Vind mijn vader heel erg vies!!

28-04-2009 19:58 317 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zo... om met dit onderwerp maar even met de deur in huis te vallen.

Ik weet even niet wat ik moet voelen en denken, vandaar dat ik het even van me afschrijf en hoop dat er mensen zijn die hetzelfde hebben meegemaakt en hoe hun ervaring is/was.

Ik kom uit een gezin, huisje boompje beestje. Vader en moeder gescheiden toen ik ongeveer 6 jaar was. Vader had een ander, jonge kip aan de haak geslagen en mijn moeder zat met mij en mijn zus op de camping omdat we het huis uit moesten. Vader zat in een riant appartement met zijn jonge kippetje. Gelukkig daar als kind weinig van meegekregen. Wonder boven wonder, zijn mijn ouders na 3 jaar pauze weer bij elkaar gekomen en daardoor heb ik verder een vrij normale jeugd gehad. Toen ik uit huis ging stond mijn moeder een keer aan de deur, nu had zij een ander, vond het helemaal niet zo erg. Mijn moeder is een charmante lieve knappe vrouw, die heel d'r leven voor mij en mijn zusje heeft gezorgd en nu we uit huis waren haar vleugels weer heeft uitgeslagen. Vader bleef alleen achter, vond hem wel zielig maar ook weer niet. Mijn vader is nl wel iemand die al heel zijn leven goed voor zichzelf zorgt. Vervolgens is mijn vader best losgeslagen, vriendinnen, op stap. Ik vond het allemaal prima. Tot op een dag hij thuis kwam met een poolse vriendin. Niet om te discrimineren,maar vond het echt een goedkope geblondeerde opgespoten "mevrouw" en daar zie je je vader natuurlijk niet graag mee. Al met al een heel raar mens, nogal zeeeeer overdreven sexy en raar gedrag, mijn vader is verhuisd naar polen. Ook prima. Nou zie ik hem ongeveer 1x in de 3 maanden en is hij ook geregeld op het internet te vinden. Nu was ik gisteren mijn hotmail aan het opstarten op het werk en kreeg ik de schrik van mijn leven. Op mijn hotmail kun je voortaan op de 1e bladzijde zien wie wat heeft gereageerd/geschreven enz. Nu stond mijn vader er met commentaar op een foto tussen bij een of andere Kim. Zijn commentaar: schatje wil je ook weer zien, ben deze week in NL. Toen ik op Kim haar foto keek, werd ik lijkbleek. Een hele nare travestiet. Een onwijze gay met rokjes aan en een blonde pruik met tig zwoele erotische foto's op haar pagina. Begrijp me niet verkeerd, ik vind het prima dat deze mensen er zijn, iedereen heeft andere gevoelens. Maar dit soort types vind ik vrij smerig en wat the hell moet mijn vader hiermee?! Ik ga hier zo van over mijn nek. Mijn vader is in mijn ogen een vies oversext mannetje, die van alles wat snoept. Heb een klein kindje en de 2e is onderweg, heb helemaal geen zin meer in die man in mijn leven en vind hem zoooo vies. Wil niet meer dat hij aan mijn kinderen komt, weet ik veel wat voor ziektes hij met zich meebrengt. Ik ken tig mensen om me heen homo of lesbi, no problemo, maar ook deze mensen vinden dit soort mannetjes vies. Wie o wie heeft ook een vader die zich ook met dit soort dingen bezig houdt? Of wie snapt mijn frustratie/overgeefneigingen?
Dana, ik vind dat je het mooi hebt beschreven. Denk idd dat TO in een soort relatiecrisis met haar vader zit en dames laten we eerlijk zijn, is er hier dan verder niemand van jullie die hier van zou opschrikken? Vind inderdaad dat jullie te veel inhakken op dingen die er wenig toe deden.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Nou ja Mama bijna geen vooroordelen. Maar je begrijpt wel hoe ik dat bericht bedoeld heb. Toch is het goed dat je het even corrigeert
quote:Dana schreef op 28 april 2009 @ 22:53:

[...]

Jij bent ook nog nooit zo boos geweest dat je er van alles uitflapte wat je eigenlijk niet zo bedoelde? Dat de woede zo groot was dat je achteraf pas ziet dat die een chaos in je hoofd had gecreëerd die uiteindelijk volslagen ongericht explodeerde? Nu niet, als kind niet, als puber niet, echt helemaal nooit?

Jawel, maar dat is wel even wat anders dan haten lijkt me.

Je kan een hoop over me zeggen, behalve sociaal wenselijk en vlak
quote:Dushi74 schreef op 28 april 2009 @ 22:53:

Nou ja Mama bijna geen vooroordelen. Maar je begrijpt wel hoe ik dat bericht bedoeld heb. Toch is het goed dat je het even corrigeert Tuurlijk snap ik dat
Ja, dat vind ik echt.
quote:pilatespas schreef op 28 april 2009 @ 22:53:

Dana, ik vind dat je het mooi hebt beschreven. Denk idd dat TO in een soort relatiecrisis met haar vader zit en dames laten we eerlijk zijn, is er hier dan verder niemand van jullie die hier van zou opschrikken? Vind inderdaad dat jullie te veel inhakken op dingen die er wenig toe deden.Ik heb diverse malen (en anderen ook) naar de reden achter het topic gevraagd en aangegeven dat het niet om de sex ging maar om de relatie die ze al had met dr pa als kind en als studerende. Daar letterlijk diverse keren naar gevraagd en nul antwoord daarop. Ze bleef zelf ook doorgaan op de sexkant van het verhaal. Dus krijgt ze daar automatisch ook antwoorden op die daaraan gerelateerd zijn.
Niet alles in het leven is zwart of wit. Er zijn ook nog zoveel grijstinten.
Ik heb een hele gave metallic grijs-zilveren muur in de woonkamer, hartstikke leuk
Ja, dat vind ik echt.
Proest, gek mens
Ja, dat vind ik echt.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
volgens mij is het helemaal niet zeker of je vader iets met de travestiet heeft. je zegt toch wel eens vaker tegen iemand schatje, volgens mij lig je er dan niet meteen bovenop toch.

to schakel dat gedoe op hotmail uit en vraag je vader erna misschien is er wel niks aan de hand. en zowel tja dan zijn dat nog jou zaken niet (klinkt hard, maar is wel zo)

volgens mij ben ik trouwens ontzettende mosterd.
Kaas of een bitterbal? Zeg het maar.
Ja, dat vind ik echt.
quote:newstylista schreef op 28 april 2009 @ 23:04:

volgens mij ben ik trouwens ontzettende mosterd.Ja en nep., en je hebt geen leven en je doet quasi tolerant. Oh en als je niet haat laat je ook nog eens sociaal wenselijk en vlak gedrag zien
quote:Dushi74 schreef op 28 april 2009 @ 22:56:

[...]

Ik heb diverse malen (en anderen ook) naar de reden achter het topic gevraagd en aangegeven dat het niet om de sex ging maar om de relatie die ze al had met dr pa als kind en als studerende. Daar letterlijk diverse keren naar gevraagd en nul antwoord daarop. Ze bleef zelf ook doorgaan op de sexkant van het verhaal. Dus krijgt ze daar automatisch ook antwoorden op die daaraan gerelateerd zijn.Die verhalen wilde hij of zij graag horen. Om vanavond lekker te slapen
Aha Mika zou dat het grote mysterie zijn van vanavond hihiih
Als ik nu eens huilie wordt huil jij dan met me mee Fleur?
Ivy

Ik moet nou echt eens die tuinkabouter water gaan geven anders ligt morgen nog de zooi van dochter nog overal in de kamer!
Ja, dat vind ik echt.
quote:IvyRosa schreef op 28 april 2009 @ 23:06:

[...]

Ja en nep., en je hebt geen leven en je doet quasi tolerant. Oh en als je niet haat laat je ook nog eens sociaal wenselijk en vlak gedrag zien Ik zie in mijn glazenbol een nieuw "groepje" ontstaan
mamasaar graag een bitterbal, maar dan liever met mayo

ivy klopt helemaal, ik heb geen leven, ben nep, quasi tolerant en heel sociaal wenselijk, wat moet ik nou *gaat even heel hard huilen*
Ik vind dit verhaal ruiken naar T R O L
quote:newstylista schreef op 28 april 2009 @ 23:13:

mamasaar graag een bitterbal, maar dan liever met mayo

ivy klopt helemaal, ik heb geen leven, ben nep, quasi tolerant en heel sociaal wenselijk, wat moet ik nou *gaat even heel hard huilen*Dan mag je in mijn groepje! Maar wel graag zonder mosterd, want dat lust ik niet
quote:mika65 schreef op 28 april 2009 @ 23:13:

Ik vind dit verhaal ruiken naar T R O Lsst niet te hard roepen anders jaag je ze weg
Hoezo , Mika ? Jij denkt ook dat ouders nooit sex hebben , ofzo ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven