Verwarrend!

15-11-2017 21:30 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
...
moderatorviva wijzigde dit bericht op 16-11-2017 10:40
Reden: op verwijderd, maatregelen zijn genomen
99.62% gewijzigd
Hij heeft ‘spijt’ omdat hij in de penarie zat. En hij hoopt bij zijn oudste schoenen nog een kans te maken op ‘redding’. Wat n sneuneus.

En jouw eerste ingeving bij zijn eerste contactpoging was ‘niet doen’. Pas daarna kwamen bij jou de ja-maars.

Het was geen goed idee van van je om die alarmbel te negeren. Blokkeer hem en ga verder met jouw leven.
Hij vertelde dat hij verloofd was maar zijn ex hem had geflasht

Wat is dat?
geflitst. hij reed te hard, zijn verloofde werkt bij de politie en flitste hem. hij kon de bekeuring niet betalen en zit nu in de bajes. daarom zoekt hij een ander
Hij zocht de afgelopen vijf jaar contact als hij in de problemen zat? en vraagt je nu ten huwelijk?
Wanhoop, hij wil jou niet, hij wil van zijn problemen af en denkt dat dat gebeurt als hij met je trouwt.
Alarmbellen aan ,blokkeren en loslaten.
Hij heeft helemaal geen spijt. Nu zijn ex hem niet meer wil helpen, komt hij weer bij jou aankloppen, omdat hij er van uit gaat dat jij wel zo gek bent om hem te helpen. Omdat je niet meteen stond te springen, is ie waarschijnlijk op z’n pik getrapt. Trap er niet meer in! Hij gebruikt je. Als hij wel weer contact zoekt, moet je hem echt gewoon negeren.
Ik zou echt geen enkel contact met hem willen en dus zijn telefoonnummer blokkeren, verwijderen van facebook e.d. Zo te lezen, doet dit contact je nl. meer kwaad dan goed en dat moet je nooit willen. Het klinkt voor mij ook alsof hij je vooral wilde omdat het makkelijk is aangezien zijn andere vriendin hem niet meer wilde en omdat hij weer eens hulp nodig heeft en niet omdat hij je echt wil/spijt heeft. Kortom: egoïstische motieven i.p.v. dat het om jou draait. Je verdient beter!
Lijkt me toch al veelzeggend dat hij je in de tussenliggende jaren steeds alleen wist te vinden als hij problemen had.
S-Meds schreef:
15-11-2017 21:45
geflitst. hij reed te hard, zijn verloofde werkt bij de politie en flitste hem. hij kon de bekeuring niet betalen en zit nu in de bajes. daarom zoekt hij een ander
:rofl:
Dus jij speelt spelletjes met hem en nu ben jij in verwarring. Het is wat
Lieve TO, 5 jaar na data? Wonen jullie, naast zijn tijdelijke betrekking in de nor, normaliter dus in hetzelfde dorp/stad? Zo ja, dan heeft ie via via (zoals ook jouw telefoonnummer) allang zn plannetje klaar. Jouw als hulplijn inzetten daar hij weet dat je dit niet zou afslaan. En daar is ie dan: de redder in nood (jij). Wat willen de meeste vrouwen? Redden! Tadaaaa, er is geen redden meer aan. Ik zeg: "Loop door!" Niet jezelf dienstbaar opstellen, niet doen.
Oakes schreef:
15-11-2017 21:42
Hij vertelde dat hij verloofd was maar zijn ex hem had geflasht

Wat is dat?
https://www.youtube.com/watch?v=Y2nx7NgpkpY

Weet je wel
Toekomstmuziek is muziek die nog gecomponeerd moet worden.
Panfluit schreef:
15-11-2017 22:31
https://www.youtube.com/watch?v=Y2nx7NgpkpY

Weet je wel
Thanks. Verwarrend inderdaad.
Dus van je 15de tot je 17de had je een vriendje?
En nu 5 jaar later heb jij oprecht ook de behoefte nog steeds om te vertellen hoe jij je voelde toen het uit ging?

Ik snap dat oprecht niet. Overigens snap ik wel meer dingen niet van je OP maar dat zijn ook vragen voor je ex vriendje en die schrijft hier vermoedelijk niet.

In ieder geval nooit meer op reageren en inmiddels is het echt wel tijd voor een nieuwe partner als je die behoefte hebt.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Nogmaals; wanneer wordt het nou eens onmogelijk gemaakt de OP weg te halen
Internagelaktisch

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven