Viva Diva's en hun relatiegerelateerde perikelen.

maandag 16 februari 2009 om 20:22
Jon, balen. Hoop dat het uitzendbureau wel wat oplevert! Heb je nog andere sollicicataties lopen?
Uk, waar bemoeit die huisbaas zich mee??? Zolang jij netjes je huur betaald en geen dingen vernield heeft hij daar niets over te zeggen. Belachelijk!
Ik begin langzaam bij te komen van al het gedoe bij m'n vorige werkgever. (Officieel ben ik nog daar in dienst maar het is 'bijna' rond dat ik verder ga bij het bedrijf waar ik nu werk.) Ik heb wel een super leuke vacature gezien waar ik op wil reageren maar de brief schrijven is nog een heel gedoe, juist omdat ik die functie echt graag wil... dus nog maar even puzzelen! (beetje ego-post....sorry hoor!)
Uk, waar bemoeit die huisbaas zich mee??? Zolang jij netjes je huur betaald en geen dingen vernield heeft hij daar niets over te zeggen. Belachelijk!
Ik begin langzaam bij te komen van al het gedoe bij m'n vorige werkgever. (Officieel ben ik nog daar in dienst maar het is 'bijna' rond dat ik verder ga bij het bedrijf waar ik nu werk.) Ik heb wel een super leuke vacature gezien waar ik op wil reageren maar de brief schrijven is nog een heel gedoe, juist omdat ik die functie echt graag wil... dus nog maar even puzzelen! (beetje ego-post....sorry hoor!)

maandag 16 februari 2009 om 20:27
Druif; Heb idd mbt Lief ook voet bij stuk gehouden. Ik heb mijn plan gedaan; hij de zijne. Zondags wel bij elkaar geweest (op zijn initiatief) en dat was heeeeel fijn, zoals altijd 
Uk; Wat een oen van een huisbaas zeg! Beterschap!
Ben zelf nog niet fit; geen astma gelukkig, geen allergieen maar reageer allergisch op dingen die normaal gesproken geen allergie uitlokken; uitlaatgassen enzo. Vaag
Jon; Balen van die baan!
Clogs; Al klaar voor 't carnaval?

Uk; Wat een oen van een huisbaas zeg! Beterschap!
Ben zelf nog niet fit; geen astma gelukkig, geen allergieen maar reageer allergisch op dingen die normaal gesproken geen allergie uitlokken; uitlaatgassen enzo. Vaag
Jon; Balen van die baan!
Clogs; Al klaar voor 't carnaval?

maandag 16 februari 2009 om 21:11
@Anne, als je hulp nodig hebt met de sollicitatiebrief moet je hem maar op de groep gooien!
@Pip, klinkt vaag die allergische reacties.. rustig aan!
En filosofie = leuk ! al heb ik er sinds mijn studie zelf nog weinig mee gedaan moet ik bekennen..
Ben zelf vandaag ziek thuis gebleven want heb uiteindelijk het hele weekend koorts gehad, inmmiddels ben ik alleen nog maar als een soort blaffende hond aan het hoesten en is de koorts weg, dus het gaat weer de goede kant op Nu weer in het stadium van bedenken of ik nog een dagje thuis uitziek of toch weer aan het werk ga..

maandag 16 februari 2009 om 21:18
Uk, wat vervelend dat je huisbaas die opmerking heeft gemaakt. Ik zou het me ook aantrekken hoor! Doe je rustig aan met je buik? Het klinkt niet heel goed eigenlijk.
Pip, is het een talent denk je?
BaS, hoe is het met je?
Anne, fijn dat je het meer naar je zin hebt op je werk. Als je hulp nodig hebt met je sollicitatie, dan roep je maar hoor.
Laura, hoe is het met jou dan???
Jonna, al eerder gemeld, balen van je sollicitatie zeg. Vooral omdat het je zo leuk leek. Jammer hoor.
En nu zit mijn eerste vakantiedag er al weer op. Ben vandaag weer eens bij mijn moeder geweest. Nu meisje op school zit, kan dat door de weeks eigenlijk niet meer.
Pip, is het een talent denk je?
BaS, hoe is het met je?
Anne, fijn dat je het meer naar je zin hebt op je werk. Als je hulp nodig hebt met je sollicitatie, dan roep je maar hoor.
Laura, hoe is het met jou dan???
Jonna, al eerder gemeld, balen van je sollicitatie zeg. Vooral omdat het je zo leuk leek. Jammer hoor.
En nu zit mijn eerste vakantiedag er al weer op. Ben vandaag weer eens bij mijn moeder geweest. Nu meisje op school zit, kan dat door de weeks eigenlijk niet meer.

maandag 16 februari 2009 om 22:12
maandag 16 februari 2009 om 22:15
Jonna: dat is een tegenvaller! Maar gewoon doorgaan zou ik zeggen...
Pippin: goed dat je voet bij stuk hebt gehouden. Soms moet dat!
Ukkie: eens met Druif, zou nog een dagje uitrusten als ik jou was. Ik heb zelf nog steeds keelpijn en aangezien jouw beschrijving, hoesten en koorts, op mijn griep van januari lijkt, zou ik voorzichtig doen.
Morgen ga ik na een vergadering in grote stad in het midden van ons land, lunchen met iemand die altijd op elke weblog van mij reageert. Ze is ook al eens bij mij thuis geweest. Leuk! Rest van de week verlof en misschien dat ik dan besluit een nieuwe kat uit het asiel te halen...
Anne: als ik zo vrij mag zijn om dit te zeggen: denk je in je brief om de 'd' en 't' 's, die staan in je posten nogal eens waar ze niet horen, en in een sollicitatiebrief staat dat niet zo goed, tenminste bij ons letten ze er nogal op... Wel fijn voor je dat je je nu zoveel beter voelt op deze plek!
Tink: hoe gaat het? En hoe is het eigenlijk met de nachtrust van de kleine?
Pippin: goed dat je voet bij stuk hebt gehouden. Soms moet dat!
Ukkie: eens met Druif, zou nog een dagje uitrusten als ik jou was. Ik heb zelf nog steeds keelpijn en aangezien jouw beschrijving, hoesten en koorts, op mijn griep van januari lijkt, zou ik voorzichtig doen.
Morgen ga ik na een vergadering in grote stad in het midden van ons land, lunchen met iemand die altijd op elke weblog van mij reageert. Ze is ook al eens bij mij thuis geweest. Leuk! Rest van de week verlof en misschien dat ik dan besluit een nieuwe kat uit het asiel te halen...
Anne: als ik zo vrij mag zijn om dit te zeggen: denk je in je brief om de 'd' en 't' 's, die staan in je posten nogal eens waar ze niet horen, en in een sollicitatiebrief staat dat niet zo goed, tenminste bij ons letten ze er nogal op... Wel fijn voor je dat je je nu zoveel beter voelt op deze plek!
Tink: hoe gaat het? En hoe is het eigenlijk met de nachtrust van de kleine?

dinsdag 17 februari 2009 om 09:12
quote:Pippin schreef op 16 februari 2009 @ 22:54:
sjonge; Leen schijnt een hartklepoperatie gehad te hebben, een eea erfelijke celziekte, zijn pa schijnt overleden te zijn.. en ze zitten in Frankrijk.
Juustem. Straks hoor ik nog dat ie is gaan autorijden.
Oh.... Huh...! Dat komt wel heel erg uit de lucht vallen... toch? Wat doen ze in Frankrijk trouwens? Kreeg je een sms met het bericht?
Druif, ontzettend balen is dat he... Wel goede reden om nieuw leuk jurkje te kopen! Kan een van de meiden je jurkje niet aan?
Jon, jammer dat je het niet bent geworden! Hoop dat het uitzendbureau snel iets voor je kan betekenen!
Hier is het best drukjes. School is weer begonnen, stage ook. Wel heel leuk allemaal hoor! Ik heb nog wel een beetje moeite met het overal op tijd komen, dat lukt nog niet echt.
Oh, en begint door te krijgen hoe het doorslapen werkt! Ze is nu overdag meer wakker en 's avonds gaat het slapen ook beter. Overigens alleen maar als ze in de reiswieg van de kinderwagen ligt. Als ze in haar ledikant ligt is het een DRAMA... Maar goed, zo lang past ze niet meer in de reiswieg...
sjonge; Leen schijnt een hartklepoperatie gehad te hebben, een eea erfelijke celziekte, zijn pa schijnt overleden te zijn.. en ze zitten in Frankrijk.
Juustem. Straks hoor ik nog dat ie is gaan autorijden.
Oh.... Huh...! Dat komt wel heel erg uit de lucht vallen... toch? Wat doen ze in Frankrijk trouwens? Kreeg je een sms met het bericht?
Druif, ontzettend balen is dat he... Wel goede reden om nieuw leuk jurkje te kopen! Kan een van de meiden je jurkje niet aan?
Jon, jammer dat je het niet bent geworden! Hoop dat het uitzendbureau snel iets voor je kan betekenen!
Hier is het best drukjes. School is weer begonnen, stage ook. Wel heel leuk allemaal hoor! Ik heb nog wel een beetje moeite met het overal op tijd komen, dat lukt nog niet echt.
Oh, en begint door te krijgen hoe het doorslapen werkt! Ze is nu overdag meer wakker en 's avonds gaat het slapen ook beter. Overigens alleen maar als ze in de reiswieg van de kinderwagen ligt. Als ze in haar ledikant ligt is het een DRAMA... Maar goed, zo lang past ze niet meer in de reiswieg...

dinsdag 17 februari 2009 om 11:07
Tink; kreeg idd een sms met het operatieverhaal ja. Naja, zoals misschien uit mijn schrijfstijl al naar voren kwam... ik geloof er geen hol van. Ik zit onderhand nog steeds te wachten op een bedje die ik terug wil (ik heb 'm ook geleend) en dat gebeurt maar niet omdat zij steeds van die 'drama's' heeft.
Weet niet zo geod wat ik moet doen eigenlijk. Ik wil niet zelf dat ding gaan halen (staat bij een vriendin van haar) want vind dat zij dat moet doen. Maar dan kan ik misschien ook wel weer wachten tot ik een ons weeg.
Afspreken met haar is onmogelijk, het is net of ze me op een enorm voetstuk zet en verafgood zo ongeveer alles wat ik doe mbt Leen en de rest van mijn leven.. gek word ik ervan. En afspreken om eens van vrouw tot vrouw met elkaar te praten dat gaat dus niet. Steeds is er weer iets.
Iemand advies?
Tink; Fijn dat een beetje doorslaapt! Zou het helpen als je de reiswieg in het ledikantje zet? Dat ze zo een overgang maakt van reiswieg naar bedje? Misschien vindt ze het ledikant te 'wijds' en te groot?
Op eea manier zou ze zo geconditioneerd moeten worden dat ze het ledikant niet koppelt aan huilen, ofzo. Hmm... *denkt nog even verder*
Weet niet zo geod wat ik moet doen eigenlijk. Ik wil niet zelf dat ding gaan halen (staat bij een vriendin van haar) want vind dat zij dat moet doen. Maar dan kan ik misschien ook wel weer wachten tot ik een ons weeg.
Afspreken met haar is onmogelijk, het is net of ze me op een enorm voetstuk zet en verafgood zo ongeveer alles wat ik doe mbt Leen en de rest van mijn leven.. gek word ik ervan. En afspreken om eens van vrouw tot vrouw met elkaar te praten dat gaat dus niet. Steeds is er weer iets.
Iemand advies?
Tink; Fijn dat een beetje doorslaapt! Zou het helpen als je de reiswieg in het ledikantje zet? Dat ze zo een overgang maakt van reiswieg naar bedje? Misschien vindt ze het ledikant te 'wijds' en te groot?
Op eea manier zou ze zo geconditioneerd moeten worden dat ze het ledikant niet koppelt aan huilen, ofzo. Hmm... *denkt nog even verder*

dinsdag 17 februari 2009 om 11:12

dinsdag 17 februari 2009 om 11:29
@Pippin, wat een vaag verhaal met Leen en zn mams en alles eromheen, kan me voorstellen dat je niet weet wat je ermee aan moet! Ze zitten nu dus blijkbaar allemaal in frankrijk??
@Druif, jammer van de trui! Ben ook fan van trui-jurken.
Heb naar jullie geluisterd en ben idd vandaag nog een dagje thuis. Ouders komen ook nog op ziekenbezoek straks, want die hebben vakantie. Wel prettig, vooral omdat ik dan niet meteen zelf binnenkort weer trip naar het hoge noorden hoef te maken..
Daarover gesproken: Ik kreeg vandaag een vacature doorgestuurd voor een onderzoeksbaan daar (in de stad waar mn zus ook woont). Ben al een tijdje voor mezelf aan het uitzoeken wat ik nou eigenlijk wil, met behulp van coach. Coach vindt dus dat ik naar mijn hart moet luisteren en dus consultancybaan verruilen voor onderzoeksbaan. Dus misschien moet ik maar eens gewoon gaan solliciteren. Zou wel meteen weer grote verandering in de rest van leven teweegbrengen, want verhuizing etc..andere omgeving, maar wel een omgeving waar ik al vrienden heb en mensen ken, dus in die zin niet helemaal van o af aan beginnen met vrienden maken zoals ik dat hier heb gedaan, oftewel: denkstof..

dinsdag 17 februari 2009 om 11:41
Uk; Zou ook voor een onderzoeksbaan kiezen, als ik je verhalen op een rij zet van de afgelopen tijden dan blijf je daar maar naar toe trekken. Er zal een hoop veranderen; maar is dat niet ook juist waar je aan de ene kant naar zoekt?
Leen en zijn ma zitten idd in frankrijk, geen idee waarom. Ik meende op te maken dat hij daar geopereerd werd, maar geen idee. Once again... eerst zien, dan geloven. Het eerste wat ik dacht toen ik las over dat hartklepje was 'munchhausen by proxy' maar goed. Ik ben geen dokter.
Leen en zijn ma zitten idd in frankrijk, geen idee waarom. Ik meende op te maken dat hij daar geopereerd werd, maar geen idee. Once again... eerst zien, dan geloven. Het eerste wat ik dacht toen ik las over dat hartklepje was 'munchhausen by proxy' maar goed. Ik ben geen dokter.

dinsdag 17 februari 2009 om 15:11
Pip, doen we idd al (de reiswieg in het ledikant), juist om de reden die jij noemt. Gisteren deed ze zelf twee keer haar armpjes naar beneden toen we haar inpakten, dus misschien wordt dat wel een gewoonte "voor straks in het grote bed".
Ja.. Ik dacht ook meteen Munchhausen by proxy idd... Ik ben ook geen dokter trouwens.
Overigens als ie een hartklepoperatie heeft gehad, kun je natuurlijk de littekens zien. "Dat van die dooie pa", hahaha! (alhoewel het uiteraard echt niet grappig is als het echt waar is, maar het staat er zo nuchter). Wie z'n pa trouwens, die van Leenmama of van Leen zelf?
En gewoon naar haar toegaan als je zeker weet dat ze thuis is? Of is het ook het probleem dat je dat met haar nooit weet. *denkt verder...*
Uk, ik vind idd ook dat je je gevoel moet volgen. Uit je posts maak ik op dat je er steeds tussen twijfelt en het steeds maar blijft trekken. Wat heb je te verliezen (en hoe belangrijk is dat)? Als je het nu doet en het is het toch niet, dan weet je dat. Als je het nu niet doet, blijf je twijfelen. Lijkt me ook geen optie.
Ja.. Ik dacht ook meteen Munchhausen by proxy idd... Ik ben ook geen dokter trouwens.

En gewoon naar haar toegaan als je zeker weet dat ze thuis is? Of is het ook het probleem dat je dat met haar nooit weet. *denkt verder...*
Uk, ik vind idd ook dat je je gevoel moet volgen. Uit je posts maak ik op dat je er steeds tussen twijfelt en het steeds maar blijft trekken. Wat heb je te verliezen (en hoe belangrijk is dat)? Als je het nu doet en het is het toch niet, dan weet je dat. Als je het nu niet doet, blijf je twijfelen. Lijkt me ook geen optie.

dinsdag 17 februari 2009 om 15:32
Wat jij oppert Tink, dat langsgaan.. daar was ik toe in staat toen ik dat smsje kreeg. Ik heb me nog kunnen bedwingen omdat ik niet dacht dat het goed zou uitpakken als ik in staat van woede erheen zou gaan. Maar ik denk er nog steeds aan ja. Lijkt me eigenlijk een van de weinige opties. Ik vind het alleen (nog) eng om er zelf heen te gaan. Want als ze er wel is, wat dan? (uiteraard weet ik: haar laten weten wat IK van de situatie vind enzo... maar da's wel erg moeilijk) Ik zal dan ook zeker controleren op littekens en dergelijke. Erg he
Heb 'r vandaag gegoogled en blijkt dat ze wel gewoon online is geweest op een datingsite (of iets op die fiets). Nja.
Het gaat om de papa van Leen. Overigens hoorde ik van vriendin dat Leen al tijdens de zwangerschap al minimaal 3x overleden is geweest. En die pa van Leen ook. Dit klopt echt niet he?
Misschien is het een idee voor om een soort verkleining in het ledikant te maken? Weet niet of het bestaat hoor, maar dat het bedje iig wat kleiner 'voelt'. Qua omgeving kan je makkelijker zelf veranderen met kleden enzo, maar wat nu als in het bedje zelf ligt en ze vindt de ruimte te breed en lang? En een tshirt met jouw (of die van Tijn) luchtje erin? Een radio zachtjes aan.. Hoe gaat het op het KDV? Slaapt ze daar in de wagen? En het bedje met de bodem helemaal naar beneden (of een tree lager)?
Heb 'r vandaag gegoogled en blijkt dat ze wel gewoon online is geweest op een datingsite (of iets op die fiets). Nja.
Het gaat om de papa van Leen. Overigens hoorde ik van vriendin dat Leen al tijdens de zwangerschap al minimaal 3x overleden is geweest. En die pa van Leen ook. Dit klopt echt niet he?
Misschien is het een idee voor om een soort verkleining in het ledikant te maken? Weet niet of het bestaat hoor, maar dat het bedje iig wat kleiner 'voelt'. Qua omgeving kan je makkelijker zelf veranderen met kleden enzo, maar wat nu als in het bedje zelf ligt en ze vindt de ruimte te breed en lang? En een tshirt met jouw (of die van Tijn) luchtje erin? Een radio zachtjes aan.. Hoe gaat het op het KDV? Slaapt ze daar in de wagen? En het bedje met de bodem helemaal naar beneden (of een tree lager)?

dinsdag 17 februari 2009 om 15:34
Uk; Een punt wat je mee kan nemen in je overweging (en zelf vast al aan gedacht hebt); hoe zit je met jouw baan en kans op ontslag/ werktijdverkorting e.d? Een onderzoeksbaan is vaak voor een aantal jaren (toch?) en zit je iig wat dat betreft 'veiliger'?
En hoe zit je financieel? Zou een soortgelijk huis aan dat wat je nu hebt te krijgen zijn in de stad van je zus? (ik zeg JA! als ze nog in dezelfde stad woont) Wil je in NL blijven of naar het buitenland?
En hoe zit je financieel? Zou een soortgelijk huis aan dat wat je nu hebt te krijgen zijn in de stad van je zus? (ik zeg JA! als ze nog in dezelfde stad woont) Wil je in NL blijven of naar het buitenland?