vriend en internetcontact

29-11-2011 10:38 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend en ik zijn nu een jaar bij elkaar. Hij is voor mij behoorlijk eenzaam geweest en had veel contacten via internet.

Er is een meisje uit de VS waar hij al zeker 5 jaar contact mee heeft, via mail, msn, skype en facebook. Hij zegt dat dit ALTIJD puur vriendschappelijk is geweest en dat hij nooit iets voor haar heeft gevoeld. De laatste tijd hebben ze niet meer echt intensief contact, af en toe een mailtje en that's it. Nu kwam ik bij toeval erachter dat hij een paar weken terug weer met haar heeft geskyped.

Ik weet van mezelf dat ik een jaloers kreng ben en vanbinnen was ik dan ook woest. Ik heb hem niks laten merken omdat ik hem niet wil afschrikken.

Zouden jullie het accepteren als jullie vriend af en toe mailt en skyped met een meisje waar hij dat al jaren mee doet? Moet ik mezelf in bedwang houden en hier niks over zeggen?
Ik ben niet van plan zijn pc door te spitten aangezien ik zeker weet dat zijn vertrouwen richting mij dan een deuk oploopt.
Behalve dan als ie heel erg doet alsof ie niets verbergt, juist omdat ie wat te verbergen heeft. Dan is het redelijk goed weggestopt, maar zeker niet onvindbaar als je ernaar gaat zoeken.[/quote]

Goedemiddag...

Ja sorry maar iemands privacy schenden én een vertrouwensband opbouwen; dat gaat niet samen. Een open gesprek - en dan je intuïtie gebruiken. Anders kun je t sowieso "shaken"
Ik denk dat ik hem gewoon een keertje ernaar vraag op een rustige ontspannen manier. Het is toch niet echt raar als ik vraag of hij nog wel eens praat met dat meisje?
Ga anders eens een keer gezellig meeskypen, onder het mom van interesse in elkaars vrienden. Als hij echt niets te verbegen heeft, dan zou hij daar niets op tegen moeten hebben.
quote:Bammetjebam schreef op 29 november 2011 @ 12:20:

Ga anders eens een keer gezellig meeskypen, onder het mom van interesse in elkaars vrienden. Als hij echt niets te verbegen heeft, dan zou hij daar niets op tegen moeten hebben.

Ja reuzegezellig joh Het is een vriendin van HEM, niet van HUN.

Ik bespreek of doe met mannelijke vrienden ook dingen waar ik geen vriendin bij zou willen. Dat je een relatie hebt wil toch niet zeggen dat je ineens ALLES moet delen.
quote:joop_2000 schreef op 29 november 2011 @ 13:09:

[...]

Ja reuzegezellig joh Het is een vriendin van HEM, niet van HUN.

Ik bespreek of doe met mannelijke vrienden ook dingen waar ik geen vriendin bij zou willen. Dat je een relatie hebt wil toch niet zeggen dat je ineens ALLES moet delen.

Dat is jouw visie

Ik opper slechts een idee met goede bedoelingen. Mijn vriend en ik hebben wel interesse in elkaars vrienden en daar wordt niet moeilijk over gedaan.
Samen skypen is niet wat ik in gedachte had :p

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven