vriend bedriegt mij

15-05-2010 14:51 872 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Normaal post ik hier niet zoveel, maar ik moet echt even iets kwijt! Hopelijk lucht het op.

Ik ben er net achtergekomen dat mijn vriend mij bedriegt. Hij gaat regelmatig voor zijn werk naar het buitenland en blijkbaar ontmoet hij daar dus vrouwen als hij uitgaat ofzo.

Er zijn in het verleden al dingen gebeurd waardoor ik hem al niet meer 100% vertrouw (niet 'echt' vreemdgaan, maar meer mailtjes/smsjes/ed), en gisteravond zag ik bij hem iets op internet waardoor ik weer dit gevoel kreeg.

Ik heb vandaag zijn mail gelezen, heel slecht I know, maar niet ontrecht blijkt dus. Blijkbaar heeft hij in het buitenland een vrouw ontmoet en nog meerdere keren daar met haar afgesproken, ze hebben 'geknuffeld' en hebben nu dus nog steeds contact via sms en msn. Ik heb dit msn gesprek gelezen en er stonden zelfs dingen in als 'dan kom je toch naar mijn hotel, of zal ik naar jou huis komen', dat ze elkaar missen, ed. Volgens mij kon ik er uit opmaken dat er nog niet echt iets is gebeurd, maar volgende week gaat hij weer, dus het zal me niets verbazen...

Maar nu weet ik dus niet goed wat ik moet doen! Hij is nu niet thuis, vanavond pas en ik zit hier al de hele tijd te huilen. Hem confronteren? Dan weet hij wel dat ik op z'n computer gezocht heb?

En volgende week gaat hij dus weer 2 dagen daarheen....

Natuurlijk denk ik ook direct: dumpen! Maar het is zó moeilijk en ik voel me zo k*t nu. Hopelijk hebben jullie wat wijze woorden, het lucht in ieder geval al op om dit even van me af te typen.

Groetjes,

Vivaforummm
Ik krijg bijna de neiging om op mijn telefoon te kijken of er al een berichtje is binnen gekomen. Woeiiiiiiiiii..

Zou ik hier ook een topic over openen? Bij psyche misschien?

Omdat ik er obsessief van begin te worden misschien.. ?
Wittedruif vort naar je nest! Het forum has eaten ya!
quote:Wittedruif schreef op 16 mei 2010 @ 00:50:

Ik krijg bijna de neiging om op mijn telefoon te kijken of er al een berichtje is binnen gekomen. Woeiiiiiiiiii..

Zou ik hier ook een topic over openen? Bij psyche misschien?

Omdat ik er obsessief van begin te worden misschien.. ?Me Bitch
Wat een heftig verhaal en wat zijn jullie allemaal lieve meiden.

Hoop dat we snel een berichtje krijgen van VF!
whaa..
ook ik ben nog ff speciaal online gekomen om ff te checken of ze al gepost heeft.. hihi .. maar helaas! truste & lekker slapen allemaal :D
nee ik dan, zit met weeen achter de pc, en dat meen ik, maar toch even spieken of er al nieuws is...denk niet dat ik morgen tijd heb om te kijken...:-)
Nog steeds niets. Ik heb nog aan je gedacht vanavond, Vivaforumm. Hoop dat alles goed met je is.
Opinions are like assholes. Everybody has one.
Jeetje, terug van het stappen en ik dacht, ff inloggen, kijken hoe het is afgelopen. Bummer.
En sneller dan de wind, dit was ik voor...reken er goed op.
hoe is het gegaan, vivaforummm?

ben zo benieuwd...
Iemand zei: Het is moeilijk hoor om weg te gaan en alles te verliezen. Kijk, als ze nu getrouwd was en 3 kinderen had, dán kan ik me voorstellen dat je nog eens even nadenkt over weggaan.

Maar ze is nog jong, heeft een eigen huis, de hele toekomst ligt nog open met kans op iemand die wel 100% voor haar kiest.

En aangezien dit dus de tweede keer is, dat hij haar bedriegt, hoe kan ze dan vertrouwen hebben in zo iemand? Dan verloochent ze zichzelf.
Ik hoop echt dat het een gesprek was zoals jij het wilde. En ook dat je je niet hebt laten verleiden door met hem te slapen (hoewel ik dat wel snap!).

Was het maar zwart/wit, zo lijkt het als je aan de zijlijn staat maar als je er in zit dan is het moeilijk moeilijk moeilijk!

Ik geloof echt dat je sterk genoeg bent om voor jezelf te kiezen, ik hoop alleen dat je dat nu al hebt gedaan
UP...want we zijn allemaal bezorgd/benieuwd hoe dit is afgelopen!

(Y)
VF, hoe is het gegaan?
Hoe gaat het met je vivaforum?
Nog geen nieuws?
Peas on earth!
Ze slapen uit
Nee joh, ze is gewoon lekker wegegaan met vriendin, en die is bij haar gebleven. Dus: geen tijd om te forummen.

*blijft hoopvol*
Ik hoop het ook.
Ben erg benieuwd maar denk dat de tas weer is uitgepakt.Twijfel bij VF was gisteren al voelbaar....helaas.

Toch ben ik van overtuigd dat ze de juiste beslissing gaat nemen.

Tjukkie nu ben ik nieuwsgierig naar je babietje!!

Met wee achter je pc!!Nu wil ik van papatjuk weten of alles goed is met tjukkie en babytjuk
quote:Cherke schreef op 16 mei 2010 @ 10:41:

Toch ben ik van overtuigd dat ze de juiste beslissing gaat nemen.

Ik ook...misschien alleen nog niet gisteren of vandaag.
Ik vind het een beetje jammer dat sommige mensen een reactie hebben gepost in de zin van dat het haar vast niet gaat lukken, dat ze er over na moet denken, dat het heel moeilijk is omdat ze dan moederziel alleen is. Iemand die kracht probeert te verzamelen zal daardoor kunnen denken: "Ooooh het is ook moeilijk, ik kán dat helemaal niet" (of dat als excuus gebruiken), en dan dus niet gaan.

En als je als forummer twijfelt aan de echtheid of als je er géén vertrouwen in hebt dat ze gaat, dan kun je toch lekker gaan napraten op het napraattopic? TO vraagt hier steun, geen wantrouwen.
Frizzy heeft gelijk...

Ik las hier ergens ook een reactie waarin stond dat iemand het zelfs zou begrijpen als ze met hem zou hebben geslapen. Ik hoop van harte dat ze die post over het hoofd ziet... (sorry).
Ja ze vroeg steun maar vertelde ook dat ze zich schuldig voelde naar de forummers hier omdat ze misschien niet sterk genoeg zou zijn.

Dat lijkt me totaal niet nodig.

Denk dat iedereen hier wel weet dat deze relatie geen kans van slagen heeft en dat je een enorme voetveeg moet zijn als je hier mee kunt leven.

Maarrr...wij staan van een afstandje te kijken en zijn heel objectief.

Ze heeft er zelf zoveel pijn van dat dat wellicht eerst een plekje moet hebben.

(zelf moest ik ook eerst verwerken en kon pas later aktie ondernemen)

Toch heb ik er wel vertrouwen in dat ze de juiste keuze maakt...maar misschien niet snel genoeg in de ogen van buitenstaanders. (wij dus)
Oh maar Bieb, ik bedoel ook niet jouw reacties hoor. Vind het iets anders om te benoemen dat zij haar eigen keuzes moet maken en zich niet schuldig moet voelen naar ons. Dat we haar rustig vandaag wéér zouden steunen ookal maakt ze niet de keuze die WIJ zouden maken veilig van achter ons schermpje vandaan.

Maar met zeggen: 'Het gaat je niet lukken', zoals de strekking is van sommige posts, tja... Lekker motiverend zeg!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven