vriend 'stinkt' uit zijn mond
woensdag 23 september 2009 om 00:27
ja, en daar zit ik dan nu , en al langer mee.
heb het al wel es laten vallen.. en dan denkt hij dat hij met een kauwgommetje, het weer okey maakt, maar ik denk het ff niet, koffie tabak, en rest.
misschien ruik ik wel erg goed, maar het weerhoud mij wel om hem te kussen, en ik vindhet zo jammer dat hij het zelf niet in de gaten heeft!!! (ik blaas telkens door de dag heen ff in mijn hand.. en ruik dan ff.. of ben ik nou zo maf??)
dit zit me erg dwars, is ben ook niet iemand die meteen klaagt.. het heeft me nog al ff geduurt voordat ik het durfde te zeggen.
en hij deed er toen ook wat aan,dacht ik dan. in ochtend na wakker worden, maar rest van de dag denk hij dat hij nog steeds 'lekker' ruikt..
alles behalve dat dus.
de kauwgommetjes vliegen hier over de tafel.. van mijn kant dan.
hoe kan ik het op subtiele manier toch heel !! erg duidelijk maken, dat hij er de hele dag er op moet letten???
heb het al wel es laten vallen.. en dan denkt hij dat hij met een kauwgommetje, het weer okey maakt, maar ik denk het ff niet, koffie tabak, en rest.
misschien ruik ik wel erg goed, maar het weerhoud mij wel om hem te kussen, en ik vindhet zo jammer dat hij het zelf niet in de gaten heeft!!! (ik blaas telkens door de dag heen ff in mijn hand.. en ruik dan ff.. of ben ik nou zo maf??)
dit zit me erg dwars, is ben ook niet iemand die meteen klaagt.. het heeft me nog al ff geduurt voordat ik het durfde te zeggen.
en hij deed er toen ook wat aan,dacht ik dan. in ochtend na wakker worden, maar rest van de dag denk hij dat hij nog steeds 'lekker' ruikt..
alles behalve dat dus.
de kauwgommetjes vliegen hier over de tafel.. van mijn kant dan.
hoe kan ik het op subtiele manier toch heel !! erg duidelijk maken, dat hij er de hele dag er op moet letten???
woensdag 23 september 2009 om 09:40
woensdag 23 september 2009 om 11:48
Lastig.
Een ex van mij had dat ook. Combinatie van rook, gekruid eten, koffie, alcohol.
Hij dronk ook nooit water tussendoor. t Was bij hem niet iets met zijn gebit maar kwam ergens anders vandaan.
Het is niet meer aan de orde geweest want het ging toch uit. Maar dat was nog wel even een opluchting: nu hoefde ik in ieder geval ook geen plan van aanpak omtrent de geur te bedenken
In plaats van allerlei stille hints, zou het denk ik goed zijn de oorzaak te achterhalen. Bezoekje aan de mondhygieniste, of zijn voedingspatroon eens goed bekijken.
Als het zo erg is dat je het bijna overwoog uit te maken daardoor, mag hij er wel even aandacht aan besteden.
Een ex van mij had dat ook. Combinatie van rook, gekruid eten, koffie, alcohol.
Hij dronk ook nooit water tussendoor. t Was bij hem niet iets met zijn gebit maar kwam ergens anders vandaan.
Het is niet meer aan de orde geweest want het ging toch uit. Maar dat was nog wel even een opluchting: nu hoefde ik in ieder geval ook geen plan van aanpak omtrent de geur te bedenken
In plaats van allerlei stille hints, zou het denk ik goed zijn de oorzaak te achterhalen. Bezoekje aan de mondhygieniste, of zijn voedingspatroon eens goed bekijken.
Als het zo erg is dat je het bijna overwoog uit te maken daardoor, mag hij er wel even aandacht aan besteden.
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
woensdag 23 september 2009 om 22:56
ik zie em pas vrijdag weer, dus kan nu nog ff kijken hoe ik het ga brengen, maar ik denk gewoon de normale manier.. 'hm, je stinkt uit je mond' idee.... tja, hoe moet ik het anders brengen heb ik al door.
het is idd een reden voor mij om het uit te maken, zo zeer stoor ik me eraan,
maar wat zou het een kleine moeite wezen voor hem om er wat meer aandacht aan te besteden.
idd, meer drinken tussen door,fris of water, ipv al die bakken koffie.
en met 1 kauwgommetje doet ie de hele dag zegt ie (met trots)( duh)
herkauwen op bacterieen bedoelt ie dus
tja, het laatste woord is er dus nog niet over gesproken.
thanx voor de tips en het delen van jullie ervaringen meiden!!!
het is idd een reden voor mij om het uit te maken, zo zeer stoor ik me eraan,
maar wat zou het een kleine moeite wezen voor hem om er wat meer aandacht aan te besteden.
idd, meer drinken tussen door,fris of water, ipv al die bakken koffie.
en met 1 kauwgommetje doet ie de hele dag zegt ie (met trots)( duh)
herkauwen op bacterieen bedoelt ie dus

tja, het laatste woord is er dus nog niet over gesproken.
thanx voor de tips en het delen van jullie ervaringen meiden!!!
woensdag 23 september 2009 om 23:10