Vertrouwen in vriendschap
zondag 6 november 2011 om 10:11
Wat raar dat jouw vriendin je misschien een hele leuke man misgunt.
Want stel nou hè, stel dat deze meneer de liefde van je leven blijkt te zijn...
Laat je hem dan lopen omdat je vriendin eigenlijk een keertje met hem wilde neuken en hem daarna weer wilde laten gaan?
(want dat is het hè, ze wil een ONS maar geen relatie)
eigenlijk vind ik je vriendin een beetje egoïstisch...
Want stel nou hè, stel dat deze meneer de liefde van je leven blijkt te zijn...
Laat je hem dan lopen omdat je vriendin eigenlijk een keertje met hem wilde neuken en hem daarna weer wilde laten gaan?
(want dat is het hè, ze wil een ONS maar geen relatie)
eigenlijk vind ik je vriendin een beetje egoïstisch...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
zondag 6 november 2011 om 10:13
zondag 6 november 2011 om 10:14
sorry hoor maar ik vind dit een gevalletje "wijvengezeik"
zeiken om het zeiken. (van die vriendin dus)
zij wil hem alleen voor de neuk.
Jij wilt hem niet.
Hij wil jou wel.
Jij zegt nee.
jij vertelt vriendin een halve waarheid om haar te sparen.
vriendin toch in haar kuif gepikt.
Nou ik ben een vrouw maar zelfs ik snap de logica niet meer.
zeiken om het zeiken. (van die vriendin dus)
zij wil hem alleen voor de neuk.
Jij wilt hem niet.
Hij wil jou wel.
Jij zegt nee.
jij vertelt vriendin een halve waarheid om haar te sparen.
vriendin toch in haar kuif gepikt.
Nou ik ben een vrouw maar zelfs ik snap de logica niet meer.
zondag 6 november 2011 om 10:15
zondag 6 november 2011 om 10:18
quote:zondagochtend schreef op 06 november 2011 @ 10:15:
Ik heb blijkbaar geflirt zonder dat ik het door had en dat heeft haar gekwetst.Hoe kom je daar in hemelsnaam bij? Ook zonder te flirten kun je bij een man in de smaak vallen hoor!! Als jij zeker weet dat je gewoon aardig en beleefd bent geweest heb je niets misdaan. Klinkt alsof je vriendin jaloers is dat hij haar niet eens wilde voor een nachtje, maar jou wél voor een date.
Ik heb blijkbaar geflirt zonder dat ik het door had en dat heeft haar gekwetst.Hoe kom je daar in hemelsnaam bij? Ook zonder te flirten kun je bij een man in de smaak vallen hoor!! Als jij zeker weet dat je gewoon aardig en beleefd bent geweest heb je niets misdaan. Klinkt alsof je vriendin jaloers is dat hij haar niet eens wilde voor een nachtje, maar jou wél voor een date.
zondag 6 november 2011 om 10:19
zondag 6 november 2011 om 10:20
quote:zondagochtend schreef op 06 november 2011 @ 10:19:
Wat haar kwetste is, dat ik niet eerlijk ben geweest over die mail en dat ik haar niet kan uitleggen waarom ik met hem geflirt heb, terwijl ik dat echt niet bewust heb gedaan.Ze gelooft dit niet.Dan heeft ze toch gewoon lekker pech? Sorry hoor maar je weet toch hoe je vriendinnen in elkaar steken? Als mijn vriendin zegt dat ze iets wel of niet heeft gedaan dan is dat zo. En dan lachen we samen om de situatie.
Wat haar kwetste is, dat ik niet eerlijk ben geweest over die mail en dat ik haar niet kan uitleggen waarom ik met hem geflirt heb, terwijl ik dat echt niet bewust heb gedaan.Ze gelooft dit niet.Dan heeft ze toch gewoon lekker pech? Sorry hoor maar je weet toch hoe je vriendinnen in elkaar steken? Als mijn vriendin zegt dat ze iets wel of niet heeft gedaan dan is dat zo. En dan lachen we samen om de situatie.
zondag 6 november 2011 om 10:23
quote:zondagochtend schreef op 06 november 2011 @ 10:19:
Wat haar kwetste is, dat ik niet eerlijk ben geweest over die mail en dat ik haar niet kan uitleggen waarom ik met hem geflirt heb, terwijl ik dat echt niet bewust heb gedaan.Ze gelooft dit niet.welke mail?
Wat haar kwetste is, dat ik niet eerlijk ben geweest over die mail en dat ik haar niet kan uitleggen waarom ik met hem geflirt heb, terwijl ik dat echt niet bewust heb gedaan.Ze gelooft dit niet.welke mail?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best