Verscheurd van verdriet

14-05-2018 00:38 51 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn rots, mijn grote liefde heeft 3wk geleden onze relatie na ruim 10jr verbroken.

De reden was dat hij sinds een paar weken "het gevoel" mist.
En ik? Ik kan er niet bij met mijn hoofd. Inmiddels al 7kg afgevallen, ik slaap max 3hr per nacht, ik loop continue te huilen of tranen weg te slikken, ook als ik afleiding zoek.

Ik mis hem zo in alles, al eerder is er een lange relatie geëindigd maar dat deed niet half zo zeer.

Iemand enig idee, hoe ik hem kan laten ervaren dat er nog zoveel is(ook hij stond te huilen en te trillen bij het afscheid).
Van de week kwam hij nog even wat halen en het gaat ook met hem niet goed(droevig gezicht, stort zich volledig op werk).

Ik krijg ergens het gevoel dat hij een keuze heeft gemaakt waarvan hij hoopte dat het de goede zou zijn maar waar hij nu niet meer achter staat.

Het liefst laat ik 1000-en bloemen, kaartjes en bijvoorbeeld lunches bezorgen om hem te laten voelen dat er nog steeds zoveel zit. Ik probeer hem nu ruimte te geven maar hier kan ik zelf niet mee overweg.

Oxapam werkt niet, uithuilen daar komt geen einde aan, afleiding genoeg maar werkt ook niet.

Wie heeft ideeen of raad?
Tendering trees @ marmelade sky's
Wat is de reden dat hij het heeft uitgemaakt? Waren er al langer problemen?
Ik heb even geloept en ik begrijp dat jullie sowieso veel voor jullie kiezen gehad hebben.
Allereerst :hug:

Dat gevoel is echt verschrikkelijk, ik en velen met mij zijn je helaas voor gegaan. Het allermoeilijkst, maar volgens mij ook het beste, is om geen contact met hem op te nemen en je echt op jezelf te focussen. Zorg voor veel vrienden om je heen en wees lief voor jezelf.
Een enorme dooddoener die wel klopt maar waar je nu niet zoveel aan hebt: tijd heelt alle wonden. Voor mij hielp het om 3 weken in mijn eentje te gaan backpacken in India, maar dat is voor de meeste mensen niet de meest praktische oplossing. Veel sterkte..
Een turbulent gezinsleven (loopje) eigen zaak en daardoor veel druk.
Tuurlijk hadden we wel s wat maar niet meer of minder dan ieder ander. Ons sex leven was niet overdreven maar door alle druk wel Ok, zelfs nog de een na laatste avond voor hij weg ging. Echt ik snap het zo niet
@loes lijkt mij heerlijk maar wel samen met hem.
Daarbij zijn er kinderen gemoeid dus dat gaat m niet worden.
Allereerst :hug:

Zoals eerder gezegd weten velen van ons hoe je je voelt. De nachten zijn het ergst in het begin.

Als ik een tip mag geven: bestook hem niet met van alles om hem te laten voelen wat hij mist want dat werkt niet. De enige manier om hem terug te krijgen (als die kans er al is...) is om het contact te verbreken en alles te gaan verwerken. Als hij echt het gevoel heeft dat ie je kwijt is, beseft hij misschien wat hij mist.

Helaas is er niks wat deze pijn vermindert, behalve tijd... je moet er helaas doorheen.

Sterkte :hug: :hug:
Even een reactie die niet kies is maar die wel even zo voelt:

Hij wil geen relatie meer dus stopt het,
Maar het feit dat ik niet wil dat het stopt word genegeerd.

Sorry klinkt als een 2-jarige peuter maar het voelt zo oneerlijk.
Wat een heftige situatie, lieve TO. Alweer.

Ik heb je even geloept en lees dat jullie al heel wat narigheid te verwerken hebben gekregen.
:hug:

Helaas geen gouden tip tegen deze pijn. Alleen medeleven.
:hug:
En ik denk door idd de afgelopen jaren(niet eens nog de helft staat in dat topic zag ik zojuist) dat er nu betaald gaat worden.

Juist door hem kon ik mijzelf staande houden, toekomst, geluk ed zien/voelen en ervaren.
In alles zie en voel ik hem 24/7, ik hoor zijn voetstappen, de sleutels in de voordeur, ik ruik, hoor en voel hem overal.

Juist nu we eindelijk in wat minder roerige tijden kwamen en rust om het hoekje hing, gebeurt dit.

Mijn concentratie is 0,0 ik ben al sinds 3wk constant misselijk, zwaar gevoel op mijn borst, mijn hele lijf doet pijn, mijn zicht is het grootste deel van de dag troebel(geen focus meer kunnen maken) mijn keel knijpt constant, deze liefde zit zo in en in diep.
Lucy-in-the-sky schreef:
14-05-2018 00:55

Ja dit is shit, helaas kan je gevoel niet dwingen
Lucy-in-the-sky schreef:
14-05-2018 00:55

Hij wil niet meer, daar heb jij je naar te schikken. Hoe rottig dat ook is.

Blijf je niet vast klampen aan hoop en strohalmen maar ga het goed regelen, zeker ook voor de kinderen.
Dat is ook de reden dat ik hier nu aan het schrijven ben, slapen lukt niet, mijn vriendenclub slaapt wel, dus niet bereikbaar.

En ik ben zo in en in verdrietig, dat ik (het is dat ik nog niet handelings onbekwaam ben)
mij het liefst aan zijn voeten zou werpen terwijl ik smekend en huilend zou vragen: wat kan ik doen zodat het weer goed is.

Ik wil hem miljoenen appjes vol liefde sturen, ik wil zijn vrienden inschakelen om hem te bekeren, ik wil zelfs naakt op het plein gaan staan.
Mijzelf in zijn armen storten, hem vastketenen, drogeren, omkopen, maar ik doe het niet.

Echter om te voorkomen dat ik in zo'n delirium kom, schrijf ik het hier maar op.
Het klinkt knap wanhopig als ik het zo even na-lees, ik geef ook niet toe aan mijn gedachte spinsels.

Maar het feit dat ik zo reageer, is omdat het dus echt als een donderslag kwam, en mijn liefde voor hem dus zo diep gaat.
Houden van is ook loslaten maar liever wel met maximaal 10mtr uitloop.
Heb je iets op? Of ben je nuchter?
Jeetje Lucie. Wat naar. Het is je ex teveel geworden. Dat kan wat met je gevoel doen. Zijn de kinderen van jullie samen?

Uithuilen. Het houd echt op. Niet gaan smeken en hem bestoken. Als er al een kans is dat het goedkomt zal dat denk ik alleen met rust voor hem lukken.
:hug: ook ik ging jou voor. Na 23 jaar huwelijk. Het wordt beter. Laat hem los. Ik herken je gevoel van onmacht, dat vond ik zelf nog het ergste.
Knockknock schreef:
14-05-2018 02:12
Heb je iets op? Of ben je nuchter?
Hartstikke nuchter
Lucy, het is nu maandag. Als je nog geen therapeut hebt, meteen op zoek gaan. Ik heb je even geloept en dat je jezelf uberhaupt nog staande hebt kunnen houden al die tijd vind ik al knap.

Jouw vangnet is weg, zoek daarom hulp. Waar je nu in terecht gekomen bent, dat is niet niks :hug:
Ik begrijp je verdriet, die eerste weken zijn verschrikkelijk.

Ik begrijp ook je radeloosheid, hoe hard je hem zou willen smeken om terug te komen. Dat wilde ik ook allemaal doen. Uiteindelijk heb ik hem bij ons afscheid gezegd dat ik hem wel nog heel graag zie en heb ik nog eenmaal een bericht gestuurd dat ik hem heel hard mis. Toen ben ik gestopt, want als hij niet meer wil dan is er niks meer, hoe oneerlijk dat ook is.

Veel sterkte, het doet heel veel pijn, en het wordt maar langzaam beter. Maar het wordt beter, echt!
https://sochicken.nl/liefdesverdriet

Sterkte TO :hug:
Alle mooie tijden beginnen met iets vreselijk pijnlijks. Omdat je nu midden in de pijn zit kan je je niet voorstellen dat dit goed kan zijn. In feite maakt pijn je terug nederig zodat je weer blij kan zijn met kleine fijne dingen.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Lucy-in-the-sky schreef:
14-05-2018 07:03
Hartstikke nuchter
Sorry maar je hebt kinderen die je nodig hebben. Geef jezelf een schop onder de kont en kap met dat zelfmedelijden. Is voor hem ook veel aantrekkelijker dan een ex die als een kind in een driftbui aan zn been gaat hangen.

Ja ik weet dat het hard is maar ik denk oprecht dat je het even nodig hebt.
Ik ben zelf weduwe trouwens dus ik weet hoe een gebroken hart voelt.
Kasboom schreef:
14-05-2018 07:59
Sorry maar je hebt kinderen die je nodig hebben. Geef jezelf een schop onder de kont en kap met dat zelfmedelijden. Is voor hem ook veel aantrekkelijker dan een ex die als een kind in een driftbui aan zn been gaat hangen.

Ja ik weet dat het hard is maar ik denk oprecht dat je het even nodig hebt.
Ik ben zelf weduwe trouwens dus ik weet hoe een gebroken hart voelt.
Ja hier ben ik het ook mee eens, het is zeker heel erg en het zal moeten slijten maar je klinkt echt heel dramatisch...
Lucy-in-the-sky schreef:
14-05-2018 07:03
Hartstikke nuchter
Okee... nou kop op!!!! Houd de eer aan jezelf!!
Knockknock schreef:
14-05-2018 11:00
Ja hier ben ik het ook mee eens, het is zeker heel erg en het zal moeten slijten maar je klinkt echt heel dramatisch...
Heel verdrietig vooral. Zo voelt het ook, zeker in het begin. Ik heb me ook zo gevoeld al heb ik dat niet opgeschreven. Gewoon blijven ademen, het gaat weer over en sneller dan je denkt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven