Vieren jullie elke mijlpaal in jullie huwelijk/relatie?

09-09-2009 22:07 31 berichten
Hi,

Vieren jullie elke mijlpaal in jullie huwelijk/relatie?

Onze één jarige huwelijksdag hebben we niet gevierd door omstandigheden.



Morgen zijn wij 10 jaar samen. Vind ik best bijzonder, maar we hebben niets gepland. Niet van mijn kant, en mijn man is niet heel romantisch dus daar verwacht ik niets van.

Ik wil eigenlijk wel over drie maanden onze twee jarige huwelijksdag vieren. Denk gewoon met een etentje o.i.d. Gewoon een dagje/avondje bewust met zijn tweetjes doorbrengen.

Dat gebeurt nog maar zelden sinds onze zoon er is.



Vrienden van ons gaan al 5 jaar altijd een weekendje weg met z'n tweetjes rond de trouwdag. De kinderen gaan dan naar opa en oma.



Ik vraag mij gewoon af of er mensen zijn die het niet zo speciaal vinden en het gewoon voorbij laten gaan, of dat iedereen het 'gewoon' viert.
Alle reacties Link kopieren
Erg gezond hoor om iets van jullie damen te vieren. Even zonder zoon en gewoon als man en vrouw.



We vieren het elk jaar (x jaar relatie nu x jaar getrouwd) en het is iets om naar uit te kijken...Even samen en verder niets...
Nee echt?
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn 'nog maar' 1 jaar getrouwd, maar zijn ook van plan om het te vieren met een etentje ofzo. Maar mochten we het vergeten, zal ik er niet echt heel kapot van zijn..
Alle reacties Link kopieren
qua samenzijn in relatie doen we niks meer mee. wel onze trouwdagen.



eerste jaar zijn we met ouders uit eten geweest.

de jaren erna lekker met ons tweetjes uit eten.

met 5 jaar getrouwd ook weer met ouders uit eten.

de rest van de jaren lekker met zn tweetjes uit eten.



(de kids logeren dan bij opa en oma....)



als we 12,5 jaar getrouwd zijn...das over zo'n 5 jaar... dan gaan we met ons gezin een aantal dagen disneyland parijs!
Alle reacties Link kopieren
Wij vieren het altijd. Minstens lekker ergens eten en ik krijg altijd een soort hernieuwd bruidsboeket. Verder geen cadeaus of zo en vaak werken we de dag allebei, maar soms nemen we ook vrij en maken er een leuke dag van.

In ieder geval gaat het nooit onopgemerkt voorbij. Inmiddels zijn we 15 jaar getrouwd, dus ik denk wel dat het een bestendige manier van vieren is!
Wees blij!
Alle reacties Link kopieren
We zijn uit eten geweest (vorig jaar getrouwd). We gaan niet zo vaak uit eten, omdat je toch iedere keer weer oppas moet regelen.
Alle reacties Link kopieren
We vieren de huwelijksdatum met een 'dagje uit' of een etentje.

Ik ben niet zo romantisch en slecht in data, dus mijn man fluistert me op tijd in dat er een mijlpaal aan zit te komen.



(Schijnt de omgekeerde wereld te zijn, man die aan trouwdatum denkt, maar ik heb zelfs ooit in mijn trouwring moeten kijken om te zien wanneer we ook alweer getrouwd zijn. En ben heel blij met hem, maar ik vergeet het gewoon.)
Alle reacties Link kopieren
quote:Jaffa schreef op 09 september 2009 @ 22:17:





(Schijnt de omgekeerde wereld te zijn, man die aan trouwdatum denkt, maar ik heb zelfs ooit in mijn trouwring moeten kijken om te zien wanneer we ook alweer getrouwd zijn. En ben heel blij met hem, maar ik vergeet het gewoon.)







Ach, mijn man heeft mij ten huwelijk gevraagd op dierendag zodat hij de datum niet kan vergeten.....
Nee echt?
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn getrouwd op 7 november, maar door Sint Maarten verwar ik het steeds met 11 november!
Alle reacties Link kopieren
Bij ons is het vaak zo dat we een paar dagen na de datum van zoveel jaar samen we zeggen: goh we waren maandag ook al 8 jaar bij elkaar. Afgelopen mei zijn we getrouwd en misschien dat we volgend jaar wel een etentje voor ouders ed doen. Das misschien wel leuk.
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn binnenkort 5 jaar samen, en dat gaan we wel vieren met ween weekendje weg! Doen we elk jaar al, we vinden het leuk om weg te gaan en zo kom je nog eens ergens
Alle reacties Link kopieren
quote:suus0105 schreef op 09 september 2009 @ 22:19:

[...]









Ach, mijn man heeft mij ten huwelijk gevraagd op dierendag zodat hij de datum niet kan vergeten.....Snap ik helemaal!
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn ergens eind mei 2003 bij elkaar gekomen, geen datum onthouden. Maar vaak is er wel iets van een duur etentje en dan besluiten we maar om dat dan te vieren en er een xtra fles wijn integooien
Alle reacties Link kopieren
Wij vieren het meestal wel. Niet omdat we vinden dat dat hoort ofzo, maar gewoon omdat we dat leuk vinden. Soms vergeten we het inderdaad, maar het gebeurt ook wel dat we echt speciaal op die dag uit eten gaan of lekker een hotelletje in een andere stad boeken.
ons relatiejubileum vieren we niet, al was het maar omdat we de datum gewoon niet meer weten. Trouwdag wordt (6 jaar alweer) altijd wel gevierd met een etentje.
Alle reacties Link kopieren
Eerst kreeg ik voor iedere dag een roos, toen iedere week, toen iedere maand, toen na een half jaar een cadeautje, toen na een jaar.. toen we anderhalf jaar samen waren kwam ik met een cadeautje aan zetten en had hij zo iets van 'waar is dat voor?' nu vieren we alleen nog de halve en hele jaren.. als hij het al niet vergeten is :D ik vind het best belangrijk om aan elkaar te blijven denken ook al ben je zo lang samen!
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn straks 12,5 jaar getrouwd.... 12,5 jaar mèn!! Pffft...

Ik kan me het 12,5 jarig trouwfeest van mijn ouders nog goed herinneren. Haaasje word oud..



Ik heb er eigenlijk een hekel aan om dit soort data expres te moeten vieren. Voor mij voelt het alsof ik dat voor een ander doe, niet voor ons.

Ik denk dat wij dit feit gaan vieren óf door een weekendje samen weg te gaan. Óf we doen iets met het hele gezin.

Geen feest, alstublieft geen feest.
Alle reacties Link kopieren
quote:Jorina schreef op 09 september 2009 @ 22:21:

Wij zijn getrouwd op 7 november, maar door Sint Maarten verwar ik het steeds met 11 november!



wij zijn ook getrouwd op 7 november!



wij "vieren" ook de dag van de eerste date; met een etentje of bloemen of een lief kaartje..



rond onze trouwdag gaan we een weekendje weg (maar dat doen we wel vaker in het jaar)
Alle reacties Link kopieren
In het weekend wat het beste uit komt, rondom onze huwelijksdag gaan we een weekend met z'n 2 weg, Antwerpen, Brussel, Maastricht, gewoon wat een leuke stad is en een leuke aanbieding van een goed hotel.

Kids gaan dan naar zus

Met 12,5 jr zijn we met de kids 5 dgn naar disney en parijs geweest en als we 15 jr getrouwd zijn gaan we naar Turkije in de herfstvakantie met zijn alle. Maar dat weekendje gaat dan ook gewoon door hoor, dus druk sparen.
Je bent niet ongelukkig door wat je meemaakt, maar je bent ongelukkig door de manier hoe je ermee omgaat
Wij zijn met 12,5 jaar met de kinderen naar Disney geweest.

En aangezien we een week voor kerst zijn getrouwd gaan we meestal niet uit eten maar doen we gezellig thuis wat.
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn aankomend wknd 12 jaar getrouwd en elk jaar doen we er iets aan, saampjes wel te verstaan. aankomend wknd moet ik echter werken maar dan komt manlief met pizza's naar mijn werk om het alsnog samen te eten, helemaall leuk. En dan gaan we zondag tesamen nog iets leusk doen na mijn vroege dienst. We laten het dus niet zomaar voorbij gaan, staan er echt even bij stil
quote:misschicken schreef op 10 september 2009 @ 07:45:

Wij zijn met 12,5 jaar met de kinderen naar Disney geweest.

En aangezien we een week voor kerst zijn getrouwd gaan we meestal niet uit eten maar doen we gezellig thuis wat.Wij zijn drie dagen voor kerst getrouwd. Dus ik denk dat het dat bij ons ook wordt. Het is voor ons al zo'n drukke / dure maand.
Alle reacties Link kopieren
Zijn getrouwd op de datum dat we "verkering" kregen dus dat is niet zo moeilijk te onthouden.

De "verkering" is inmiddels al bijna 22 jaar geleden dus we zijn ons op aan het maken voor het 12.5 jarig gebeuren.

Niet bijster origineel maar ook hier wordt het een paar dagen euro disney.

De kinderen willen er graag heen en ze zijn nu oud genoeg om (bijna) overal in te mogen en om het zich later nog te kunnen herinneren.Noem me maar gierig maar ik ga geen kapitalen uitgeven aan iets waar ze zich later niets van kunnen herinneren
Alle reacties Link kopieren
Oh en normaal gaan we uit eten als we zoveel jaar getrouwd zijn maar dat hoeft voor ons dan weer niet precies op die dag te zijn.
Alle reacties Link kopieren
Wij vergeten het altijd... dit jaar kreeg man een smsje met 'gefeliciteerd' van zijn zéér attente beste vriend. Man smste terug 'waarmee dan?' 'Met je trouwdag, sukkel!!' Haha, die heeft hij nog steeds in zijn telefoon staan!

Maar moge duidelijk zijn dat wij er dus niks aan doen. Vier jaar geleden getrouwd in het geniep (inmiddels weet wél iedereen dat we getrouwd zijn), over 6 jaar zijn we wel van plan een groot feest te geven. Pas over 6 jaar, omdat de kinderen er dan ook van kunnen meegenieten (zijn nu 4 en 3 maanden).



Moeten we er alleen wel aan denken
Om een kort verhaal lang te maken...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven