Vriend gebruikt drugs

19-03-2019 22:19 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Blabla
moderatorviva wijzigde dit bericht op 22-03-2019 00:15
Reden: OP verwijderd. Passende maatregelen genomen. Met vriendelijke groet, Moderator Viva
99.29% gewijzigd
Mij valt vooral op dat je in zo'n prille relatie al de drang hebt om afspraken te maken. Je bent zijn begeleider toch niet? In die fase kun je aftasten en kijken of iemand bij je past (wat dus niet het geval lijkt) maar afspraken maken? Mwah.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga het morgen uitmaken. Geef aan dat ik niet de energie heb om achter z'n kont aan te lopen en wanneer hij helemaal cleans we vanaf daar kunnen kijken.
Alle reacties Link kopieren
Helpt het als ik vind dat jij niet degene bent die opgeeft?

Je bent van de drugs af. Echt, ik heb collega´s en vrienden zien worstelen met hun rookverslaving, ik heb diep respect voor jou. Je bent geen opgever, want dan was het je niet gelukt.

Je vriend geeft op. Hij weet hoe je erover denkt. Je bent duidelijk geweest. Hij geeft jou liever op dan zijn drugs en de vrienden die daarbij horen. Gooi hem eruit. En ik zou zelfs niet zeggen; als je clean bent...
Zoek gewoon iemand zonder drugsverleden. Dat is voor jou ook beter (makkelijker).
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Zonde van je jonge leventje. Naarmate je ouder wordt krijg al steeds meer zorgen. Geniet van je jeugd meiske :)
Alle reacties Link kopieren
Michellemarsjee schreef:
20-03-2019 17:11
Ik ga het morgen uitmaken. Geef aan dat ik niet de energie heb om achter z'n kont aan te lopen en wanneer hij helemaal cleans we vanaf daar kunnen kijken.
Hele goede keuze! Dappere beslissing. Succes ermee, je komt echt weer een fijnere jongen tegen!!
Ook heb ik gezegd dat ik niet bij zijn vrienden groep wil zitten aangezien hun alleen maar drugs gebruiken.

Iemand die echt van de drugs af wil komen, zal spijtig genoeg niet meer met gebruikende vrienden moeten omgaan. Dat hij dit wel blijft doen, zou je genoeg moeten vertellen over zijn intenties.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven