Vriend gelooft niet dat je maagd bent geweest?!

10-11-2014 20:08 131 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag allemaal

Ik weet het klinkt raar maar ik wil even jullie mening en raad als het kan. Dus ik ben al een jaar samen met mijn vriend en we hebben geslachtsverkeer gehad hetgeen ik erg belangrijk vond en eigenlijk wilde bewaren voor na mijn huwelijk ook wegens culturele omstandigheden.

Bon het is gebeurd, maar hij komt er pas mee af dat hij zich erg raar voelt, hij zegt telkens dat ik eerlijk moet zijn want hij wil maar niet geloven dat ik tot mijn 20 ste jaar nooit een relatie had dus ook niets op seksueel gebied..

Tijdens het gebeuren van onze vrijpartij voelde ik echter niet echt pijn, daarna wel hoor maar mij hoor je niet klagen dus ik dacht jaa who cares dat ik erna pijn had, en ik had geen bloed , maar ik had hierna wel een lichtroze vlek op mijn slip. Maar bon ik dacht er niet aan om het hem te vertellen, hij moet dat toch niet weten ?! Bon het vervolg hij vind het erg vreemd en zegt mij dat hij niet kan en wil geloven dat ik maagd was omdat hij dat zogezegd is gaan onderzoeken en wetenschappelijk gezien zou dat zogezegd niet kunnen dat men niet bloed en niet echt pijn voelt tijdens je eerste keer , maar het ergste komt nog, hij droomt laatste tijd zelfs dat ik hem bedrieg en met andere mannen in

Bed zou gaan.. Ik voel mij echt gekwetst! Heb hem duidelijk gemaakt dat hij verkeerd is en vroeg wanhopig hoe ik het hem kon bewijzen waarop hij even later afkomt met; " ik wil dat je een leugendedector test gaat doen of naar een waarzegster gaat, dan kan ik met ogen dicht slapen" ! Ik was zo boos en voelde mij vernederd, stel je eens voor dat ik zo laag gevallen ben en werkelijk een leugendedector test ga doen, btw wie zegt dat het klopt? Als het zo was ging dit het nieuwe apparaat zijn voor de markt denk maar aan de rechtbanken. Ik weet echt niet wat ik moet doen ik zei hem ofwel geloof je maar het internet boven mijn gezworen woorden en ik ben weg want wat moet je nou met een relatie zonder vertrouwen? Hij heeft een naar gevoel en zegt zelfs dat als ik niet maagd geweest zou zijn dat ik eerlijk moet zijn maar ik ben toch 1000% eerlijk, heb al spijt dat ik mijn maagdelijkheid verloor aan hem want blijkbaar Waardeert hij dat niet :( pleas hoe kan ik hem het gevoel geven dat ik echt eerlijk ben ?
Wat een lul.

wil jij zo'n etter wel als vriendje?
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Bon, was hij wel maagd dan?
Ik zou hem helemaal niet meer willen overtuigen van mijn eerlijkheid. Laat die paardenlul lekker opbokken zeg.
wat een zak die vriend van je. Heulmaal niet bon
Wat een engerd:(.

En wat Lady-Voldemort zegt.
Niet jezelf blijven verdedigen, hij is het blijkbaar niet waard en ook je maagheid helaas ook niet.... Je hoeft geen leugendetector of wat dan ook te doen, hij zou je op je woord moeten geloven en jou vertrouwen en als hij dat niet kan is hij het niet waard...ondankbare drol: maagheid is het mooiste wat een vrouw je kan geven! Zeker op haar 20ste!
Hij Was idd geen maagd maar hij zegt dat al was ik het niet dat hij het niet erg zou vinden, maar ik ben dat wel , ik heb hem vandaaag ook niets van mij laten weten heb zoiets van "ik heb mijn ruimte en tijd nodig" want hoe moet je jezelf wel niet voelen als iemand je niet geloofd op dat gebied:(
Lekker weggaan bij hem, wat een droplul
Pfff, lekker laten gaan die kerel.

Wat een lastig gedoe..
quote:[message=17139648,noline]maagheid is het mooiste wat een vrouw je kan geven! Zeker op haar 20ste!Hmmm...nu je dit zegt begrijp ik die vriend wel
Ik vind een leugendetectortest vragen heel redelijk hoor.
Quote: waarop hij even later afkomt met; " ik wil dat je een leugendedector test gaat doen of naar een waarzegster gaat, dan kan ik met ogen dicht slapen" Dit. Voor je vriend. Wat een droeftoeter.
Maar zeg nou eens eerlijk: je was stiekem echt geen maagd meer hè?
Wetenschappelijk onmogelijk, dus je moet een leugendetector test doen en een waarzegster bezoeken? Dan maakt 'ie toch gewoon een grapje?
"Most people are other people. Their thoughts are someone else's opinion, their lives a mimicry, their passions a quotation."
Bon, die bonjour je natuurlijk linea recta de deur uit.
De eerste keer hoeft helemaal geen pijn te doen als het meisje ontspannen genoeg is en er dus genoeg tijd genomen is voor voorspel en dergelijke.

En ook niet elk meisje bloed.

Dus zijn informatie deugt totaal niet.

Wat ook niet deugt is zijn houding naar jou toe, ik zou ervoor passen en het uitmaken.

Iemand die paranoia wordt omdat je geen pijn hebt geleden en niet bloed, is niet lekker in zijn hoofd.

En waar maakt hij zich eigenlijk druk om? Het is jouw lijf! Het gaat hem toch helemaal niks aan of jij al eens eerder seks hebt gehad (ervan uitgaande dat jullie een condoom hebben gebruikt, zo niet: was hij ook maagd? Want anders zou ik een soa-test doen...).

Ik ben trouwens wel blij voor je dat je eerste keer geen pijn deed, maar jammer dat jouw vriend het zo'n nare nasmaak moest geven.
Wat een puberaal geleuter over maagdelijkheid.

Indien jij het voor het huwelijk wilt bewaren dan had je dat moeten doen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Wat een lul, zeg.

Al zou je helemaal geen pijn of bloed gehad hebben, zou je nog steeds maagd kunnen zijn. Iedere vrouw reageert anders op een ontmaagding.

Ik verloor veel bloed en had helemaal geen pijn. Mijn beste vriendin verloor weer geen bloed, maar had er wel 3 dagen lang pijn aan overgehouden. Rare conclusie van je vriend.

Wil je echt bij een gozer blijven die jou niet op je woord gelooft en eist dat je een test gaat afleggen? Hoe ziet hij dat sowieso voor zich? En een waarzegster? Really?
Vandaag gelooft hij niet dat je maagd was, volgende week gelooft hij niet dat je met je vriendin in de stad was, maar ben je vast met een vriend op pad geweest

en ga zo maar verder

Gebruik je energie ergens anders voor, want hij gelooft alleen zichzelf,
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Geen vertrouwen betekent dat je geen goede relatie hebt. Dat is misschien een hele harde conclusie voor je, maar je moet je toch afvragen of een relatie waarin je zo bezig bent met het verdedigen van een waarheid die hem niet eens aangaat, je gelukkig maakt.

Hoewel het voor je relatie niet uitmaakt, wil ik je toch ook nog even meegeven dat je van een ontmaagding niets hoeft te voelen of merken. Mijn eerste keer was, op wat ongemakkelijkheid na, geen greintje anders dan de keren erna: geen bloed, geen pijn, niets stroefs.

Jouw lichaam is van jouw alleen, en wat jij ermee doet is volledig aan jou. Niemand heeft het recht daar een claim op te leggen. Jij kan binnen een relatie afspraken maken over het wel of niet exclusief maken van seksuele handelingen, maar het blijft jouw lichaam en wat jij voor of na die afspraken ermee doet, is helemaal aan jou.
Dat kan je niet, als hij je niet wil geloven dan kan je van alles vertellen maar dan gelooft ie je niet.

ik zou met iemand die mij voor leugenaar uitmaakt niet willen zijn,maar dat ben ik.

Spijt moet je niet hebben , daar kan je niks mee.

Maar serieus TO, een leugendetector test? Van welke planeet komt hij?
het klinkt sowieso niet als een geweldige eerste keer, misschien was hijzelf nog maagd dat hij er niet zo'n geweldige ervaring voor je van heeft gemaakt.

Wees maar blij dat je niet hebt gewacht tot na het huwelijk.
Ik vraag me af welke bronnen hij gebruikt heeft voor zijn wetenschappelijke onderzoek.

Apart dat hij jouw gaat vertellen hoe het zit terwijl hij zelf kennelijk geen idee heeft. Zou er vooral niet in mee gaan.

Aan de andere kant je zou eventueel ook een waarzegster kunnen bellen en vragen of ze voor 100 euro tegen je vriend wil zeggen dat hij zeurt, lid moet worden van de bieb en jouw niet lastig moet vallen met rare vragen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven