versiercursus?..
woensdag 22 december 2010 om 20:43
De laatste tijd lees en hoor ik steeds meer over een online versiercursus voor vrouwen gegeven door ene Geert uit België.
Als we deze man moeten geloven doen we een heleboel verkeerd en kan hij er voor zorgen dat de man die we willen door zijn methode op je verliefd zal worden en dat hij voor altijd bij je zal willen blijven.
De cursus kost je 29 euro en nou ben ik benieuwd wat je voor dat geld krijgt en of er hier vrouwen zijn die de cursus gedaan hebben en er enig succes mee geboekt hebben......
Als we deze man moeten geloven doen we een heleboel verkeerd en kan hij er voor zorgen dat de man die we willen door zijn methode op je verliefd zal worden en dat hij voor altijd bij je zal willen blijven.
De cursus kost je 29 euro en nou ben ik benieuwd wat je voor dat geld krijgt en of er hier vrouwen zijn die de cursus gedaan hebben en er enig succes mee geboekt hebben......
woensdag 22 december 2010 om 20:51
Het lijkt mij stug dat je door die methode iemand kan krijgen en kan houden die dat niet voor die tijd al wilde.
Je kan best leren versieren en er zijn natuurlijk ook zat tips om een relatie goed te houden, maar als je om te beginnen iemands type al niet bent dan houdt 't al heel snel op, hoor.
Je kan best leren versieren en er zijn natuurlijk ook zat tips om een relatie goed te houden, maar als je om te beginnen iemands type al niet bent dan houdt 't al heel snel op, hoor.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
woensdag 22 december 2010 om 21:39
woensdag 22 december 2010 om 22:01
woensdag 22 december 2010 om 22:02
Ik ben ook erg benieuwd wat je daarvoor krijgt! Iemand vertelde me laatst over die cursus en toen ben ik ook even gaan zoeken. Op de website staat een enorme lap tekst met een opsomming wat je er allemaal van zult leren... 29 euro is niet heel duur, maar betwijfel of het gaat werken
Hoe erg het ook is, chocola helpt!