Voor de mannen

17-03-2011 19:48 167 berichten
Alle reacties Link kopieren
Over het algemeen wordt beweerd dat iedere oudere man geïnteresseerd is in jonge meiden (ongeveer van in de 20).

Nu vraag ik me af: zal dit ook echt waar zijn?

Als een man van boven de 40 zou kunnen kiezen voor een vrouw van zijn leeftijdscatagorie of een twintiger...zou het meer en deel van de mannen dan toch voor die jonge blom kiezen?
quote:meds schreef op 18 maart 2011 @ 02:00:

Trouwens Quattro (40) je weigert antwoord te geven. Handig om dat een PA'tje te doen (persoonlijke aanval) maar daar kom je niet mee weg.

LEG EENS UIT WAT HET BETEKENT OM JE NIET THUIS TE VOELEN BIJ JE LEEFTIJD?

wanneer voel je zoiets, op welke momenten bijvoorbeeld

wat doe je dan dat niet bij je leeftijd hoort?

en wat doen mannen van jouw leeftijd dat niet bij jou "past'?

Trusten meid en tot gauw
quote:ronniemitchel schreef op 18 maart 2011 @ 01:51:

Wat is standaard voor 41?

Voor veel mensen betekent dat gesettled zijn, twee kinderen, "'t gezinleven", etc, ik kan daar niet veel mee (heb zeker geen hekel aan kinderen, vind ze part-time soms erg leuk, maar dan 1 dag per week of zo

(En alleen leuke, de rest mogen ze houden).
Ik 24 ga wel om met een man van 38.. We hebben echt leuk contact, doen leuke dingen incl sex. Maar daar blijft het wel bij zou geen relatie met deze man kunnen beginnen, maar of dat aan zijn leeftijd ligt, of de manier van leven die hij erop nahoudt.

Ik persoonlijk vind oudere mannen een stuk volwassener en sexy'er. Ik zou niet weten wat ik met zo'n jochie van me eigen leeftijd zou moeten, uitzonderingen daar gelaten natuurlijk..
quote:ronniemitchel schreef op 18 maart 2011 @ 02:01:

[...]

Jaaaaaaaaa helemaal niet herkenbaar ,jeetje wat vond en vind ik die gasten sneu Ieuw, van die creeps die dan vaderlijk zeggen: zal ik je even thuisbrengen, dat is wel zo veilig, en dan ondertussen met hun dronken kop hun handen overal laten wapperen behalve aan het stuur
quote:ronniemitchel schreef op 18 maart 2011 @ 02:02:

[...]

Trusten meid en tot gauw niet lachen!!!
quote:quattro35 schreef op 18 maart 2011 @ 02:02:

[...]

Voor veel mensen betekent dat gesettled zijn, twee kinderen, "'t gezinleven", etc, ik kan daar niet veel mee (heb zeker geen hekel aan kinderen, vind ze part-time soms erg leuk, maar dan 1 dag per week of zo

Maar het gaat niet om die kinderen. Er zijn ook gesettelden zonder kinderen. Waarom heb je 'niks" met een duurzame intieme relatie, want daar gaat het natuurlijk om.

(En alleen leuke, de rest mogen ze houden).
Dus jij bent Ruth Phillips Oakland dan?
quote:meds schreef op 18 maart 2011 @ 02:03:

[...]

niet lachen!!!

okee........ en nu ga ik echt afsluiten en mijn peuk aan steken

is dit beter ?
quote:meds schreef op 18 maart 2011 @ 01:58:

[...]

Waar heb ik dan een slechte ervaring mee gehad precies?

Je reageert buitensporig fel, de ene na de andere zwart-wit visie gooi je er uit...dus logisch dat ik dan denk dat daar misschien een reden voor is...?
quote:liek61 schreef op 18 maart 2011 @ 02:02:

Ik 24 ga wel om met een man van 38.. We hebben echt leuk contact, doen leuke dingen incl sex. Maar daar blijft het wel bij zou geen relatie met deze man kunnen beginnen, maar of dat aan zijn leeftijd ligt, of de manier van leven die hij erop nahoudt.

Ik persoonlijk vind oudere mannen een stuk volwassener en sexy'er. Ik zou niet weten wat ik met zo'n jochie van me eigen leeftijd zou moeten, uitzonderingen daar gelaten natuurlijk..Lol maken, dat doe je op je 24e. Wat moet je met een vent die je vader kan zijn, bij wijze van spreke, en waar je niet eens een lange relatie mee wil? O laat maar (creditcard enzo)
Meds ik wil wel graag een antwoord op mijn vraag.. ik zou dat heel erg appricieren
quote:quattro35 schreef op 18 maart 2011 @ 02:05:

[...]

Je reageert buitensporig fel, de ene na de andere zwart-wit visie gooi je er uit...dus logisch dat ik dan denk dat daar misschien een reden voor is...?Hey, ben je omgeschoold tot psycholoog? wat leuk. Je kan je trouwens beter afvragen waarom jij mijn reacties interpreteert als fel en waarom je er dan gelijk een biografie bij moet verzinnen. Dat zegt namelijk alles over jouw perceptie van de discussie.
quote:huntje schreef op 18 maart 2011 @ 02:05:

Dus jij bent Ruth Phillips Oakland dan?Nee joh, da's mijn pseudoniem
quote:ronniemitchel schreef op 18 maart 2011 @ 02:05:

[...]

okee........ en nu ga ik echt afsluiten en mijn peuk aan steken

is dit beter ? ja lekker roken meid
ah mag ik dan vragen waarover het gaat?
quote:meds schreef op 18 maart 2011 @ 02:03:

[...]

Ieuw, van die creeps die dan vaderlijk zeggen: zal ik je even thuisbrengen, dat is wel zo veilig, en dan ondertussen met hun dronken kop hun handen overal laten wapperen behalve aan het stuur

ooooooooo, wordt er nóg flauw van.

Been there, done that.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:huntje schreef op 18 maart 2011 @ 02:09:

ah mag ik dan vragen waarover het gaat?Het boek bedoel je? Heb je het niet gelezen dan?
quote:blijfgewoonbianca schreef op 18 maart 2011 @ 02:09:

[...]

ooooooooo, wordt er nóg flauw van.

Been there, done that.Ja en nu brengen we de vrienden van onze jongens thuis, ghe ghe
jawel.. 2de keer nu.. maar wil het van jou horen
quote:meds schreef op 18 maart 2011 @ 02:10:

[...]

Ja en nu brengen we de vrienden van onze jongens thuis, ghe gheSsst, zei de MILF.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:meds schreef op 18 maart 2011 @ 02:05:

[...]

Iedereen heeft voorkeuren, ik begrijp niet goed waarom jouw voorkeur een voor iedereen verplicht iets zou moeten zijn? Ik heb de indruk dat jij een zeer langdurige relatie als het ultieme beschouwt, en mensen die een andere voorkeur hebben niet als volwaardig ziet?

(Vind ik prima, alleen je oordeelt veel te snel en trekt verkeerde conclusies. Je vraagt ook zelden waarom iemand een voorkeur heeft, liever verklaar je die persoon min of meer voor gek en vindt alles wat jij niet leuk vindt onzin. Zegt veel over jou..)
quote:huntje schreef op 18 maart 2011 @ 02:10:

jawel.. 2de keer nu.. maar wil het van jou horenwat begrijp je dan niet? Formuleer je vraag eens wat specifieker?
Euhmm dat ik van jou wil weten waar het boek dan over gaat.. als je zegt dat het je pseudomien is had je me toch allang het antwoord al kunnen geven of nie?
quote:meds schreef op 18 maart 2011 @ 02:06:

[...]

Lol maken, dat doe je op je 24e. Wat moet je met een vent die je vader kan zijn, bij wijze van spreke, en waar je niet eens een lange relatie mee wil? O laat maar (creditcard enzo)

Waarom gun je dat haar niet?
HAHA.. een man die 14 jaar ouder is had me vader kunnen zijn.. uhmm nee geloof het niet maar oke.. en zijn creditcard heb ik niet nodig.. verdien me eigen boterham gelukkig.. Maar hij is net zo gek, en we hebben gewoon lol samen.. maar geen verplichtingen en dat soort ongein..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven