Verschil vriendschap en relatie

20-06-2021 14:51 78 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb al vaker op internet gezocht naar het verschil tussen relatie en vriendschap tussen een man en vrouw, maar blijf het iets ongrijpbaars vinden. Het zal voor iedereen natuurlijk een beetje anders zijn, maar wellicht iemand tips over wat er anders is, wat er anders voelt.
Wellicht iemand ervaring met een diepgaande vriendschappelijke omgang tussen man en vrouw die me verder kan helpen?
Alle reacties Link kopieren
Kan zijn dat het type therapie welke je nu krijgt en/of de therapeuten niet bij je passen, zijn daar andere mogelijkheden voor?
Alle reacties Link kopieren
Lillian_ schreef:
27-08-2021 23:29
Kan zijn dat het type therapie welke je nu krijgt en/of de therapeuten niet bij je passen, zijn daar andere mogelijkheden voor?
Geen idee. Volgende week zouden ze het bespreken in het team. Ik wacht het maar af….
Alle reacties Link kopieren
Sommige van jullie hebben het al aangegeven. De manier waarop ik en hij in de vriendschap stonden was het recept voor problemen. Problemen die er ondertussen ook zijn. We zijn van vriendschap naar een relatie gegaan en gezien mijn situatie is dat eigenlijk helemaal niet goed voor me. Echter kan ik niet zonder hem. Bij hem heb ik de enige momenten waarop ik me enigszins rustig en prettig voel. Ik heb die momenten nodig om het leven aan te kunnen. Dat kan ik toch niet opgeven omdat het niet kan? Hoe kan iets zo goed en slecht tegelijkertijd zijn?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven