vriend bedriegt mij

15-05-2010 14:51 872 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Normaal post ik hier niet zoveel, maar ik moet echt even iets kwijt! Hopelijk lucht het op.

Ik ben er net achtergekomen dat mijn vriend mij bedriegt. Hij gaat regelmatig voor zijn werk naar het buitenland en blijkbaar ontmoet hij daar dus vrouwen als hij uitgaat ofzo.

Er zijn in het verleden al dingen gebeurd waardoor ik hem al niet meer 100% vertrouw (niet 'echt' vreemdgaan, maar meer mailtjes/smsjes/ed), en gisteravond zag ik bij hem iets op internet waardoor ik weer dit gevoel kreeg.

Ik heb vandaag zijn mail gelezen, heel slecht I know, maar niet ontrecht blijkt dus. Blijkbaar heeft hij in het buitenland een vrouw ontmoet en nog meerdere keren daar met haar afgesproken, ze hebben 'geknuffeld' en hebben nu dus nog steeds contact via sms en msn. Ik heb dit msn gesprek gelezen en er stonden zelfs dingen in als 'dan kom je toch naar mijn hotel, of zal ik naar jou huis komen', dat ze elkaar missen, ed. Volgens mij kon ik er uit opmaken dat er nog niet echt iets is gebeurd, maar volgende week gaat hij weer, dus het zal me niets verbazen...

Maar nu weet ik dus niet goed wat ik moet doen! Hij is nu niet thuis, vanavond pas en ik zit hier al de hele tijd te huilen. Hem confronteren? Dan weet hij wel dat ik op z'n computer gezocht heb?

En volgende week gaat hij dus weer 2 dagen daarheen....

Natuurlijk denk ik ook direct: dumpen! Maar het is zó moeilijk en ik voel me zo k*t nu. Hopelijk hebben jullie wat wijze woorden, het lucht in ieder geval al op om dit even van me af te typen.

Groetjes,

Vivaforummm
Je hebt gelijk Friz,daar is ze ook niet mee geholpen.

Hoop dat ze straks even komt hier.
Ik hoop het ook! Jammer dat ik vandaag een leven heb zeg...
quote:frizzy schreef op 16 mei 2010 @ 10:53:

Ik vind het een beetje jammer dat sommige mensen een reactie hebben gepost in de zin van dat het haar vast niet gaat lukken, dat ze er over na moet denken, dat het heel moeilijk is omdat ze dan moederziel alleen is. Iemand die kracht probeert te verzamelen zal daardoor kunnen denken: "Ooooh het is ook moeilijk, ik kán dat helemaal niet" (of dat als excuus gebruiken), en dan dus niet gaan.

En als je als forummer twijfelt aan de echtheid of als je er géén vertrouwen in hebt dat ze gaat, dan kun je toch lekker gaan napraten op het napraattopic? TO vraagt hier steun, geen wantrouwen.My thoughts exactly!
quote:nukje schreef op 16 mei 2010 @ 10:58:

Frizzy heeft gelijk...

Ik las hier ergens ook een reactie waarin stond dat iemand het zelfs zou begrijpen als ze met hem zou hebben geslapen. Ik hoop van harte dat ze die post over het hoofd ziet... (sorry).

En die reactie was van mij.

Heb je ooit in dezelfde situatie gezeten als TO? Het ís gewoon verdomd moeilijk en stel ze totaal vermoeid na de heftige dag en een heftig gesprek en een verlangen naar dat het ooit weer goedkomt daar is blijven slapen dan begrijp ik dat.

En om om een forum vol vrouwen te posten die allemaal hetzelfde roepen 'weg gaan! NU!' lijkt het mij lastig om toe te geven dat je dat niet hebt gedaan. Alsof ze daardoor zwakker is?

Ik weet niet wat TO heeft gedaan maar ik wil haar laten weten dat álles wat ze heeft gedaan ok is. Het is een proces en ze staat nu aan het begin en het verloop is aan TO. En langs de zijlijn weten we allemaal hoe en wanneer ze wat moet doen maar als je er midden instaat dan is het dus niet zo zwart/wit.

En dát is wat ik zei.

Bovendien Nukje, als je hoopte dat ze de post zou overslaan dan was het een slimme zet om hem in je bericht te expliciteren
Frizzy:Hoop niet dat je het over mijn reactie hebt want zo was het echt niet bedoeld.

Tuurlijk is het voor ons veel makkelijker om te oordelen wat VF zou moeten doen maar inderdaad het is haar leven en haar beslissing.

Misschien is vriend van vriend blijven slapen en wacht ze tot hij is vertrokken voordat ze het gesprek aangaat.

Ze moet het op haar manier doen en natuurlijk blijven we achter haar staan maar ik hoop zo dat ze de juiste signalen afgeeft nu...
Hoi meiden,

Ik heb even snel jullie berichtjes doorgelezen, wat zijn jullie lief!!

Tja, ik heb goed nieuws en slecht nieuws. Ik kon het gewoon niet gisteravond. Ik weet niet, het gesprek zat in m'n tas naast me. Hoefde het alleen maar te pakken en te geven, maar het ging gewoon niet. Toen hij binnenkwam kon ik gewoon echt niet geloven dat hij dit gedaan heeft.. Ik kon gewoon niets zeggen of doen.

Iets positiever: ik ben vanmorgen wel naar huis gegaan. Kon daar echt niet blijven. Heb 'm gezegd dat ik nog erg veel aan die opdracht moet werken en dat niet kan als hij (en die vriend) daar thuis zijn en dat ik me niet zo lekker voel en even alleen wil zijn (hij wist ook dat ik gister niets gegeten heb en me niet lekker voelde). Hij vond het wel een beetje vreemd maar ja, heb het gewoon op die opdracht gegooid die echt af moet vandaag.

En nu voel ik me eigenlijk wel redelijk. Gek, want ik ben er niets mee opgeschoten. Maar ik ben nu wel even lekker thuis, die vriendin komt straks langs. Heb haar nog niet veel gezegd gisteravond, maar wel gezegd dat ik morgen wel naar huis ga en of ze langs wil komen. Denk dat ik haar toch maar m'n verhaal ga doen, zal misschien toch wel opluchten.

En verder laat ik hem maar gewoon even. Natuurlijk weet ik dat het over is, dat ik hem moet confronteren, ed. Maar het ging gewoon te snel. Ik wil even voor mezelf op een rijtje zetten wat er allemaal is gebeurd, en bedenken dat ik het echt wel alleen kan! Volgend weekend ga ik een weekend met vriendinnen weg (stond al vast), misschien dat ik dat weekend daarna op zondagmiddag ofzo afspreek. Dan heb ik twee weken voor mezelf. Of vinden jullie dit heel zwak (dat hij nu nog niet weet dat ik het weet)?

Maargoed al heb ik niet gedaan wat ik eigenlijk wilde/zou moeten doen, nu thuis zijn voelt al redelijk goed. Ik ga nu even m'n jas uit doen en kopje thee maken (wilde eerst even wat posten, sorry dat het zo lang duurde!).
Hai Vivaforummm,

lieve meid, ik heb natuurlijk geen idee hoe het verlopen is vannacht. Overdag het heftige nieuws, de verdere dag in shock, verdrietig en boos en alle emoties die erbij komen kijken. Het moet een lange, lange dag voor je zijn geweest.

Zoals anderen al zeiden, voel je niet schuldig naar ons (mocht dat zo zijn, hoor). Je doet het voor jezelf. Het is jouw leven, wij kennen daar maar een klein deeltje van. Je klinkt sterk in je teksten hier, zelfs in je verdriet nog vol humor, je bent een lieve en leuke meid, je weet wat je wilt, ik gun je dan ook iemand die je geen verdriet doet en je respecteert. Iemand die je kunt vertrouwen (wat toch wel de basis van een relatie is).

Ik zou het echt fijn vinden wat van je te horen!
Known to cause insanity in laboratory mice
crosspost, ik ga lezen!
Meid, wat fijn van je te horen!
Sorry, ik zie dat veel mensen gister nog hebben gekeken. Maar ik kon niet meer online komen...
quote:vivaforummm schreef op 16 mei 2010 @ 11:13:

Hoi meiden,

Ik heb even snel jullie berichtjes doorgelezen, wat zijn jullie lief!!

Tja, ik heb goed nieuws en slecht nieuws. Ik kon het gewoon niet gisteravond. Ik weet niet, het gesprek zat in m'n tas naast me. Hoefde het alleen maar te pakken en te geven, maar het ging gewoon niet. Toen hij binnenkwam kon ik gewoon echt niet geloven dat hij dit gedaan heeft.. Ik kon gewoon niets zeggen of doen.

Iets positiever: ik ben vanmorgen wel naar huis gegaan. Kon daar echt niet blijven. Heb 'm gezegd dat ik nog erg veel aan die opdracht moet werken en dat niet kan als hij (en die vriend) daar thuis zijn en dat ik me niet zo lekker voel en even alleen wil zijn (hij wist ook dat ik gister niets gegeten heb en me niet lekker voelde). Hij vond het wel een beetje vreemd maar ja, heb het gewoon op die opdracht gegooid die echt af moet vandaag.

En nu voel ik me eigenlijk wel redelijk. Gek, want ik ben er niets mee opgeschoten. Maar ik ben nu wel even lekker thuis, die vriendin komt straks langs. Heb haar nog niet veel gezegd gisteravond, maar wel gezegd dat ik morgen wel naar huis ga en of ze langs wil komen. Denk dat ik haar toch maar m'n verhaal ga doen, zal misschien toch wel opluchten.

En verder laat ik hem maar gewoon even. Natuurlijk weet ik dat het over is, dat ik hem moet confronteren, ed. Maar het ging gewoon te snel. Ik wil even voor mezelf op een rijtje zetten wat er allemaal is gebeurd, en bedenken dat ik het echt wel alleen kan! Volgend weekend ga ik een weekend met vriendinnen weg (stond al vast), misschien dat ik dat weekend daarna op zondagmiddag ofzo afspreek. Dan heb ik twee weken voor mezelf. Of vinden jullie dit heel zwak (dat hij nu nog niet weet dat ik het weet)?

Maargoed al heb ik niet gedaan wat ik eigenlijk wilde/zou moeten doen, nu thuis zijn voelt al redelijk goed. Ik ga nu even m'n jas uit doen en kopje thee maken (wilde eerst even wat posten, sorry dat het zo lang duurde!).

Hey meis! Je moet doen wat je denkt dat je moet doen.. als jij het rustig nog even aan wil kijken en alles op een rijtje wil zetten, dan moet je dat doen!

Persoonlijk zou ik dit niet kunnen. Je ontwijkt hiermee de confrontatie. Ik zou allang mijn spullen hebben gepakt, en weg zijn geweest en weer opnieuw beginnen! Hoe lang wil je het uitstellen... je weet dat het toch over is..

maargoed het is jouw keus idd.. ik vraag me wel af of jullie nog sex hebben gehad?? (A)
quote:anneloesze schreef op 16 mei 2010 @ 11:18:

[...]

Hey meis! Je moet doen wat je denkt dat je moet doen.. als jij het rustig nog even aan wil kijken en alles op een rijtje wil zetten, dan moet je dat doen!

Persoonlijk zou ik dit niet kunnen. Je ontwijkt hiermee de confrontatie. Ik zou allang mijn spullen hebben gepakt, en weg zijn geweest en weer opnieuw beginnen! Hoe lang wil je het uitstellen... je weet dat het toch over is..

maargoed het is jouw keus idd.. ik vraag me wel af of jullie nog sex hebben gehad?? (A)

Nee totaal geen behoefte aan gehad!! Ben vroeg naar bed gegaan en weer vroeg eruit (kon toch niet zo goed slapen). Dus heb niets van 'm gemerkt naast me vannacht, gelukkig.

En ik weet dat ik het uitstel, maar het ging gewoon niet. Het gaat zo snel, heb echt tijd nodig denk ik.
Goedzo! heel veel sterkte! ik leef met je mee (net als alle andere forummers :-) Dikke hug!
Ik zou hem bij zijn vrienden hebben weggesleept om hem te vertellen dat ik niet pikte dat hij als een stoomwals met mijn gevoelens omging.

Maar als jij denkt dat je het over twee weken wel kan, moet je dat vooral doen. Neem alsjeblieft wel die vriendin in vertrouwen zodat ze je een beetje wakker kan houden.

Ik ben bang dat je in deze relatie blijft hangen als je verdriet over twee weken wat gezakt is en je je vriend begint te missen. Als je het gisteren, boos en verdrietig, niet kon, zit het er dan niet dik in dat je jezelf wijs gaat maken dat jullie het verschrikkelijk leuk hebben samen en dat zijn slippertje vast niet zo erg was?
He VF, Fijn dat je er weer bent. En ik vind het goed van je dat je vandaag alsnog naar huis bent gegaan! Zou alleen niet al te lang wachten met de confrontatie maar nu heb je wel nog iets langer om erover na te denken. Misschien heeft jouw vriendin nog tips?

Je klinkt in ieder geval een stuk beter dan gister! Hoop dat het lukt met je opdracht vandaag ;)
quote:PattiPage schreef op 16 mei 2010 @ 11:11:

[...]

En die reactie was van mij.

Heb je ooit in dezelfde situatie gezeten als TO? Het ís gewoon verdomd moeilijk en stel ze totaal vermoeid na de heftige dag en een heftig gesprek en een verlangen naar dat het ooit weer goedkomt daar is blijven slapen dan begrijp ik dat.

En om om een forum vol vrouwen te posten die allemaal hetzelfde roepen 'weg gaan! NU!' lijkt het mij lastig om toe te geven dat je dat niet hebt gedaan. Alsof ze daardoor zwakker is?

Ik weet niet wat TO heeft gedaan maar ik wil haar laten weten dat álles wat ze heeft gedaan ok is. Het is een proces en ze staat nu aan het begin en het verloop is aan TO. En langs de zijlijn weten we allemaal hoe en wanneer ze wat moet doen maar als je er midden instaat dan is het dus niet zo zwart/wit.

En dát is wat ik zei.

Bovendien Nukje, als je hoopte dat ze de post zou overslaan dan was het een slimme zet om hem in je bericht te expliciteren

Ja, ik heb zelf ooit in deze situatie gezeten en nee, het was geen kritiek op jouw post. Gewoon meer de wens dat TO het niet zou aangrijpen om daar toch maar te blijven, dus no offence!

Maar het maakt nu toch allemaal niet meer uit, want TO is er nu en heeft haar vriend niet eens geconfronteerd met het hele verhaal, dus blijkbaar heeft ze sowieso alle adviezen genegeerd (wederom: slechts een vaststelling van de feiten).
Allereerst weer een dikke , lieve meid.

Je doet het zoals het jou het beste past! Als dit de manier voor jou is, dan is dat gewoon zo.

Fijn dat je besloten hebt naar huis te gaan en ook nog eens een vriendin hebt ingeschakeld. Praat maar met haar, dat zal je vast opluchten. Je kunt je verhaal doen bij iemand die je dierbaar is en die ook nog eens fijn een arm om je heen kan slaan.

Of vinden jullie dit heel zwak (dat hij nu nog niet weet dat ik het weet)? Nee hoor, ik vind daar helemaal niets van, als dit voor jou werkt, moet je het ook zo doen.

Ik blijf er wel bij dat de confrontatie (wanneer dan ook) waarschijnlijk voor jou een teleurstelling zal zijn. Je zult niet eruit halen wat je wilt. Maar nogmaals: als dit is wat goed voor je voelt, dan is dit de manier voor jou.

Ben in ieder geval superblij dat je je redelijk voelt. (ietwat verdoofd misschien van alle emoties?)

Heel veel liefs!
Ben je niet bang dat je rotgevoel de komende twee weken zal zakken en dat je gaat denken dat het misschien toch nog wel meevalt..

Kijk uit meis dat je je niet laat gebruiken hé!!

Hoop dat je ons op de hoogte blijft houden van je hersenspinsels en twijfels..dan kunnen we je hopelijk nog een beetje steunen.
Wat Yette dus ook al zegt...
Meis je hoeft je in de verste verte niet schuldig te voelen naar ons toe. Doe vooral wat goed is voor JOU.

Hoe voel je je vandaag? Heb je wel wat kunnen slapen? Heb je je gedachten al wat meer op een rijtje?

Prima als jij de tijd wil nemen om goed te bedenken wat je nu wil en hoe je dat wil aanpakken. Als jou dat helpt om het op een goede manier af te sluiten is die manier 10x beter voor jou dan mijn manier (in één keer die pleister eraf rukken). Ik hoop wel dat je je eigen overwegingen goed onderzoekt (over waarom je het gesprek (nog) niet bent aangegaan) en er niet voor kiest om nog erg lang bij hem te blijven, zoals je vorige keer hebt gedaan. Want iemand die jou tegen jou liegt en er een ander op na houdt, dat heb jij echt niet verdiend, dat weet jij ook. Bij hem blijven geeft je eigenwaarde dan alleen maar een knauw, en dat zou zo zonde zijn.
quote:biebelie schreef op 16 mei 2010 @ 11:24:

Ben je niet bang dat je rotgevoel de komende twee weken zal zakken en dat je gaat denken dat het misschien toch nog wel meevalt..

Kijk uit meis dat je je niet laat gebruiken hé!!

Hoop dat je ons op de hoogte blijft houden van je hersenspinsels en twijfels..dan kunnen we je hopelijk nog een beetje steunen.Heb er nog niet eens zo heel goed over nagedacht, dat ik er over 2 weken misschien heel anders over denk. Het enige wat ik vannacht en vanmorgen dacht is: ik moet daar gewoon weg, het gaat te snel, ik heb tijd nodig. Zoiets van als ik nu gewoon weg ga dan komt het allemaal wel goed (dan bedoel ik niet onze relatie, maar meer dat ik er wel achter kom hoe ik het moet doen en dan gaat het ook goed ofzo)..
Lieve vivaforummm

Blij dat je even wat van je laat horen.

Eerlijk gezegd maakt het niks uit wat wij vinden.

Het gaat om jou!

Denk dat veel van ons ( ik in ieder geval wel) zoiets eerder hebben meegemaakt en dat verloop in ons hoofd hebben.Daardoor duwen we je misschien te snel in een richting waar je nog niet aan toe bent.

Doe het gewoon op jouw manier.

Ben wel blij dat je thuis bent en er een vriendin komt.Vraag me trouwens wel af of hij nu niet juist veel contact zal opnemen omdat je hebt aangegeven je niet lekker te voelen?

Kun je dat aan?
quote:Lys schreef op 16 mei 2010 @ 11:23:

Allereerst weer een dikke , lieve meid.

Je doet het zoals het jou het beste past! Als dit de manier voor jou is, dan is dat gewoon zo.

Fijn dat je besloten hebt naar huis te gaan en ook nog eens een vriendin hebt ingeschakeld. Praat maar met haar, dat zal je vast opluchten. Je kunt je verhaal doen bij iemand die je dierbaar is en die ook nog eens fijn een arm om je heen kan slaan.

Of vinden jullie dit heel zwak (dat hij nu nog niet weet dat ik het weet)? Nee hoor, ik vind daar helemaal niets van, als dit voor jou werkt, moet je het ook zo doen.

Ik blijf er wel bij dat de confrontatie (wanneer dan ook) waarschijnlijk voor jou een teleurstelling zal zijn. Je zult niet eruit halen wat je wilt. Maar nogmaals: als dit is wat goed voor je voelt, dan is dit de manier voor jou.

Ben in ieder geval superblij dat je je redelijk voelt. (ietwat verdoofd misschien van alle emoties?)

Heel veel liefs!

Dank je wel!

Ik voel me iets beter omdat ik daar nu gewoon weg ben. Verder besef ik het denk ik nog niet helemaal, verdoofd inderdaad.

Ik heb wel het gesprek hier in m'n tas, dus als ik die dagelijks door lees zal m'n boosheid en verdriet vast niet zo snel weg gaan.
quote:frizzy schreef op 16 mei 2010 @ 11:26:

Meis je hoeft je in de verste verte niet schuldig te voelen naar ons toe. Doe vooral wat goed is voor JOU.

Hoe voel je je vandaag? Heb je wel wat kunnen slapen? Heb je je gedachten al wat meer op een rijtje?

Prima als jij de tijd wil nemen om goed te bedenken wat je nu wil en hoe je dat wil aanpakken. Als jou dat helpt om het op een goede manier af te sluiten is die manier 10x beter voor jou dan mijn manier (in één keer die pleister eraf rukken). Ik hoop wel dat je je eigen overwegingen goed onderzoekt (over waarom je het gesprek (nog) niet bent aangegaan) en er niet voor kiest om nog erg lang bij hem te blijven, zoals je vorige keer hebt gedaan. Want iemand die jou tegen jou liegt en er een ander op na houdt, dat heb jij echt niet verdiend, dat weet jij ook. Bij hem blijven geeft je eigenwaarde dan alleen maar een knauw, en dat zou zo zonde zijn.

Dank je wel! Ik voel me dus ietsjes beter, maar vooral omdat ik daar gewoon weg ben, even rust. Eigenlijk wil ik er gewoon iet over nadenken, maar ja ik zal wel moeten. Ik wil die vriendin ook vertellen wat er aan de hand is, dan kan ik er ook met haar over blijven praten de komende tijd anders ben ik bang dat ik het allemaal uit blijf stellen.

Ik wil niet bij hem blijven, voelde ik gister. Maar het is meer dat het zó snel gaat, ik kon het even niet aan allemaal. Het was gewoon nog te vroeg denk ik, alhoewel je hier nooit 'klaar' voor bent natuurlijk.
quote:vivaforummm schreef op 16 mei 2010 @ 11:27:

[...]

Heb er nog niet eens zo heel goed over nagedacht, dat ik er over 2 weken misschien heel anders over denk. Het enige wat ik vannacht en vanmorgen dacht is: ik moet daar gewoon weg, het gaat te snel, ik heb tijd nodig. Zoiets van als ik nu gewoon weg ga dan komt het allemaal wel goed (dan bedoel ik niet onze relatie, maar meer dat ik er wel achter kom hoe ik het moet doen en dan gaat het ook goed ofzo)..Die kans bestaat inderdaad. Daarom dat ik de confrontatie niet te lang zou uitstellen. Als je zo'n klap krijgt, zijn de eerste dagen, weken de ergste. Daarna zou je het voor jezelf goed kunnen gaan praten, maar de feiten liegen er helaas niet om. Houdt die boosheid vast. Licht die vriendin in. Zij kan je ook mee steunen in het loslaten en als goede vriendin gaat ze dat zeker ook doen. En blijf hier van je afschrijven, zodat we met je mee kunnen denken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven