Vind mijn vader heel erg vies!!

28-04-2009 19:58 317 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zo... om met dit onderwerp maar even met de deur in huis te vallen.

Ik weet even niet wat ik moet voelen en denken, vandaar dat ik het even van me afschrijf en hoop dat er mensen zijn die hetzelfde hebben meegemaakt en hoe hun ervaring is/was.

Ik kom uit een gezin, huisje boompje beestje. Vader en moeder gescheiden toen ik ongeveer 6 jaar was. Vader had een ander, jonge kip aan de haak geslagen en mijn moeder zat met mij en mijn zus op de camping omdat we het huis uit moesten. Vader zat in een riant appartement met zijn jonge kippetje. Gelukkig daar als kind weinig van meegekregen. Wonder boven wonder, zijn mijn ouders na 3 jaar pauze weer bij elkaar gekomen en daardoor heb ik verder een vrij normale jeugd gehad. Toen ik uit huis ging stond mijn moeder een keer aan de deur, nu had zij een ander, vond het helemaal niet zo erg. Mijn moeder is een charmante lieve knappe vrouw, die heel d'r leven voor mij en mijn zusje heeft gezorgd en nu we uit huis waren haar vleugels weer heeft uitgeslagen. Vader bleef alleen achter, vond hem wel zielig maar ook weer niet. Mijn vader is nl wel iemand die al heel zijn leven goed voor zichzelf zorgt. Vervolgens is mijn vader best losgeslagen, vriendinnen, op stap. Ik vond het allemaal prima. Tot op een dag hij thuis kwam met een poolse vriendin. Niet om te discrimineren,maar vond het echt een goedkope geblondeerde opgespoten "mevrouw" en daar zie je je vader natuurlijk niet graag mee. Al met al een heel raar mens, nogal zeeeeer overdreven sexy en raar gedrag, mijn vader is verhuisd naar polen. Ook prima. Nou zie ik hem ongeveer 1x in de 3 maanden en is hij ook geregeld op het internet te vinden. Nu was ik gisteren mijn hotmail aan het opstarten op het werk en kreeg ik de schrik van mijn leven. Op mijn hotmail kun je voortaan op de 1e bladzijde zien wie wat heeft gereageerd/geschreven enz. Nu stond mijn vader er met commentaar op een foto tussen bij een of andere Kim. Zijn commentaar: schatje wil je ook weer zien, ben deze week in NL. Toen ik op Kim haar foto keek, werd ik lijkbleek. Een hele nare travestiet. Een onwijze gay met rokjes aan en een blonde pruik met tig zwoele erotische foto's op haar pagina. Begrijp me niet verkeerd, ik vind het prima dat deze mensen er zijn, iedereen heeft andere gevoelens. Maar dit soort types vind ik vrij smerig en wat the hell moet mijn vader hiermee?! Ik ga hier zo van over mijn nek. Mijn vader is in mijn ogen een vies oversext mannetje, die van alles wat snoept. Heb een klein kindje en de 2e is onderweg, heb helemaal geen zin meer in die man in mijn leven en vind hem zoooo vies. Wil niet meer dat hij aan mijn kinderen komt, weet ik veel wat voor ziektes hij met zich meebrengt. Ik ken tig mensen om me heen homo of lesbi, no problemo, maar ook deze mensen vinden dit soort mannetjes vies. Wie o wie heeft ook een vader die zich ook met dit soort dingen bezig houdt? Of wie snapt mijn frustratie/overgeefneigingen?
Lief Zonnekind ik ben vrijgezel heb dus geen partner. En die zit dus ook niet allenig op de bank. Maar wel mooi dat jij precies weet dat ik hier elke avond ben. Betekent dus dat jij ook een forummer bent die normaal onder een andere nick post en ook elke avond hier bivakeert. Maakt mij niet uit hoor, dat je even een andere nick hiervoor hebt. Maar je slaat bij mij totaal de plank mis.
Overigens ben ik het die graag naar Travo's kijk (samen met homo, bi of lesbo vrienden/ vriendinnen) en ze zie optreden. Heel wat stappen staan op de reguliersdwarsstraat in Amsterdam. Hahaha. Maar daar zit je niet op te wachten Zonnekind dat snap ik
anoniem_773 wijzigde dit bericht op 28-04-2009 22:22
Reden: Om maar eens even in clichevorm te praten...alsof er niet meer plekken zijn dan Amsterdam
% gewijzigd
Pardon??

Waar slaat dat nou weer op??

Dus wij moeten onze forum anoniemiteit opgeven? Ben jij effe lekker?
Ja, dat vind ik echt.
Ik vind dit weer een retecool reactie van lik mijn vestje
quote:zonnekindje schreef op 28 april 2009 @ 22:17:

Dushi, deze reactie had ik precies van je verwacht.

Jij bent zeker zo'n doorgewinterede forummer die heel de dag hier mensen adviezen zit te geven en ondertussen je partner avond in, avond uit alleen op de bank laat zitten (en dus naar travestieten gaat kijken ) Nee, heb hier geen zin meer in, aju ben er hier weg van. Zit totaal niet te wachten op dit soort quasi nep ruimdenkende adviezen, kom op zeg, net of jullie je niet kapot zouden schrikken. Moet er gewoon eigenlijk om lachen! De groeten.

he wat jammer nou, wilde je net een hart onder de riem steken met een verhaal en bijval en alles, maar gaan we zo beginnen, dikke doei.

Dit soort assumpties over andere forummerts, tssk.
Joh , Zonnekind , je bent wel héél erg snel in het oordelen en veroordelen he ?

Ik ben met de vader van mijn kinderen zelf met dingen bezig waarvan mijn kinderen waarschijnlijk ' ajakkes " zouden roepen . Maar als ze me daarna nooit meer zouden willen zoenen of wat dan ook ineens gaan doen of laten dan vind ik dát een gebrek in onze opvoeding , ipv dat die sexuele handelingen de fout zou zijn die we gemaakt zouden hebben .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Nou, ik moet mijn tuinkabouter water geven merk ik, beestje vraagt om aandacht
Ja, dat vind ik echt.
Jij je tuinkabouter Mama? Ik mijn huislaaf. Heb jij ook zo'n fijn LE-VEN?!?
Leven? Ik heb geen leven. Mijn leven bestaat uit hier quasi ruimdenkend doen enzo.
quote:IvyRosa schreef op 28 april 2009 @ 22:27:

Leven? Ik heb geen leven. Mijn leven bestaat uit hier quasi ruimdenkend doen enzo.

Je vergeet het woordje nep in je tekst voor quasi he Ivy.

Want ja nep zijn we hier allemaal toch.....KANONNEN ZEG
Oja ik doe ook nep. Ben helemaal niet ruimdenkend en vind dat seks alleen in het huwelijk hoort en zeker niet met iemand van hetzelfde geslacht of met een man in een rokkie. Daar zou ik echt van walgen!

Klinkt het een beetje geloofwaardig zo?
Probeer het nog eens zonder te glimlachen Ivy. Misschien ga ik je dan geloven.
Daarom ben ik getrouwd, wilde seks hebben!

En ja Dushi, mijn LE-VEN is geweldig! Komt omdat ik zo weinig vooroordelen heb
Ja, dat vind ik echt.
nou ja zeg, ik heb niks tegen homo's hoor. Echt niet. Ik vind ze wel vies en ze mogen wel in huis maar niet op de bank. En ik heb homovrienden en die vinden het ook en die willen niet eens bij mij op de bank. Met al hun ziektes.
quote:RosieRo schreef op 28 april 2009 @ 22:35:

nou ja zeg, ik heb niks tegen homo's hoor. Echt niet. Ik vind ze wel vies en ze mogen wel in huis maar niet op de bank. En ik heb homovrienden en die vinden het ook en die willen niet eens bij mij op de bank. Met al hun ziektes.

Terecht ook hoor!

(nu beter Dush?)
Mijn ouders hebben een hoop fout gedaan maar ben toch maar wat blij dat ze mij ondanks hun fouten wel opgevoed hebben met een open visie op de wereld. Die weliswaar niet altijd strookt met eigen normen en waarden, maar wat niet perse hoeft te betekenen dat het dan maar fout, walgelijk en afstotelijk is. Zeker niet als het volwassenen betreft en beiden het willen.
Stukken beter Ivy. Nu geloof ik je. En RR ook. Trouwens Mama ook, want die heeft een leven. En zij heeft net als ik geen vooroordelen.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
quote:zonnekindje schreef op 28 april 2009 @ 21:53:

Goh, dat jullie dit ook zoiets hebben meegemaakt in de nabije omgeving geeft me wel een fijn gevoel. Hoe hebben jullie het dan ervaren?

-
anoniem_6491bdc7537f8 wijzigde dit bericht op 28-04-2009 22:44
Reden: privacy
% gewijzigd
Irritant tiepje ben jij, Zonnekind. Blij dat jij niet mijn dochter bent. Sorry.
quote:Dana schreef op 28 april 2009 @ 22:40:

En eindelijk eens onbeschaamd je af te kunnen vragen: oke, ik ben biologisch aan die man verwant, maar wat voegt hij nou eigenlijk toe aan mijn leven? Wil ik niet liever van hem scheiden?

Doe dat dan en verschuil je niet achter kutsmoesjes.

En haten, die emotie heb ik nog nooit begrepen, maar ik zal wel erg naief zijn ofzo.
quote:zonnekindje schreef op 28 april 2009 @ 22:06:

Ga eens op internet googelen naar sites over kids van ouders die iets soortgelijks hebben meegemaakt, denk dat ik dit fijner vindt dan een beetje quasi heel tolerant hier met elkaar over te komen.

Ga dan.

Veel succes.

En niet daar gaan huilen he, als ze ook daar vinden dat je je aanstelt.
En dan wordt er eens in de zoveel tijd een topic geopend dat de "oudgedienden wie dat ook moge wezen" niet aardig zijn tegen nieuwkomers. Tja
quote:Dana schreef op 28 april 2009 @ 22:40: En eindelijk eens onbeschaamd je af te kunnen vragen: oke, ik ben biologisch aan die man verwant, maar wat voegt hij nou eigenlijk toe aan mijn leven? Wil ik niet liever van hem scheiden?En als je met deze insteek een topic start dan ben je eerlijker naar jezelf en krijg je wellicht ook andere verhalen. Maar in plaats daarvan wordt je beschuldigd van quasi ruimdenkend te zijn en nep. Yeah right zo lust ik er nog wel een paar.
quote:IvyRosa schreef op 28 april 2009 @ 22:46:

[...]

Doe dat dan en verschuil je niet achter kutsmoesjes.

En haten, die emotie heb ik nog nooit begrepen, maar ik zal wel erg naief zijn ofzo.

Heb ooit gehaat. Verschrikkelijk was dat, voor mij. Wanneer iets energie vreet dan is dat het!

Echt nooit meer wil ik dat gevoel hebben

Trouwens Dushi, heb niet gezegd dat ik geen vooroordelen heb, heb er weinig. Ben me ook bewust welke dat zijn, wel zo handig
Ja, dat vind ik echt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven