Viva Diva's en hun relatiegerelateerde perikelen.

22-06-2007 00:08 5484 berichten
Alle reacties Link kopieren
De Divi gaan zonder Jan verder met hun eigen zoektocht. Relaties in al hun vormen..... to be or not to be!                         Het ontstaan van het topic vind je hier....Veel gebruikte afkortingen staan hier.... bewerkt door moderator,

@Laura, kat al terug?? Erg vervelend verhaal, hoop echt dat ie snel terugkomt, duim voor je !!

@Anne en Jon, wat stom van die zooltjes zeg!

En Anne, hoe is het nu op je 'nieuwe' werk, dat andere was toch klaar nu? Sorry, weet niet meer precies hoe het allemaal zat..
Jon; was het maar zo... Ik kan het internet niet op, dus niets downloaden. Windows Defender is bij mij nog niet stabiel geweest, krijg constant foutmeldingen.

Ik neem 'm wel mee naar Lief, die is computernerd. Die weet vast wel iets leuks.
Nee, nog niet terug. Ben nog wel geweest met brokjes enzo. Het punt is een beetje dat er veel bosjes en bomen zijn. En dat er in dat deel van de wijk grote huizen staan met onbereikbare achtertuinen (hier kun je achterom). Ik hoop dat hij komende nacht voldoende moed bij elkaar veegt om hierheen te komen en dat hij het huis (dankzij de (geur)sporen van mijn gedrentel?) kan vinden.
Vanmorgen deed ik het gordijn voor de voordeur open en toen zag ik Muis op de gangmat liggen met de pootjes gestrekt. Ik was compleet overstuur, hoewel hij al langer ziek is en dit er zat aan te komen.

Het lijkt alsof ie nog gewacht heeft tot mijn zoon gisteravond kwam. Het bleek vanmorgen dat hij en ik allebei tegen de kat gezegd hebben: je mag gaan.

Omdat we allebei het idee hadden dat de kat zichzelf, tegen alles in, in leven hield. Misschien voor ons?

Hij ligt nu in zijn mandje, op een tuinstoel (vanwege de kou kan dat) met een dekentje om hem heen. Vanavond wordt ie opgehaald door het crematorium.

Ben erg verdrietig, hoewel het goed is dat hij thuis gestorven is en weinig heeft geleden.

Laura: foto's ophangen in de supermarkt?
Ah gossie... B&S sterkte!!

Laura, ik hoop dat je poezebeest snel weer opduikt!

Uk, beterschap! Hopelijk weten ze snel wat het is en kom je er snel vanaf.

Pip, eh... neus rechtzetten (las ik dat nou goed)? Je schotje ofzo? Ik hoop maar dat er bij jou iets simpels aan de hand is wat snel op te lossen is!Beterschap en knuffel.

Hier is t druk... Ik begin langzaamaan weer aan werk te denken en school is alweer begonnen. Zostraks heb ik voor zover ik alles kon vinden mijn studiezooi naar beneden gehaald. Wat een troep! Vanmiddag dus ordenen, ordenen, ordenen, zodat ik volgende week fris kan starten op stage. Vanmiddag kennismaken op mijn stageschool. Veel zin in, maar ook heel eng! Kan ik het wel?
Ach jee.. wat een berichten allemaal.

BaS, heel veel sterkte.

Laura, wat rot van je kat. Iemand opperde het al... hang wat foto's met tekstjes in de buurt... Heb ik destijds met Teun ook veelvuldig gedaan. Werkt goed, want je hebt altijd wel van die kinderen die het leuk vinden om te zoeken.

Uk, beterschap.

Pip, heb momenteel ook veel problemen met de computer. Hij gaat morgen waarschijnlijk even naar de computerdokter.

Jonna, spannend hoor. Ik duim voor je.

Gayl, leuk om te horen dat je collega's graag met je werken.

Tink, Hoe is je gesprek gegaan?? Natuurlijk kun je het. Als je hulp nodig hebt, kun je altijd even bellen of mailen. Welke groep ga je stage lopen?
Shit.... Wie is de Mol vergeten te kijken... vorige week ook al niet gezien ivm oudergesprekken. Morgen uitzending gemist...
Briefjes in de buurt heb ik gistermiddag al gedaan en in de AH hier vlakbij hangt het ook (en bij dierenarts en bij dierenwinkel). En ik ben gisteravond en na mijn werk en vanavond na sporten weer wezen rammelen met brokjes. Maar dat begint me wel op te breken. Ik hoop eigenlijk gewoon dat hij ergens 'aanklopt' en die mensen mijn briefje zien of amivedi bellen.

@BaS: toch naar!!! Heel veel sterkte toegewenst, ook voor je zoon.
B&S sterkte, wat naar zeg, kan heel goed dat poes idd gewacht heeft tot zoon langs was geweest!

Laura balen, hoop voor je dat poes zijn/haar weg nog terug vind, veel meer als dat je al gedaan hebt kun je niet, en dat afwachten is echt slopend, sterkte joh, de mijne is ooit eens een week of 2 weg geweest, stond toen weer vrolijk mauwend in de gang!

Sterkte!

*zit super te duimen voor Jonna*

Enorm drukke dagen achter de rug met 3 avonddiensten en 2 nachtdiensten erachter aan, slopend mag ik wel zeggen!

Gisteravond bij een collega op kraambezoek geweest.

Jeetje zij heeft al een kindje van 3 wat naar de kinderopvang gaat, en de kleine baby kan niet bij deze opvang terecht, moet ze binnenkort als ze weer aan het werk gaat de kinderen naar verschillende opvang brengen!

Da's toch van de zotte, het is echt nog knap beroerd geregeld met kinderopvang zeg!

Tink, je kunt het, geloof in jezelf!!
Hoera, ik kan weer op het forum!

Ik heb maar in plaats daarvan op de group wat geschreven, waar volgens mij Tink ? op gereageerd heeft, ken je echte naam niet Tink, vandaar.

Ik heb moeite met het verlies van Muis en wil er af en toe ook niet teveel in blijven hangen, dan baal ik van mezelf dat ik doorlopend beelden en herinneringen zie. Misschien komt het ook door de intense verzorgingsperiode vooraf, waar ik nu pas de impact van te verwerken krijg. Rouwen om een kat, ik had niet gedacht dat ik het er zo moeilijk mee zou hebben.

Tink: waarom zou je het niet kunnen? Soms moet je die twijfels benoemen en dan vervolgens wegstrepen.

Gayl: lange periode van werken zeg achterelkaar, je zult wel kapot zijn.

Jonna: al iets gehoord?
Laura, al iets gehoord? Heb je je kat ook aangemeld via Amevedi? Dochter van man heeft na 8!! maanden haar kat weer terug gevonden via Amevedi.

BaS

Donderdag kreeg ik een bevestiging van mijn sollicitatie. Alleen was de aanhef verkeerd. Aan de heer *mijn naam*

Uiteraard heb ik van de gelegenheid gebruik gemaakt om mezelf op de kaart te zetten daar. Ik heb ze gebeld en mijn naam recht gezet. De vriendelijke dame vond het heel vervelend en bij de volgende correspondentie staat alles weer zo als het hoort! Ze weten wie ik ben nu
Jonna, nogmaals bedankt voor het langsbrengen van de WdP-bordjes. Hartstikke lief van je!!! Morgen wordt er voor het eerst van gegeten. Hoe was je dag verder??
Hahha Jonna, zo sta je idd even flink op de kaart, kunnen ze niet meer om je heen!

Vandaag oudste verhuisd, team in oude woonplaats, team in nieuwe woonplaats, 1 bus met grote kar en nog een grote bus die heen en weer reden, liep als een trein!

Ze zit prachtig, jeetje wat een geweldig huis hebben die twee, en ik ben verliefd op hun keuken..... *zucht*... zo'n heerlijk groot gasstel met 5 pitten en zo'n gave apothekerskast.

Heb wel weer even besloten dat ik nooooit meer verhuis... of het moet naar het bejaardencentrum zijn.

Kortom een vermoeiende dag, zit dan nu ook even uitgeblust met een groot glas boswandeling achter de comp, ff mail checken, ff surfen, peukie d'er bij.

Moet wel eerlijk toegeven dat ik heel even een weemoedig gevoel kreeg, alle hulptroepen vertrokken samen naar huis.

En ik taaide in m'n eentje af, met een grote wasmand vol was, dat dan weer wel .

Voelt dan best wel even, tja alleen is maar alleen.

Maar hee morgen ben ik weer uitgerust en ik ben graag alleen.

Fijn weekend allen!

"Het is niet wat het is; het is wat je ermee doet."
quote:_Jonna_ schreef op 07 februari 2009 @ 09:16:

Laura, al iets gehoord? Heb je je kat ook aangemeld via Amevedi? Dochter van man heeft na 8!! maanden haar kat weer terug gevonden via Amevedi.

Niks gehoord. Ik heb Amivedi e.e.a. doorgegeven, dierenasiels, dierenarts, briefjes opgehangen. Was vandaag in oude woonplaats dus ben daar ook al even wezen kijken bij vorige woning. Maandag ook daar dierenarts maar bellen misschien. Hij is wel gechipt dus als hij bij asiel of dierenarts terechtkomt (of dierenambulance, maar dat heb ik natuurlijk liever niet) kunnen ze hem natrekken. Maar acht maanden.... wel bijzonder, ik hoor het inderdaad wel van weken enzo, maar ik vind het nu al slecht te verdragen. Al komt dat natuurlijk ook door de hele situatie van hoe het gebeurd is enzo.
Laura: goed dat de kat gechipt is. Blijf hopen, er kan zomaar een telefoontje komen. Ik help het je hopen.

Jonna: jou kennen ze nu daar

Merk dat ik nu niet meer bij elke herinnering die me te binnen schiet van de kat, in huilen uitbarst. Begin ook die nacht wat meer te accepteren. Dat hij een goede keus heeft gemaakt en dat het heel vredig is gegaan. Dat hij wel vlakbij me was. Maar wat is het wennen na 14 jaar opstaan en een kat beneden vinden die meteen je spinnende aandacht vraagt, nu een lege keuken aan te treffen.
Laura. ik doe met BaS mee en duim voor je dat de kat gevonden wordt. Een groot voordeel dat de kat gechipt is!

BaS, het blijft een pijnlijk plekje....14 jaar is een hele lange tijd.

Druif, heel graag gedaan en een ruzieloze maaltijd is wat waard natuurlijk!

Leuke dag gehad verder, alleen de wandeling is niet gelukt (zere voet). Het bruidspaar in spé? Ik weet het niet, ze hebben nog nergens over nagedacht en trouwen over 3 maanden. Lekker gegeten en heel leuk gespeeld met de nieuwe camera

Gayl, ik had heel even gemist dat oudste en vriend inmiddels het huis gekocht hebben! Wat supergaaf voor je dat je haar (en hem natuurlijk ) nu weer in je buurt hebt! Smurf ook helemaal blij natuurlijk? Meid, ben blij voor je!

Ik ga ook never nooit niet meer verhuizen! We vragen op tijd een traplift en twee rollators aan

Fijne dag allen!
Ze hebben vannacht #$%$#*&^@$^*)&$@ onze auto open gebroken! Deur aan de bovenkant met een koevoet omgebogen! Deur kiert nu 10 cm open! En niets meegenomen, dus een godsgruwelijk bedrag aan schade. En waarvoor?! NIKS!

Jonna wat een rotactie zeg~!!!

@BaS: fijn dat het al wat beter hanteerbaar wordt. Dat had ik een aantal maanden terug met een kat die ingeslapen moest laten worden ook, die is ook jarenlang mijn steun en toeverlaat geweest en ik dacht echt dat ik zwaar in een dip zou raken, maar het trok redelijk snel bij. Dat kwam ook omdat de kat bij mijn moeder woonde. En bij jou speelt denk ik die acceptatie een grote rol, al blijft het natuurlijk een lege en pijnlijke plek en dat mag ook! Qua acceptatie heb ik met mijn kat het omgekeerde, als er slecht nieuws komt weet ik niet of ik dat verkroppen kan, gezien de situatie waarin het gebeurde. Ik kan er ook niet te veel aan denken. AFleiding werkt wel, maar het blijft heel rot.
Kat is gevonden maar vermoedelijk aangereden. Was flink onderkoeld (33gr) en (daardoor) verzwakt. Is nu bij dierenarts (gelukkig onze eigen praktijk) om op te warmen, vocht te krijgen en voor verder onderzoek. Duimen dus maar weer... Morgen meer nieuws.
Wat fijn dat de kat terecht is, Laura. Ik hoop dat hij snel opknapt en weer lekker naar huis kan...
Laura! Wat een fijn nieuws! Hoe heb je haar terug gevonden? Ik duim!
Laura; Geweldig dat ze gevonden is! Ik duim met iedereen mee dat ze er gauw bovenop komt.. Voel je je iig niet schuldig; zoals Jonna al zei; wie bedenkt nu dat van een -let wel- nieuw mandje de bodem loskomt :-S Ze is terecht, hopen dat ze er bovenop komt. Je hebt nu een tastbare zorg, zeg maar. Ik duim voor je! Hoe'st verder met jou en met vriend?

Jon; schrikken zeg, van je auto! ;t GEbeurt hier (helaas) ook regelmatig en bovenop de schrik en evt kwijt zijn van eigendommen is het gewoon een heel gezeik met laten repareren. Hoop dat alles een beetje soepel verloopt! Ik zet van de week nog even een berichtje op de group voor je ivm supplies voor een camera.

Druif'; Computertje weer gefikst?

Ik had van de week ook weer wat moois hoor.. naar de huisarts onderweg bedacht ik me dat ik mijn huissleutel nog in mijn kamer had liggen (en er dus niet meer in kon..). Ik besloot na de huisarts en routinecontrole bij internist maar naar de woningbouw-huur-toko te fietsen om te horen of ze me konden helpen aan een sleutel. Niet dus. Heb mijn afspraak van die middag bij GGZ af moeten zeggen (geen materiaal bij me, dan heeft het nite zoveel zin om te gaan) en verzet, en in de trein gesprongen naar Lief. Want die heeft dan weer wel een sleutel van mijn huis. Gromm.. Maargoed. Ik kan er weer in :-D

Mijn benauwdheid is iig geen astma. Ze hebben me aan een longfunctie onderzoek onderworpen; longinhoud en alles was prima, heel mooi (zeker voor een exroker, geen enkele waarde duidde erop dat ik ooit gerookt had ) en in orde. Blijft toch de benauwdheid. Huisarts heeft naast het longfunctieonderzoek in de praktijk ook nog een bloedonderzoek naar allergieen aangevraagd (verwacht er zelf eigenlijk niets van, maar toch maar doen) en de longfunctie-mevrouw heeft iig een al-dan-niet allergische reactie geconstateerd. Wat ze hier nog tegen kunnen doen is luchtwegbeschermers gaan gebruiken (pufjes, maar andere dan bij astma). Donderdag hoor ik de uitslagen, ben benieuwd.

zo en nu weer rennen naar school. Drukdruk!

Oh, en ook nog 2 (!) Marlies Dekkers-bhs gescoord, yiihaa! Heel zwaar n de uitverkoop... en dat in mijn maat! Yeah!

Clogs: Al in de carnavalmodus?

Gayl; Heerlijk je oudste weer in de buurt te hebben! Geniet ervan!
Vergeet ik nog.. pff:

BaS: Heel naar, dat je Muis is overleden. Fijn toch dat je 'm thuis gehad hebt al die tijd. Zo'n beesje kan je enorm missen en kan heel wat overhoop trekken. Sterkte!

En nu moet ik echt sprinten. tijd voor pilletje ook weer.. pff.

Rust Reinheid Regelmaat en Ritalin
Helaas dames, ik moet BaS de hand schudden. Hij is vanmorgen vroeg overleden, zo vonden ze hem. Toch te verzwakt geraakt denk ik. Fijn dat ik er gisteravond nog even bij heb kunnen zijn, maar dat hij de ochtend eigenlijk neit zou halen had ik neit echt verwacht. Klote

Maar Druif: die briefjes hebben idd goed werk gedaan. We hebben naar aanleiding daarvan meerdere telefoontjes gehad gisteren. En zo'n chip is ook goed, want dan kunnen ze bij de dierenarts of dierenambulance de gegevens nagaan (al moeten ze dan wel op internet kijken, dus de ambulance kan niet onmiddelijk bij de gegevens)!
Laura: hier raak ik dan toch weer van in tranen. Heb al heel wat vocht uit mijn lijf gejankt de afgelopen dagen (en nog niet afgevallen!) ... maar serieus, dit is echt heel, heel, heel verdrietig. Want je was net blij dat je de kat terug had... Jeetje... wat erg!! Ik weet hoe je je voelt. Goed dat je nog bij de kat bent geweest. Was je er lang?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven