Vindt ze me Leuk?
zondag 4 oktober 2020 om 18:59
Sinds een poos heb ik het idee dat een collega mij leuk vindt. We werken niet direct samen, werken allebei op een andere afdeling. Maar komen elkaar weleens tegen op de gang. Ook heb ik de laatste tijd een aantal keer ingevallen op haar afdeling.
Ik ken haar al bijna 1 jaar lang 'van gezicht' en van een kort praatje in de pauze. Destijds had zij een relatie, gaf ze toen aan. Volgens een collega is ze nu weer vrijgezel. Ik ben ook vrijgezel.
Ze reageert vaak erg speels op mij, maakt dan regelmatig een grapje of plaagt.
Ze toont interesse in gesprekken. Zoals "mag ik met je mee op vakantie"? "Wat lief van je". Laatst had ze een koosnaampje voor me. Ook geeft ze me advies.
Ze lijkt met haar gedrag aandacht te willen van mij. De ene keer raakt ze me aan. De andere keer niet.
Ze reageert in vergelijking met een half jaar geleden veel openener naar mij toe en lijkt enthousiast om me te zien.
Ik plaag haar ook af en toe, raak haar af en toe aan.
Ik ken haar als een extravert persoon, ook naar anderen toe.
Dus ik vind haar signalen moeilijk in te schatten.
Wat denken jullie?
Ik ken haar al bijna 1 jaar lang 'van gezicht' en van een kort praatje in de pauze. Destijds had zij een relatie, gaf ze toen aan. Volgens een collega is ze nu weer vrijgezel. Ik ben ook vrijgezel.
Ze reageert vaak erg speels op mij, maakt dan regelmatig een grapje of plaagt.
Ze toont interesse in gesprekken. Zoals "mag ik met je mee op vakantie"? "Wat lief van je". Laatst had ze een koosnaampje voor me. Ook geeft ze me advies.
Ze lijkt met haar gedrag aandacht te willen van mij. De ene keer raakt ze me aan. De andere keer niet.
Ze reageert in vergelijking met een half jaar geleden veel openener naar mij toe en lijkt enthousiast om me te zien.
Ik plaag haar ook af en toe, raak haar af en toe aan.
Ik ken haar als een extravert persoon, ook naar anderen toe.
Dus ik vind haar signalen moeilijk in te schatten.
Wat denken jullie?
zondag 4 oktober 2020 om 21:24
Ik weet niet wat voor werk je doet, maar in de regel raak ik geen collega's aan. Ik ben sowieso niet zo handtastelijk wat dat betreft en vrouwelijke collega's zou ik niet snel aanraken.
De laatste keer dat ik een collega overigens wel aanraakte, eindigde dat in bed. (oh, er ging wel even een uitgebreid flirtspel van maanden aan vooraf)
De laatste keer dat ik een collega overigens wel aanraakte, eindigde dat in bed. (oh, er ging wel even een uitgebreid flirtspel van maanden aan vooraf)
zondag 4 oktober 2020 om 21:59
Ik hoop het niet voor hem.
Damned if I don’t
maandag 5 oktober 2020 om 16:49
maandag 5 oktober 2020 om 17:16
Zo is het, zet hem opMooieherfst schreef: ↑05-10-2020 16:49Dat ga ik maar eens een poging wagen als ik haar in real life zie. Nee heb je. Ja kun je krijgen.
Damned if I don’t