Vreemdgegaan

17-01-2019 21:03 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,
1 of ander manier heb ik er best last van maar ik heb 10 maanden met me vriend, ik ben 17 jaar en me vriend is 21 jaar. Hij heeft een beste vriend die die al lang kent en had een vriendin en we gingen met ze 4e altijd afspreken maar ik heb dus gehoord van me vriend dat hij toen ze een soort pauze hadden (iedergeval niet official uit) dat hij met iemand is gaan zoenen. Ze heeft me gebeld dat die dat had gezegt tegen haar en ik wist het al eerder natuurlijk en ik vond het heel moeilijk om te doen alsof ik het niet wist zegmaar. Maar wat het verhaal nu is is dat mijn vriend beste vrienden is met hem en ben bang dat hij dat ook gaat doen of gewoon heb geen vertrouwt gevoel is dit raar ?
Iemand tips en hulp😕
Beter opletten bij Nederlandse les.
En met 17 jaar... is je vriend echt nog niet de ware hoor!
Ik snap er niks van.
De vriend van je vriend heeft gezoend met een ander meisje tijdens een relatiepauze en nu ben jij bang dat je vriend hetzelfde gaat doen?

En dan?
Mijn vriend
Die Hij al lang kent
GezegD
ik geef mn bek ook maar een douw
Zou ik ook bang voor zijn want tenslotte zijn alle mannen hetzelfde. Sterkte hoor! :hug:
:popcorn:
SilverShadow schreef:
17-01-2019 21:05
Zeker dit!
SilverShadow schreef:
17-01-2019 21:05
Dit. Ik snap er geen bal van.
Mijn
Mijn
MIJN
Zijn
Zijn
ZIJN

Zo moeilijk is het niet.....
Dames dames dames... ze is 17 hè. Beetje flauw om iemand van die leeftijd zo af te fakkelen. Stoer hoor.

Inhoudelijk: ik denk niet dat vreemdgaan besmettelijk is. Maar bovenal, als hij dat gaat doen is er niets dat jij kunt doen om dat te voorkomen. Dan is het gewoon een onvolwassen lul met een karakterfout. De tijd zal je leren of dat daadwerkelijk zo is.
Reik niet naar de hemel - maar haal hem naar je toe, Karin Bloemen.
Vreemdgaan is inderdaad niet besmettelijk, soa’s wel dus bij twijfel rubbertje gebruiken hahaha
Lelietje-van-Dalen schreef:
17-01-2019 23:01
Dames dames dames... ze is 17 hè. Beetje flauw om iemand van die leeftijd zo af te fakkelen. Stoer hoor.

Inhoudelijk: ik denk niet dat vreemdgaan besmettelijk is. Maar bovenal, als hij dat gaat doen is er niets dat jij kunt doen om dat te voorkomen. Dan is het gewoon een onvolwassen lul met een karakterfout. De tijd zal je leren of dat daadwerkelijk zo is.
Lelietje van Dalen, of Dikke van Dale?
Ja ze is 17, dan mag je toch verwachten dat ze de nederlandse taal machtig is.
Bovendien snap ik niets van haar verhaal.
het leven is als n neus,haal eruit wat erin zit.
Rosalienina schreef:
17-01-2019 21:03
1 of ander manier heb ik er best last van maar
Altijd fijn als mensen die ergens last van hebben dat direct als bekend feit afdoen en daarna ook maar gelijk hun ergernis bagatelliseren.
Dus de beste vriend is vreemdgegaan en nu denk jij dat jouw vriend dat nu automatisch ook gaat doen? :huh:
Geen touw aan vast te knopen!
Hallo allemaal,
Op één of andere manier heb ik hier best last van. Ik heb 10 maanden met mijn vriend, ik ben 17 jaar en mijn vriend is 21 jaar. Hij heeft een beste vriend die hij al lang kent en hij had een vriendin waar wij met zijn vieren vaak mee afspraken. Nu heb ik gehoord van mijn vriend, dat toen zijn vriend met zijn vriendin in een soort pauze zat ( in ieder geval was het niet officieel uit) dat zijn vriend met iemand anders heeft gezoend. Zijn vriendin heeft mij gebeld en gezegd dat ze er nu van op de hoogte is. Ik wist het al eerder natuurlijk en ik vond het heel moeilijk om te doen alsof ik het niet wist zeg maar. Maar wat het verhaal is nu: is dat mijn vriend beste vrienden is met haar vriend en ben bang dat hij ook misschien vreemdgaat, ik heb gewoon geen vertrouwen meer in hem, is dit raar?

TO je gebruikt veel verwijswoorden waardoor lezers de draad kwijtraken.
Het is wat met jouw vriend en zijn beste vriend
Sorry maar ik snap de vraag niet? Wie heeft er nou in de pauze met wie gezoend en waarom/voor wie moest je net doen of je dat niet wist?

Ik zou zeggen: doe rustig aan. Altijd een goed idee.

TO kom je ook nog even terug? Ben benieuwd waarom je zweeg.
Geen zorgen. Zodra hij haar krijgt, geef je hem Gilette scheermesjes.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven