Vertrouwen op onderbuikgevoelens?

21-01-2022 13:40 94 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik ben 33 jaar en ben nu sinds twee maanden aan het daten met een man van dezelfde leeftijd. Hij is ontzettend lief voor me en doet van alles voor me, bijvoorbeeld koken als ik bij hem ben en van alles voor me pakken. Ik ben dit niet gewend dat iemand zo zacht is van karakter en voor me wilt zorgen.

Nu is er iets wat ik toch niet heel leuk vind maar waarschijnlijk stel ik me aan, vandaar dit topic. Van begin af aan heeft hij het regelmatig over bijvoorbeeld seks met zijn exen. Niet dat hij zijn ex ophemelt op dat gebied maar bijvoorbeeld dat zij hem pijpte en er de ene keer meer sperma uit kwam bij hem dan de andere keer en dan doet hij zijn ex na hoe zijn deed met haar mond. Beetje bijzondere opmerking vind ik dat. Waarom daarover hebben vraag ik me af.
Hij zegt ook als er een vrouw op tv komt dat hij dat een mooie vrouw vindt. Hij laat weten dat als hij in een relatie zit en met zijn vriendin op straat loopt hij wel naar andere vrouwen kijkt en glimlacht.
Hij zei dat hij grote borsten mooi vindt (ik heb een a cup). Ik word hier onzeker van omdat hij het zo zegt allemaal in het begin dat we elkaar leren kennen. Is het erg als je in het begin al twijfels hebt?

Ik weet dat ik onzeker kan zijn en ik wil een lieve man niet laten lopen door mijn eigen onzekerheid. Dus geef me maar eerlijk antwoord, ik denk ook wel dat ik me aanstel? Kennen jullie ook mannen die zo praten?

Hij heeft ook gezegd dat hij als hij vrijgezel is regelmatig een one night stand heeft met vrouwen die hij na die ene keer nooit meer ziet. En dat hij vrouwen geile berichten stuurt op op datingsites. Maar hij zegt dat hij nu opeens geen behoefte meer aan dat alles heeft nu hij mij heeft leren kennen en dat hij helemaal voor mij wilt gaan. Ik vind dat lief natuurlijk. Denken jullie dat iemand die nogal seksueel is ingesteld tevreden kan blijven met één vrouw? Hij geefg me trouwens veel complimenten en behandelt me echt goed. Hij zegt ook van zichzelf dat hij te goed is voor vrouwen.

Laat het me alsjeblieft weten of ik me aanstel.

Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Ja meestal hebben wij vrouwen wel een goed ontwikkeld intuitie mbt dit soort dingen
Alle reacties Link kopieren
Vertrouw op je onderbuikgevoel. Ik wou dat ik dat ook had gedaan dan was me veel ellende bespaard gebleven.

Ik denk zelf uit ervaring dat je over een tijd dood ongelukkig zal zijn omdat je ontzettend onzeker gemaakt gaat worden. Je zelfvertrouwen daalt naar 0.

Deze man is echt niet zo leuk. Hij heeft last van zijn ego die hij de hele tijd gevoed wilt hebben. Hij moet natuurlijk wel laten weten hoe geweldig zijn ex wel niet was of wat ze allemaal in bed deed.

Echt laat gaan !!
Blijf in jezelf geloven !
Alle reacties Link kopieren
Hij is dus wat men noemt een 'Nice guy'.
https://www.urbandictionary.com/define. ... Nice%20Guy
Alle reacties Link kopieren
Miranda3232 schreef:
21-01-2022 15:27
Dankjewel voor de reacties. Wat ik dan niet begrijp, als hij niet de juiste is voor mij waarom doet het dan na zo'n korte tijd al zo'n pijn als ik eraan denk dat ik hem nooit meer ga zien? Ik heb nu het gevoel van een gebroken hart, hoe kinderachtig dat ook klinkt.
Omdat je verliefd bent. Maar hij is niet de prins op het witte paard. Wat een smerig verhaal over dat pijpen. Wat een afknapper.
Alle reacties Link kopieren
SunShine35 schreef:
24-01-2022 23:27
Omdat je verliefd bent. Maar hij is niet de prins op het witte paard. Wat een smerig verhaal over dat pijpen. Wat een afknapper.
Aanvulling: en ook omdat je de illusie op een fijn toekomstperspectief met deze man zou moeten loslaten. Dat betekent rouwen op wat het idealiter had kunnen worden. Hier viel me al op dat je vooral vroeg om reacties waarin forumleden zeggen dat je je aanstelt. In plaats daarvan krijg je unaniem de reactie in de strekking van wegwezen. Het is aan jou hoe je daar mee wilt omgaan.
Mensch durf te leven
Alle reacties Link kopieren
Miranda, wat vind je van de adviezen (= nee, je stelt je niet aan en deze man gaat jou heel onzeker en ongelukkig maken, dus ga bij hem weg) die hier worden gegeven aan jou?
Zie je zelf ook in dat hij zich helemaal niet leuk en zelfs erg onrespectvol gedraagt naar jou toe?
Alle reacties Link kopieren
Larazest schreef:
24-01-2022 17:34
Ja meestal hebben wij vrouwen wel een goed ontwikkeld intuitie mbt dit soort dingen

Nee, wij vrouwen hebben helemaal geen goed ontwikkelde intuitie. Vrouwen wordt systematisch geleerd om niet te vertrouwen op hun eigen oordeel. Vrouwen zeuren, vrouwen stellen zich aan en vrouwen zijn irrationeel, dàt is wat vrouwen meekrijgen vanaf hun vroegste jeugd. Daarom vragen vrouwen om de haverklap of ze zich aanstellen als mannen ze behandelen als objecten. Want het kán toch eigenlijk niet dat hun oordeel gewoon rationeel en correct is. En deze uitspraak over intuitie past exact in die irrationele manier van kijken naar de oordelen van vrouwen. Intuitie is net zo irrationeel en onlogisch als zeuren en aanstellen. Dus nee, vrouwen hebben geen intuitie met betrekking tot dit soort dingen, vrouwen kunnen gewoon op basis van rationele gronden bedenken dat ze het onprettig vinden om gezien te worden als een ding.
Alle reacties Link kopieren
Miranda3232 schreef:
21-01-2022 14:08
Met dat hij zegt dat hij te goed is voor vrouwen bedoelt hij dat hij alles voor ze doet en heel goed voor ze zorgt. [...] Maar hoe kan het dan dat ik me gekwetst voel door zijn opmerkingen?


Als ik vergeleken werd met een hamster zou ik daar ook vrij pissig van worden.
Alle reacties Link kopieren
Eurus schreef:
21-01-2022 13:51
Wat een mongool.
Drie woorden die de lading perfect dekken! 😂
Alle reacties Link kopieren
Wat een onzin, intuïtie is vaak juist gebaseerd op logische tekenen aan de wand. Maar soms kun je alleen nog niet verwoorden waarom jouw intuïtie zo voelt.

Instinct en intuïtie zijn geen onzinnige wauwel eigenschappen, wij mensen hebben millenia lang overleefd onder andere dankzij deze eigenschappen. Pff en dan helemaal beledigd omdat ik zeg dat vrouwen over het algemeen beter intuïtie hebben. Wij zijn nou eenmaal vaker sociaal voelend en emotioneel intelligenter, dat is wetenschappelijk obv statistieken geconcludeerd.
Alle reacties Link kopieren
Larazest schreef:
25-01-2022 09:15
Wat een onzin, intuïtie is vaak juist gebaseerd op logische tekenen aan de wand. Maar soms kun je alleen nog niet verwoorden waarom jouw intuïtie zo voelt.

Instinct en intuïtie zijn geen onzinnige wauwel eigenschappen, wij mensen hebben millenia lang overleefd onder andere dankzij deze eigenschappen. Pff en dan helemaal beledigd omdat ik zeg dat vrouwen over het algemeen beter intuïtie hebben. Wij zijn nou eenmaal vaker sociaal voelend en emotioneel intelligenter, dat is wetenschappelijk obv statistieken geconcludeerd.
er zijn ook verrekte veel heksen verbrandt op basis van intuïtie hoor :)
Alle reacties Link kopieren
Larazest schreef:
25-01-2022 09:15
Wat een onzin, intuïtie is vaak juist gebaseerd op logische tekenen aan de wand. Maar soms kun je alleen nog niet verwoorden waarom jouw intuïtie zo voelt.

Instinct en intuïtie zijn geen onzinnige wauwel eigenschappen, wij mensen hebben millenia lang overleefd onder andere dankzij deze eigenschappen. Pff en dan helemaal beledigd omdat ik zeg dat vrouwen over het algemeen beter intuïtie hebben. Wij zijn nou eenmaal vaker sociaal voelend en emotioneel intelligenter, dat is wetenschappelijk obv statistieken geconcludeerd.

Intuïtie is een onzinnige wauwelinterpretatie van rationele overwegingen. Vrouwen zijn niet sociaal voelender of emotioneel intelligenter. Emotionele intelligentie bestaat niet en sociaal voelendheid is een getraind construct, geen genderspecifieke aangeboren eigenschap. En ik vind het inderdaad volkomen verkeerd om mee te gaan met het irrationaliteitsprincipe dat heerst rondom de overwegingen van vrouwen, dat zou te vuur en te zwaard bestreden moeten worden.
Alle reacties Link kopieren
Wat een rare vent. Als de verliefdheid weg is, komt de echte aap uit de mouw.
Alle reacties Link kopieren
Thalas schreef:
25-01-2022 09:56
Intuïtie is een onzinnige wauwelinterpretatie van rationele overwegingen. Vrouwen zijn niet sociaal voelender of emotioneel intelligenter. Emotionele intelligentie bestaat niet en sociaal voelendheid is een getraind construct, geen genderspecifieke aangeboren eigenschap. En ik vind het inderdaad volkomen verkeerd om mee te gaan met het irrationaliteitsprincipe dat heerst rondom de overwegingen van vrouwen, dat zou te vuur en te zwaard bestreden moeten worden.
:rofl:

Mijn god, ga je sterk maken voor echte problemen die vrouwen in onze samenleving ervaren ipv deze onzin.
Alle reacties Link kopieren
Voor je koken als je bij hem bent en dingen voor je pakken geeft jou al een bijzonder gevoel? Jij legt de lat veel te laag. Dit is blijkbaar net zo een hoop stront als je vorige partners,alleen met een strikje erom.
Wat een manipulatief gewauwel van hem. Om op je OP in te gaan: Er zijn (soms) mannen die zo praten en er zijn (zat) mannen die niet zo praten. De vraag is wat jij ermee wil. Ik zou er niet vrolijk van worden.
Het klinkt is een sukkel met issues. Iemand die van zichzelf zegt dat hij goed is voor vrouwen, vinden dat voornamelijk van zichzelf en presenteren zich als god’s gift to woman. Meestal is het tegenovergestelde waar.
Alle reacties Link kopieren
Doreia* schreef:
21-01-2022 13:44
Je stelt je niet aan.
Hij is wie hij is en hij past niet bij je.

Hij is nogal vol van zichzelf, zonder dat hij checkt bij jou hoe hij overkomt.
Als hij niet begrijpt hoe het mooi vinden van grote borsten bij iemand met kleine borsten overkomt, dan is het niet voor niets een vrijgezelle man.

Je hoort op wolkjes te lopen in deze periode. Niet een topic te openen omdat je zo onzeker bent.

Jammer, maar dit is hem gewoon niet.
Dit inderdaad. Houd de eer aan jezelf en zet er een punt achter. Hij lijkt geen rekening te houden met je gevoelens.
Alle reacties Link kopieren
Eurus schreef:
21-01-2022 13:51
Wat een mongool.
Ik zeg ; slotje.
Alle reacties Link kopieren
Plentyplenty schreef:
25-01-2022 16:16
Voor je koken als je bij hem bent en dingen voor je pakken geeft jou al een bijzonder gevoel? Jij legt de lat veel te laag. Dit is blijkbaar net zo een hoop stront als je vorige partners,alleen met een strikje erom.
:worship:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven