Viva Diva's en hun relatiegerelateerde perikelen.

22-06-2007 00:08 5484 berichten
Alle reacties Link kopieren
De Divi gaan zonder Jan verder met hun eigen zoektocht. Relaties in al hun vormen..... to be or not to be!                         Het ontstaan van het topic vind je hier....Veel gebruikte afkortingen staan hier.... bewerkt door moderator,
Nou Laura da's dus voor mij ook niet echt een makkelijk iets, ben een avondmens en kan best eens vroeg in bed duiken, doe dat ook regelmatig, maar ga dan nog film liggen kijken of even het net over struinen!

Dus vroeg slapen gaat um niet worden.

Balen dat je zo'n rotgevoel hebt, heb je daar bepaalde tijd van het jaar/maand meer last van of is het iets wat eigenlijk altijd wel sluimerd?

Dan zou je eigenlijk een bepaalde therapie moeten kunnen volgen die je leert om te gaan met dat gevoel op een positieve manier, of heb je zoiets al eens gedaan?

Weet niet of zoiets bestaat, ben zelf niet zo thuis in die dingen.

Heb mijn dubbele shift voor vandaag erop zitten, vanochtend om 8.00 uur begonnen, eind van de middag anderhalf uur thuis geweest en nu dan eindelijk klaar, maar goed dat dat sporadisch voor komt, moet er niet aan denken dat je dat een paar keer per weken zou moeten doen..... pfff, zou dan al rap helemaal geen sociaal leven meer hebben..... ...
.... paar keer per weken.... :o.... ligt aan het tijdstip laten we maar zeggen, maar een paar keer per week was eigenlijk genoeg.....;)
Gayl wat een onmogelijke tijden! Als ik het lees word ik al moe! Hoop echt voor je dat je je thuis zult gaan voelen in de zorg. Want je klinkt wel lekker enthousiast over de zorg!

Tja Laura, ik moet je zeggen dat ik wel alles lees, maar niet zo heel veel behoefte heb op dit moment om te posten. Druk met werk, druk met sociaal leven, amper tijd voor mezelf. Dus blij als ik een avondje niets te doen heb en gewoon lekker tv kan hangen.

Iedereen een hele fijne, regenachtige woensdag gewenst! En ik heb nog steeds geen plu :D

Goedemorgen,

Verjaardagen 2007 zijn voor familie druif weer voorbij. Leuk dat je er was zaterdag, Jonna.

Gayl, mijn afspraak met het gastouderbureau gaat niet door. Zal ik eerder naar je toe komen??? Wat komt jou het beste uit?

Kom je op weg naar je werk geen plu-winkel tegen, Jonna???
Afspraak gaat toch door... ik ben rond een uur of twee bij je, Gayl...
Ik zie je verschijnen Druif! :D

Ach Jonna het is maar af en toe die maffe lange tijden da's nog te doen, en vond het idd maandag ook wel weer heel leuk in de zorg, maar moet wel bekennen dat op deze manier van een sociaal leven even niets terecht komt.

Na de vakantie dan maar eens echte grenzen gaan trekken en hopen dat ik gauw ergens een contract krijg aangeboden, dan wordt het allemaal weer wat geregelder!

Hoe is het verders bij jou, alles goed met je dochter?

Heb net moederpoes bij de dierenarts gebracht, mag haar vanmiddag weer halen als je-weet-wel-poesje! ;)
Oh en overigens... hier komt de zon erdoor...... plu blijft in de auto...
En misschien... euh.... dit wat voor je...

of dit.....

Jon; echt tijd om een regenpak te kopen heur.. t komt hier constant met bakken uit de hemel zetten. Zou onze lieve heer een lekke waterleiding hebben ofzo :?

Heb maar latin- swing your booty- muziek opstaan ;)

Heb vandaag mijn laatste tentamens gemaakt.. ik weet niet of ik het gehaald heb. Ik zit altijd in zo'n grijs gebied waarmee het alle kanten op kan :D Had daarna nog  een gesprek met studiebegeleider, over hoe het ging enzo. Liet ie vallen dat het volgend jaar en het jaar erop alleen maar moeilijker en lastiger wordt qua studeren. Leek wel of hij me een beetje bang zat te maken ofzo.. Vodn het wel vervelend. 'Want je leert wel moeilijker dan de gemiddelde student'. Ik snap het wel, gezien de resultaten van afgelopen jaar, maar damn zeg, het was ook een zwaar jaar. heb ook gezegd dat ik prima kan leren en het niet te moeilijk is, maar dat ik dit jaar zoveel externe onrust heb gehad dat dat me heel erg afgeleid heeft. Naja, het voelde heel naar toen hij dat zei. Alsof ik incompetent zou zijn :( Ik snap het wel dat ie het zegt, maar naar is het wel. Voelt een beetje als een klap in je gezicht.. ipv gewoon zien wat je wel hebt gedaan ziet hij alleen hoe het volgend jaar weer moet, terwijl ik me daar juist NU niet druk over wil maken.

naja, heb dus nu echt zo'n gevoel dat ik in de zomer maar de stof van dit jaar ng in mijn kop moet stampen om een goede basis te hebben voor volgend jaar. :$ Misschien moet ik dat ook maar gaan doen. Ik weet het niet.

Ben er wel een beetje verdrietig over :? Ik doe er vanalles aan om het te laten lopen allemaal, zoek hulp en alles. Bah :( Naja, laat 'm maar lekker denken wat ie wil. Ik zal hem wel laten zien hoe fout hij zit met zijn verwachtingen. Loosert :D

Werd net ook heel erg geraakt door liedje van Avril Lavigne, 'I Miss you', in de clip zie je dan een zwanger meisje dat haar militaire man uitzwaait en ondertussen hoor je 'When you're gone, I'll count the steps that you take' ;(

't Zal het trieste weer wel zijn :D Misschien tijd voor een zonnebankje ofzo :?
Avril Lavigne - When you're gone

I always needed time on my own

I never thought I'd need you there when I cry

And the days feel like years when I'm alone

And the bed where you lie

is made up on your side

When you walk away

I count the steps that you take

Do you see how much I need you right now?

When you're gone

The pieces of my heart are missing you

When you're gone

The face I came to know is missing too

When you're gone

All the words I need to hear to always get me through the day

And make it OK

I miss you

I've never felt this way before

Everything that I do

Reminds me of you

And the clothes you left

they lie on my floor

And they smell just like you

I love the things that you do

When you walk away

I count the steps that you take

Do you see how much I need you right now?

We were made for each other

Out here forever

I know we were

All I ever wanted was for you to know

Everything I do I give my heart and soul

I can hardly breathe, I need to feel you here with me
Teun is zooo schattig. Hij snuffelt lekker rond en heeft net heerlijk gegeten. Nu is hij even onvindbaar, maar denk dat hij ook moet wennen aan onze huisgeluiden (lees: huilende/hard pratende/ krijsende kinderen).

Hoe is het met moederpoes, Gayl???
Pip, trek je NIKS van die studiebegleider aan! Ik heb er ook zo een gehad, die beweerde dat ik de uni nooit zo halen omdat ik via mavo,havo,hbo p. er ben gekomen. En ze deed er ook alles aan om me tegen te werken (geen hulp als ik een tentamen als een tentamen net niet gehaald had). Maar het is me wel gelukt. En terwijl iedereen zij dat het alleen maar moeilijker zou worden, zijn mijn cijfers juist gestegen t.o.v. het eerst jaar. Dus laat die vent rustig kletsen.

Laura, heel herkenbaar dat gevoel, dat je toch iets mist. Ik zou ook niet weten waar het vandaan komt.Misschien toch een stukje acceptatie, dat het nu gewoon even zo gaat en dat het goed is. En dat het nu allemaal 'goed' loopt. Bij mij komt het vooral door dat ik niet weet wat ik nu wil met m'n leven. Vind werk niet leuk, wel of niet studeren (want zou dat wel wat oplossen) en toch naar het buitenland vertrekken. En welke opleiding/ervaringen heb ik dan nodig. Dat houdt me heel bezig. 

Druif, vreselijk mosterd, maar nog van harte gefeliciteerd!!

Jon, hier ook alleen regen. Gelukkig was er vanochtend een charmante man die mij (met paraplu) naar de bus wandelde.

Gayl, lekker genoten van je vrije dag?

Woensdag *;!
Tadaaaaaaaaaaa! Clogs heeft een baan aangeboden gekregen! We moeten het nog eens worden over de voorwaarden, maar er ligt een mooi aanbod :D
Gefeliciteerd!!!!! :D:D:D
Clogs en die salarisdingen komen jullie ook vast wel uit!! Gefeliciteerd!!

Pip, thats the spirit, laat um zien dat je het echt wel gaat redden, vertrouw op jezelf!

Snap best dat je het even niet leuk vond om dat te horen, is ook niet echt opbeurende of opbouwende kritiek te noemen, maar misschien bedoelde hij het niet zo beroerd als dat het bij jou over kwam.

En ik duim voor je dat je deze tentamens goed afgelegd hebt!!

Druif, leuk je weer te zien met de meiden!

Teun gaat het geweldig krijgen bij jullie dat weet ik zeker!

Moederpoes is ook weer thuis en het gaat goed met haar, ze is wat dufjes en heeft een pijnstiller gehad die 3 dagen werkt, ga er vanuit dat ze daarna weer helemaal zichzelf is.

Anne, heb genoten van m'n vrije dag, jammer van het slechte weer, maar goed je kunt niet alles hebben en we sluiten dit vrije dagje gewoon af met een vroegertje op bed met wat lekkers en een bakkie leut ;), even samen met smurf lekker tv loeren.

Enneuh doe mij ook zo'n charmante man.... denk dat Jonna-zonder-plu er ook wel zo één wil.

En iedereen krijgt de groeten van smurf!
Clogs.. Wat een goed nieuws! Wauwie!! *;

Anne, Gayl.. Thanx.. Ja, ik weet dat hij het ws niet zo bedoelde. Hij doelde denk ik op mijn mindere energiepeil en verminderde draaglast. Goed dat hij daaraan denkt, maar op dat moment vond ik het heel moeilijk om dat te horen. Werd bijna boos maar ben blij dat ik hem toch tegengesproken heb zonder boos te worden. Hij lult maar een eind heen, ik kom er wel. Met of zonder hem. Who needs guys anyway :P

Heb mijn computer weer gefixt.. harde schijf leeggehaald en nieuwer besturingsprogramma erop gegooid. Ben nu wel een paar programma's kwijt (jammer :() maar heb wel allemaal backups van muziek en documenten, dus dat is niet zo heel erg. Schaf binnenkort ook maar nieuwe versie van extensiepakket aan en dan benik een blije Pip
Clogs!! Yoecheeee!! Vertel, vertel, vertel!!! Wat, waar, wanneer en hoe??

Druif, ik kom alleen een parkeerplaats tegen als ik naar mijn werk loop, maar heb het goed geregeld nu....heb een plu van mijn werk meegenomen :D Want in tegenstelling tot Anne kom ik ze ook niet tegen die charmante heren met plu's.

Morgen naar de ha, ze wil graag uitvogelen waar die irritatie vandaan komt en verder heb ik nog wat andere kleine klachten. Dus een dubbele afspraak en daarna ga ik alleen maar leuke dingen doen!

Jee Pip, ben jij zo'n whizzkid??

Als er aan mijn compje wat mankeert of veranderd moet worden mail ik gelijk de hulplijn.... lees: lekker ding die dan op een moment aan de deur staat when you least expect it...

Jonna sukses morgen bij ha!

Loop je nu met een bontgekleurde plu met het logo van de zaak erop in de regen te stappen? :D
Gayl; Neu, ik heb een Mac, dat is makkelijker te begriijpen.. van Windows-masjienes weet ik het ook niet hoor :)

Liedje die me erg doet denken aan hoe eh.. ik heel erg kon zijn in de buurt van mannen: (Sean Lennon)

'You're such a spectacle, i guess it was the best you could do, your favourite dress for the world to see through, you spilled your drink but you didn't mean to"

En uit hetzelfde liedje..

'Love is such a spectacle

Just when you think it's going well for you

Life's a movie that we dream through

Every little thing we do'

On Again, Off Again - Sean Lennon

And just as the suns sets

just as we will forget these precious moments

when another day is through

and just as the moon knows

it cannot always glow through every evening

some days you will find me sleeping

cos im on again and off again

i never told you that i never will

if i cant hold you somebody will

Love is like the ocean

Forever in motion

never twice the same

you may miss me one day

you may wish you hadnt stayed

you may forget me you may never let me go

cos its on again and off again

i never told you that i never will

cos its on again and off again

on again and off again

i never told you i never will

Zo, en dan in het kader van de intelligente liedjes een uit de kinderopvang.. echt TE grappig als je dronken bent volgens mij.. Misschien iets voor in de kroeg, als tegenhanger van dat Jumpen :D

http://www.youtube.com/watch?v=yVSfPoEHhG8
Teun heeft de hele middag liggen ronken.. slaapkop. Het is echt een lief, tevreden katje. De meiden vinden hem helemaal leuk.

Laura... ik heb nu weinig tijd, maar ik zal zsm even op de groep reageren. Alleen een berichtje omdat we al helemaal onderaan pagina 1 stonden...
Goedenmiddag!

Ja lief is ie hé Druif, hij is vast aan het bijkomen van al de indrukken die hij gisteren heeft opgedaan!

Hoe reageerd  je andere poezenbeest er op?

Zo de werkdag zit er weer op, gauw smurf richting training geholpen, sjees dat wordt me een puber, kon haar fietssleutel niet vinden en ze weet het bijna zo te draaien dat dat mijn schuld is... :? ;) ..... euhm, geloof dat ik vanochtend om half 8 de deur uitging..... :D...

Nu maar eens even gaan verzinnen wat we zo gaan eten als vrolijkje weer uit het zwembad komt.
Gayl, maak je borst maar nat...je gaat nog heul vaak de schuld krijgen van allerlei dingen die zomaar plotseling nergens meer te vinden zijn! :P

Jammer trouwens dat ik Teun net gemist heb....... had het wel mee willen maken.

Nog net niet geshopped till we dropped Winst voor vandaag:

* gordijntjes

* één PLU!! (jawel...eindelijk en nu zul je zien dat het tot november niet meer regent

* een jiskepantsje :D

* cadeautje voor een as 50-jarige

Voor Pippeltje:

* een bustier

* twee bustehouders ;)

* zwangerschapskussen

* mie

* negligé

O en dé tip om vooral niet zwanger te worden is gewoon een voedingsbh aan te schaffen!!! (ziet er niet uit!!!!) :D

* een bustier

* twee bustehouders ;)

Vast een hele domme vraag maar wat is het verschil tussen die 2? :$:$

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven