Viva Diva's en hun relatiegerelateerde perikelen.

22-06-2007 00:08 5484 berichten
Alle reacties Link kopieren
De Divi gaan zonder Jan verder met hun eigen zoektocht. Relaties in al hun vormen..... to be or not to be!                         Het ontstaan van het topic vind je hier....Veel gebruikte afkortingen staan hier.... bewerkt door moderator,
quote:_Gayl_ schreef op 14 augustus 2007 @ 11:19:

Pip, oudste had een pakket thuis gestuurd gekregen met studentenverenigingen, was ook vast van plan zich in te schrijven bij ééntje, wist nog niet welke.

Let er wel op dat bij de meesten er een (tot aan zekere grenzende waarschijnlijkheid) een pittige ontgroening bij kan zitten. Ik heb vandaag gesproken met iemand van een studentenvereniging, heb er een i n mijn hoofd die NIET studentikoos is want daar hou ik absoluut niet van SPannend dat ze straks gaat beginnen aan de studie! Heeft ze al boeken enzo? Ben echt heel benieuwd wat ze er van vindt

Zo, en nu naar bed om te slapen... mijn keel is vervelend bezig, ben vreselijk moe... shotje B12 gehad en zo zwaar op de benen, het is niet fijn. Misschien knap ik van slapen wel wat op
ik heppun plaatjuh
Haha ik ga het nog leuk vinden dit forum Heb nog wel wat bonje met dat kleurengedoe, maar allee, gaat goed komen!

Druif, ik probeer er op te letten, maar helaas zijn het deze week erg vage grenzen, of zeg maar gerust géén grenzen te bewaken|-)

Pip ze heeft er enorm veel zin in, nog geen boeken, schijnt allemaal nog te komen, wel 2 introduktiedagen hier vlak in de buurt, eind van de maand!

Vervelend zeg die mirenaklachten enzo, maar is het niet dat je van die vitamineshot je juist fitter moet voelen?

Clogs hoe heeft F-je het gehad in de opvang?
quote:Pippin schreef op 14 augustus 2007 @ 17:12:

ik heppun plaatjuh Hahaha, leuk hé!! Ik oooohoook!!!
Leuk hoor, al die atavars!!! Het wordt een heel stuk vrolijker, dan die grijze sombere gezichtjes. Die van Pip was te verwachten, Gayl totaal onherkenbaar.

Nog 3 dagen werken en dan: VAKANTIE!!!!
Lekker Summer bijna vakantie, kun je op één hand afvinken!! Mooi plaatje heb jij!
Ikke ook plaatje... \\:-)//
ehhh... Welke vinger steekt het poppetje nou op???
Even kijken of het plaatje lukt....

Hier erg druk. Uitslag van gisteren afwachten, kan er weinig van zeggen. En nog 2 dagen werken en dan 1,5 week full-time klussen. Kan nu al zeggen dat het heel erg mooi ga worden. En zoveel lieve mensen die je dan opeens komen helpen...fijn is dat.
Het lukt
~[quote]druifje76 schreef op 14 augustus 2007 @ 13:31:

~[fgcolor=#F704D1]Laura, hoe is het gegaan gisteren?

K heb me vergist. Anne bedoel ik...
ik krijg een sik van dat kl*teforum , sorry, dat moest ik even kwijt, ik wijt mijn bui aan de hormonen

heeft het leuk gehad op de opvang, ligt nu compleet uitgeteld in d'r kekke nieuwe mandje

gaat onze Divadag van begin september nog door trouwens?

welterusten!
Anne da's fijn dat je zoveel hulp krijgt, des te eerder kun je relaxed in je eigen stulpje achterover hangen!

Haha Druifje, die handjes van dat poppetje zijn wat vaag, dus je mag het zelf invullen, welke vinger had je omhoog willen zien?

Leuk die plaatjes van iedereen!!
[quote]clogs schreef op 14 augustus 2007 @ 21:14:

[fgcolor=#7A1818]ik krijg een sik van dat kl*teforum , sorry, dat moest ik even kwijt, ik wijt mijn bui aan de hormonen

Het is ff wennen ja, maar ik geloof dat ik het al wel leuk begin te vinden, en uiteraard op den duur ook handiger

Had m'n scherm wel zo lang open dat jou post er nog tussendoor kwam, slaap lekker Clogs, shit-hormonen ook
Yeah jippie!! Ik heb ook een plaatje!
Ik kon niet inloggen, kreeg een 'soap fout'

Maar ik heb wél een avatar nu! Al zie ik die niet terwijl ik dit aan het tikken ben.......

Morgen weer een vrije dag, maar helemaal vol gepland. Eerst mijn mobiele abonnement mét een nieuwe foon! (Laat jullie/Laura nog weten welke het geworden is) Dan op stap met vriendin. Donderdagavond met de kinderen uit eten! Heb er helemaal zin in!

Verder de hele week werken en pas zondag weer tijd voor mezelf....Tis dat ik zo'n leuke baan heb, maar anders?

Had ik al gezegd dat ik niets meer van karaoke meneer had gehoord? Geeft niets....niet mijn type (zegt ook meisjeskind)
mogguh

net feestje gehad, ga maar naar bedje toe, morgen weer een
Haha Jonna, en als de kinderen het zeggen...die schijnen heel goed te weten wat moeps de'r type is!

Zo Pip, feestvarken, da's een latertje... euh eigenlijk vroegertje, was het gezellig?

En ik ga ook een poosje de ogen sluiten, weer een nachtdienstje erop zitten, ik vind het leuk!
Ik vind het echt gezellig zo, met al die plaatjes!!! Werk ze meiden. Jon: geniet van je vrije dag!!!

Nog 3 dagen werken!!!! Whiehoooooeeeeeee!!! Uk: jij bent vast ook al aan het aftellen!
Gister allemaal zeepfouten, vandaag een lange post getikt en die is nu helemaal weg

En dan moet ik nog proberen alles voor mn vakantie in een rugzak te krijgen: uitdaging !

Nog maar 1 dag werken.. joepie !

Nu eerst ff checken of deze reactie wel verwerkt wordt..
Hoi allemaal,

Leuk inderdaad, al die verschillende plaatjes. Lekker vrolijk.

Vandaag gewerkt. We zijn nu eindelijk (bijna) klaar om maandag de kinderen te ontvangen. Kinderen doorgesproken... er zitten er weer een aantal tussen.. hahaha.

Mijn probleemgeval van vorige jaar is ook nog uitgebreid besproken in de vergadering. Ik vind het wat hoor. Poeh. Ik ben er nog steeds niet helemaal uit of ik de aanpak van de school/directie nou zo'n goede vind. Ze creeeren zo'n negatieve sfeer rond zijn naam door dit school-breed te bespreken. Want laten we wel wezen, wat bereik je er mee door alle leerkrachten op de hoogte te brengen?? Behalve dan het stukje sociale controle dat je er mee bereikt. Maar hou je niet als leerkracht alle leerlingen een beetje in de gaten?.. Zo'n uitzondering voor hem vind ik gewoon niet nodig! Ondanks alles mag je aannemen dat hij de beste bedoelingen had/heeft, maar dat het helaas (bijna) altijd ongelukkig uitpakt. Hij is 9 jaar. Ouders wilden zelfs een aanklacht wegens aanranding tegen hem indienen hoorde ik vandaag...

Ik had vandaag de overdracht van mijn oude klas naar de nieuwe leerkracht en heel eerlijk gezegd had ik er na een half uur mijn buik alweer vol van. Het klinkt wat egoistisch, maar ik ben blij dat iemand anders dit van me over kan nemen.

Genoeg hierover. K duik de keuken es in. Er is een bom ontploft.
Jeetje Druif, dat is niet niks! 't onderwijs wordt er niet beter op als je het zo hoort

Ben zo moe.. heb zo slecht geslapen (uiteraard) en een lichte keelonsteking. Tijd om vroeg naar bedje te gaan dus
FF testen ....
Ahhh, lief is ze hè?
Kheb ook een plaatje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven