Vreemd smsberichten mobiel van man

15-04-2008 14:05 141 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik moet het even hier kwijt, kan wel huilen en heb dat ook gedaan, maar weet nog niet wat dit betekent...

Gisteravond zag ik dat mn man glimlachte nadat hij zijn mobiel in zijn zak stok.

Vreemd maar waar..ik vond dit dus raar..ik voelde dat iets niet klopte zeg maar.

Vandaag heb ik dus in zn berichtenbox gekeken van zn mobiel (wilde dit eigenlijk niet is zijn prive, maar mn gevoel zei anders) en zag daar een bericht staan met het volgende: dan moeten wij elkaar 4 weken gaan missen en een ander bericht je kan me wel mailen naar..... en welterusten lieverd. Mijn man had terug gemaild van ja dan gaan wij elkaar idd missen, kus...

Nou had ik dat nummer gebeld, hoe gek kan je eigenlijk zijn.

Een vrouw nam op en ik heb opgehangen.

Wat moet ik hier nou mee?? Hem ermee confronteren..misschien is het gewoon collega praat of zo..ik zei ook weleens tegen een collega lieverd...

Ik word al gek bij de gedachte van vreemdgaan. Ik kon na dit gezien te hebben ook niet meer normaal tegen hem doen.

Als ik het zeg dan weet hij dat ik in zijn mobiel gekeken heb.

Groeten van een even zielige ik.
quote:kwakkietakkie schreef op 15 april 2008 @ 15:10:

Hallo,

....

Ik kan me niet voorstellen dat hij vreemd zou gaan..maar ja.. voel me echt verdrietig.

groetjes....... ik kon het me ook niet voorstellen van mijn man, maar het gebeurd gewoon toch.
Meid, heel veel succes en sterkte vanavond! Ik hoop voor je dat het niets is...

Mijn man smst zo vaak met lieverd en kus naar vriendinnen van hem.

Ik weet zeker dat hij daar verder niets meer mee bedoelt dan vriendschap

De conclusie dat hij dan direct vreemd zou gaan is wel heel direct dan

En ik ben al behoorlijk jaloers en wantrouwig van aard, maar dit is zelfs mij toch iets te stellig.

Je hebt van die vrouwen die iedereen lieverd noemen, en als hij daar gewoon in meegaat en lieverd terug zegt is dat dan meteen vreemd gaan?

Ik zou persoonlijk wel zijn mail checken en daarna bespreken, kun je testen of hij liegt. (als je wel mail gevonden hebt en hij ontkent weet je hoe laat het is)
SMS checken, mail checken allemaal niet zo netjes, maar: in jouw geval gaat "netjes" niet meer op. Ik sluit me aan bij de vorige postings: ga de confrontatie aan en laat je niet uit 't veld slaan, je gevoel heeft het (bijna) altijd bij 't rechte eind. Veel sterkte.
Hem ermee confronteren, anders blijf je jezelf gekmaken.

Als jouw man een andere vrouw lieverd noemt en zegt dat hij haar gaat missen, dan moet jij die vrouw op zn minst ook kennen!

Als het niet zijn moeder, zus of goede vriendin is dan vind ik het al niet normaal. Gewoon zeggen dat je e.e.a. vermoedde door bepaalde reacties van hem en dat je, sorry daarvoor, in zn telefoon gekeken hebt. Iets wat je normaal gesproken nooit zou doen natuurlijk maar het gevoel dat er iets niet klopte was te sterk, en dus ook terecht.

Heel veel sterkte meid en hou je ons op de hoogte? Ik weet hoe het voelt en kon het me destijds ook niet voorstellen....
Ik zeg als man nooit lieverd tegen collega's. Missen is ook raar voor collega's. Als ik nou een vrouw op mijn werk zou tegenkomen die enorm leuk cq. grappig is, dan zou ik daar open over zijn. Ook vind ik dat je voor je partner geen geheimen moet hebben (althans in de relaties die ik wil). Dus: confronteer hem ermee, en let op zijn reacties. Kwaad worden, aan zijn neus friemelen, gehaast gaan praten allemaal verdacht.

Hoe gaat het in zijn werk als iemand geen slecht geweten heeft? Zo: ik had ooit een chatvriendin over de vloer, die behoorlijk paranoia bleek. Ik had haar gevraagd de was te vouwen, en toen was ze op een plastic injectiespuit gestuit. Toen ik thuis kwam moest ik meekomen en vroeg ze mij of ik drugs gebruikte. Ik ontkende, maar ze wees op de spuit. Ik kon echter een inkthervul setje laten zien. Ik voelde me geen moment boos of gespannen. Deze dame is later wel vertrokken, het was niet vol te houden.
Antonio laat jij je chatvriendinnen je was opvouwen? En doen ze dat dan ook nog?
Hij had het haar toch gevraagd... Haha.

Lieverd, lieve ... en andere lieve dingen, dat staat regelmatig in een mail die collega's aan mij sturen. Missen doen ze me echter nooit als ze me 4 weken niet zien! Kussen doen we ook niet.
Je hebt mensen die inderdaad tegen iedereen, te pas en te onpas, 'lieverd', 'schat', etc zeggen en ieder mailtje afsluiten met 'kus'.

Maar jij weet van je man het beste of hij ook onder die categorie valt, en of het voor hem normaal is of abnormaal. Dat kan niemand je hier vertellen, behalve jij zelf.

Maar als ik naar mijn eigen situatie zou kijken, zou ik ook op zijn minst heel erg geschrokken zijn en het niet vertrouwen. En ik vind ook dat als je elkaar vertrouwt, je best in elkaars telefoon moet kunnen kijken. Dus dat zou ik gewoon tegen hem zeggen en hem met je bevindingen confronteren.
Luister naar je buikgevoel.....
Als je voor jezelf kiest, krijg je er altijd iets mooiers voor terug..
Hier ook een geluidje vanaf de andere kant. In sommige werksferen is het niet heel vreemd, het ge-lieverd en ge-schat. In sommige werksferen gaat het er tussen collega's, mannen en vrouwen wat losser aan toe en dat hóeft niets te zeggen. Ik zeg niet, dat je verdriet niet terecht is, want er kan wel degelijk meer aan de hand zijn, maar meer om even te laten weten.

Is hij van werksfeer veranderd? Andere afdeling? Hoe doet hij naar vriendinnen van hem en jou in de privésfeer? Is het totaal nieuw gedrag van hem?

Probeer vanavond niet in de aanval te gaan. Probeer je eerste vragen heel rustig te stellen. Iets in de zin van 'joh, van de week kreeg je een sms en daar lachte je bij, ik heb hier een verontrustend gevoel aan overgehouden. van wie was dat en waarom moest je lachen'. Laat zijn reactie dan even op je inwerken voor je verder gaat. Klopt het wat hij zegt, ontwijkt hij je vraag of juist niet, reageert hij heel open of juist geïrriteerd. Vraag desnoods of hij er een probleem mee heeft als je even in zijn telefoon kijkt met als reden, dat je dan je onrust los kunt laten.

Zijn zijn antwoorden en/of reacties niet bevredigend, dan kun je altijd alles er nog uitgooien.

Succes!
Ik zou het gewoon vragen, maar dan komt de volgende vraag........vertrouw je zijn antwoord ook?
Niet leuk om te lezen natuurlijk. Maar aan de andere kant, als ze minnaars waren hadden ze niet per sms tot de conclusie hoeven komen dat ze elkaar dus 4 weken moeten missen. Dan hadden ze wel stomende sex op een sleazy hotelkamer gehad waarna ze elkaar huilend in de armen vielen klagend over 4 weken zonder elkaar.

Praat met je man en vraag het hem.
CL2 dat is wel zo, maar dan hoeft dat toch niet zo stiekem?

Als ik in het bijzijn van mijn vriend zo'n soort smsje van een collega zou krijgen (wat inderdaad mogelijk is want hier heb je ook een aantal lieverds en schatten rondlopen) zou ik erom lachen en dit op een leuke manier melden aan mijn vriend. Niet vaag glimlachen, niks zeggen en geheimzinnig mn mobieltje weer wegstoppen.
Ja, klopt, zo werkt het bij ons ook. Maar ik ken de TO en haar partner niet. Ik weet niet wat er verder speelt tussen hen. Stel, dat jaloezie al een issue is in hun relatie.
ben benieuwd hoe dit af gaat lopen vandaag...
Ik zou het zelf ook niet vertrouwen.

Elkaar lieverd noemen en kus etc. vind ik al raar met collega's, maar ok...het kan! Is je man normaal ook zo amicaal met collega's?

Maar dan ook nog dat ze elkaar 4 weken gaan missen. In welke contest is dit geschreven? Gaan jullie 4 weken op vakantie? En bovenal begrijp ik dat die 'collega' een mailadres had opgegeven, dat is ook best raar. Dat kan dan ook wel op of via het werk.

De beste methode is confronteren, maar idd is het maar de vraag of hij zal toegeven. En als hij echt van je houdt, dan zal hij erom moeten lachen dat je in zijn telefoon hebt gekeken. Wat je ook kan doen, is dat je het nog even een tijdje in de gaten houdt, misschien kom je meer te weten.

Sterkte meis...
Ik zou alleen wel zelf ook rustig proberen te blijven, dus niet meteen met een beschuldigende vinger gaan wijzen, dan voelt hij zich in een hoek gedreven en zal sowieso boos worden (verdedigingsmechanisme).

Succes zo meteen!!
Eens met CL2, dat ge-lieverd en ge-schat is in sommige werksferen helemaal niet zo raar hoor. Wij gebruikten het ook regelmatig. Alleen had ik mijn man dan al wel eens verteld over dat soort collegas want als je close bent met mensen op je werk dan komen die thuis toch ook wel ter sprake. Als jij nog nooit van haar gehoord had dan is dat inderdaad wel een beetje raar.

En als hij niet schuldig is en hij houdt van je dan wordt hij echt niet heel boos om het feit dat je in zijn telefoon gekeken hebt. Ik vind boos worden eerder een teken van schuldig zijn...
quote:wendy21 schreef op 15 april 2008 @ 14:43:

Je hoeft je helemaal niet te verontschuldigen dat jij zijn smsjes gelezen! Waarom? als jullie een goede relatie hebben, dan heb je geen geheimen voor elkaar en mag je in elkaars telefoon kijken of mail of wat dan ook.

gelul, met alle respect, naar mijn uiterst bescheiden mening.

Maar hoe dan ook, als je eenmaal weet wat je weet, is dat niet te veranderen doordat je bedenkt dat je niet had mogen kijken.
Je kunt een collega wel zo af en toe lieve schat noemen, maar alleen IRL. Je zegt dat soort benamingen niet in een SMS of mail.
En SMSen met een collega vind ik ook vreemd. Alles gaat per mail bij ons, ook de minder formele zaken.

Ik SMS alleen met vrienden.
Ik smste wel met collegas buiten werktijd en dat werdt ook wel eens 'hoi lieverd' of 'hoi schat'. We waren gewoon erg close, eigenlijk vrienden, maar mijn man/vriend wist natuurlijk wel wie die personen waren want daar had ik het thuis ook over ...

Echter afsluiten met kus gaat me iets te ver.
Jeetje wat en rotsituatie!

Ik zelf heb ook geen geheimen voor mijn man, hij mag mijn emails lezen, mijn mobiel doorspitten etc. Dus voel je daar niet rot om.

Maar als je het durft zou ik hem daarmee confronteren.

Heel veel sterkte en suc6!
Ook ik heb ooit de mobiel van mijn vriend bekeken omdat ik het beroemde onderbuik gevoel had, daar stond toen een raar smsje in waarmee ik hem geconfronteerd heb en wat glashard werd ontkent.

2 jaar later had ik de behoefte om in zijn e-mail te kijken en zijn wachtwoord afgekeken terwijl hij deze in typte en daar de belastende mailtjes aangetroffen dus kon hij niet meer ontkennen.

ruzie gemaakt, bijgelegd relatietherapie en nu staat zijn telefoon of uit of zit in zijn zak.

dus ja

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven