Vreemd.. en onzeker

27-02-2012 22:21 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Samenvatting van mijn vorige post:

Meisje wist niet zeker of ze iets wilde. Heb er toen dus een punt achter gezet. Maar we zouden wel 'vrienden' blijven aangezien ik haar al langer ken als vandaag en altijd goed met elkaar op konden schieten.

Alleen nu om de +/- 3 dagen krijg ik een smsje van haar. Dan met een vraag, dan een mededeling.

Maar het zijn van die dingen dat ik denk, moet je me daar voor smsen. En dan geef ik netjes antwoord of vraag uit oprechte interesse iets terug, en dan is het antwoord Oké of ja klopt.

Ik begin zelf niet te sms'en en bij oké reageer ik ook verder niet meer terug.

Nu gaat ze blijkbaar ook mee naar een après-ski party a.s. Zaterdag. Ze weet dat ik daar altijd heen ga. Terwijl ze daar normaal geen zak om geeft, maar omdat haar vriendinnen gaan, gaat ze ook maar ineens...

Wat betekent dit dus? Of waarom zou ze mij blijven sms'en, want ik weet dat ze met andere mannen aan het daten is, zo lijkt het tenminste op FB. En ik ben niet jaloers, maar wel onzeker over wat ik nu moet doen.
Vraag het haar. Ik heb echt geen idee. Lijkt of ze je aan het lijntje houdt voor de aandacht.
Ben al bezig om mijn glazen bol op te poetsen.....

Niet alle acties analyseren, zou al een eerste stap zijn.
Wat je moet doen? Nou, niks. Lekker feesten en kijken of je een leuker exemplaar tegn het lijf loopt.

Vrienden blijven werkt overigens niet als 1 van de twee nog verliefde gevoelens heeft.
Vind je het vervelend dat ze je steeds smst, en zichzelf zo weer 'in je gedachten zet'? Zoja, dan zou ik haar toch een keer rustig proberen te vragen om een periode niet of minder te smsen.
Ja misschien zoek ik er inderdaad wel gewoon teveel achter!

Snap ook wel dat niemand de toekomst kan voorspellen, maar dacht gewoon dit forum zit voor 99% gevuld met vrouwen. Misschien weten die meer over dit doen en laten op deze manier.

Normaal als iets over is, is ook iets over en spreek ik diegene nooit meer eigenlijk.

En ik ben niet meer verliefd op haar, alleen vind het gewoon vreemd..
Het is natuurlijk ook de vraag wat jij van haar wilt, wil je haar terug of wil jij nu ook puur vrienden blijven? Je moet misschien gewoon een eerlijk gesprek aan gaan. Vragen wat ze nou wil van je en dat je niet weet wat ze wil bereiken met de smsjes die ze stuurt. Bovendien kan ze dan vertellen of ze je terug wil of dat ze op deze manier vrienden probeert te zijn.

En dat je naar hetzelfde feest gaat hoeft niet iets te betekenen, wacht gewoon af hoe ze daar op je reageert, wellicht zie je elkaar niet of je spreekt elkaar maar heel even. Wacht het af, en heb het er gewoon over dat je onzeker bent over de situatie tussen jullie op dit moment. Bovendien vrienden met je ex waar je nog niet over bent blijft heel erg moeilijk zo niet onmogelijk
Ze wil gewoon aandacht.

En als je vrienden bent geef je die op die momenten ook.

Wil ze meer?heeft ze pech dus negeer je dat.
Aandahct is leuk, ook zonder relatie. Dat het haar niet om jou te doen is bljkt wel uit dat ze ook date met andere mannen.

Mijn advies: geen antwwoord meer geven, dan houdt ze vanzelf op.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven