maandag 14 mei 2018 om 00:38
Mijn rots, mijn grote liefde heeft 3wk geleden onze relatie na ruim 10jr verbroken.
De reden was dat hij sinds een paar weken "het gevoel" mist.
En ik? Ik kan er niet bij met mijn hoofd. Inmiddels al 7kg afgevallen, ik slaap max 3hr per nacht, ik loop continue te huilen of tranen weg te slikken, ook als ik afleiding zoek.
Ik mis hem zo in alles, al eerder is er een lange relatie geëindigd maar dat deed niet half zo zeer.
Iemand enig idee, hoe ik hem kan laten ervaren dat er nog zoveel is(ook hij stond te huilen en te trillen bij het afscheid).
Van de week kwam hij nog even wat halen en het gaat ook met hem niet goed(droevig gezicht, stort zich volledig op werk).
Ik krijg ergens het gevoel dat hij een keuze heeft gemaakt waarvan hij hoopte dat het de goede zou zijn maar waar hij nu niet meer achter staat.
Het liefst laat ik 1000-en bloemen, kaartjes en bijvoorbeeld lunches bezorgen om hem te laten voelen dat er nog steeds zoveel zit. Ik probeer hem nu ruimte te geven maar hier kan ik zelf niet mee overweg.
Oxapam werkt niet, uithuilen daar komt geen einde aan, afleiding genoeg maar werkt ook niet.
Wie heeft ideeen of raad?
De reden was dat hij sinds een paar weken "het gevoel" mist.
En ik? Ik kan er niet bij met mijn hoofd. Inmiddels al 7kg afgevallen, ik slaap max 3hr per nacht, ik loop continue te huilen of tranen weg te slikken, ook als ik afleiding zoek.
Ik mis hem zo in alles, al eerder is er een lange relatie geëindigd maar dat deed niet half zo zeer.
Iemand enig idee, hoe ik hem kan laten ervaren dat er nog zoveel is(ook hij stond te huilen en te trillen bij het afscheid).
Van de week kwam hij nog even wat halen en het gaat ook met hem niet goed(droevig gezicht, stort zich volledig op werk).
Ik krijg ergens het gevoel dat hij een keuze heeft gemaakt waarvan hij hoopte dat het de goede zou zijn maar waar hij nu niet meer achter staat.
Het liefst laat ik 1000-en bloemen, kaartjes en bijvoorbeeld lunches bezorgen om hem te laten voelen dat er nog steeds zoveel zit. Ik probeer hem nu ruimte te geven maar hier kan ik zelf niet mee overweg.
Oxapam werkt niet, uithuilen daar komt geen einde aan, afleiding genoeg maar werkt ook niet.
Wie heeft ideeen of raad?
Tendering trees @ marmelade sky's
maandag 14 mei 2018 om 21:30
Misschien was voor hem de maat vol. Wat je beschrijft over die problematiek klinkt relatie ontwrichtend. En hij heeft dat al 10 jaar vol gehouden met andermans kinderen! Hij zal dan wel echt veel van jou gehouden hebben, anders gooi je wel eerder t bijltje neer. Maar wanneer zou er eindelijk tijd komen voor jullie? Zijn leven staat ook on hold zolang dat nog speelt.Lucy-in-the-sky schreef: ↑14-05-2018 19:03Nee, deze 3heb ik zelf geproduceerdmet mijn 1ste partner.
Hij had ook kinderen uit een eerdere relatie, samengesteld dus ook nog. Afgelopen december beide nog zo trots, wij doen het goed samen en vol trots kijkend naar onze "schare".
En hoewel mijn oudste 2 heel erg hun best doen, kan ik soms oprecht boos en verdrietig zijn op wat ze met hun problematiek aanrichtten.
De kids an sich zijn allemaal geweldig maar deze 2 maken het alles behalve fijn, makkelijk en leuk.