Viva Diva's en hun relatiegerelateerde perikelen.

22-06-2007 00:08 5484 berichten
Alle reacties Link kopieren
De Divi gaan zonder Jan verder met hun eigen zoektocht. Relaties in al hun vormen..... to be or not to be!                         Het ontstaan van het topic vind je hier....Veel gebruikte afkortingen staan hier.... bewerkt door moderator,
Oh, en als aller-allerlaatste :$

Heb ik dinsdag een afpraak bij decaan om doorverwijzing naar studentenpsych mbt schoolwerk, en heb ik de week daarop een afspraak gemaakt voor een therapie-achtig iets. Tink is er ooit geweest en heb nu een afspraak staan.
quote:

Oh, en als aller-allerlaatste :$

Heb ik dinsdag een afpraak bij decaan om doorverwijzing naar studentenpsych mbt schoolwerk, en heb ik de week daarop een afspraak gemaakt voor een therapie-achtig iets. Tink is er ooit geweest en heb nu een afspraak staan.

Goed bezig! Ik ben erg benieuwd hoe je het vindt!

Ga je in die plaats die tussen Pip-stad en Tink-stad inligt?
quote:

Ga je in die plaats die tussen Pip-stad en Tink-stad inligt?

Ja, in die stad ja. Bij dezelfde mevrouw als jij geloof k zelfs nog. Heb 't wel weer gepresteerd om op vrijdag de 13e te gaan

Heb overigens van de week nog virtueel ruzie gemaakt met ex-scharrel die nu ineens allemaal grieven op tafel gooit, al een beslissing heeft gemaatk dat ie de vriendschap wil beindigen, maar dan toch nog even mij aanvallen (omdat ik geen seks met hem wilde de laatste keer dat ik er was, maar wel bleef slapen.. schijn ik hem gebruikt te hebben omdat we anders wel altijd seks hadden :?) naja, heel vaag allemaal.Hij zoekt het maar uit, ik heb in dit soort mensen totaal geen zin :o

Ook nog oud-klasgenoot van middelbare school over de vloer gehad. Was erg gezellig. Alleen de wijn viel niet zo goed :$
@Gayl: ja het gaat iets beter, maar heb wel een extra afspaak bij de fysio. En tet zet m idd geregeld op een stoel en geeft elke avond een massage. De schat!

Enne succes met je nieuwe baan!

@pip is nu het einde van je schooljaar inzicht? en heb je het allemaal toch eenbeetje gered enzo. (misschien heb je het verteld maar ik heb geloof ik wat gemist dan)
Kiss; Lange nasleep heeft zoiets dan he :( heb iig op 1 na (en die mag ik woensdag herkansen) al mijn theorietoetsen gehaald, op 1 na al mijn praktijktoetsen niet gehaald, maar wel mijn propedeuse binnen. Ik mag dus bljven op school.

Heb weer een mooi verslag bijelkaar verzonnen. Nu maar hopen dat het crappy genoeg is ;)

dure grap trouwens, om te laten onderzoeken op dyscalculie Ben je zo 650 euro kwijt, of meer :o ;(
quote:

quote: Tinkelbel reageerde

Ga je in die plaats die tussen Pip-stad en Tink-stad inligt? Ja, in die stad ja. Bij dezelfde mevrouw als jij geloof k zelfs nog. Heb 't wel weer gepresteerd om op vrijdag de 13e te gaan

Ok! Dat brengt vast geluk!!

Wil je haar mijn lieve groeten doen? Ik heb zo ontzettend veel gehad aan mijn sessies met haar! Heb "toevallig" vandaag mijn verslag van de eerste sessie nog zitten lezen...

Vwb dat verhaal over die vent... laat gaan joh...
Wow Kiss, bestaan er nog meer mannen zoals Tet, hij's echt lief!

En idd maar goed dat hij je af en toe even terug fluit, anders blijf je er nog veel langer last van houden.

Heb nog niet echt een nieuwe baan hoor, morgenvroeg ga ik voor het uitzendburo aan het werk, maar wel best spannend, ben al zo lang die zorg uit.

Hoop wel dat ik binnen nu en eind van het jaar m'n horecabaan op kan zeggen.

Pip goed weer van je te lezen, druk ben je zeg!

En wat een eikel van een vent, kan geen nee accepteren, op zijn ego-zieltje getrapt?!

Wat Tink al zegt, laat waaien, is het niet eens waard om je druk over te maken.

Tink alles goed met jou?

En met Tijn ook?
Pip dat onderzoeken op discalculie dat hoef je toch niet zelf te betalen??

Sjees dat is niet op te hoesten man, is daar geen potje, fonds of je ziektekosten verzekering voor?
ach ja, die kerel zoekt het maar uit hoor :? Hij is in de veronderstelling dat ik hier een teringdruk leven heb met geen tijd voor hem :D How wrong can he be  Naja, oelepetoet-de-luxe.. genoeg leuke mannen in mijn leven. Heb het gesprek afgesloten met ''t Is net als wat jij altijd zegt als ik even met je wil praten ofzo, dan zeg jij 'welcome to the world'. Dus dat zeg ik nu ook tegen je' ( kon 't niet laten :D)

Gayl; nee, wordt niet vergoed. Kan wel vragen om een verlaging van de kosten omdat ik zo'n laat (alleen stufi) inkomen heb. Dus we zien wel, maar heb die verklaring toch nodig omiets meer tijd op school te krijgen voor toetsen. Naja, dat redt zich wel weer Morgen even wat telefoontjes plegen om te zien hoe dat nu allemaal zit en dan ga ik eea maar aanvragen denk ik.
@Pip: ja, ik ben ook weleens op een verjaardag waar ik eigenlijk niemand ken, zoals een tijdje geleden van een goede vriendin. Maar dat ware niet zoveel mensen. Ik weet niet hoeveel mensen er voor Druif kwamen/zouden komen, maar alleen al die veertig voor Druif-man... die orde van grootheid maakte me ook wat nerveus, ook gezien mijn 'handicap' met mijn oren. en door dat grote aantal vroeg ik me ook af of het wel bij Druif thuis gevierd werd of niet, en Jon wist het dus niet zeker, dus toen dacht ik: laat maar, volgende keer beter... Want op zich kan ik heus wel tegen wat onbekenden, anders was ik ook nooit naar een meeting gegaan haha.
Gayl, ik ben heel benieuwd hoe je eerste dag in de zorg je bevallen is!

En ik heb de eerste afspraak voor motor rijles staan! Ik vind het spannend, maar ook een beetje eng!

Shit, schrik me helemaal het apezuur! Gaan de maandelijkse sirenes af hier..... zat bijna tegen het plafond! ;)

quote:Tijn en Tink wanneer mogen jullie aan het klussen in de nieuwe woning?Prognose voor oplevering is Januari 2008.

Maar ik wi t nu!!! :D
Ik mag zo aan het werk, maar het regent en ik heb geen plu! ;(
Hahha Tijn heb je de klus-kriebels?!

Vasthouden, als je zometeen eenmaal aan de slag kunt, zul je het ook wel een keertje helemaal zat worden!

Jonna, nog steeds je eigen naam niet terug ;), hier is het, was het, is het, nu ff droog.. :D, kortom een soort van, nou ja eigenlijk dus gewoon niets veranderlijker als het weer!

Heb dus hartstikke leuk gewerkt, soort van thuiszorg, maar dan binnen één residence, echt leuk!

Zag nog het meest op tegen die rit vanochtend vroeg op de A12, heb een hekel aan files, en die A12 is niet anders als files, maar goed, als je dan ook om 6.00 uur op die weg zit ben je het dus net voor, wel druk maar door-rij druk!

Wel vroeg hoor pfffff, da's wennen!

Smurf helemaal trots, ging alleen opstaan, zelf ontbijt maken en op tijd naar school.

Waar maak ik me ook druk om of dat wel goed zo gaan, zij vond het gaaf. :D

Nu een stofzuiger door de hut, hele weekend druk aan het werk geweest en vandaag weer, zou mijn huis verwaarlozen, en ik was al niet zo'n huisvrouw..... ;)
Oh en Jonna, werkse trouwens....mosterd ;) .... en wat gaaf je eerste rijles, wanneer mag je?

Kunnen we duimen dat je in ieder geval die eerste les mooi, en vooral droog, weer hebt!
haha, die sirenes.. toen stond ik op school met die kleine... hij stond in de plassen te stampen en ging die sirene af, springt ie bij mij op de arm.. nu zijn we beide zwart :D
quote:Hahha Tijn heb je de klus-kriebels?!

Vasthouden, als je zometeen eenmaal aan de slag kunt, zul je het ook wel een keertje helemaal zat worden!Ben al lang en breed aan het klussen in ons huidige huis.;)
quote:Ben al lang en breed aan het klussen in ons huidige huis.;)Ja dat had ik meegekregen :P, maar dacht eigenlijk dat je dat af had en nu wel weer verder wilde klussen.
Helemaal vergeten!! Druif van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!

Mijn eerste les is op woensdag 18 juli, ik heb nog even om me voor te bereiden, want ergens vind ik het ook wel heel eng!
Paaldansen is gaaf :D We hebben echt zo enorm gelachen met het vrijgezellenfeest, helemal super! Gelukkig vond mn zus het ook heel geslaagd en heeft ze zelfs savonds in de kroeg nog ergens een dansje rond een paal op de bar gedaan, hahahahaha, was een heerlijk weekend dus.

Ook mn ouders weer even gezien, die zijn weer terug na hun reis van drie maanden, fijn om ze weer even wat uitgebreider te spreken en te zien.. Heb ook nog een hele oude fiets van ze meegenomen, zo'n vouwfietsgeval, inmiddels door mn nichtje blauw/rood geverfd. Handig voor als er hier mensen langskomen. (ik heb na mijn gestolen-fiets actie van laatst even besloten voorlopig geen nieuwe fiets te kopen).

Verder nog een erg apart verhaal: Vriend van mij was laatst hier in de straat tegen andere geparkeerde auto aangereden en had schade veroorzaakt. Allemaal netjes afgehandeld. Nou heeft die vrouw van wie de auto was hem een kadobon gestuurd als bedankje dat ie de schade netjes had gemeld enzo.. terwijl dat volgens mij toch de normaalste zaak van de wereld is (of hoort te zijn?!).

@Jon, je hebt je naam nog niet terug, spannend zo'n eerste motorrijles

@Druif, hoe was het feest dit weekend? Hoop dat het ondanks dat je ertegenopzag toch een hele fijne dag was ! En anders komen we gewoon weer een keer divi-BBQ-en binnenkort !

Hey Gayl! Leuk dat het zo goed beviel, het werk! 6.00 op de weg is wel vroeg... Maar als je daar een beetje tegen kunt valt er wel aan te wennen denk ik?
Moggûh!

Laura, ik denk ook wel dat daar aan te wennen is, ben dan wel geen ochtendmens, en het zou betekenen dat je er 'savonds gewoon op tijd in moet gaan.

Maar ik hoop eigenlijk dat ik de eerst volgende keer dat ik mag opdraven gewoon hier in het dorp/stad (:P) aan de slag mag.

Uk is idd heel apart, maar snap het wel van die mevrouw, je moest eens weten hoe vaak er door gereden wordt nadat men tegen een andere auto heeft aan gezeten, heeft niemand het gezien, weg wezen dan maar!

Dan mag je tegenwoordig blij zijn dat het wel netjes wordt gemeld en afgehandeld!

Gaaf Jonna, duimen voor mooi weer!

Vandaag een vroegertje bij eigen werkgevert, de rest van de week ook, ben alleen woensdag lekker vrij!
@Gayl: op tijd naar bed gaan vind ik juist een enorme opgave!
Gaat trouwens niet geweldig hier. Ik voel mezelf niet optimaal en met vriend weet ik het ook allemaal niet zo goed af en toe omdat hij nog steeds regelmatig weer tegen dat overspannen aan zit.

Wat betreft mezelf...misschien open ik er maar even een ander topic over. Het is zo moeilijk te omschrijven en al zo lang deel van mijn leven; het leegtegevoel. Of tenminste: leegte voelen, een knoop in de maag of ronduit rot voelen. Ik voel me ook weleens blij, maar het lijkt zo uit balans. Ik heb het nooit willen accepteren, vandaar ook een vechtlust, maar ik heb alles bij elkaar zo'n tien jaar met de hulpverlening (verschillende facetten daarvan) te maken en er zijn absoluut dingen verbeterd, maar dit... blijft zo'n 'heikel punt'.
Kheb een kleine update, maar ik zet hem om privacyredenen even op de groep.

Wat is het hier trouwens stil de laatste tijd? Kan me nog goed heugen dat ik nogal eens 'mosterd' was, maar ik kan het tegenwoordig goed bijbenen. Heeft z'n voordelen, maar ?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven