Vreemd smsberichten mobiel van man

15-04-2008 14:05 141 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik moet het even hier kwijt, kan wel huilen en heb dat ook gedaan, maar weet nog niet wat dit betekent...

Gisteravond zag ik dat mn man glimlachte nadat hij zijn mobiel in zijn zak stok.

Vreemd maar waar..ik vond dit dus raar..ik voelde dat iets niet klopte zeg maar.

Vandaag heb ik dus in zn berichtenbox gekeken van zn mobiel (wilde dit eigenlijk niet is zijn prive, maar mn gevoel zei anders) en zag daar een bericht staan met het volgende: dan moeten wij elkaar 4 weken gaan missen en een ander bericht je kan me wel mailen naar..... en welterusten lieverd. Mijn man had terug gemaild van ja dan gaan wij elkaar idd missen, kus...

Nou had ik dat nummer gebeld, hoe gek kan je eigenlijk zijn.

Een vrouw nam op en ik heb opgehangen.

Wat moet ik hier nou mee?? Hem ermee confronteren..misschien is het gewoon collega praat of zo..ik zei ook weleens tegen een collega lieverd...

Ik word al gek bij de gedachte van vreemdgaan. Ik kon na dit gezien te hebben ook niet meer normaal tegen hem doen.

Als ik het zeg dan weet hij dat ik in zijn mobiel gekeken heb.

Groeten van een even zielige ik.
Altijd op je intuïtie blijven vertrouwen....

Altijd.
Wat er is gebeurd, is dat ze hier de hele ochtend leest dat er een heleboel het niet zouden vertrouwen, daar wordt je natuurlijk ongerust van. Moet je ook een beetje mee uitkijken hoor en echt je eigen gevoel volgen ...
MarjanNH: helemaal mee eens. Als ik hier veel meelees/post op het forum over al dat vreemdgaan-gedoe komt bij mij ook steeds weer alles boven en zit ik me helemaal kwaad te maken achter mijn pc'tje. Soms even afsluiten of andere pijlers bezoeken kan ter relativering geen kwaad Wat niet wil zeggen dat je je kop in het zand moet steken natuurlijk....
Er is verder niets gebeurd om me onzekerder te maken.

Zoals marjan zegt: de berichten die ik hier zie maken me ongerust..

Mijn gevoel en hem kennende heeft en doet hij helemaal niks verkeerd.

Er zijn nooit zulke voorvallen geweest of dat ik mn zorgen moet maken.
Kwakkietakkie, echt klote voor je dit. Ik kan ook geen ander advies geven dan je gevoel te volgen, die heeft het voor mijn gevoel bijna altijd bij het rechte eind. Dus als je het niet vertrouwt wel allert blijven, als jij hem echt gelooft dan zou ik proberen het zo snel mogelijk van me af te zetten en weer verder gaan met je relatie zoals het was.

Chico voor jou vind ik het ook heel rot, ik kan me voorstellen hoe het voelt als zij voorbij fietst. Ik ben inderdaad bang dat dit echt geen zuivere koffie is.. Maar je hebt gelijk dat als hij je bedondert, hij uiteindelijk de verliezer is.
Dan moet je nu gewoon geloven wat hij je verteld heeft maar misschien wel een beetje op je hoede blijven voorlopig. Ik vind persoonlijk dat het niet al te schuldig klinkt.

En lees hier dan niet meer want dan wordt je alleen maar ongerust. In de situatie als de jouwe lees je namelijk over de reacties heen die zeggen dat alles in orde is en hoor je alleen maar de negatieve dingen.

Als ik vaak op dit soort peilers lees zou ik ook bijna ongerust worden over mijn relatie, terwijl er niet eens iets speelt!

Succes!
quote:kwakkietakkie schreef op 16 april 2008 @ 15:21:

Er is verder niets gebeurd om me onzekerder te maken.

Zoals marjan zegt: de berichten die ik hier zie maken me ongerust..

Mijn gevoel en hem kennende heeft en doet hij helemaal niks verkeerd.

Er zijn nooit zulke voorvallen geweest of dat ik mn zorgen moet maken.Misschien moet je dan toch eens op je gevoel vertrouwen.
En toch zei jouw gevoel je in eerste instantie iets anders! Je had niet voor niets dat verontrustende bericht op het forum geplaatst.

En nog iets, vind je het wel prettig dat je man met een vrouwelijke collega mailt/smst en dingen zegt als ik mis je.....?

Waar rook is is vuur.......
haha marjan...niet gaan twijfelen hoor!!

Butterfly zou jij dat niet hebben dan? voelde me rot en wilde t kwijt, dat kan hier. Ik had nog niet met hem gesproken.

En nee ik vind t niet prettig dat hij dat doet/zegt en dat heb ik ook gezegd..maar hij moet er maar mee doen wat hij denkt wat goed is .. weet wat de consequenties zijn...
Arme Chico...

Dat klinkt helemaal niet goed.

Hoe lang is dat geleden?

En aan TO: als je het idee hebt dat dit topic je alleen onzeker maakt en verder niks meer biedt dan heeft het voor jou misschien zijn doel inmiddels gediend en kun je je misschien weer beter op andere zaken concentreren. (Niet dat ik je weg wil hebben, juist niet, want fijn dat er eindelijk een TO blijft posten, maar gewoon voor jezelf bedoeld).

Als je toch de behoefte blijft voelen om hier te posten over dat voorval is het misschien tijd om de vraag de stellen:

Als ik echt zo gerustgesteld ben door mijn man, waar heb ik het dan nu nog over?
TO, ik denk ook dat je nu wel genoeg reacties hebt gehad. Het is goed als je nu je man wilt vertrouwen, ik denk ook dat het goed is dat je dit gelijk ter sprake hebt gebracht met hem. Nu gewoon weer lekker verder leven. Ga nu niet meer zitten piekeren tot dat je daar duidelijk redenen voor hebt, hopelijk is dat nooit het geval.
Spinster: het is ongeveer 2 jaar geleden nu.

Hij houdt bij hoog en laag vol dat er niets gebeurd is, alleen gezellig contact in de trein en een paar smsjes. Deze vrouw heeft zelf 2 kleine kindjes en een man of vriend.

Mijn vriend gaf zelf toe dat hij te ver was gegaan. Hij zag het later wel in. Hij vond het gewoon gezellig met haar. Ik ben zeker niet naïef... maar om een relatie te verbreken als er een kindje op komst is door een paar smsjes... nee dat kon ik ook niet.

Dat ze beiden wegkijken als ze elkaar tegenkomen met mij erbij kan ook schaamte zijn. Er is bijna een relatie op het spel komen te staan door het "gezellige" contact. Er zal misschien schaamte bij mijn vriend en bij die vrouw aanwezig zijn...

TO: er hoeft niets gebeurd te zijn. Het kan zijn dat je man de aandacht leuk vindt, maar er verder niets mee doet.

Geef gewoon duidelijk aan dat jij dit soort aandacht van hem aan een andere vrouw niet leuk vindt. Hij hoort daar rekening mee te houden. Doet hij dat niet, dan is het een egoïst.
quote:Chiko05 schreef op 16 april 2008 @ 17:06:

Spinster: het is ongeveer 2 jaar geleden nu.

Hij houdt bij hoog en laag vol dat er niets gebeurd is, alleen gezellig contact in de trein en een paar smsjes. Deze vrouw heeft zelf 2 kleine kindjes en een man of vriend. En deze zijn toch niet toevallig in die perode verwekt? (sorry voor de nare vraag maar dit was het eerst wat in me opkwam..)

Mijn vriend gaf zelf toe dat hij te ver was gegaan. Hij zag het later wel in. Hij vond het gewoon gezellig met haar. Ik ben zeker niet naïef... maar om een relatie te verbreken als er een kindje op komst is door een paar smsjes... nee dat kon ik ook niet. Dat begrijp ik volkomen en ben ik helemaal met je eens. Dat zou ik ook niet doen.

Dat ze beiden wegkijken als ze elkaar tegenkomen met mij erbij kan ook schaamte zijn. Er is bijna een relatie op het spel komen te staan door het "gezellige" contact. Er zal misschien schaamte bij mijn vriend en bij die vrouw aanwezig zijn... Daar heb je gelijk in. Dat kan het natuurlijk ook zijn. Wel jammer dat zij dan nooit iets van "sorry" heeft gezegd, maar misschien heeft ze daar ook wel haar redenen voor en uiteindelijk heeft jouw vriend natuurlijk een relatie met je...

TO: er hoeft niets gebeurd te zijn. Het kan zijn dat je man de aandacht leuk vindt, maar er verder niets mee doet.

Geef gewoon duidelijk aan dat jij dit soort aandacht van hem aan een andere vrouw niet leuk vindt. Hij hoort daar rekening mee te houden. Doet hij dat niet, dan is het een egoïst. En daar zou ik aan willen toevoegen: zorg dat je niet alleen gelooft in zijn woorden maar ook in zijn daden.
Hoi TO,

Ik heb je verhaal net gelezen en mijn conclusie is dat je er als het ware 'op tijd bij bent geweest'. Wat je hebt gezien en gelezen is nl. wel zeker het begin van vreemd gaan. Het is flirten, het is contact zoeken, aandacht en spanning. Zo te lezen komt dit in dit geval meer bij de collega vandaan als bij je man. Maar... vaak gaan dit soort dingen verder, want wat als hij op een saaie doordeweekse avond denkt 'wie zal ik eens mailen' en hij mailt haar...dan kan mail over en weer heel intiem worden enz... Tja...

Het lijkt mij dus dat zij aan het vissen is/ was bij jou man/ in ieder geval aan het flirten. Je hebt vast een heel leuke man, denk ik dan ). Gelukkig hebben jullie erover gepraat en ik zal dat zeker blijven doen. Open en eerlijk, ook over hoe jij je voelt. Het is logisch dat je onzeker bent, maar wat ik lees naar wat hij je heeft verteld zit het wel goed. Hij en jij moeten wel alert blijven!

Maar ja, dit is mijn huis- tui en keuken psychologie!

Succes
Ik heb het gevoel dat jullie allemaal hier de mannen wantrouwen...Het gevoel dat TO haar man fout is geweest wordt hier aan haar opgedrongen en ze moet écht niet denken dat haar man te vertrouwen is! Wat een flauwekul. Alle vreselijke verhalen over "andere" foute mannen worden van stal gehaald...Zelfs ik ga hier nog twijfelen over m'n man...

Vlak alsjeblieft de vrouwen niet uit die volhardend achter getrouwde mannen aanhollen en ze sms-en. Mijn god, ik zie al dat ik een getrouwde collega zo'n sms stuur! Wat een respect voor die echtgenote heb je dan! Ze mag beter die vrouw eens aanpakken in plaats van haar man te wantrouwen.
Uiteraard kan het zo zijn dat jouw man geen 'foute' dingen doet. Niets is tot nu toe zeker en ik hoop echt voor je dat dit sms-verhaal niet tussen jou en je man in komt te staan.

Wat ik in jouw situatie zou willen weten voor in de toekomst: hoe vindt jouw man het als een mannelijke collega jou dergelijke sms'jes stuurt, en jij met die mannelijke collega gaat mailen in de vier weken en jij aan je man niets over die collega vertelt? Waar liggen jullie beider grenzen? Soms dénk je te weten waar de grenzen van je partner liggen maar om verrassingen of misverstanden te voorkómen lijkt het mij best handig om het daar eens over te hebben. Tijdens zo'n gesprekje komt jouw man ook te weten van jou wat jij grensoverschrijdend vindt.

Zelfde gesprek heb ik in het verleden ook gehad met mijn ex, zo van: als ik zoen met een ander, is dat voor jou vreemdgaan? Wat vind je van sekschats met onbekende dames of heren? Vind jij dat kunnen? Etc. Het geeft gewoon even aan waar je beide staat.
T.O. ik vind je toch een beetje naief. Hoe vind je het dat jouw man en zij nog samen moeten werken en dat ze sms-en? Dat laatste zou ik echt niet tolereren van mijn vent. Houdt hem in de gaten want er is hier meer aan de hand dan hij je probeert te laten geloven.
quote:kwakkietakkie schreef op 16 april 2008 @ 11:22:

Ik bedoel net achter gekomen dat ik veel van hem hou en dat dit dus op zo'n vervelende manier moest. Ik wist wel dat ik veel van hem hou, maar na dit dus meer.Ik zou ook nóg meer van mijn vriend gaan houden als hij op een dergelijke manier met andere dames sms-te
quote:madamemicmac schreef op 16 april 2008 @ 23:51:

Ik heb het gevoel dat jullie allemaal hier de mannen wantrouwen...Het gevoel dat TO haar man fout is geweest wordt hier aan haar opgedrongen en ze moet écht niet denken dat haar man te vertrouwen is! Wat een flauwekul. Alle vreselijke verhalen over "andere" foute mannen worden van stal gehaald...Zelfs ik ga hier nog twijfelen over m'n man...

Vlak alsjeblieft de vrouwen niet uit die volhardend achter getrouwde mannen aanhollen en ze sms-en. Mijn god, ik zie al dat ik een getrouwde collega zo'n sms stuur! Wat een respect voor die echtgenote heb je dan! Ze mag beter die vrouw eens aanpakken in plaats van haar man te wantrouwen.Ja maar als haar man zo betrouwbaar is, waarom vertelt hij dan niet gewoon in alle openheid en eerlijkheid dat hij sms't met z'n collega. Mannen zijn heus niet achterlijk hoor, die weten heus wel dat hun vrouw het niet op prijs stelt als ze met andere vrouwen lopen te flikvlooien. Als hij er niet van gediend was, zou hij sowieso niet lachen bij het zien van haar sms'je. En hoe denk je dat die vrouwen aan het telefoonnummer van die getrouwde mannen komen?
Joh maar ik ga ook het niet telkens aan mijn man vertellen wanneer ik een sms van en collega zou krijgen, waarom in godsnaam. En soms is een smsje grappig en moet je er om glimlachen.
tja maar als hij echt wat zou hebben met die andere vrouw zou hij het dan wel opbiechten.

Hij weet ook wel dat hij dan alles kwijt kan raken.

Het is altijd moeilijk met dit soort dingen

Je wilt graag geloven dat het niet zo is en kan ook moeilijk voorstellen dat juist die persoon jou zoiets aan zou doen

Maar als er iets niet goed voelt dan neem je dat niet zomaar weg met een gerustellend gesprekje
[quote]kwakkietakkie schreef op 16 april 2008 @ 14:49:

Ik geloof hem..maar vertrouw nu niks meer..als hij aan het werk is denk ik wat als...

Dat betekent gewoon dat je hem niet vertrouwt, en dat deed je in eerste instantie al niet anders had je nooit in zijn sms gesnuffeld.
Dit zijn precies het soort berichtjes die minnaressen sturen (en ik kan het weten). Maar misschien is het nog niet zo lang of ver met deze dame. Er is zeker wel wat aan de hand en je moet hem nu eigenlijk al waarschuwen met het voorzetten van eventueel kontakt met haar. Een gewaarschuwd man ..etc.
Na het lezen van dit topic ben ik erg blij dat ik met mijn man praat over de sms-jes en mails die er met mijn beste vriend over en weer gaan. Die kunnen van een aard zijn dat je er wat achter zoekt (ik mis je, kus enz) Gelukkig voor mij kent mijn man mij en mijn beste vriend goed. Maar dit soort berichtjes kunnen onschuldig zijn, maar wel een hoop veroorzaken als je er niet van op de hoogte bent, want je weet niet hoe onschuldig het al dan niet kan zijn.
mijn man had ook ooit een co. die verliefd op hem was, we hebben smakelijk gelachen om haar emails en sms' en. Hij kwam op een drafje bij me als ie weer een bericht had

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven