Virtueel vreemdgaan

02-08-2008 20:20 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
quote:eleonora schreef op 02 augustus 2008 @ 21:17:

Je moet niet eens willen kijken als iemand zoiets zegt Naf. En je nummer bij je MSN zetten is ook iets wat niet verplicht is. Als hij er van houdt om seksgesprekken te hebben met vrouwen en te cammen en hij zet zijn nummer er ook nog eens bij.....

Ik hoor de bellen van Rosanna ook afgaan.Alarmbellen? Volgens mij gaan alle gemeentelijke sirenes nu loeien...
Hoi NafNafje, volgens mij gaat je vriend niet virtueel vreemd, maar virtueel naar de hoeren. Onder de pijler seks staat 'Bijverdienen met webcam vanuit huis', wellicht lijkt iets dergelijks op wat er bij je vriend speelt.

Hoe dan ook, het lijkt me een rotsituatie, sterkte er mee!
-
-
Hij is niet te vertrouwen, doet dingen stiekem en liegt tegen je. Aan jou de keus of je hier nog mee door wilt gaan, want je kunt hem niet veranderen.
Jemig... dat is heftig zeg. Ik kan me voorstellen dat je niet weet wat je hiermee moet.

Als het voor die man een dwang is, als hij er niet mee kan of wil stoppen, moet jij je inderdaad gaan afvragen of je hier mee kan leven. Zo nee, dan moet je een moeilijke beslissing gaan nemen.

Wat mij betreft zou het ook ver de grens over gaan hoor. Bij mij ligt de grens bij interactie, splitcam (wat het dan ook is) en smsjes is bij mij WAY over the line. En niet verder mogen kijken in zijn telefoon? Als ik mijn partner zo gekwetst had zou ik alles doen om het goed te maken, mijn computer, telefoon en post laten doorlichten, als dat nodig is om het vertrouwen terug te winnen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven