Verstand zegt tuurlijk, Gevoel zegt Huil & Boehoe

31-01-2010 13:44 12 berichten
--
Alle reacties Link kopieren
Ik. Je schrijft nu mijn verhaal op...

Heb zoveel moeite gedaan om de relatie te laten werken en hij is zo ver over mijn grenzen heengegaan... Maar ik kan het besef dat hij een ander heeft maar niet door laten dringen, want het voelt nog steeds of het elke dag goed kan komen.

Tijd heelt alle wonden meid, tijd en afleiding...
Wij hebben trouwens geen goed contact meer; totaal geen contact omdat ik het te moeilijk vind. Hij speelt erg met mijn gevoelens (manipulatief), dus geen contact is voor mezelf beter.
Waarom is jouw hart gebroken terwijl je zelf ook aan het scharrelen bent?

Als het de juiste beslissing was is het goed zo

Heeft hij recht op een ander en jij net zo goed

Maar als je het er moeilijk mee hebt

Gewoon eerlijk zeggen en jullie contact even op een laag pitje zetten!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
--
ik ben ook net weg bij mijn vriend ( ex dus). maar k scarrel niet, hij wel. en me beste vriendin haar vriend, is de beste vriend van mijn ex dus tjah k hoor nog wel is wat. maar echt contact? nee
Hoi Pippa2, zit op dit moment in hetzelfde schuitje. Leerde iemand vorig jaar oktober kennen en het klikte helemaal. Ze droeg me op handen en wilde 100 met me worden. Op Nieuwjaarsdag ging er een knop om en vertelde me dat ze waarschijnlijk geen relatie aankon. Bijkomende ingredienten: afstand en een kind waardoor ik het wel kan relativeren, maar voel zoveel pijn. Ik denk dat ik nog nooit zulke 3 intense maanden meegemaakt. Ze kon me niet aangeven waarom?

Uiteraard is de scharrelmachine alweer opgestart, maar de pijn wordt wel wat verlicht maar is nog niet weg.
Mijn relatie is ok uit,maar ik moet er niet aan denken om te scharrelen. Wou dat ik het kon, gaat het eroverheen komen vast sneller.
Hier hetzelfde schuitje...al heeft hij de relatie afgekapt. Ben het woord loslaten zooooo zat.....
Klik
Mooiiiiiii....margaretha2
Je had toch niet echt gewild dat hij zelfmoord had gepleegd?

Maar wees gerust, ook al gaat de relatie voorbij, het heeft jullie beiden wel gevormd en gemaakt tot wie jullie beiden nu zijn geworden. Dit kan niemand meer veranderen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven