Vreemd (of ben ik vreemd?)

16-09-2008 19:23 44 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn moeder is onverwacht overleden in april ze was maar 55. Dit ter inleiding. De 3 exen die ik heb zijn alledrie vreemgegaan. Dus mijn trustlevel is nihil. Door het overlijden van mijn moeder maak ik een moeilijke periode door. Ik heb sinds dec.07 een nieuwe vriend(hij is nog niet gescheiden maar woont apart heeft 3 kids3,7,9,) deze nieuwe vriend ging met zijn werk naar een atractiepark voor 3 dagen/ 2 nahten. Ik heb van te voren aangegeven dat ik het moeilijk vond dat een collega meeging waar hij eerder mee gezoend etc...(weet het niet) maar anyway, na het teamuitje staan er foto's op haar hyves waar ze samen nogal intiem opstaan. Wat moet ik daarmee? En allebei hebben ze idem verhaal. Na lange tijd heb ik haar gemaild, en plopperdeplop ze verteld idem als hij. Maar nu heeft ze de foto's weggehaald : als reden: zo heeft NIEMAND er meer last van???? ikke niet snappe. wat denken jullie. Overigens heeft hij mij niet gebeld omdat ie boos/verdrietig was in duinrell gezien wij met ruzie toen uitmekaar(niet relatie uit) gegaan zijn. Ik denk dat ie met zijn hoof boven/beneden ergens anders zat. Hij vind haar nl. geil. Heeft ie gezegd... dus wat denken jullie? ben ik te gevoelig of te dom?
eeeh, ja.. vertrouw je gevoel! Als er allerlei dingen verdacht zijn is dat meestal omdat er dingen gebeuren die het daglicht niet kunnen verdragen. En niet omdat allerlei dingen samen toevallig verdacht lijken maar er heus niets aan de hand is.
I only get one shot at life - so I shoot to kill
jaa je bent dom. maar niet om de reden waarom je denkt dom te zijn.

en je zult ook heus niet echt dom zijn, want het feit dat je hier over nadenkt zegt al dat je niet dom bent. wat alleen minder slim is, liefde maakt blind, is dat je helemaal voor deze getrouwde man mét kinderen en een crush voor een collega gaat, terwijl je schijnbaar nog even aan jezelf moet werken. je moet eerst even over je vertrouwen-van-mensen--probleem heenkomen. je kunt hier overigens heel gemakkelijk hulp voor krijgen als je graaf wat ondersteuning wilt. Je kunt gewoon naar de huisarts gaan, en als hij/zij het nodig vindt wijst hij/zij je door naar iemand anders waar je gesprekken mee zal voeren en oefeningen uit zal voeren... niets om je voor te schamen, heel normaal en bovenal: slim.

dus ik zou zeggen: gaa voorlopig voor jezelf, en ga daarna opzoek naar een passende man.

anniek

ps. ga ook eens voor jezelf na wat wil je in een relatie en wat verwacht je van je partner... erg handig voor de keuze. bblijf wel rieel, niemand is perfect.
Ik denk dat je je met deze man meer op je nek haalt dan je op dit moment ( en elk ander moment trouwens ) kunt gebruiken. Kies voor jezelf!
Bedankt voor jullie reacties, hij blijft volhouden dat er niets gebeurd is..... ik vertrouw het gewoon niet, en ik dacht misschien dat overdreven reageer ivm overlijden van mijn moeder, ik kan al zo weinig hebben.....
Intuitie liegt niet.

Je bent al niet blij en in de rouw en dan laat je een man ook nog eens met het gevoel spelen wat je wel hebt. AFKAPPEN!!
het is inmiddels uit...
och chili, wat is er gebeurd? Heb jij er een einde aan gemaakt? is er iets met de vrouw vh werk?
geen idee, maar op moeilijke momenten liet ie me zitten de laatste tijd, ben het zat... maakt me niet meer uit of ie wel of niet een ander heeft...
Dan heb je dus voor jezelf gekozen, hartstikke goed! Wat was zijn reactie? En hoe gaat het nu met je?
Chili, .

Ik denk dat je de juiste beslissing hebt genomen.
Sterkte ermee Chilli
Dank jullie, ik heb gezegd dat ik al die sores niet meer kan hebben, die onzekerheid en twijfels en dat mijn vertrouwen naar hem nihil is. De druppel was wel dat hij vrijdagavond vertelde dat hij nog 2 jaar de hypotheek blijft betalen van het huis waar zijn vrouw woont? Ik heb sowieso nogal wat voor de boeg, ik ga binnen nu en 2 weken naar een kliniek voor persoonlijkheids stoornissen om aan mezelf te werken. Heb nogal veel meegemaakt, vandaar. Hij blijft volhouden dat hij van me houdt etc.. maar het voelt gewoon niet goed. Ik heb om de weekenden voor zijn kinderen gezorgd , boodschappen gedaan voor zijn jongens, en dat geeft ook niet, maar ik voel me vaak in de maling genomen. Ik voel me nu wel goed, wel een beetje raar, er gebeurd ook zoveel, bah. Ik hoop dat ik mijn rust nu kan vinden. Knuffel
Wat vinden jullie van dat hypotheek verhaal?
Chili, ik wil even inhaken op het hypotheek verhaal. Korte inleiding; ik had met vriend huis gekocht, drie weken later had hij een ander, was smoorverliefd. Was compleet in de war maar koos toen voor haar. Hij voelde zich ellendig en vond het niet meer dan normaal om de hypo te blijven betalen, zodat ik in het huis kon blijven én hij wilde perse niet het huis verkopen..iedereen in mijn omgeving vond dit heel nobel van hem, MAAR ze vonden het ook vreemd. Want als je zó zeker van je zaak bent (over die ander), dan wil je toch zsm van je verplichtingen af zodat je met je nieuwe leven verder kunt?

Uiteindelijk bleek hij niet zo zeker van zijn zaak te zijn, heeft twee maanden geduurd. Hij heeft al die tijd mij niet kunnen loslaten, en zolang je een huis hebt samen, ben je niet los van elkaar. En dus ook niet zeker genoeg van die ander.
Julus, wat een mooie uitleg, dank je. Ik zie het ook zo. Als hij toch voor mijn kiest dan gaat hij toch verder met mij, en sluit het oude af?
Graag gedaan. Ik besef dat het geen positief verhaal voor jou is, en ik weet ook dat het meisje met wie hij toen was, het ook niet langer trok dat hij mij niet wilde loslaten. Het moet pijnlijk voor haar zijn geweest om te horen, dat hij zijn oude leventje eigenlijk niet wilde afsluiten. Zij had hetzelfde gevoel als jij, de onzekerheid of hij echt voor haar koos. Er niet zeker van zijn of het echt wel zo goed zat, aangezien hij contact met mij wilde blijven houden. Zolang je samen nog dat huis hebt, moet je dus contact blijven houden. Nu weet ik natuurlijk niet wat het achterliggende verhaal bij jouw vriend is, maar als je klaar bent met je oude leven, wil je alles wat daarbij hoort zsm afsluiten. Dus huis verkopen, of iig zorgen dat je geen zakelijke dingen meer hebt lopen. Als iemand twee jaar lang wil blijven meebetalen dan lijkt het erop dat hij het "open" wil houden.

Ik denk dat je de juiste beslissing hebt genomen, je zou hier niet gelukkig van zijn geworden. Hij kan of wil nog niet kiezen, is er nog niet klaar mee. Jij was misschien leuk, maar zolang er nog twijfels zitten over een oude vlam dan krijg je niet die 100% toewijding. En daar heb je toch recht op?
Gisteren heeft hij nog spullen gehaald, had ik gevraagd. Ik heb toen nogmaals om uitleg gevraagd over het hypotheek verhaal: hij zegt dat hij maandelijks de hypotheek overmaakt naar haar en dat is dan eigenlijk alimentatie? ik snap er geen hol van. Hij kan toch gewoon het huis op haar naam zetten en gewoon maandelijks zijn allimentatie overmaken, ?
Zij woont trouwens al een hele poos samen met nieuwe vriend
Ik zou me niet te druk meer maken over het hoe en waarom, feit is dat hij nog steeds verbonden is aan haar. Dat is zijn keuze. En zij woont alweer samen? Dan begrijp ik niet waarom hij nog meebetaalt aan de hypo, heel vaag..

Hij zal tegen jou echt niet zeggen dat het is omdat hij het niet kan loslaten, maar indirect is het wel zo. Dus alleen daarom al; laat het gaan hoe moeilijk het ook is.

Hij zal niet de eerste zijn die ooit nog weer teruggaat naar zijn ex. Heb dit soort verhalen in mijn omgeving gehoord; zelfs als er al een tijdlang een nieuwe relatie was. Dan wordt die persoon gewoon aan de kant gezet om het weer met de ex te proberen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven