Vreemdgaan - hoe doe je dat?

13-09-2010 18:10 40 berichten
Alle reacties Link kopieren
Niet dat ik het overweeg hoor, maar ik ben toch nieuwsgierig hoe mensen vreemd gaan. En dan bedoel ik vooral het praktische aspect.

Er zit een leukerd op mijn werk. En niet dat ik van plan ben daar wat mee te doen, maar het zette me wel aan het denken. Stel dat ik wel plannen zou hebben, hoe maak je die praktisch uitvoerbaar?

Ik kan nog wel een keer verzinnen dat ik een etentje van mijn werk heb, maar 3x per maand wordt toch lastig. In je lunchpauze samen ongezien wegsluipen lijkt me ook behoorlijk onmogelijk en de bezemkast is veel te zichtbaar. Ik zie het dus niet voor me. Hoe ga je vreemd zonder dat iemand dat doorheeft?
Poetsbaantje pakken. En dan uiteraard bij HEM.
Als je vreemdgaat wordt je vaak ineens heel inventief. Je verzint van alles.(schuldig ) En gaat in je eigen leugens geloven. De meeste zouden een oscar moeten krijgen voor hun acteerprestatie. Maar op gegeven moment voel je je er zo vervelend bij. Althans als je een beetje geweten hebt. Dat is het vaak allemaal niet waard.

En natuurlijk zit er verschil in hoe goedgelovig de partner is en hoe 'goed' speelt de vreemdganger zijn rol.
Waarom moet je zo nodig vreemd ? Is er thuis geen hooi meer in de ruif ?
Verder: vriendin die wat verder wegwoont(al dan niet gefingeerd), nieuwe hobby/club, dagje winkellen met vriendin.

Als mensen echt kwaad willen vinden ze wel een weg/manier. Ben ik vast van overtuigd. Dus de mensen hier die denken dat het niet zou kunnen
quote:dannas schreef op 13 september 2010 @ 18:22:

[...]

Door de leukerd ga je in je fanatasie verder dan je in werkelijkheid zou willen gaan. En daar ik een praktisch ingestelde dame ben, had ik zelfs in mijn fantasie al problemen om te bedenken hoe je vreemd gaat. Laat staan in de werkelijke praktijk. En toen dacht ik 'kom, de Viva dames weten alles, laat ik eens vragen hoe zij dit varkentje wassen'. Puur ter vermaak, zeker niet ter lering. Ik wil echt niet vreemdgaan.

ok ik geloof je

In iedergeval niet in het fietsenhok. Dat was volgens mij de overspelplek voor dummies op mijn vorige werk. Er waren al een aantal collega's betrapt daar.
Kwart van de vrouwen gaat vreemd, volgens kennelijk representatief onderzoek van een gerenommeerd bureau (geen zelfgeselecteerde populatie zoals bij een internetpoll...)

http://www.spitsnieuws.nl ... ven_steeds_vaker_toe.html

En er is nogal wat dna-onderzoek dat aantoont dat de officiele vader lang niet altijd de dader is.

http://www.verwantschapsv ... e_fabel_van_de_10_procent

Als we uitgaan van gemiddeld 10 procent buitenechtelijke kinderen, dan ligt het vreemdgaan nog een stuk hoger, omdat niet elk vreemdgaan tot zwangerschap leidt (sterker, vreemdgangers letten wellicht eerder extra op).
Als je enkel wilt zoenen, kun je de lift gebruiken. (Niet zelf geprobeerd, maar man heeft op het werk wel eens iemand betrapt zo. )

Wel goed in de gaten houden of de lift stopt dus, in dat geval: stoppen met zoenen.
En verder kun je natuurlijk altijd naar waarheid verkondigen dat je even gaat sporten.

Al moet ik zeggen dat ik de oplossing van Wuiles tot nu toe wel de meest praktische, doordachte lange-termijn-oplossing vind. Als je echt een stevige affaire wilt beginnen... Als je opeens struikelt over een onbenulligheid bovenaan de trap...
Mja je moet inderdaad heel goed kunnen liegen als je van 2 walletjes wil eten. Ik zou dat geheim maar moeilijk kunnen bewaren. Ik kan me nog wel voorstellen waarom mensen vreemd gaan (tal van reden natuurlijk), maar je moet wel je geweten zodanig opzij kunnen zetten...

Verder wat praktisch betreft....je moet goed kunnen plannen, jezelf niet verspreken, zorgen van een alibi en eventueel een persoon die dat kan bevestigen. Als je het goed wil doen dan zou je er beter geen andere mensen bij kunnen betrekken. Zeggen dat je een avondje naar een vriendin gaat kan natuurlijk mis gaan als je partner vraagt: "Hoe was jullie filmavondje?" en je vriendin kijkt je verbaasd aan. "Welk filmavondje?"

Een eigen sportavond is dan misschien een optie...

Maar ik moet er zelf niet aan denken. Krijg nu al de riedels..
Gewoon zeggen dat je moet overwerken.
quote:Wellhello schreef op 13 september 2010 @ 18:25:

Eigenlijk best burgerlijk, dat sex op afspraak...

"Kun jij dinsdagmiddag? Uurtje of 4?"

"Nou woensdagavond na GTST gaat beter lukken..."

Pfff, vermoeiend.Ik vind het dus ook wat sneuigs hebben, dat vreemdgaan op afspraak. Ik geloof best dat de hijgende smsjes leuk zijn hoor, maar al dat geplan er omheen. Vriendin van mij die het met een getrouwde vent aan had gelegd, vertelde me dat ze altijd afspraken aan de rand van het Amsterdamse bos. Gezellig tussen de, hoe heet dat ook al weer, de parkeerhomo's. Daar is toch weinig spannends meer aan lijkt me.
Heb ook wel eens zo'n stel 's avonds op een parkeerplek bij een park gezien. Allebei aparte auto's enzo. Het regende en was donker en koud. Gezellig...not!

Hijgende smsjes krijg ik dan toch weer het liefst van mijn vriend.
This is not kosher!
quote:dannas schreef op 13 september 2010 @ 20:24:vertelde me dat ze altijd afspraken aan de rand van het Amsterdamse bos. .

Neem dan een hotel of zo. Tsja, dat kost dan weer geld en dat heeft niet iedereen. Of je moet aan je partner uitleggen waarom je uitgaven de laatste tijd zo gestegen zijn

Ik zie vooral heel veel praktische nadelen en zo. Stel je krijgt een aanrijding, wat vul je dan op de papieren in? Of je krijgt een bekeuring op een plek waar je niet geacht werd te zijn.....Volgens de wet van Murphy zul je ook altijd in gezelschap van je lover gesignaleerd worden door een collega van je man of zo, die dan 'heej hallo!'-roepend op je af komt.....

Ik denk niet dat ik er talent voor zou hebben, ik zie nu al veel te veel moeilijkheden
Heel belangrijk...niet praten in je slaap...
Het helpt vast een boel als de leukerd verder onbekend is bij familie/vrienden/collega's/buren. En als je een plek hebt waar je heen kunt gaan, waar ook niemand jou kent. Dus niet 'dat leuke tentje waar mijn vriendinnen het al weken over hebben'.

Een weekeindje stappen in een andere stad met vriendinnen van vroeger/studententijd/whatever doet het wel goed. En kan met regelmaat herhaald worden. En je kunt tenminste fatsoenlijk overnachten ipv 'vluggertjes' in de bezemkast. Een hotel is praktisch, fijn en je kunt room service bestellen (dat is altijd handiger dan 's morgens aan het ontbijt door je baas gespot te worden met een woest aantrekkelijke man!)

Nadeel: de kosten.

Op kantoor kan ik niets beters bedenken dan die prachtige vergaderkamertjes of kantoortjes waar je een 'niet storen' op de deur kan hangen en even je gang kan gaan. Of wachten tot de vrijdagmiddag, dan is er sowieso bij mij op de afdeling niemand meer te vinden, zou ik alle bureau's 1 voor 1 kunnen uitproberen

Maar hoe je weer te fatsoeneren voor je naar huis toe gaat, geen idee. Aan mij zou je ongetwijfeld meteen zien dat er iets 'anders' is dan normaal. Maar goed, bij mij op de afdeling komen geen leukerds voor, dat scheelt weer een hoop gedoe.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven