vriend gaat vreemd
maandag 5 januari 2009 om 14:12
Hallo
Onderstaande wil ik graag even kwijt. Misschien heeft iemand tips, ik weet namelijk niet meer wat ik moet doen.
Een tijdje geleden moest ik wat op de laptop van mijn vriend installeren (is een leek in dat soort dingen). Zijn msn meldde toen automatisch aan. En zag ik dat hij ongelezen berichten had, terwijl hij mij altijd zei dat hij op dat adres nooit e-mail verzond/ontving. Nieuwschierig geworden keek ik toch stiekem even naar de mail. Zag ik dat hij zich had ingeschreven had op een of andere vage datingsite (sexsite). Hij had inmiddels contact met verschillende meiden. Ik vroeg mij af waarom hij dit deed. Ben met hem een gesprek aangegaan en hij zei dat hij dit alleen deed voor de spanning en er verder niets mee bedoelde. Hij zei ook dat als ik me daar niet prettig bij voelde hij er wel mee op zou houden. Dit wilde ik graag want het gaf me geen fijn gevoel.
Hier ging een tijdje overheen. Op een gegeven moment draaide hij zijn laptop elke keer zodat ik niets kon zien en begon hij te typen. Als ik hem dan vroeg wat hij aan het doen was, was hij aan het chatten met een vriend. Normaal mag ik altijd meelezen, is een goede vriend van ons beiden. Ik vertrouwde het dus niet en heb me ingeschreven op die vage datingssite met een fakenaam en heb daarbij een e-mailadres op hotmail aangemaakt.
Ik sprak hem op die vage site aan en daar hebben we onze e-mailadressen uitgewisseld en een paar keer met elkaar ge-e-maild. Op een gegeven moment hadden mijn vriend en ik een gezellig avondje en biechte hij op dat hij contact had met een ander meisje, maar dat het een verrassing moest zijn eigenlijk omdat we het er wel eens over gehad hebben hoe het zou zijn om er een vrouwtje voor de sex bij te hebben, een trio met twee vrouwen dus. Ik baalde er stevig van dat hij dit niet van te voren overlegd had. Hij zou haar nu gaan vragen of zij bi is of niet. (hij weet dus nog steeds niet dat ik dus die meid ben).
Kort geleden vroeg ik hem of hij inmiddels wat van die meid gehoord had of niet. Hij zei van niet (kan niet, want ik had hem inmiddels weer gemaild). Hij loog dus al weer. Ik daarna mijn fake emailadres maar weer checken. Blijkt dat hij dus helemaal niet gevraagd heeft of ze bi is, maar gewoon op dezelfde tour doorgaat. Hij wil dus sex met haar. Hij heeft zijn telefoonnummer in het e-mailadres gezet.
Nu zit ik erover te denken om een goedkoop pre-paidkaartje te kopen en hem te sms-en. En een keer met hem af te spreken en hem er gewoon maar mee te confronteren. Of gaat dit te ver.
HELP.... IK WEET ECHT NIET MEER WAT TE DOEN!!!
Onderstaande wil ik graag even kwijt. Misschien heeft iemand tips, ik weet namelijk niet meer wat ik moet doen.
Een tijdje geleden moest ik wat op de laptop van mijn vriend installeren (is een leek in dat soort dingen). Zijn msn meldde toen automatisch aan. En zag ik dat hij ongelezen berichten had, terwijl hij mij altijd zei dat hij op dat adres nooit e-mail verzond/ontving. Nieuwschierig geworden keek ik toch stiekem even naar de mail. Zag ik dat hij zich had ingeschreven had op een of andere vage datingsite (sexsite). Hij had inmiddels contact met verschillende meiden. Ik vroeg mij af waarom hij dit deed. Ben met hem een gesprek aangegaan en hij zei dat hij dit alleen deed voor de spanning en er verder niets mee bedoelde. Hij zei ook dat als ik me daar niet prettig bij voelde hij er wel mee op zou houden. Dit wilde ik graag want het gaf me geen fijn gevoel.
Hier ging een tijdje overheen. Op een gegeven moment draaide hij zijn laptop elke keer zodat ik niets kon zien en begon hij te typen. Als ik hem dan vroeg wat hij aan het doen was, was hij aan het chatten met een vriend. Normaal mag ik altijd meelezen, is een goede vriend van ons beiden. Ik vertrouwde het dus niet en heb me ingeschreven op die vage datingssite met een fakenaam en heb daarbij een e-mailadres op hotmail aangemaakt.
Ik sprak hem op die vage site aan en daar hebben we onze e-mailadressen uitgewisseld en een paar keer met elkaar ge-e-maild. Op een gegeven moment hadden mijn vriend en ik een gezellig avondje en biechte hij op dat hij contact had met een ander meisje, maar dat het een verrassing moest zijn eigenlijk omdat we het er wel eens over gehad hebben hoe het zou zijn om er een vrouwtje voor de sex bij te hebben, een trio met twee vrouwen dus. Ik baalde er stevig van dat hij dit niet van te voren overlegd had. Hij zou haar nu gaan vragen of zij bi is of niet. (hij weet dus nog steeds niet dat ik dus die meid ben).
Kort geleden vroeg ik hem of hij inmiddels wat van die meid gehoord had of niet. Hij zei van niet (kan niet, want ik had hem inmiddels weer gemaild). Hij loog dus al weer. Ik daarna mijn fake emailadres maar weer checken. Blijkt dat hij dus helemaal niet gevraagd heeft of ze bi is, maar gewoon op dezelfde tour doorgaat. Hij wil dus sex met haar. Hij heeft zijn telefoonnummer in het e-mailadres gezet.
Nu zit ik erover te denken om een goedkoop pre-paidkaartje te kopen en hem te sms-en. En een keer met hem af te spreken en hem er gewoon maar mee te confronteren. Of gaat dit te ver.
HELP.... IK WEET ECHT NIET MEER WAT TE DOEN!!!
maandag 5 januari 2009 om 14:17
maandag 5 januari 2009 om 14:19

maandag 5 januari 2009 om 14:21
pfffff dit is ''help-mijn-vriend-heeft-zich-aangemeld-op-een-datingsite-en-ik-heb-een-nepprofiel-aangemaakt-om-hem-in-de-val-te-laten-lopen-maar-ik-weet-niet-of-ik-dat-wel-moet-doen'' topic deel 69142855................er bestaan hier al busladingen aan topics over.......en het is altijd hetzelfde verhaaltje, jongen is fout, meisje wil hem in de val laten lopen, boehoe, niemand blij.
maandag 5 januari 2009 om 14:22
Rupert Holmes - Pina Colada Lyrics
I was tired of my lady
We'd been together too long
Like a worn-out recording
Of a favorite song
So while she lay there sleeping
I read the paper in bed
And in the personal columns
There was this letter I read
"If you like Pina Coladas
And getting caught in the rain
If you're not into yoga
If you have half a brain
If you'd like making love at midnight
In the dunes on the Cape
Then I'm the love that you've looked for
Write to me and escape."
I didn't think about my lady
I know that sounds kind of mean
But me and my old lady
Have fallen into the same old dull routine
So I wrote to the paper
Took out a personal ad
And though I'm nobody's poet
I thought it wasn't half bad
"Yes I like Pina Coladas
I'm not much into health food
I am into champagne
I've got to meet you by tomorrow noon
And cut through all this red-tape
At a bar called O'Malley's
Where we'll plan our escape."
So I waited with high hopes
And she walked in the place
I knew her smile in an instant
I knew the curve of her face
It was my own lovely lady
And she said, "Oh it's you."
Then we laughed for a moment
And I said, "I never knew."
That you like Pina Coladas
Getting caught in the rain
And the feel of the ocean
And the taste of champagne
In the dunes of the Cape
You're the lady I've looked for
Come with me and escape
I was tired of my lady
We'd been together too long
Like a worn-out recording
Of a favorite song
So while she lay there sleeping
I read the paper in bed
And in the personal columns
There was this letter I read
"If you like Pina Coladas
If you're not into yoga
If you have half a brain
In the dunes on the Cape
Then I'm the love that you've looked for
Write to me and escape."
I didn't think about my lady
I know that sounds kind of mean
But me and my old lady
Have fallen into the same old dull routine
So I wrote to the paper
Took out a personal ad
And though I'm nobody's poet
I thought it wasn't half bad
"Yes I like Pina Coladas
I'm not much into health food
I am into champagne
I've got to meet you by tomorrow noon
And cut through all this red-tape
At a bar called O'Malley's
Where we'll plan our escape."
So I waited with high hopes
And she walked in the place
I knew her smile in an instant
I knew the curve of her face
It was my own lovely lady
And she said, "Oh it's you."
Then we laughed for a moment
And I said, "I never knew."
That you like Pina Coladas
Getting caught in the rain
And the feel of the ocean
And the taste of champagne
In the dunes of the Cape
You're the lady I've looked for
Come with me and escape
maandag 5 januari 2009 om 14:26
Wat een nare situatie. Zou er ook zeker niet langer mee doorgaan als ik jou was. Je maakt jezelf alleen maar ongelukkiger op deze manier.
Confronteren die handel en kijken wat jullie beide nou willen. Bij elkaar blijven in deze relatie waar duidelijk geen enkel spoortje van vertrouwen meer zit of uit elkaar gaan.
Mijn pakkie an zou het absoluut niet zijn, niet de relatie en ook niet de manier hoe jullie beide ermee omgaan.
Confronteren die handel en kijken wat jullie beide nou willen. Bij elkaar blijven in deze relatie waar duidelijk geen enkel spoortje van vertrouwen meer zit of uit elkaar gaan.
Mijn pakkie an zou het absoluut niet zijn, niet de relatie en ook niet de manier hoe jullie beide ermee omgaan.
Ja, dat vind ik echt.
maandag 5 januari 2009 om 14:27
Meid wat een rotsituatie voor jou. Maar het lijkt me wel duidelijk dat je vriend niet te vertrouwen is blijkbaar. Als je even rustig nadenkt wil je dan nog verder met zo iemand? Wat heeft het werkelijk voor toegevoegde waarde om dit spelletje mee te spelen en hem uiteindelijk te confronteren? Het lijkt nu de ultieme daad om het hem betaald te zetten. In werkelijkheid echter sleur je jezelf nog verder in deze pijnlijke kwestie. Het gaat je uiteindelijk niets meer opleveren, enkel nog meer woede (van zijn en jouw kant) en verdriet. Want je hoopt en rekent er ergens misschien op dat als hij keihard geconfronteerd wordt met zijn leugens hij sorry zal zeggen en wellicht veranderen, maar ik kan je nu al zeggen dat dit hoogstwaarschijnlijk niet zal gebeuren. Hij zal nog meer draaien en liegen of wel spijt betuigen en beterschap beloven maar dat niet waar kunnen maken. Het enige wat je nu zelf aan de situatie kan doen is het eigen heft in handen nemen , en daar bedoel ik mee dat je weg moet lopen van deze situatie. Je kunt alleen zelf iets veranderen, niet hém hoe graag je dat ook wilt. Dus kies voor jezelf, hoe pijnlijk ook en maak daarmee een einde aan deze relatie. Het is niet makkelijk, maar over een tijdje zul je zien dat je beter af bent dan wanneer je was gebleven.
sterkte.
sterkte.
maandag 5 januari 2009 om 14:28
Ik begrijp je wel. Zou volgens mij het zelfde doen.. Maarrr wat haald het uit?
Je kan op die manier met hem afspreken, en het dan meteen uitmaken. Anders heeft het geen zin..
Kijk hij weet dat jij weet dat hij op zo´n site zit en jij doet niets. Je hebt er iets van gezegd maar er zitten geen conseqenties aanvast. Waarom zou hij stoppen?
Sorry maar met zo iemand zou ik niet willen zijn. Wat als jij er niet achter gekomen was? Was hij dan met iemand naar bed gegaan?
Je kan op die manier met hem afspreken, en het dan meteen uitmaken. Anders heeft het geen zin..
Kijk hij weet dat jij weet dat hij op zo´n site zit en jij doet niets. Je hebt er iets van gezegd maar er zitten geen conseqenties aanvast. Waarom zou hij stoppen?
Sorry maar met zo iemand zou ik niet willen zijn. Wat als jij er niet achter gekomen was? Was hij dan met iemand naar bed gegaan?
maandag 5 januari 2009 om 14:36
Heb jij wel eens de Zebra gelezen van Alexandre Jardin? Om hun sexleven levend te houden doet de man zich voor als de geheime minnaar van zijn vrouw. Zij weet niet dat hij het is en gaat er op in. Hij heeft zoiets van: tja, als zij dan toch vreemdgaat, dan maar met haar eigen man! Die moet je lezen gezien de tour waar je nu opzit!
maandag 5 januari 2009 om 14:43
leuk, zo'n poppenkastrelatie waarbij je elkaar voorliegt en voor de gek houdt. Want door idd een fakeprofiel aan te maken op die site ben jij net zo fout als hij. Want wat als hij straks beweert dat hij een fakeprofiel aanmaakte omdat ie jou wilde confronteren? zit je mooi in een pot verwijt ketel.
En word je nu echt gelukkig in en relatie waar je dit soort fratsen moet uithalen? Lijkt me vrij trieste bedoening, van julie allebei. Ik zou gewoon je relatie verbreken wegens gebrek aan vertrouwen, dat had je al veel eerder moeten doen ipv gegoochel met fake profielen.
En word je nu echt gelukkig in en relatie waar je dit soort fratsen moet uithalen? Lijkt me vrij trieste bedoening, van julie allebei. Ik zou gewoon je relatie verbreken wegens gebrek aan vertrouwen, dat had je al veel eerder moeten doen ipv gegoochel met fake profielen.

maandag 5 januari 2009 om 14:45
maandag 5 januari 2009 om 14:48
quote:elninjoo schreef op 05 januari 2009 @ 14:45:
Vind 't een goede zet dat je dat profiel hebt aangemaakt. Nu weet je tenminste dat die kerel je wil bedriegen. Anders kan ie zich er maar weer mooi uitlullen. Je weet nu in elk geval dat hij niet eerlijk is tegen jou, dus daar kun je je conclusies uit trekken en de relatie verbreken.Eens maar, ik zou voor mezelf besluiten het uit te maken maar toch niet de nieuwsgierigheid kunnen onderdrukken om te kijken hoever hij gaat hoor....
Vind 't een goede zet dat je dat profiel hebt aangemaakt. Nu weet je tenminste dat die kerel je wil bedriegen. Anders kan ie zich er maar weer mooi uitlullen. Je weet nu in elk geval dat hij niet eerlijk is tegen jou, dus daar kun je je conclusies uit trekken en de relatie verbreken.Eens maar, ik zou voor mezelf besluiten het uit te maken maar toch niet de nieuwsgierigheid kunnen onderdrukken om te kijken hoever hij gaat hoor....
maandag 5 januari 2009 om 14:51
Tja, vind dit wel erg ver gaan ja...tis wel duidelijk dat hij toch wel intenties heeft om vreemd te gaan, ook al is dit nu misschien nog nooit gebeurd. Moeilijke situatie, je hebt het jezelf nu wel erg moeilijk gemaakt. Of je biecht hem op dat jij die persoon bent, waardoor jij niet veel beter bent dan hem en hij misschien het probleem zal verplaatsen naar jou. Óf je spreekt inderdaad met hem af als die vrouw en maakt het daar uit of gaat een goed gesprek met hem aan (als je nog moeite wilt doen). Zou zijn kop wel willen zien!

maandag 5 januari 2009 om 14:54
quote:Zwieber schreef op 05 januari 2009 @ 14:48:
[...]
Eens maar, ik zou voor mezelf besluiten het uit te maken maar toch niet de nieuwsgierigheid kunnen onderdrukken om te kijken hoever hij gaat hoor....Ik zou idd ook door willen zetten om zijn gezicht te zien als hij uiteindelijk 'n date afspreekt.
[...]
Eens maar, ik zou voor mezelf besluiten het uit te maken maar toch niet de nieuwsgierigheid kunnen onderdrukken om te kijken hoever hij gaat hoor....Ik zou idd ook door willen zetten om zijn gezicht te zien als hij uiteindelijk 'n date afspreekt.

maandag 5 januari 2009 om 14:58
wat een rot reacties zitten er tussen...
vind het erg vervelend voor je en ik zal als ik jou was met hem gaan sms via een prepaid... en dan een afspraak maken en kijken wat er gebeurd!!
jij doet niks eigenlijk niks verkeerds namelijk (behalve zijn mail; checken!!) maar een fake profiel aan maken en hem daarmee probrene te bereiken moet kunnen!! gewoon doorgaan en kijken wat er gebeurd!
vind het erg vervelend voor je en ik zal als ik jou was met hem gaan sms via een prepaid... en dan een afspraak maken en kijken wat er gebeurd!!
jij doet niks eigenlijk niks verkeerds namelijk (behalve zijn mail; checken!!) maar een fake profiel aan maken en hem daarmee probrene te bereiken moet kunnen!! gewoon doorgaan en kijken wat er gebeurd!
maandag 5 januari 2009 om 15:06
misschien is het een rotreactie, maar iemand moet met d'r neus op de feiten worden gedrukt. Het feit "jij hebt je ingeschreven op die site' voldoet nu natuurlijk niet meer, want dat heeft ze zelf ook gedaan. Seksueel geladen mailtjes stuurt zij misschien ook wel. Ik bedoel dat je je verlaagt naar een niveau dat je niet wilt bereiken. Hoe moeilijk het is: geef aan dat je je in je vertrouwen beschaamd voelt en maak het uit. Houd de eer aan jezelf, het is geen film; zijn gezicht doet er niet toe.
maandag 5 januari 2009 om 15:12
quote:ingmagh schreef op 05 januari 2009 @ 15:06:
misschien is het een rotreactie, maar iemand moet met d'r neus op de feiten worden gedrukt. Het feit "jij hebt je ingeschreven op die site' voldoet nu natuurlijk niet meer, want dat heeft ze zelf ook gedaan. Seksueel geladen mailtjes stuurt zij misschien ook wel. Ik bedoel dat je je verlaagt naar een niveau dat je niet wilt bereiken. Hoe moeilijk het is: geef aan dat je je in je vertrouwen beschaamd voelt en maak het uit. Houd de eer aan jezelf, het is geen film; zijn gezicht doet er niet toe.Onzin, juist zijn gezicht bij de confrontatie kan de perfecte mentale afsluiting van de relatie zijn voor TO.
misschien is het een rotreactie, maar iemand moet met d'r neus op de feiten worden gedrukt. Het feit "jij hebt je ingeschreven op die site' voldoet nu natuurlijk niet meer, want dat heeft ze zelf ook gedaan. Seksueel geladen mailtjes stuurt zij misschien ook wel. Ik bedoel dat je je verlaagt naar een niveau dat je niet wilt bereiken. Hoe moeilijk het is: geef aan dat je je in je vertrouwen beschaamd voelt en maak het uit. Houd de eer aan jezelf, het is geen film; zijn gezicht doet er niet toe.Onzin, juist zijn gezicht bij de confrontatie kan de perfecte mentale afsluiting van de relatie zijn voor TO.
maandag 5 januari 2009 om 15:14
quote:elninjoo schreef op 05 januari 2009 @ 14:54:
[...]
Ik zou idd ook door willen zetten om zijn gezicht te zien als hij uiteindelijk 'n date afspreekt.
Ik eigenlijk ook wel!
@ TS
Wat een rotsituatie! Maar heb je niet al genoeg 'bewijs' verzameld? Hij is toch allang jouw grens overgegaan? Confronteer hem er mee!
[...]
Ik zou idd ook door willen zetten om zijn gezicht te zien als hij uiteindelijk 'n date afspreekt.
Ik eigenlijk ook wel!
@ TS
Wat een rotsituatie! Maar heb je niet al genoeg 'bewijs' verzameld? Hij is toch allang jouw grens overgegaan? Confronteer hem er mee!
Perfectionisme is niet perfect...