Verstand zegt tuurlijk, Gevoel zegt Huil & Boehoe
zondag 31 januari 2010 om 13:48
Ik. Je schrijft nu mijn verhaal op...
Heb zoveel moeite gedaan om de relatie te laten werken en hij is zo ver over mijn grenzen heengegaan... Maar ik kan het besef dat hij een ander heeft maar niet door laten dringen, want het voelt nog steeds of het elke dag goed kan komen.
Tijd heelt alle wonden meid, tijd en afleiding...
Heb zoveel moeite gedaan om de relatie te laten werken en hij is zo ver over mijn grenzen heengegaan... Maar ik kan het besef dat hij een ander heeft maar niet door laten dringen, want het voelt nog steeds of het elke dag goed kan komen.
Tijd heelt alle wonden meid, tijd en afleiding...
zondag 31 januari 2010 om 13:49
Waarom is jouw hart gebroken terwijl je zelf ook aan het scharrelen bent?
Als het de juiste beslissing was is het goed zo
Heeft hij recht op een ander en jij net zo goed
Maar als je het er moeilijk mee hebt
Gewoon eerlijk zeggen en jullie contact even op een laag pitje zetten!
Als het de juiste beslissing was is het goed zo
Heeft hij recht op een ander en jij net zo goed
Maar als je het er moeilijk mee hebt
Gewoon eerlijk zeggen en jullie contact even op een laag pitje zetten!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
zondag 31 januari 2010 om 16:01
Hoi Pippa2, zit op dit moment in hetzelfde schuitje. Leerde iemand vorig jaar oktober kennen en het klikte helemaal. Ze droeg me op handen en wilde 100 met me worden. Op Nieuwjaarsdag ging er een knop om en vertelde me dat ze waarschijnlijk geen relatie aankon. Bijkomende ingredienten: afstand en een kind waardoor ik het wel kan relativeren, maar voel zoveel pijn. Ik denk dat ik nog nooit zulke 3 intense maanden meegemaakt. Ze kon me niet aangeven waarom?
Uiteraard is de scharrelmachine alweer opgestart, maar de pijn wordt wel wat verlicht maar is nog niet weg.
Uiteraard is de scharrelmachine alweer opgestart, maar de pijn wordt wel wat verlicht maar is nog niet weg.