Voor de mannen
donderdag 17 maart 2011 om 19:48
Over het algemeen wordt beweerd dat iedere oudere man geïnteresseerd is in jonge meiden (ongeveer van in de 20).
Nu vraag ik me af: zal dit ook echt waar zijn?
Als een man van boven de 40 zou kunnen kiezen voor een vrouw van zijn leeftijdscatagorie of een twintiger...zou het meer en deel van de mannen dan toch voor die jonge blom kiezen?
Nu vraag ik me af: zal dit ook echt waar zijn?
Als een man van boven de 40 zou kunnen kiezen voor een vrouw van zijn leeftijdscatagorie of een twintiger...zou het meer en deel van de mannen dan toch voor die jonge blom kiezen?
vrijdag 18 maart 2011 om 02:37
quote:boogster schreef op 18 maart 2011 @ 02:20:
Twintiger vind ik persoonlijk wat jong.. en mijn eigen leeftijd vind ik wat oud.. Ideaal zou een dertiger zijn denk ik.. maar als ik MOET kiezen tussen veertiger of twintiger zal ik inderdaad voor de twintiger gaan..
Wat een gruwelijk politiek incorrect antwoord! Dit moeten we niet willen met z'n allen!
Twintiger vind ik persoonlijk wat jong.. en mijn eigen leeftijd vind ik wat oud.. Ideaal zou een dertiger zijn denk ik.. maar als ik MOET kiezen tussen veertiger of twintiger zal ik inderdaad voor de twintiger gaan..
Wat een gruwelijk politiek incorrect antwoord! Dit moeten we niet willen met z'n allen!
vrijdag 18 maart 2011 om 02:38
quote:boogster schreef op 18 maart 2011 @ 02:33:
meds, jouw foto heb ik al eens gezien.. was vooral nieuwsgierig naar de foto van Bianca..
meds, jouw foto heb ik al eens gezien.. was vooral nieuwsgierig naar de foto van Bianca..
blijfgewoonbianca wijzigde dit bericht op 18-03-2011 02:40
Reden: je kan ook te ver gaan met het opgeven van je privacy
Reden: je kan ook te ver gaan met het opgeven van je privacy
% gewijzigd
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
vrijdag 18 maart 2011 om 02:42
vrijdag 18 maart 2011 om 02:49