vivalalisa

13-04-2010 15:54 1203 berichten
Alle reacties Link kopieren
jezus waar moet ik beginnen2 ik ben 26 jaar vanaf mijn 16de bij hem, hij is mijn eerste en enige liefde

ja ik zeg nog steeds liefde want oo mijn god wat hou ik van hem

hij moest voor zijn werk naar het buitenland en net 3 weken terug van 8 maanden reis

daarvoor was die 3 maanden bij me ... en periode daarvoor ook buitenland

in de periode dat hij weg was heb ik mij zo rot gevoeld, ik kreeg en voelde geen liefde van zijn kant.. ik heb alles geprobeerd lief doen cadeaus sturen mailtjes bellen... om maar niet te scheiden van elkaar

nu is die terug en heeft die opgebiecht na 3 weken dat hij al een jaar een ander heeft, ze is zwanger van hem

ik heb niks gemerkt, niks niks niks

en ik ben zo verbaasd van mijn reactie ik heb gehuild moeten kotsten ik heb hem getroost!! we hebben gesproken tot half 7 in de ochtend, en geknuffeld gezoend...

en nu 3 dagen later huil ik alleen maar heb sinds ik het weet niet meer kunnen eten.

vanavond gaan we het aan zijn ouders vertellen.... ik kan hem ondanks dit niet loslaten zo erg! ik wil hem haten voel zoveel woede in mij, al; die leugens... maar ik blijf maar zo lief tegen hem!!

ik snap het niet

ik heb zoveel pijn, en doe mezelf meer pijn door liedjes te luisteren van marco bosato hart van een minaar

hij weet niet wat hij wil, of die verder wil met mij of haar... en ik weet niet wat ik wil

ik wil niet horen ren weg, ik wil weten waar mijn reactie vandaan komt hoe kan ik zo lief tegen hem blijven? ik bescherm hem nog steeds!! zeg tegen onze vrienden dat ze hem niet moeten laten vallen...

sorry als er veel taalfouten in staan ,
Lisa, stel je zelf vandaag net zo'n doel als gisteren, bijvoorbeeld; bel de huisarts of bel je broer (heb je dat al gedaan?). Bel gewoon iemand in je omgeving en praat erover, volgens mij gaat dat je goed doen.
Goede tip van Kastanjez, stel je elke dag een doel! Dit hoeft niet groot te zijn.

En bel niet, sms niet, mail niet, laat hem met rust. Hij is het niet waard! Vernederen jezelf niet zo. Als je wilt praten, huilen e.d. bel een vriendin, broer, ouder of wie dan ook maar niet hem of zijn familie!

Leer van jezelf te houden.
Ga je nou toch weer terug naar die zak hooi?
binnenkort heet dit topic anders.. vivalalisa...

heb hem verteld over t topic en hij wou t opzoeken... maar het dit liever prive iets van mezelf... dus dan weten jullie dat

mijn doel voor vandaag is dat ik over kwartier na de huisarts ga , om daar te praten.. kleine stapjes.. en vanavond na mijn pa tot rust te komen en gezegd dat hij na 5e niet meer kan bellen.. dat ik even gedachtes kwijt wil
Sterkte zo bij de huisarts Lisa!

Blijf het super van je vinden die eerste stap dat je zo moedig snel hulp zoekt
Don\'t ever let them get you down
nnou huisarts was geweldig (not) verwijs brief gehad en kon boven meteen afspraak maken...

wat denk je wachttijd 3 maanden! zo kan ik niet verder toch? kan niet 3 maanden wachten
Viva, informeer even bij maatschappelijk werk in de buurt en geef aan dat je nu hulp nodig hebt!

Dan ben je ondertussen even onder de pannen, zogezegd!
dit vind ik op hun site,,, ben via mijn gezondheidszorg juist doorgestuurd net, en die zei wacht tijd 3 maanden

Mocht u tijdens kantooruren acuut hulp nodig hebben, wendt u zich dan tot de receptie van uw gezondheidscentrum. Buiten kantooruren kunt u de SOS telefonische Hulpdienst bellen op telefoonnummer:
Wat belachelijk!

En wat nou als je nou nog eens naar die huisarts belt... Die snapt toch ook wel dat 3 maanden ronduit belachelijk is...
huisarts was een man (een invaller), toen ik het vertelde zei die tja is een man en hij was heel lang weg dat kan gebeuren he..

toen vroeg hij waar hij zat.. dus ik zei t land

zei die ja daar helemaal

dus begrijpen?? zat te janken en hij stuurde me weg, hij zei nog had langer willen praten en je adviezen willen geven maar heb je maar 10 min in gepland, en daar zijn ook psychologen voor
quote:vivalalisa schreef op 15 april 2010 @ 12:28:

huisarts was een man (een invaller), toen ik het vertelde zei die tja is een man en hij was heel lang weg dat kan gebeuren he..

toen vroeg hij waar hij zat.. dus ik zei t land

zei die ja daar helemaal

dus begrijpen?? zat te janken en hij stuurde me weg, hij zei nog had langer willen praten en je adviezen willen geven maar heb je maar 10 min in gepland, en daar zijn ook psychologen voorHij zei WAT?! Hij ging jouw man ook nog eens goedpraten? Belachelijk!
dacht ook dat ik het niet goed begreep... maar dat zei hij letterlijk.. misschien wilde hij ermee wil zeggen van ja meis was te verwachten he!

kreeg net sms van vriend of hoe ik hem ook moet noemen

hij stuurde, ja mop ik heb je sms gelezen,in een sms kan ik daarop niet reageren.voorlopig ben ik alleen in nl. we zullen het rustig aan moeten doen en ons gevoel de tijd moeten geven. zij zal eerst meer boosheid moeten voelen na mij toe , lijkt me.

ik ben een rat geweest mop. een relatie met een ander zolang geheim gehouden.

pfff
.
Jezus mina zeg!

Mijn mond valt open!

Wat die vriend van je heeft gedaan valt niet goed te praten!

En nu niet gaan denken dat het aan jou ligt!

Dat is niet zo!

Sta je ingeschreven voor een huurwoning?

Weet je waar je moet beginnen?
ik heb er totaal niet aan gedacht toen ik daar was om over een test te beginnen.... dacht er pas aan toen weer thuis was...

weet dat niet zo is.... ik heb zijn ding er niet ingestopt mij haar heeft die zelf gedaan,,,

hij zei zelf ook dat als dit en dat anders was gegaan tussen ons t niet was gebeurd...
Die huisarts is gewoon een lamlul dat weet je dan ook weer.

Maar ook de manier hij die andere lamlul jouw aanspreekt in zijn sms-tje is ook tergend. Mop, mop een mop voor z'n kop moest die krijgen.......grrrr
Het niet was gebeurd?

Al is je relatie nog zo slecht, dan nog steek je je snikkel niet in een ander.

Dan pak je je spullen en dan ga je.

Maar wat is jouw plan nou?

Ga je weg?

Geef je hem nog een kans?
.
wat is mijn plan?? tot rust te komen.. mezelf te vinden mijn examen te halen maandag...

gevoel van woede boven laten komen.. proberen rust te vinden om toch weer te gaan eten.

weet t niet
quote:vivalalisa schreef op 15 april 2010 @ 12:46:

hij zei zelf ook dat als dit en dat anders was gegaan tussen ons t niet was gebeurd...

Ben ik erg benieuwd wat hij bedoelt met dit en dat...

Klinkt in mijn oren alsof hij dingen (weer) probeert goed te praten voor zichzelf en de schuld probeert door te schuiven
Die huisarts....

Het was een invaller he? Ik zou voor volgende week een afspraak maken bij je eigen huisarts, dit is dikke onzin. Je moet sowieso nog terug naar een arts voor die SOAtest...

Laat je niet de schuld in de schoenen schuiven hoor, HIJ is vreemdgegaan en daar heb jij helemaal geen schuld aan!

Je doet het goed, elke dag iets! Gisteren het geld, vandaag de huisarts, misschien nog even maatschappelijk werk bellen en een nieuwe afspraak maken met je eigen ha??
Laat je geen mop meer noemen, stuur hem geen sms-jes. En over dat gevoel waar hij het over heeft? Tja, het zal wel. Het is voor hem wel makkelijk zo van in elk stadje een ander schatje. Weet jij veel wat hij naar die ander smst?

Kies voor jezelf! Jij komt nu op de 1e plaats.

Maak volgende week een afspraak bij de eigen huisarts. Zeg dat je nu hulp nodig hebt, niet over 3 maanden. en dus de SOA test.
moet je iets belachelijks horen ha

hij zegt dta het voor zijn gevoel 4 jaar geleden al over was(hadden toen een dip) MAAAAR hij was te lief! om bij me te blijven

!! tjonge jonge! hij zag het dus al zo lang nietmeer zitten

weetje ik geloof het niet want ander heb je niet over kinderen enzo maar ik dnek dat hij dit zichzelf heeft aan gepraat om het goed te praten voor zichzelf!

ja ben nu boos doet pijn!

heb hem ook gestuurd: je moet je zelf niet wijsmaken dat al zo lang mis was, ik weet dat jij in die onzin geloofd! maar er zijn mails die je na vrienden stuurde waarin je zei dat weer goed ging!! ik snap best dat jij hier in geloofd want dit praat alles goed voor jezelf!!!!

en och wat lief van je dat je bij me bleef omdat je volgens jouw woorden te lief was!! is dat lief mij 4 jaar aan lijntje te houden? als die onzin al waar zou zijn!
Vivalalisa, mag ik je een advies geven? Blijf erop hameren dat je psychologische hulp krijgt, eerlijk waar. Ik heb in september een telefonische intake gehad, in november een persoonlijk gesprek en nog ben ik niet opgeroepen voor behandeling. Nu heb ik gisteren contact gehad, er is (hoe kan het ook anders bij mij) een foutje gemaakt, er wordt nu hard aan gewerkt en ik krijg binnen 2 weken mijn oproep die met voorrang is behandeld nu.

Waar het eigenlijk op neerkomt, als je een intakegesprek krijgt, beantwoord alle vragen zo somber mogelijk, ben je eerlijk, dan sta je dus gewoon 7 maanden in de wacht. Als ik gezegd had dat ik aan de drank en drugs was en zelfmoord wilde plegen, dan was ik wel direct aan de beurt geweest!
Rijke fantasie...

Hij is niet serieus... Hij neemt een loopje met je

Pik dat niet!

Ik vind het compleet respectloos hoe hij zich naar jou toe gedraagd

Met zo'n vent wil je toch geen eens meer verder? Met zijn ik houd al 4 jaar niet meer van je...

Respectloos, echt het enige woord nu even

Wie denkt hij wel niet dat hij is? Hij geeft je alleen maar meer redenen waarom je hem zo snel mogelijk uit je leven moet deleten...

Laat hem neervallen...

Hoe moeilijk misschien nu ook nog voor je gevoel... Zet door, kijk volgend jaar terug op deze situatie en dan zul je het zien... Wat zou je tegen een vriendin of wie dan ook zeggen als je deze situatie zo te horen krijgt?

Kom op vrouwke; je verdient zoooooveeel beter

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven