Vind ze me leuk?

18-04-2019 15:51 78 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heey!

Zoals een eerdere topic van mij. ben ik verliefd op een meisje die vlakbij mij woont (20min afstand) en ze vind mij ook leuk zegt ze (heeft koosnaampjes voor mij en zegt lieve dingen) en ik ken dr dus nu alleen nog via app/snapchat. (ze gaf haar telnmmr ook zonder dat ik hoefde te vragen) Maar ik wil graag met haar afspreken en bellen, Maar als ik haar vraag voor bellen of afspreken.. heeft ze vaak iets.. btw ze heeft druk leventje zei ze. (Hockey, Vaak ziekenhuis onderzoeken, Havo 4) maar nu denk ik dat ze misschien beetje bang is? bang dat ze misschien verkeerde indruk maakt op mij? Omdat ze mij ook leuk vind zegmaar.. En meenstal moet ik gesprek starten. Want als ik heledag niks naar haar stuur van hey hgh? dan hoor ik ook niet echt wat van haar.. Ja, wat mij wel vaak opvalt is dat als ik een heledag niks gezegd hebt tegen haar dat ze mij een snapchat bericht stuurt met spiegelselfie 'WIE SNAP??" zou de kans bestaan dat ze die snap alleen naar mij stuurt? Maar nu is mijn vraag; wat moet ik nu doen? en hoe kom ik erachter als ze me echt leuk vind?

Groetjess! ;)

UPDATE!*
Heyy allemaal!

Nou dat meisje deed sinds 3week geleden vaag.. dus soms negeren, niet willen bellen, hele dag niks van dr horen etc..
Dus ik vroeg toen van: is er iets? Of vind je me nog wel leuk? Want omdat ze eerst vrijwel mij kapot snapte en andersom.. was dit verschil dat ze zo deed heel erg merkbaar dus vandaar dat ik vroeg. Maar ze zei steeds dat er niks was en dat ze mij nog steeds leuk vond.. okee dacht ik dan zou ze t wel druk hebben. (want dat zei ze ook steeds) en ze had me gister dus weer genegeerd op een gedichtje die ik dus stuurdde in de ochtend en had dus verder niks van dr gehoord tot savonds. Ik dacht, ik vraag wel wrm ze zo doet etc.. en toen zei ze dat ze druk had en dat het niet aan mij ligt. En ik vraag verder natuurlijk (het viel me op dat ze vaak naar voetbalwed ging.) Terwijl zij zelf hockeyd. En toen kwam ze met excuus dat ik te ver woondde haha ik woon 20min van dr, af nou wat veel zeg. En dat ze niet meer zoals eerst voor mij voelde en ik vroeg door en vertelde mn gevoel dus tegelijk ook. En uiteindelijk zei ze: niet boos worden. ik zei nee okee en toen zei ze ik ga laatste tijd vaak naar voetbalwed ja? Nou dat is om een jongen waar ik laatste tijd vaak mee app en snap.. dus ik was boos ook om het feit dat mijn voorbedachte gedachte over dat ze ander had en dat het met dat voetbal temaken had klopte. En drm was ik best verdrietig van boosheid gister etc.. dus ik stuurdde terug: Tuurlijk ben ik boos.. ik vroeg vroeg meerdere malen aan jou paar week geleden van is er wat? Vind je me nog wel leuk? Nee er was niks zei je. Als je nou eerlijk was geweest had je en niet met mij gevoel gespeeld en was had ik nu niet verdrietig en had ik je al eerder niet meer leuk gevonden. Dusja bedankt voor je eerlijkheid. (Ik kreeg een "sorry" te horen.)

Dusja, denk dat het hierbij blijft op dit forum omdat dit het einde is denk ik haha

Groetjes!
anoniem_384808 wijzigde dit bericht op 26-04-2019 10:10
Reden: Update
46.53% gewijzigd
Jongenn16 schreef:
18-04-2019 17:35
hoe bedoel je? ik ben netjes en ik ben niet zon type van "eyy kill" etc.
Eyy kill?
Jongenn16 schreef:
18-04-2019 17:05
ze begrijpen me tenminste.. En ja ik kan wel netjes typen maar uit snelheid gewoon even wat foutjes etc.. sorry!
Dus je verwacht wel dat onbekende mensen hier op het forum jouw berichten lezen en je proberen te helpen, maar je bent te beroerd om diezelfde mensen fatsoenlijk te woord te staan? Wat vind je daar nu zelf van?
Jongenn16 schreef:
18-04-2019 17:41
Aah thx dat je het zegt; ik ben niet knap enzo :P En nee ik ga niet veel uit. Omdat ik het gewoon niet zo interessant vind.. (Komt nog wel) Maar toch vraag ik me op een depri avond weles af, wrm nooit een meisje mij leuk vind en soms dan heb ik een lief meisje en dan draait het uit op niks. zoals nu ongv het geval.. maar ik zal wel mn leven leiden..
Ik klink nu heel oud, maar naarmate je ouder wordt ;-D zal je knappe meisjes met lelijke jongens zien en andersom. Het zegt namelijk helemaal niets, want wat voor jou lelijk is, is voor iemand anders aantrekkelijk. De wereld ziet jou echt niet, zoals jij jezelf ziet. Ik weet dat het makkelijker gezegd dan gedaan is, maar echt waar, ga lekker je eigen gang. Je houdt niet van uitgaan en dat is nu gewoon even niet interessant voor je. Dat zegt al, dat je geen meeloper bent maar wel authentiek bent. Doe lekker je ding en ontdek wat je nog meer leuk in het leven vindt. Meisjes en vrouwen zijn voor jongen en mannen al gewoon ingewikkeld, maar waar ze snel warm voor lopen zijn de toch wel gebalanceerde types (50% Tupac* is een rapper, 50% Deepak *is een spiritueel leider).
Alle reacties Link kopieren
postbezorger schreef:
18-04-2019 15:54
en hoe oud zijn jullie?
4 en 5..
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
JuriaanB schreef:
18-04-2019 18:06
Dus je verwacht wel dat onbekende mensen hier op het forum jouw berichten lezen en je proberen te helpen, maar je bent te beroerd om diezelfde mensen fatsoenlijk te woord te staan? Wat vind je daar nu zelf van?
Hij is tenminste nog vriendelijk. Dat kan je van een aantal reageerders hier niet zeggen.
Alle reacties Link kopieren
Paarsebloem schreef:
18-04-2019 19:50
Hij is tenminste nog vriendelijk. Dat kan je van een aantal reageerders hier niet zeggen.
bedoel je dat ik vriendelijk ben of?
Alle reacties Link kopieren
paloma schreef:
18-04-2019 18:09
Ik klink nu heel oud, maar naarmate je ouder wordt ;-D zal je knappe meisjes met lelijke jongens zien en andersom. Het zegt namelijk helemaal niets, want wat voor jou lelijk is, is voor iemand anders aantrekkelijk. De wereld ziet jou echt niet, zoals jij jezelf ziet. Ik weet dat het makkelijker gezegd dan gedaan is, maar echt waar, ga lekker je eigen gang. Je houdt niet van uitgaan en dat is nu gewoon even niet interessant voor je. Dat zegt al, dat je geen meeloper bent maar wel authentiek bent. Doe lekker je ding en ontdek wat je nog meer leuk in het leven vindt. Meisjes en vrouwen zijn voor jongen en mannen al gewoon ingewikkeld, maar waar ze snel warm voor lopen zijn de toch wel gebalanceerde types (50% Tupac* is een rapper, 50% Deepak *is een spiritueel leider).
jaa ik begrijp je.. maar wat ik zo dom vind ik hoor van allelei mensen dat meisjes vallen op een zachtaardige jongen met bijv kuiltjes.. dat heb ik maarja..
Alle reacties Link kopieren
Dat zijn toch van die kutappjes he. Hey, hoe gaat het? Of natuurlijk, hey hgh, want zelfs 7 letters extra typen is al teveel moeite bij iemand die je leuk vindt. Kennelijk.
Alle reacties Link kopieren
JuriaanB schreef:
18-04-2019 18:04
Eyy kill?
Jij hebt geen kinderen in de leeftijd van TO he?
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
JuriaanB schreef:
18-04-2019 18:06
Dus je verwacht wel dat onbekende mensen hier op het forum jouw berichten lezen en je proberen te helpen, maar je bent te beroerd om diezelfde mensen fatsoenlijk te woord te staan? Wat vind je daar nu zelf van?
:rofl: oude man zonder kinderen tussen 12-20?
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
TO ik vind je erg beleefd, erg duidelijk, erg lief en wijs dat je hier je vragen stelt. Aan de goede tips heb ik niets toe te voegen. Maar als het mijn dochter was, had je geen zorgen over een boze vader.

Maar ja, ik heb alleen zoons :)

Pas trouwens op voor positieve vaders :biggrin:

https://youtu.be/taPkaLphBPE (Humor uit mijn jeugd)
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
JollyRider schreef:
19-04-2019 04:46
TO ik vind je erg beleefd, erg duidelijk, erg lief en wijs dat je hier je vragen stelt. Aan de goede tips heb ik niets toe te voegen. Maar als het mijn dochter was, had je geen zorgen over een boze vader.

Maar ja, ik heb alleen zoons :)

Pas trouwens op voor positieve vaders :biggrin:

https://youtu.be/taPkaLphBPE (Humor uit mijn jeugd)
“Je moet ze het graf inprijzen” is een gevleugelde uitspraak van mijn moeder. :-D
JollyRider schreef:
19-04-2019 04:41
:rofl: oude man zonder kinderen tussen 12-20?
Midden 50 en kinderloos. En nu? Mag ik geen oordeel hebben over de omgangsvormen van een puber?
Alle reacties Link kopieren
JuriaanB schreef:
19-04-2019 12:14
Midden 50 en kinderloos. En nu? Mag ik geen oordeel hebben over de omgangsvormen van een puber?
Je mag oordelen over wat je maar wil. Het is gewoon komisch zo duidelijk te zien dat je inderdaad vijftiger en kinderloos bent. Het is nog komischer dat je lijkt te denken dat je oordeel enige relevantie heeft voor TO
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
JollyRider schreef:
19-04-2019 18:30
Je mag oordelen over wat je maar wil. Het is gewoon komisch zo duidelijk te zien dat je inderdaad vijftiger en kinderloos bent. Het is nog komischer dat je lijkt te denken dat je oordeel enige relevantie heeft voor TO
Ik zit al zo'n 10 jaar op dit forum en ik vraag me nog steeds af, wat "dit soort mannen" als JuriaanB doen op een forum van een vrouwenblad. Het zijn meestal van die verzuurde types, die zelf niet zoveel meemaken op het gebied van vrouwen (en dus geen topic openen), die hier zo nu en dan komen morren en van totaal geen toegevoegde waarde zijn.
Alle reacties Link kopieren
Jongenn16 schreef:
18-04-2019 22:45
bedoel je dat ik vriendelijk ben of?
Ja, jij wel.

Trek je maar niks aan van de flauwe reacties.
Alle reacties Link kopieren
Paarsebloem schreef:
19-04-2019 21:25
Ja, jij wel.

Trek je maar niks aan van de flauwe reacties.
ahww lief dankjewel! komt goed hoor! ;)
Alle reacties Link kopieren
Heyhey,

Ik zie hier veel reacties van mensen buiten onze leeftijdscategorie. Zelf ben ik 18 jaar en kan me hier goed in vinden.
Zelf zit ik in zo’n zelfde soort situatie.
Ik vind een jongen erg leuk, maar van afspreken komt het maar niet. Ook loopt het contact momenteel erg stroef. Dit heeft ook zeker te maken dat je elkaar niet in “reallife” ziet.
Misschien is het een optie om te vragen hoe zij dit nu precies ziet. Zelf zou ik het ook prettig vinden te weten waar je aan toe bent.
Over die snap. Die snap stuurt ze alleen naar jou. Ze is zeker geïnteresseerd in je. Ik herken hier mezelf ook wel in. Oeps...
Niet onzeker zijn en vragen of ze een keer een drankje met je komt doen. Als ze het blijft afwijzen, weet je denk ik wel genoeg. Dan is ze er nog niet klaar voor.

Xx
Alle reacties Link kopieren
Jongenn16 schreef:
20-04-2019 20:23
ahww lief dankjewel! komt goed hoor! ;)
Met jou komt het wel goed :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
IKblijfannoniem schreef:
21-04-2019 14:28
Heyhey,

Ik zie hier veel reacties van mensen buiten onze leeftijdscategorie. Zelf ben ik 18 jaar en kan me hier goed in vinden.
Zelf zit ik in zo’n zelfde soort situatie.
Ik vind een jongen erg leuk, maar van afspreken komt het maar niet. Ook loopt het contact momenteel erg stroef. Dit heeft ook zeker te maken dat je elkaar niet in “reallife” ziet.
Misschien is het een optie om te vragen hoe zij dit nu precies ziet. Zelf zou ik het ook prettig vinden te weten waar je aan toe bent.
Over die snap. Die snap stuurt ze alleen naar jou. Ze is zeker geïnteresseerd in je. Ik herken hier mezelf ook wel in. Oeps...
Niet onzeker zijn en vragen of ze een keer een drankje met je komt doen. Als ze het blijft afwijzen, weet je denk ik wel genoeg. Dan is ze er nog niet klaar voor.

Xx
Heyy! Dankjewel voor je reactie! Okee dus die snap van wie snap was alleen naar mij.. ze negeert ze soms nu ook op snap en dat vind ik vervelend. Ze wou zeker wel keer avondje bios met mij zei ze dusja.. maar omdat ze zo lief doet en tegelijk weird weet ik totaal niet waar ik aan toe ben en zie ik het somber in. :)

Groetjes!!

Ps kunnen we via iets hierover verder hebben aangezien jij in zelfde situatie zit
Alle reacties Link kopieren
Paarsebloem schreef:
21-04-2019 14:31
Met jou komt het wel goed :cheer2:
Liefff!
Alle reacties Link kopieren
IKblijfannoniem schreef:
21-04-2019 14:28
Heyhey,

Ik zie hier veel reacties van mensen buiten onze leeftijdscategorie. Zelf ben ik 18 jaar en kan me hier goed in vinden.
Zelf zit ik in zo’n zelfde soort situatie.
Ik vind een jongen erg leuk, maar van afspreken komt het maar niet. Ook loopt het contact momenteel erg stroef. Dit heeft ook zeker te maken dat je elkaar niet in “reallife” ziet.
Misschien is het een optie om te vragen hoe zij dit nu precies ziet. Zelf zou ik het ook prettig vinden te weten waar je aan toe bent.
Over die snap. Die snap stuurt ze alleen naar jou. Ze is zeker geïnteresseerd in je. Ik herken hier mezelf ook wel in. Oeps...
Niet onzeker zijn en vragen of ze een keer een drankje met je komt doen. Als ze het blijft afwijzen, weet je denk ik wel genoeg. Dan is ze er nog niet klaar voor.

Xx
*Update*

Nou dat meisje deed sinds 3week geleden vaag.. dus soms negeren, niet willen bellen, hele dag niks van dr horen etc..
Dus ik vroeg toen van: is er iets? Of vind je me nog wel leuk? Want omdat ze eerst vrijwel mij kapot snapte en andersom.. was dit verschil dat ze zo deed heel erg merkbaar dus vandaar dat ik vroeg. Maar ze zei steeds dat er niks was en dat ze mij nog steeds leuk vond.. okee dacht ik dan zou ze t wel druk hebben. (want dat zei ze ook steeds) en ze had me gister dus weer genegeerd op een gedichtje die ik dus stuurdde in de ochtend en had dus verder niks van dr gehoord tot savonds. Ik dacht, ik vraag wel wrm ze zo doet etc.. en toen zei ze dat ze druk had en dat het niet aan mij ligt. En ik vraag verder natuurlijk (het viel me op dat ze vaak naar voetbalwed ging.) Terwijl zij zelf hockeyd. En toen kwam ze met excuus dat ik te ver woondde haha ik woon 20min van dr, af nou wat veel zeg. En dat ze niet meer zoals eerst voor mij voelde en ik vroeg door en vertelde mn gevoel dus tegelijk ook. En uiteindelijk zei ze: niet boos worden. ik zei nee okee en toen zei ze ik ga laatste tijd vaak naar voetbalwed ja? Nou dat is om een jongen waar ik laatste tijd vaak mee app en snap.. dus ik was boos ook om het feit dat mijn voorbedachte gedachte over dat ze ander had en dat het met dat voetbal temaken had klopte. En drm was ik best verdrietig van boosheid gister etc.. dus ik stuurdde terug: Tuurlijk ben ik boos.. ik vroeg vroeg meerdere malen aan jou paar week geleden van is er wat? Vind je me nog wel leuk? Nee er was niks zei je. Als je nou eerlijk was geweest had je en niet met mij gevoel gespeeld en was had ik nu niet verdrietig en had ik je al eerder niet meer leuk gevonden. Dusja bedankt voor je eerlijkheid. (Ik kreeg een "sorry" te horen.)
Alle reacties Link kopieren
ik denk dat je nog best geluk hebt dat ze het nu heeft opgebiecht hoor, valt nooit mee om iemand teleur te stellen namelijk

maar dat gezegd hebbende, je hebt die chick toch nog nooit gezien? Misschien is het handig om in het vervolg de dingen net even anders aan te pakken en geen hooggespannen verwachtingen te creëren van iemand die je eigenlijk niet eens echt kent
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
turquasi schreef:
26-04-2019 13:07
ik denk dat je nog best geluk hebt dat ze het nu heeft opgebiecht hoor, valt nooit mee om iemand teleur te stellen namelijk

maar dat gezegd hebbende, je hebt die chick toch nog nooit gezien? Misschien is het handig om in het vervolg de dingen net even anders aan te pakken en geen hooggespannen verwachtingen te creëren van iemand die je eigenlijk niet eens echt kent
Neee okee je hebt gelijk! Zal het in het vervolg anders doen :)
Alle reacties Link kopieren
ok zet hem op! ben serieus wel benieuwd naar je volgende topic... hopelijk loopt het dan beter voor je :cheer2:
Lorem Ipsum

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven