vraagtekens...

04-09-2009 18:06 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
t
Een ex is een ex. Dat houdt in dat jij ook gewoon verder moet met je leven zonder haar. Of zij nu tegenstrijdige signalen geeft of niet, dat moet je jouw probleem helemaal niet maken. Get over her.

En misschien is het verstandiger om in het vorige topic deze vraag te stellen, zodat het beeld wat duidelijker is.
Ik snap eerlijk gezegd de helft niet van je bericht, maar goed... de kern is volgens mij dat zij een andere versie heeft van de reden van het verbreken van jullie relatie dan jij. Feit is dat jullie elkaar zijn. Laat het dus gaan.
Peas on earth!
Ik snap er om eerlijk te zijn ook niet veel van.
quote:arj schreef op 04 september 2009 @ 18:06:

Dames,

Gisteren had ik een klein berichtje, wat nu, geplaatst echter heb ik toch nog jullie hulp even nodig en wellicht niet voor de laatste keer. Maar bedankt voor de tips van gisteren, daar heb ik zeker wat aan en zal ze ook gaan gebruiken.

Vandaag hoorde ik via een vriendin het volgende: mijn ex heeft de echte reden van onze breuk zelfs niet tegen haar vriendin verteld, dit terwijl we niet in dezelfde stad of dorp wonen. We wonen 30 min bij elkaar vandaan. Wat is de kans nu het uit is en zij stellig verteld heeft op het moment dat we uit elkaar gingen dat het nooit weer goed zou komen dat ik ooit weer in haar woonplaats zou belanden?? Haar vriendin sprak ik vandaag toevallig in de stad waar ik werk en natuurlijk zij vroeg wat er is gebeurd, heb haar verhaal aangehoord en dat dan maar bevestigd. Eigenlijk is het vreemd om de waarheid niet tegen je vriendin te vertellen als je toch zo stellig overtuigd bent dat het niet meer goed komt. Je zou denken dit is dan, tegen veel heeft ze gezegd, waaronder haar ouders, dat het nooit meer goed zou komen en nooit meer contact wilde. Nu wist haar vriendin mij te vertellen dat ze tegen haar verteld heeft dat we weer contact hebben, ook heeft ze haar ouders al laten weten...? Naast mijn 1e bericht, dit bericht en alles wat we besproken hebben en de dingen die ze zegt ben ik nu het spoor compleet bijster en weet ik niet meer wat ik nu nog moet geloven....

Het enige wat ik me afvraag hoe komen deze tegenstrijdigheden over, wat moet ik er van denken. Tuurlijk wil je altijd het beste en leukste horen, maar volgens mij klopt er iets niet in haar betoog. Maar bovenal ga ik me aan de eerder gegeven tips houden!!

Als jullie weten wat deze tegenstrijdigheden kunnen inhouden, dan hou ik me warm aanbevolen. Kan het een eerste stap zijn tot her-introductie van haar gevoelens of??

Arj

Als jouw ex verschilllende verhalen vertelt over de breuk kan het natuurlijk ook nog zijn dat haar vriendin het echte verhaal van haar heeft gehoord en jij een andere versie.

Ik vind jouw gebedel om steun voor de theorie dat zij wel degelijk van je houdt (maar het zelf nog niet beseft) een beetje sneu eerlijk gezegd.
Huh?
Dat zij een andere versie heeft van jullie breuk dan jij dan is dat maar zo. Wat heeft het voor zin om je af te vragen wat ze ermee bedoelt? Als ze jullie relatie zou willen herstellen: met de nadruk op ALS. Dan weet ze je te vinden!

Lekker loslaten en verder gaan met je leven!
Wat maakt het uit?
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven