vivalalisa

13-04-2010 15:54 1203 berichten
Alle reacties Link kopieren
jezus waar moet ik beginnen2 ik ben 26 jaar vanaf mijn 16de bij hem, hij is mijn eerste en enige liefde

ja ik zeg nog steeds liefde want oo mijn god wat hou ik van hem

hij moest voor zijn werk naar het buitenland en net 3 weken terug van 8 maanden reis

daarvoor was die 3 maanden bij me ... en periode daarvoor ook buitenland

in de periode dat hij weg was heb ik mij zo rot gevoeld, ik kreeg en voelde geen liefde van zijn kant.. ik heb alles geprobeerd lief doen cadeaus sturen mailtjes bellen... om maar niet te scheiden van elkaar

nu is die terug en heeft die opgebiecht na 3 weken dat hij al een jaar een ander heeft, ze is zwanger van hem

ik heb niks gemerkt, niks niks niks

en ik ben zo verbaasd van mijn reactie ik heb gehuild moeten kotsten ik heb hem getroost!! we hebben gesproken tot half 7 in de ochtend, en geknuffeld gezoend...

en nu 3 dagen later huil ik alleen maar heb sinds ik het weet niet meer kunnen eten.

vanavond gaan we het aan zijn ouders vertellen.... ik kan hem ondanks dit niet loslaten zo erg! ik wil hem haten voel zoveel woede in mij, al; die leugens... maar ik blijf maar zo lief tegen hem!!

ik snap het niet

ik heb zoveel pijn, en doe mezelf meer pijn door liedjes te luisteren van marco bosato hart van een minaar

hij weet niet wat hij wil, of die verder wil met mij of haar... en ik weet niet wat ik wil

ik wil niet horen ren weg, ik wil weten waar mijn reactie vandaan komt hoe kan ik zo lief tegen hem blijven? ik bescherm hem nog steeds!! zeg tegen onze vrienden dat ze hem niet moeten laten vallen...

sorry als er veel taalfouten in staan ,
Goed zo meid hoe moeilijk misschien ook. je kan t.
Goed zo! Al voelt het nu heel naar, je klimt veel sneller op als je er echt doorheen gaat! Komt goed!
Lisa, je zit al in dat andere huis, goedzo!!

Dit weekend of eerder even je spullen daar inpakken en dan kun je echt gaan afsluiten.
ja weet dat het goed komt...

weetje heb gewoon steeds hoop gehad van het komt nog goed... dat ik alles wou vergeven en verder wou,....

maar nu pas nu vanavond zie ik echt in dat er geen toekomst meer is... en ookal riep ik het steeds... dat waren mijn gedachtes en niet mijn gevoel...

en ook mijn gevoel zegt nu lis het is over...

nu pas zitten ze op 1 lijn hoe pijnlijk ook is
Wat goed van je dat je deze stap hebt gezet!

Ik wens je nog meer kracht dan je nu al toont, zodat je kunt gaan verwerken en verder kunt gaan met de volgende stap in je nieuwe leven.
dankjewel vrouwmens

is nu 10 voor 5, heb de slaap niet kunnen vatten, dus besloten i.p.v te draaien in bed maar even binnen te zitten, even tv kijken, al is er niet veel op.. ach heb weer geleerd dat hart van nederland nu op Veronica Net5 en SBS6 te zien is hahah volgens mij klopt dat niet helemaal..

.
Lisa wat goed van je dat je het huis uit bent gegaan!!!

Jajaja....shownieuws hoef je echt niet te missen hoor midden in de nacht

Maare....ga je vandaag wel weer eten?

Want niet eten EN niet slapen is natuurlijk wel heel beroerd voor je lichaam!

En wat is je doel voor vandaag?

Succes!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Vivalisa, je bent een kanjer!!! Voor jou een hele dikke

Of eigenlijk, nog een paar

Wat doe je eigenlijk verder overdag? Werk je, of studeer je, heb je veel contact met mensen? Om even een beeld te krijgen hoe je de dag doorkomt. Ik hoop dat je veel afleiding hebt.

Ik moet nu zelf werken tot vanavond laat, dus kom morgen denk ik pas weer terug.

Hou je taai meid en zorg goed voor jezelf.
Je hebt woonruimte! Fantastisch Lisa, goed gedaan. NU heb je in ieder geval fysieke afstand gecreeerd tussen jou en het verleden. Dat is een hele goede eerste stap.

Wat zijn je plannen voor vandaag?

En wat heb je gegeten?

Veel sterkte meisje, je bent goed bezig, je komt er wel.
wat geweldig Lisa,

en dat binnen 8 dagen, ken er vele die er langer overdoen.

En als je nu nog post dat je weer redelijk gaat eten en een soa test hebt gedaan. Dan maken we er een virtueel feestje van.
Hoi lisa, wat vind je lekker? Hou je meer van zoet of hartig?

Brood of warm eten? Waar kan je echt van genieten?
hey dames

Wat doe je eigenlijk verder overdag?

normaal werk ik best erg veel. onregelmatige diensten en erg lange ook... maar ik heb vanaf de 11 niet gewerkt sinds ik dit te horen heb gekregen... vrijdag en zaterdag ga ik er weer mee beginnen..

wat is de rest van de dag doe, verschild beetje om me heen hangen slapen, buiten lopen.. vrienden zoek ik wel op, maar das meestal maar voor eventjes... want zodra ik daar ben wil ik eigenlijk alleen maar weer weg....

werkse kasanjes

wat ik lekker vind???

hou normaal wel van zoet... maar kan ook genieten van broodje ei met tomaat haha... of chocola!

en calamaris en gamba's... ben nooit echt gek geweest van warm eten.... mijn vader had laatst ook lieveringsgerecht gemaakt, lief he! maar stond me zo tegen

ik heb vandaag wat drinkonbijt genomen, en heb als doel gesteld geen contact op te nemen vandaag.. das toch ook een doel?

en ik ga na de huisarts vandaag. de psycholoog heeft dat in overleg gedaan, dat de huisarts mij elke week onder controle houdt, i.v.m het weinig eten... of ik niet lichamelijk achteruit ga.
Tuurlijk is het geen contact op nemen een doel..

Misschien kan je ook zeggen dat je iig 3x op een dag iets eet...'s ochtends, 's middags en 's avonds...Zo blijf je in het ritme ook al eet je te weinig...Je krijgt dan iig iets binnen...

Je bent goed bezig meid!!

En ik zou nogmaals de spullen ophalen of je pa hem laten ophalen of vrienden of??
Ook goed btw dat de dokter je in de gaten houdt!!
mmm je gamba met knoflook..en dan je broodje in die lekkere saus dippen. En ei is ook lekker en ook heel gezond nu! Tapas vind je waarschijnlijk dus ook wel lekker, allemaal verschillende kleine hapjes! Wie weet ook een id om een kookcursus te gaan doen..en afleiding en op een gezellige manier met eten bezig zijn!
Ik denk dat je nu al heel trots op jezelf kan zijn! Je gaat een nieuwe toekomst voor jezelf maken, en die ga je zelf invullen!
haha chooladereep ik zie al dat lekkers voor me ;)

kom net bij dokter vandaan... ze wil dat ik volgende week maandag weer langs komt, en dat ik dan niet afgevallen ben! ik moet van haar eten 3x per dag, en moet ook weer fulltime werken...

ze vroeg waarom niet boos kon zijn, en zelfs mijn dokter zei dat ik best boos mag zijn, of zelf moest zijn voor de verwerking...

weetje is heel dubbel, ik wil heel graag hulp en geholpen worden met eten en andere kant denk ik laat mij nou maar even lekker klote! ik wil ik wil niet... lekker duidelijk
Heel goed....dat ook de dokter zegt dat je wat moet gaan eten.

Niet gelijk naar de afhaalchinees hoor, gewoon kleine beetjes tegelijk

Je moet boos zijn zegt de dokter??

Lekker laten kletsen hoor

tenzij (en dan wil ik hem ook graag hebben) er een boek bestaat met wetten over het verwerken van liefdesverdriet

Dat doet namelijk iedereen anders.

Mijn ex (nu bijna 2 jaar geleden) ben ik tot op de dag van vandaag niet boos op geweest.

En heb alles echt prima verwerkt hoor.

Gewoon doen wat goed voelt

En niet bellen.....UIT-STE-KEND doel zou ik zo zeggen!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Heel goed....dat ook de dokter zegt dat je wat moet gaan eten.

Niet gelijk naar de afhaalchinees hoor, gewoon kleine beetjes tegelijk

dat was ik ook niet van plan hoor, en weet ook niet of allemaal gaat lukken, maar zal proberen. het probleem erkennen is stap 1

Je moet boos zijn zegt de dokter??

Lekker laten kletsen hoor

tenzij (en dan wil ik hem ook graag hebben) er een boek bestaat met wetten over het verwerken van liefdesverdriet

mag ik het boek dan als je hem uit hebt.... ze vroeg mij waarmee ze mij kon helpen, en ik zei dat ik gewoon een psycholoog wou om te praten en alles te begrijpen, maar dat de psycholoog vond dat wel bij dokter langs moest voor de lichaamelijke kwestie. De dookter vroeg wat ik verwachte van een psycholoog. en toen vertelde ik dus dat ik mijn gevoel wilde begrijpen, waarom mijn boosheid er niet uit komt en al die hoop steeds blijft en gaat..en vanuit daar kwam haar reactie je mag boos zijn, moet zelfs voor verwerking....

Mijn ex (nu bijna 2 jaar geleden) ben ik tot op de dag van vandaag niet boos op geweest.

En heb alles echt prima verwerkt hoor.

misschien moet jij dan een boek shrijven

En niet bellen.....UIT-STE-KEND doel zou ik zo zeggen!

heb niet gebeld, hij belde mij, hoe me nacht was verlopen net.... en toen zei hij weer dat zo moeilijjk was en het met mij niet weet,,,, en hij nog niet getrouwd is, hij nog in NL is, er nog dingen kunnen veranderen.... Ik heb er iet op gereageerd, want weet dat ik dan toch weer hoop krijg in mijn boven kamer en dat moet nu even echt niet!!!!!

lig nu even in bedje met de kat naast me, even lekker liggen...
volgende stap is niet meer opnemen als hij belt. Heel belangrijk. En eet, ik vind het ongelofelijk dat je jezelf nog steeds niet verder hebt gebracht dan drinkontbijt. Nog drie weken dan kan je aan de sonde
quote:meds schreef op 21 april 2010 @ 14:11:

volgende stap is niet meer opnemen als hij belt. Heel belangrijk. En eet, ik vind het ongelofelijk dat je jezelf nog steeds niet verder hebt gebracht dan drinkontbijt. Nog drie weken dan kan je aan de sondeMisschien helpt het als jullie wat minder aandacht gaan besteden aan dat eten? Want al die aandacht maakt het volgens mij alleen maar interessanter. Al is dit ook maar psychologie van de koude grond van mij.
Denk ik ook. Niet eten is een uitstekende manier van aandacht krijgen en laten zien hoe erg het wel niet is. Nu is het ook erg, de hele situatie, maar het helpt je niet om jezelf naar de kloten te helpen.

Ik heb ook een periode gehad van veel stress, veel ongelukkigheid en een gebroken hart. Kreeg geen hap door mijn strot. Maar volwassen zijn betekent ook dan toch gaan zitten en wat eten. Ook al smaakt het niet. Dan ga je ook weer beter slapen denk ik, je lijf zit nu vol met adrenaline. Rust en regelmaat helpen daarbij. Eten dus ook .

Goed voor jezelf zorgen is een belangrijk signaal naar jezelf toe. Dan voel je je de moeite waard, ook al komt dat niet door die ander maar door jezelf. En er komt vanzelf een punt waarop je je kunt gaan bedenken dat dat ook veel belangrijker is, dat jij jezelf de moeite waard genoeg voelt om goed voor jezelf te zorgen en daarvoor niet afhankelijk bent van anderen.
Hoi Lisa,

Een dag geen contact is een prima doel hoor! En dat iedere dag opnieuw weer tegen jezelf zeggen, is een hele uitdaging. Ik vind je ex een gruwelijke rotkerel dat hij je niet met rust laat, echt waar. Wat mij betreft wordt je volgende doel dus niet alleen geen contact zóeken, maar ook niet reageren op zijn pogingen tot contact. Hij moet je met rust laten, zijn bek houden en het liefst volledig in de grond zakken zodat je hem nooit meer hoeft te zien!!
En als ie met een onbekend nummer belt, gewoon botweg ophangen zodra je zijn stem hoort. De dagen van praten zijn voorbij hoor.
Een mening is als een erectie. Je hebt er zo een, maar dan moet je hem nog staande zien te houden. Anders wordt het al snel slap gelul...
En zijn l*l stopt ie maar tussen de draaideur. Kan ie zich tenminste ook niet meer voortplanten, dat misbaksel.
Een mening is als een erectie. Je hebt er zo een, maar dan moet je hem nog staande zien te houden. Anders wordt het al snel slap gelul...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven