Vriend gaat naar congres
dinsdag 4 januari 2011 om 13:04
Hallo,
mijn vriend gaat over een paar weken op congres voor zijn werk. Op zich harstikke leuk voor hem...behalve dat er alleen maar vrouwen mee gaan. Mijn vriend werkt op een afdeling met slechts 1 man. En die gaat niet mee op congres dus nu gaat mijn vriend met 5 vrouwen. En ja, allemaal mooie, knappe vrouwen. Voorafgaand aan het congres gaan ze eerst nog een weekend naar de andere kant van dat land toe omdat ze eerst nog wat vakantie willen vieren.
En nu slaat de angst toe....mijn vriend gaat dus bijna 1,5 week met alleen vrouwen weg. Wel gewoon alleen voor werk, maar toch. Na het congres kom ik hem achterna vliegen om met hem nog 2 weken op vakantie te gaan. Moet ik er wat van zeggen of...? Stel ik mij aan?
mijn vriend gaat over een paar weken op congres voor zijn werk. Op zich harstikke leuk voor hem...behalve dat er alleen maar vrouwen mee gaan. Mijn vriend werkt op een afdeling met slechts 1 man. En die gaat niet mee op congres dus nu gaat mijn vriend met 5 vrouwen. En ja, allemaal mooie, knappe vrouwen. Voorafgaand aan het congres gaan ze eerst nog een weekend naar de andere kant van dat land toe omdat ze eerst nog wat vakantie willen vieren.
En nu slaat de angst toe....mijn vriend gaat dus bijna 1,5 week met alleen vrouwen weg. Wel gewoon alleen voor werk, maar toch. Na het congres kom ik hem achterna vliegen om met hem nog 2 weken op vakantie te gaan. Moet ik er wat van zeggen of...? Stel ik mij aan?
dinsdag 4 januari 2011 om 13:07
dinsdag 4 januari 2011 om 13:08
Uit ervaring kan ik je vertellen dat je niet op congres hoef te gaan om buiten de pot te .........
Snap best je gevoelens en vind die weekenden altijd beetje overbodig maar je zal hem toch moeten vertrouwen en jezelf moeten vermaken in de tijd dat hij er niet is en daarna ga je lekker met hem op vakantie.
Uiteraard kan je er wat van zeggen, maar meestal krijg je dan bij een man een hoop gezucht en wat zou je willen zeggen? Wens hem gewoon veel plezier, maar niet teveel. Dien hint snapt hij wel hoor. hihi.
Snap best je gevoelens en vind die weekenden altijd beetje overbodig maar je zal hem toch moeten vertrouwen en jezelf moeten vermaken in de tijd dat hij er niet is en daarna ga je lekker met hem op vakantie.
Uiteraard kan je er wat van zeggen, maar meestal krijg je dan bij een man een hoop gezucht en wat zou je willen zeggen? Wens hem gewoon veel plezier, maar niet teveel. Dien hint snapt hij wel hoor. hihi.
dinsdag 4 januari 2011 om 13:10
dinsdag 4 januari 2011 om 13:11
dinsdag 4 januari 2011 om 13:12
Rationeel weet je waarschijnlijk wel dat het niet nodig is, maar daarmee maak je je gevoel niet altijd weg. Ik kan het me best voorstellen, ik zou het ook lastig vinden. En ik zou het denk ik wel bespreekbaar maken. Niet met eisen en verwachtingen, maar wel mijn gevoel bespreken en bespreken wat me zou helpen.
dinsdag 4 januari 2011 om 13:14
Nou ja, helemaal vreemd vind ik haar gedachte niet.
Op vakantie/congres leer je een collega toch wat intensiever en beter kennen.
TO is bang dat er misschien een klik (en meer) kan ontstaan tussen haar vriend en een collega.
Helemaal onrealistisch is dat toch niet?
Op vakantie/congres leer je een collega toch wat intensiever en beter kennen.
TO is bang dat er misschien een klik (en meer) kan ontstaan tussen haar vriend en een collega.
Helemaal onrealistisch is dat toch niet?
Frankly my dear, I don"t give a damn
4 dagen vakantie vieren, daar gaat het dus om. Hmm...dat zou ik ook wat apart vinden, denk ik. Ligt eraan of ik de dames zou kennen hoe ik me daarbij zou voelen. Weet wel zeker dat ik prima voor mijn werk met de mannen naar een congres zou kunnen zonder dat mijn vriend moeilijk doet, maar 4 dagen weg met mijn collega´s zou niet in goede aarde vallen denk ik zo.
Ik zie het probleem nog steeds niet hoor, ook al gaat hij een paar dagen daarvoor nog wat dagen doorbrengen met die vrouwen.
Hij brengt al iedere dag door met die vrouwen, ik vind echt dat je je aanstelt. Wellicht zit het je meer dwars dat hij niet wil gaan samenwonen en dat je nu allerlei redenen gaat zoeken waarom hij dat niet wilt.
Hij brengt al iedere dag door met die vrouwen, ik vind echt dat je je aanstelt. Wellicht zit het je meer dwars dat hij niet wil gaan samenwonen en dat je nu allerlei redenen gaat zoeken waarom hij dat niet wilt.