Viva Diva's en hun relatiegerelateerde perikelen.

22-06-2007 00:08 5484 berichten
Alle reacties Link kopieren
De Divi gaan zonder Jan verder met hun eigen zoektocht. Relaties in al hun vormen..... to be or not to be!                         Het ontstaan van het topic vind je hier....Veel gebruikte afkortingen staan hier.... bewerkt door moderator,
Haha, mijn Nederlands is er ook niet op vooruitgegaan sinds ik met analfabeten bezig ben. Hoewel ik momenteel vooral scriptie schrijf, dan moet het opeens weer op academisch niveau... Zucht.

Hee Pip, jij ook veel plezier vandaag, ben benieuwd!
Diva nummer 1 meldt zich! Geweldig leuk en fijn om jullie weer te zien! Ik bedacht me vanavond nog wat een leuke band we met elkaar hebben opgebouwd in de laatste drie jaar! Ik vind het in ieder geval super! En Clogs wat een wereldmeid is F'je!

Zo en nu even iemand bellen ;)

Hier Diva nr 2! Was leuk inderdaad, leuk ook om Clogs weer te zien mèt F-je!
Ben ook thuis. Was heel gezellig vandaag. Leuk om jullie weer te zien. Alles goed gegaan hier vandaag. Huis was weer kuis
En Clogs en zijn ook weer thuis! Wat leuk om jullie weer te zien, vond 't erg gezellig!

Lekker mutsig bezig geweest op de terugweg, eerst de verkeerde richting de A1 op (nee, niet spookgereden ) en toen een verkeerde afslag op de A12 waardoor ik ineens bijna in Arnhem zat, duuh. Maar uiteindelijk weer op de goede route en na een kleine tussenstop en een bumperklevende hufter weer veilig thuis. F-je ligt al te ronken in d'r mandje en ik ga mijn mandje ook zo opzoeken.
Oeps Clogs had ik miepmiep beter aan jou mee kunnen geven, ik kon de weg terug wel zonder haar vinden!

Vond het ook weer heel leuk jullie te zien en te spreken, had het met Clogs er nog over dat het idd zo vertrouwd voelt, wat jij al zegt Jonna, leuke band hebben we opgebouwd in die jaren!

Volgende keer richting het zuiden van het land en de rest van de divi ook mee!!

Voor nu sweet dreams ya all!!
fijn dat jullie het leuk hebben gehad!! Heb het ook wel oke gehad, al was ik echt heel erg moe! Moeite met twee iets TE populair acterende Spanjaarden, die heb ik dan ook 3 keer aangesproken op het feit dat het fijn is als ze ons in de gaten houden als we door de stad heen lopen enzovoort. Bleek iets cultureels te zijn dat ze dat van vrouwen toch maar moeilijk kunnen hebben..

Jammer voor ze, ze moeten er maar aan wennen. Heb tegen ze gezegd dat Nederlandse vrouwen gelijk staan aan mannen en dus ook mannen mogen aanspreken op hun gedrag. Wen d'r maar aan Beetjte lomp misschien, maar het hielp wel.

Suckers hehe! Volgende week weer, en daarna groot feest.

Kan morgen nog feesten, net nog afzakkertje gehad bij vrienden.. morgen maar geen school, maar even wat achterstallig werk inhalen. En afspraak bij dokter verzetten.. en naar het gemeentehuis. En tot mezelf komen na al die drukte. Leuk allemaal hoor, absoluut! Maar eh.. af en toe even lekker thuis mutsen is ook wel heel fijn!
Gek eigenlijk, dat ik binnen die drie weken dat dat fijne stuk familie hier was ineens zoveel meer contacten heb opgedaan en activiteit had dan ik ooit had kunnen wensen

heel cool, maar nu de balans nog even vinden :-)
Pip, die balans komt wel. Als je straks weer in je studie ritme zit, vind dat vanzelf een weg.

Nog twee weken werken en dan heb ik vakantie! Heb zo'n zin in zon, zee en strand! Terrasjes, veul rosé, veul lezen, veul dus!

Maar ja....eerst nog twee weken werken, waar ik nu mee ga beginnen!

Een hele fijne dag iedereen!
Op week 2 dus al gepresteerd om de hele klas in de stress te laten schieten. Krijg een halve dreigmail binnen.. jongejonge. Leuk, school. Geweldig. Heb er zo'n zin in.

Niet dus. Gatverdamme, wat DOE ik in godsnaam nog in dat grauwe grijze pakhuis vol stressmuizen en streskippen! Ik wil dat niet, niet nog zo'n stressjaar! Bah!

Weet gewoon even niet hoe ik me er voor moet afsluiten, kan wel janken. Dit wordt zo wel een heel lang jaar. Heb niet het idee dat ik in de klas iemand ben waar ze wat van aannemen, dat ik een beetje goed lig zeg maar.

Nu is daarbuiten wel genoeg te doen, maar zit toch op school om te leren en niet om mezelf op te vreten.
quote:Pippin schreef op 03 september 2007 @ 16:04:

Op week 2 dus al gepresteerd om de hele klas in de stress te laten schieten. Krijg een halve dreigmail binnen.. jongejonge. Leuk, school. Geweldig. Heb er zo'n zin in.

Niet dus. Gatverdamme, wat DOE ik in godsnaam nog in dat grauwe grijze pakhuis vol stressmuizen en streskippen! Ik wil dat niet, niet nog zo'n stressjaar! Bah!

Weet gewoon even niet hoe ik me er voor moet afsluiten, kan wel janken. Dit wordt zo wel een heel lang jaar. Heb niet het idee dat ik in de klas iemand ben waar ze wat van aannemen, dat ik een beetje goed lig zeg maar.

Nu is daarbuiten wel genoeg te doen, maar zit toch op school om te leren en niet om mezelf op te vreten.

Had kenneljk ergens een cijfertje omgedraaid waardoor tijden niet meer klopten, krijg zo'n mail terug waarin ik dus gewoon kan aflezen dat ze in de stress zitten (is ook minstens 2 keer gemeld) of ik zo snel mogelijk wilde reageren en vervolens dat ze mijn problemen wel ven op zouden lossen. Dude... ik ben bezig om dat met die docent te regelen, dat kan ik zelf wel. AAARGH!

ik en cijfers gaat gewoon niet, dat ik 1 foutje maak kan gebeuren, maar om daar nou gelijk de hele zooi weer voor op zijn kop te zetten?! Chill out.. komt wel goed.. maar kennelijk...
Ik begrijp er helemaal niets van Pip...
Ik ook niet Druif; het enige wat ertoe doet is dat er door een foutje in tijd bij mij wat fout is gegaan in de planning van de hele klas. 't Kan heel simpel opgelost worden, maar in plaats eerst eens rustig te kijken naar wat er fout is gegaan wordt er gelijk een heel toestand vna gemaakt. En dat ben ik nou zo zat

Als er nu al over zoiets een mammoet gemaakt wordt, hoe moet dat dan met alle mugjes die nog komen gaan dit jaar... heb't gewoon ff gehad met groepswerk denk ik.
Waarom, waarom, waarom, waarom... gek word ik ervan.

Meisje zit in een ontzettende waarom fase....pffff

Kom we gaan eten!

waarorm

Omdat we daar groot en sterk van worden

waarom

ehhh...

omdat bananen geel zijn...
Ben weer thuis na een geweldige reis.. nu hard aan het afkicken, weer omschakelen naar het gewone leven is zwaar.. juist ook omdat je er even zo ver uit geweest bent.. Twee weken lang geen bewoonde wereld gezien, alleen berghutten en de mensen waarmee ik op vakantie was.. Je komt zo dicht bij elkaar dan, het is bijzonder. En als ik dan weer thuis ben lijkt de rest er even allemaal niet toe te doen.... moet ik weer helemaal wennen. Ik kon gister zelfs niet slapen omdat het hier zo donker is (in het hoge noorden is het bijna altijd licht).. maar goed, alles komt wel weer.. en ik word vanzelf weer blij , maar vooralsnog baal ik even van alle drukte hier, van de regen die over de ramen naar beneden spoelt, van het gevoel dat er weer vanalles 'moet'.. , van verwarrende gevoelens in mn hoofd (en hart?)..

Het zal wel weer over gaan..

Op het werk is het ook weer allemaal spannend hoe en wat.. Ik zit nog steeds bij de selectie voor de opdracht en moet volgende maandag weer op zo'n soort van sollicitatiegesprek.. Ben blij dat ik het zo ver geschopt heb in de selectie, maar vind het ook heel spannend.. Kan er nu even niet zoveel aan doen.. maar het houdt me zo bezig in mn hoofd dat ik me er meteen weer gestressd van voel.. en dan moet thuis de boel van de vakantie aan kant.. blegh.. iets meer rust in mn hoofd en leven is welkom!

lees net dat we ongeveer ons 3 jarig jubileum hebben..bijzonder! Fijn dat jullie een leuke dag hebben gehad gister ! Ik ga proberen er de volgende keer weer bij te zijn..

Moet geloof ik ook nog zo'n 20 pagina's bijlezen.., reageer dus later op de rest, volgens mij is er een hoop gebeurd (als ik alleen deze pagina al lees)

Hehe Druif; ik doe dat ook momenteel.. is ons op school verteld dat we bij alles wat we nu doen ons 'waarom' moeten afvragen. Loop ik dus steeds in mijn hoofd met:

Mama, waaroooohoooom?

Hey Uk, welcome back! Kan me voorstellen dat je even meot landen. Neem daar ook even de tijd voor voor zover het kan!

Nou ik ga zo maar naar bed, irritant, pas om elf uur thuis en nog dingen moeten, dna is het zo weer...eh. In ieder geval ga ik morgen een eerste versie van dat blok aan mijn been inleveren. Ben benieuwd.

En hoe is het met Anne?
Anne heeft vreselijke ruzie met dit forum, heel vaak pakt het ding m'n gebruikersnaam niet, of word ik tijdens het posten uitgelogd . Maar we hebben eindelijk een huisje waarin alle meubels in elkaar gezet zijn . Nog wel overal dozen die nu in geruimd moeten worden maar ik geniet elke dag weer van het fantastische uitzicht, en de leuke huisgenoot . Verder hoop moeilijke dingen, vriendje krijgt geen contractverlening en is nu druk op zoek naar wat anders. Gelukkig zit hij in de goede sector maar het brengt wel een hoop stress en onzekerheid (want erg onverwacht) met zich mee. En de belastingdienst melde zich nog even..auw. En verder gaat alles z'n gangetje.... veel brieven schrijven enzo

Was de divi-dag helemaal vergeten , volgende keer ben ik er weer bij!

Uk, welkom terug, ga je nog wat foto's op de groep zetten? Ben wel erg benieuwd naar het landschap daar. Klinkt bijzonder.

Pip, balen zo'n begin van schooljaar. Je hoeft toch nog maar even?

Gayl, hoe gaat het met de banencombi? Of is het nu al een baan geworden? Heb de laatste tijd weinig gelezen hier, te druk

Clogs, hoe is het bij jou baan? Bevalt het al wat beter of nog steeds aan het twijfelen?

En Jon, klinkt goed, dat gevlinder

Laura, ga duimen voor je dat de eerste versie van het blok goed is, dan heb je ook weer meer motivatie om verder te schrijven!

Druif, waarom... ... Ik zou het geduld niet hebben voor zo'm fase, ben ik bang...

DvM, de metarmofose al gehad?

Tijn & Tink, heel erg mosterd maar toch gecondoleerd!

Zo iedereen gehad geloof ik. Zal me weer meer laten zien, was zo ontzettend druk dat ik niet eens tijd voor mezelf had. Maar dat gaat wel veranderen!
Uk, welkom terug!

Is altijd moeilijk hé dat omschakelen van vakantie naar het hectische werkende leven, maar voor je het in de gaten hebt zit je er alweer helemaal in!

Spannend je nieuwe project en sukses daarmee!

Anne geweldig dat het samenwonen je zo goed bevalt.

En je irritatie naar het forum toe deel ik , mén die irritant langzaam ladende pagina's, gallisch wordt je er van!

De combi van 2 banen is af en toe wel erg zwaar, maar wel heel leuk en deze week heb ik het dan wat rustiger (heb geleerd dat het woordje nee ook in mijn vocabulaire voorkomt )

Nu rustig afwachten of er één baan uit voort komt!

Blijf wel open sollicitaties versturen naar de (thuis)zorginstellingen!

Pip balen om zo je schooljaar te starten, vandaag alles weer op de rit?

Hoeveel jaar moet jij nog dan?

Ga even veren ruimen, één van de poezels vond het nodig een vogel mee naar binnen te slepen en er ook nog een poosje mee te spelen!
Anne, wat fijn dat alles nu weer wat rustiger wordt! Kom gauw es een bakkie bij je doen hoor, dat kan makkelijk straks :D

Gayl; Ik hoef 'nog maar' 1 jaar hierna, 1,5 inclusief studievertraging. maar.. dat zijn stages en thesis, dus dat is nog niet zo'n ramp.

echt, ik voel me waardeloos en ZO stom dat het vandaag WEER misgaat; cijfers van telefoonnummer niet goed doorgegeven, bij invoeren in adresboek van een mailadres gaat het WEER fout.. Het is zo frustrerend... men heeft nu echt zo'n beeld van 'dom kind' of 'o heb je haar weer'. Iedereen wrevelig omdat het zo'n zootje is met afspraken (wat ik gister schreef) met externe personen waarbij je toch een mate van professionaliteit in het oog moet houden. je kunt dus niet zomaar een afsrpaak verzetten ofzo. Of van tijd wisselen. Naja, het komt wel goed, maar man oh man wat voeli k me er naar door. Het is niet alleen vervelend voor mijzelf, maar ook voor de anderen.

En dan nog nieteens in staat zijn om een debiel (eigen!!!!) telefoonnummer in 1 keer goed door te geven.. jezus nog aan toe zeg (Excuse le mot). En dat doet HBO.. kan beter de kleuterschool nog een keer doen geloof ik

Zo, einde gemekker. Postief is dat ik er niet mezelf over op loop te winden OF het we goed komt, want dat komt het wel. En dat ik me door de anderen ook niet laat overlopen. Wel naar dat ze naar mij toe zo zijn van 'weet je het nu zeker' en 'laat nu wat van je horen'. Pff.. lijkt de Gestapo wel Nou, dan duik ik mooi onder. :-)
@Anne: wat vervelend, van dat gedoe. Ik wist zondag niet goed hoe het zat bij jou, of je zou komen, we dachten inderdaad dat je heel druk zou zijn (met nieuw huis enzo). Mijn versie 1 (heb op de groep (heel 'logisch' onder het divadagverhaal) er nog iets over neergezet) is al vrijwel compleet...

@Pip: wat een gedoe allemaal. Ik kan het niet zo goed volgen, begrijp wel beter waar het ongeveer over gaat, maar ben gewoon te gaar. Ga dan ook maar gauw slapen.

Heb sowieso een beetje een dubbel gevoel, misschien omdat ik nogal geisoleerd bezig ben geweest de afgelopen weken, maar ik voel me op een bepaalde manier een beetje eenzaam. Waarschijnlijk omdat de quality-time met mensen (incl vriend) wat tegenvalt, onder meer door mijn vermoeidheid. Een beetje de leegte weer ook denk ik. Niet zo gek als ik zo moe ben.

Nu maar echt naar bed, morgen weer werken. Ik zet er wel een keer iets over op de groep (op een logischer plaats), het is iets tijdelijks en ik hoop dat het hele project rond komt in de tijd die ervoor staat. Zal wel lukken, maar er zit een onderdeel in waar ik geen enorme trek in heb, maar ja, part of the deal. MIsschien dat we nog assistentie kunnen regelen. Binnenkort wat concreter op de groep.
Bij dat stukje gericht aan Pip: misschien ten overvloede, maar ik bedoelde natuurlijk dat ik gauw ga slapen, haha.

Waarvan aktzzzz
Ben ook al zo mutserig, mieperig bezig de hele dag, voel me zo, tja ik kan het niet omschrijven, oudste naar het HBO, jongste naar het voortgezet onderwijs, voel me zo alsof ik bijna niet meer nodig ben, zo dipperig nutteloos.

Alsof je opnieuw je eigen weg moet gaan zoeken nu de kinderen hun eigen weg al veel gaan.

Mmm zal ook wel ietwat te maken hebben met de drukte van afgelopen weken, nu een weekje wat meer rust en ik zit alleen maar moe te wezen!

Had wel een gezellige avond, dat dan weer wel , ben eigenlijk nu pas op gang .
Een gezellige avond?! Als in? Plots steekt het Agen-gevoel de kop weer op!

Clogs, hoe is het nu op je werk? Gaat het een beetje beter nu je collega er niet is?

Uk, welkom terug (al is dit giga mosterd natuurlijk!)

Laura, werk ze!

Ik ga waterdruppels vangen. Een hele fijne dag allemaal!
Tijn en Tin, gecondoleerd ( sorry voor de late reactie). Wanneer wordt ze begraven/gecremeerd?

De eerste muren van ons huis staan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven