Vieren jullie elke mijlpaal in jullie huwelijk/relatie?

09-09-2009 22:07 31 berichten
Hi,

Vieren jullie elke mijlpaal in jullie huwelijk/relatie?

Onze één jarige huwelijksdag hebben we niet gevierd door omstandigheden.



Morgen zijn wij 10 jaar samen. Vind ik best bijzonder, maar we hebben niets gepland. Niet van mijn kant, en mijn man is niet heel romantisch dus daar verwacht ik niets van.

Ik wil eigenlijk wel over drie maanden onze twee jarige huwelijksdag vieren. Denk gewoon met een etentje o.i.d. Gewoon een dagje/avondje bewust met zijn tweetjes doorbrengen.

Dat gebeurt nog maar zelden sinds onze zoon er is.



Vrienden van ons gaan al 5 jaar altijd een weekendje weg met z'n tweetjes rond de trouwdag. De kinderen gaan dan naar opa en oma.



Ik vraag mij gewoon af of er mensen zijn die het niet zo speciaal vinden en het gewoon voorbij laten gaan, of dat iedereen het 'gewoon' viert.
Alle reacties Link kopieren
We vieren de dag dat we een stel werden en onze huwelijksdag met een etentje en meestal ook een uitje. Zijn nu tien jaar samen.

We doen het altijd met zijn tweetjes omdat we dat leuk vinden en veel intiemer dan met familie erbij.
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben ditjaar ons 1 jarig partnerschap gevierd met een etentje en hij had een paar oorbellen voor me gekocht.
Alle reacties Link kopieren
Op de dag dat we 1 jaar getrouwd waren hebben we ons kindje gedoopt. Andere jaren zijn we lekker luxe gaan uiteten en gaan we naar de film of iets dergelijks.
Man en ik gaan ieder jaar rond onze trouwdag samen weg. Soms een weekend, soms een midweek, soms een week. En op onze trouwdag zelf gaan we lekker uitgebreid uit eten.



We vieren onze ontmoetingsdag ook en combineren dat etentje meestal met mijn verjaardag (hebben elkaar één dag voor mijn verjaardag ontmoet).
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben elkaar op oudejaarsavond leren kennen, dus meestal vieren wij ons jubileum met lekker eten, champagne en veel vuurwerk!



Alleen die oppas vinden die avond...... is vaak lastig .......
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn begin januari samen gekomen en dat is om een weekendje weg te gaan in mijn ogen altijd een lastige datum. Vriend is dan net jarig geweest, we hebben kerst gehad en oud&nieuw. Vaak zit de kerstvakantie er net paar dagen op en is meteen een weekendje weg dan ook weer niet lekker getimed. We proberen wel altijd uit eten te gaan, maar aangezien er vaak dat weekend een hoop verjaardagen zijn komt ook dat nooit zo best uit. Vind het best jammer, maar is niks aan te doen.

Komend januari zijn we 5 jaar samen en het leek mij best leuk om wat speciaals te doen met z'n 2en, maar zoals ik het allemaal opschrijf nu zou ik nog niet weten hoe ik dat moet gaan plannen. Gelukkig duurt het nog even!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven