Voel me zo rot....

24-09-2009 15:11 75 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Vorige week ofzo had ik al een keer een bericht geplaatst omdat ik een jongen had ontmoet die plotseling afstandelijk ging doen en het opeens rustig aan wilde doen, na een aantal geslaagde dates gehad te hebben, ff in het kort verteld.

Nu komt daarbij dat ik over tijd ben en misschien wel zwanger ben van hem,ik heb het al getest, maar die is negatief. Ik moet het volgende week weer testen volgens de dokter omdat het te vroeg is. Voor de duidelijkheid: een kindje is bij mij welkom!

Anyway, nu heb ik hem 2,5 week niet meer gezien en vanaf zondag niet meer gesproken. Hij vermijd elke contact met mij. Via Hyves, msn en sms heb ik hem benaderd met de vraag wat er aan de hand is, maar hij reageert nergens op.Vorige week heb ik hem nog gesproken en toen zei hij nog dat hij mij nog steeds erg leuk vind en dat hij binnenkort zou langs komen, ook voor mijn verjaardag nog. Maar tot nu toe niks..

Alleen toen ik vertelde dat ik overmtijd ben heeft hij heel kort gebeld met de mededeling dat ik hem maar moet laten weten als ik zwanger ben. Verder geen contact meer.

Ik heb hem toen laten weten dat de test negatief is, maar dat ik wel over tijd ben en het volgende week moet testen. Geen reactie helaas....

Nou weet ik dat hij mij dus heeft gebruikt voor zijn eigen pleziertje dat snap ik, maar ik denk dat hij mij niet geloofd over het feit dat ik zwanger kan zijn en daarom niet reageert.

Pff ik weet dat ik erg dom ben dat ik onveilige sex heb gehad, ik weet dat ik hem met rust moet laten, maar ik baal er zo erg van! Straks ben ik idd zwanger en heb ik een kind zonder vader en daar komt nog bij dat ik hem niet uit mijn hoofd kan zetten.

Op hyves is hij wel soms online, dus ik weet dat er met hem niks aan de hand is. Waarschijnlijk heeft ie allang een ander....

Ik moest dit even kwijt want ik voel me zoooooo naar hierdoor.
quote:singalala schreef op 24 september 2009 @ 16:09:

Vind je het nou echt een slim idee om hem te gaan bellen/smsen dat je overtijd bent zonder een positieve test in je handjes te hebben? Wat moet die jongen daar nou mee? Ik geloof niet dat je je daarmee aantrekkelijker maakt voor hem.....Zoals eerder gezegd hebben we hier al een gesprek over gehad dat het zo zou KUNNEN zijn. Dus ik had dit gedrag van hem niet verwacht. Ik heb alleen maar tegen hem gezegd dat ik over tijd ben en dat ik het nog even afwacht voor dat ik ga testen, dan weet hij hoe en wat. We hebben er beide een aandeel in.
quote:Lady37 schreef op 24 september 2009 @ 16:19:

Je hebt de test zaterdag gedaan, inmiddels ben je 5 dagen verder. Voor een test hóef je niet persé naar de huisarts hoor, kan me voorstellen dat je snel duidelijkheid wilt.

Hoe jong/oud ben je eigenlijk?..en hoe jong/oud is je vriend?We zijn beide 21 en ik weet dat ik hiervoor niet naar de huisarts hoef, maar ik had de huisarts gelijk afgelopen maandag gebeld omdat de test negatief was maar ik niet ongesteld ben en toen kreeg ik het advies zeker 2 weken te wachten, maar dat vind ik erg lang, dus test ik volgende week opnieuw mocht ik niet ongesteld zijn.
Het gaat er toch ook niet om of ze zichzelf hiermee aantrekkelijk maakt? Dat hij al verder was gegaan met zijn leven was inmiddels wel duidelijk. TO maakt zich zorgen en hij heeft daar ook een aandeel in gehad. Waarom zou zij dat in haar eentje moeten dragen? Misschien ook wel een goede les voor hem om eens flink bezorgd te zijn en daardoor voortaan wel een condoom te gebruiken.
Ook als je naast me ligt, je gezicht opnieuw het mooiste blijkt te zijn
TO ik hoop niet dat je afziet van een overtijdbehandeling omdat hij gezegd heeft er volledig voor te zullen gaan als je zwanger zou blijken te zijn.

Aangezien wat jij beschrijft over zijn gedrag denk ik niet dat dat gaat gebeuren namelijk.Je kunt hem echt niet aan je binden door een kind van hem te krijgen.

Heb je er trouwens niet aan gedacht een morningafterpil te halen?Of dachten jullie dat het wel mee zou vallen?
quote:janejane38 schreef op 24 september 2009 @ 16:30:

TO ik hoop niet dat je afziet van een overtijdbehandeling omdat hij gezegd heeft er volledig voor te zullen gaan als je zwanger zou blijken te zijn.

Aangezien wat jij beschrijft over zijn gedrag denk ik niet dat dat gaat gebeuren namelijk.Je kunt hem echt niet aan je binden door een kind van hem te krijgen.

Heb je er trouwens niet aan gedacht een morningafterpil te halen?Of dachten jullie dat het wel mee zou vallen?

Nee dat is absoluut niet de reden, ik heb gewoon zoiets van het is onze fout en niet van een eventueel kindje, dus ik vind dat iedereen een kans op een leven heeft. Ongeacht of hij er voor wilt zorgen of niet.

Ik dacht eerlijk gezegd dat het wel zou vallen omdat ik maar een paar dagen te laat met een nieuwe pilstrip was begonnen. Erg simpel om zo te denken idd. Want de rest van de strip was ik natuurlijk niet beschermd...
jullie hebben geen relatie, jullie hebben gescharreld en het onveilig gedaan, hij laat amper meer van zich horen, hij weet dat je twijfels over een zwangerschap en is nog steeds nergens te bekennen en jij wilt geen behandeling omdat een kindje welkom is...

sorry dat ik het zeg, maar vind je niet dat je er een beetje een puinhoop van maakt en daar mogelijk een kind in meetrekt?

meid, pak de morning after pil, ga op zoek naar een leuke betrouwbare vriend stop lekker met de pil als jullie een stevige basis hebben met elkaar
quote:royanne77 schreef op 24 september 2009 @ 16:40:

sorry dat ik het zeg, maar vind je niet dat je er een beetje een puinhoop van maakt en daar mogelijk een kind in meetrekt?

meid, pak de morning after pil, ga op zoek naar een leuke betrouwbare vriend stop lekker met de pil als jullie een stevige basis hebben met elkaar

Het is gebeurd, dat kan ze niet meer terugdraaien. Nu moet ze gaan denken wat ze nu wil.

Maar is het niet een beetje te laat voor een morning after pill? Ze hebben al ruim 2 week geleden seks gehad.
quote:royanne77 schreef op 24 september 2009 @ 16:40:

jullie hebben geen relatie, jullie hebben gescharreld en het onveilig gedaan, hij laat amper meer van zich horen, hij weet dat je twijfels over een zwangerschap en is nog steeds nergens te bekennen en jij wilt geen behandeling omdat een kindje welkom is...

meid, pak de morning after pil, ga op zoek naar een leuke betrouwbare vriend stop lekker met de pil als jullie een stevige basis hebben met elkaarNou ik vind het wel heel overdreven om te zeggen dat ik er een puinhoop van maak en er een kind in mee trek, ik weet dat het niet een geweldige basis is voor een kind zonder vader, maar als het zo moet zijn is het maar zo. Mocht ik zwanger zijn dan ga ik ervoor met of zonder hem!
@ Royanne Voor een MAP is het al te laat, dat had 2,5 week geleden hooguit 72 uur na de onveilige sex moeten gebeuren.
quote:Roosje1986 schreef op 24 september 2009 @ 16:43:

[...]

Het is gebeurd, dat kan ze niet meer terugdraaien. Nu moet ze gaan denken wat ze nu wil.

Maar is het niet een beetje te laat voor een morning after pill? Ze hebben al ruim 2 week geleden seks gehad.Het is zeker te laat want de laatste keer sex was idd ruim 2 wkn geleden
er werd ook iets gezegd over overtijdbehandeling ofzo.

las ook op ander topic dat je al paar keer een miskraam hebt gehad. Van weer een andere jongen dus? In hoeverre wil je gewoon zwanger worden, ongeacht of je een stabiele relatie hebt?

vind eerlijk gezegd dat je er een mega puinhoop van maakt
Blitwi ik denk ook dat jij de enige bent die kan bepalen of je jeen eventueel kind wel of niet wil houden onder deze omstandigheden.

Wat overigens niet wil zeggen dat ik dat verstandig vind, maar dat doet er niet toe.

Het is ook niet zo dat ik meteen maar roep dat een abortus de juiste weg is, al zou ik me kunnen voorstellen dat je die keus dan maakt in jouw geval.
quote:royanne77 schreef op 24 september 2009 @ 16:46:

er werd ook iets gezegd over overtijdbehandeling ofzo.

las ook op ander topic dat je al paar keer een miskraam hebt gehad. Van weer een andere jongen dus? In hoeverre wil je gewoon zwanger worden, ongeacht of je een stabiele relatie hebt?

vind eerlijk gezegd dat je er een mega puinhoop van maaktIk heb idd een aantal 2x een miskraam gehad 2 jaar geleden, maar dat was gepland omdat ik toen een relatie had van 5 jaar....
UHM toen was je 18???
ja dus?
Klinkt misschien niet aardig, maar ik vraag me af of jij wel volwassen genoeg bent voor een kind, toen maar ook nu.
ik zat ook al te rekenen....5 jaar een relatie gehad, 2 keer miskraam, nu 21.....

maar ik dacht; ik zeg maar niks
quote:janejane38 schreef op 24 september 2009 @ 16:53:

Klinkt misschien niet aardig, maar ik vraag me af of jij wel volwassen genoeg bent voor een kind, toen maar ook nu.Geeft niet dat jij je dat afvraagt, ik denk dat ik wel weet wat ik wel en niet aan kan. Ik zeg zeker niet dat het makkelijk zal zijn, mocht het zo zijn.
kan toch dat vrouwen al vrij jong een kinderwens hebben?

Ben zelf zo stom om op mijn 32ste pas te beginnen met zwanger worden. Had me heerlijk geleken om jong kinderen te hebben. Maar ja, die man heb ik nu pas kunnen vinden.
maar blitwi, je zegt dat je denkt dat je wel weet wat je wel en niet aan kan.

maar tegelijk voel je je rot, geef je toe dat je enorm stom bent geweest met die pil en onveilig vrijen enzo, je wil er voor gaan ook zonder die loser jongen maar tegelijk verwacht je nog wel van alles. van hem

je komt niet over als een volwassen meid die weet wat ze wil en een beetje slim handelt daarin
en jong een kinderwens is prima. maar ze wordt 2 keer zwanger op haar 19de en 2 jaar later is het uit met die jongen en is ze mogelijk zwanger n.a.v. een scharrel...

sja....
volgens mij weet blitwi heel goed wat ze wil. Ze wil een kind. Misschien dat ze daarom ook wat lakser omgaat met voorbehoedsmiddelen.

Verder hoopt ze volgens mij dat die vent dan gewoon bij haar blijft. Ze vind hem leuk immers leuk.

Het lijkt mij ook niet helemaal de juiste weg. Eigenlijk is dit een redelijk understatement. Ik bedoel te zeggen dat dit helemaal niet slim is.

Waarom ging je vorige relatie uit blitwi? Lijkt me best heftig als jullie zo serieus met kinderen bezig zijn geweest en vijf jaar bij elkaar zijn gebleven.
quote:Liselotte4 schreef op 24 september 2009 @ 17:06:

volgens mij weet blitwi heel goed wat ze wil. Ze wil een kind. Misschien dat ze daarom ook wat lakser omgaat met voorbehoedsmiddelen.

Verder hoopt ze volgens mij dat die vent dan gewoon bij haar blijft. Ze vind hem leuk immers leuk.

Het lijkt mij ook niet helemaal de juiste weg. Eigenlijk is dit een redelijk understatement. Ik bedoel te zeggen dat dit helemaal niet slim is.

Waarom ging je vorige relatie uit blitwi? Lijkt me best heftig als jullie zo serieus met kinderen bezig zijn geweest en vijf jaar bij elkaar zijn gebleven.

Nee is zeker niet de juiste weg, maar het is nou eenmaal zo gelopen.

En ja natuurlijk heb ik gevoelens voor hem, maar als ze niet beantwoord worden ga ik door met mijn eigen leven. Wil niet zeggen dat ik er enorm van baal.

Mijn vorige relatie ging uit omdat we uit elkaar gegroeid waren langs elkaar heen leefden.
Dat je jong een kinderwens hebt, snap ik heel goed maar je eerste prioriteit voordat je een kind in deze wereld zet is toch op zijn minst een goede relatie???

Woon je ook nog thuis? En zo ja, wat vinden je ouders er van dat er wellicht over 8,5 een baby (of 2) in huis komt?

Welke test heb je gedaan. Ik hoor veel meiden in mijn omgeving klagen over de test van de Kruitvat (3x negatief testen terwijl ze toch zwanger zijn). Ik weet niet of het bij jou ook zo is, maar wellicht kun je nog een ander merk uitproberen?
Jong een kinderwens kan best, ik vind niet dat TO erg volwassen overkomt in hoe zij met anticonceptie en voorkomen van SOA's omgaat.

Ook de manier waarop zij praat/schrijft komt erg jong over.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven