Vriend gebruikt stoel als kledingkast

21-01-2020 22:42 130 berichten
Dag dames,

Ik ben nu een half jaar samen met mijn vriend en kom daar ook zeer regelmatig over de vloer (4/5 dagen per week).

Nu heeft hij een woonstudio en pontificaal in het midden staat een lederen stoel die hij structureel als kledingkast gebruikt. Alle gewassen kleding gaat op de stapel. De stapel is zo groot dat er regelmatig kledingstukken van af vallen en op de grond belanden zodat ik niet meer weet wat schoon en vies is. Hij noemt het zijn ‘systeem’.

Hoe kan ik ervoor zorgen dat het wat netter oogt en hij zijn echte kledingkast nieuw leven in blaast? Heb ik ook iets te zeggen in het huishouden als ik er zo veel ben? Ik moet er niet aan denken dat dit straks gebeurd als we ooit gaan samenwonen.

Dankjewel!
Hahaha, wellicht wil hij dat veranderen, maar ik denk dat je er maar gewoon aan moet wennen. Het is tenslotte zijn huis.
Heerlijk. Doe ik ook. Man een doorn in het oog maar gelukkig kijkt hij de andere kant op. Waarom zou jij iets te zeggen hebben over zijn kleding?
En zelf de kleding in zijn kast leggen? (Als hij die heeft)
Ik gebruik een bank als kledingkast eigenlijk. Is dat erger? :lol:
Veel mensen hebben een kledingstijl geloof ik.
Alle reacties Link kopieren
Zijn huis, zijn huishouden. Jij gaat daar helemaal niets veranderen.
Mochten jullie ooit samen gaan wonen, dan kun je dán zeggen, dat je dit anders wilt.

En als je het niets vindt, zorgen dat je niet 4/5 dagen van de week daar bent.
Later is nu
whitewolves schreef:
21-01-2020 23:28
En zelf de kleding in zijn kast leggen? (Als hij die heeft)
Ja, TO. Word zijn huishoudster. Mooie rol voor de toekomst.
Zijn huis, zijn stoel, zijn kleding. Je kan er hooguit eens iets van zeggen, maar ga niet lopen zeuren of er iets aan willen doen.
Hoezo moet jij weten wat schoon en vies is?
Alle reacties Link kopieren
Ach, als hij maar elke dag een schone onderbroek aantrekt.
Sorry, grapje vanwege een ander topic van vandaag.

Ik zou me er niet druk over maken, als dit je enige probleem is.. Jullie wonen (nog) niet samen, dus je hebt er niks over te zeggen.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou wel aangeven dat je het graag anders ziet als jullie samen gaan wonen, dan kan hij kiezen om het nu te veranderen of dan.
Of een andere oplossing bedenken (stoel achter een deur? Dat heb ik :proud:)
Alle reacties Link kopieren
Als ze zo blijft zeuren wil vriend helemaal niet samenwonen. Mijn man gebruikt de grond als kledingkast.
ik geef mn bek ook maar een douw
Ik doe dat ook. Ik heb een stoel die je eigenlijk nooit kunt zien.

https://9gag.com/gag/a8boozp/the-clothes-chair

https://www.google.nl/search?q=chair+cl ... 20&bih=529
Alle reacties Link kopieren
Tip: gooi al zijn kleding in een vuilniszak en zet het buiten en ga zelf op de stoel zitten. Jij gaat weer van de stoel af als hij alles heeft opgeruimd. Bij een volgende keer gooi je de kleren gewoon weg.
Alle reacties Link kopieren
Toen ik nog alleen woonde gebruikte ik m'n bed als kledingkast. EN als ik dan ging slapen, werden de kleren verplaatst naar de grond. Heel effectief. Tegenwoordig heb ik een kledingkast én een stoel. Een upgrade dus eigenlijk.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Emma93 schreef:
21-01-2020 23:55
Tip: gooi al zijn kleding in een vuilniszak en zet het buiten en ga zelf op de stoel zitten. Jij gaat weer van de stoel af als hij alles heeft opgeruimd. Bij een volgende keer gooi je de kleren gewoon weg.
:O

Zou zij even zíjn huishouden gaan bepalen?
Later is nu
Dubbel
anoniem_639a9136a72af wijzigde dit bericht op 22-01-2020 00:06
97.29% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
rumforviva schreef:
21-01-2020 23:56
Goeie tip.

goeie tip om zélf buiten de deur gezet te worden.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Emma93 schreef:
21-01-2020 23:55
Tip: gooi al zijn kleding in een vuilniszak en zet het buiten en ga zelf op de stoel zitten. Jij gaat weer van de stoel af als hij alles heeft opgeruimd. Bij een volgende keer gooi je de kleren gewoon weg.
Goeie, daarna gooit jouw vriend jou eruit en kan hij zijn stoel weer gebruiken zoals hij wil.

Tip van mij aan TO: nooit gaan samenwonen. Nodig hem uit in jouw huis. Lekker latten.
Emma93 schreef:
21-01-2020 23:55
Tip: gooi al zijn kleding in een vuilniszak en zet het buiten en ga zelf op de stoel zitten. Jij gaat weer van de stoel af als hij alles heeft opgeruimd. Bij een volgende keer gooi je de kleren gewoon weg.
Goeie tip. Het is niet strafbaar om slordig te zijn hoor. Sommigen onder ons streven helemaal niet na om alles altijd maar op te moeten ruimen.
Alle reacties Link kopieren
Dreamer schreef:
21-01-2020 23:55
Toen ik nog alleen woonde gebruikte ik m'n bed als kledingkast. EN als ik dan ging slapen, werden de kleren verplaatst naar de grond. Heel effectief. Tegenwoordig heb ik een kledingkast én een stoel. Een upgrade dus eigenlijk.
als je de deuren van je kast een beetje open laat staan kun je daar ook nog wat kleren over hangen.
wij slapen nooit.
Er zijn leukere dingen te verzinnen dan kleding in je kast hangen. Je bent een halfjaartje samen, dan ben je hier toch helemaal niet mee bezig?
Alle reacties Link kopieren
Emma93 schreef:
21-01-2020 23:55
Tip: gooi al zijn kleding in een vuilniszak en zet het buiten en ga zelf op de stoel zitten. Jij gaat weer van de stoel af als hij alles heeft opgeruimd. Bij een volgende keer gooi je de kleren gewoon weg.
Moet ze zeker doen als ze wil dat hij het uitmaakt.
ik geef mn bek ook maar een douw
valentinamaria schreef:
22-01-2020 00:08
als je de deuren van je kast een beetje open laat staan kun je daar ook nog wat kleren over hangen.
Beter haal je de deuren er vanaf. Kun je het van een afstandje in de kast tiefen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven