Vriend gelooft niet dat je maagd bent geweest?!

10-11-2014 20:08 131 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag allemaal

Ik weet het klinkt raar maar ik wil even jullie mening en raad als het kan. Dus ik ben al een jaar samen met mijn vriend en we hebben geslachtsverkeer gehad hetgeen ik erg belangrijk vond en eigenlijk wilde bewaren voor na mijn huwelijk ook wegens culturele omstandigheden.

Bon het is gebeurd, maar hij komt er pas mee af dat hij zich erg raar voelt, hij zegt telkens dat ik eerlijk moet zijn want hij wil maar niet geloven dat ik tot mijn 20 ste jaar nooit een relatie had dus ook niets op seksueel gebied..

Tijdens het gebeuren van onze vrijpartij voelde ik echter niet echt pijn, daarna wel hoor maar mij hoor je niet klagen dus ik dacht jaa who cares dat ik erna pijn had, en ik had geen bloed , maar ik had hierna wel een lichtroze vlek op mijn slip. Maar bon ik dacht er niet aan om het hem te vertellen, hij moet dat toch niet weten ?! Bon het vervolg hij vind het erg vreemd en zegt mij dat hij niet kan en wil geloven dat ik maagd was omdat hij dat zogezegd is gaan onderzoeken en wetenschappelijk gezien zou dat zogezegd niet kunnen dat men niet bloed en niet echt pijn voelt tijdens je eerste keer , maar het ergste komt nog, hij droomt laatste tijd zelfs dat ik hem bedrieg en met andere mannen in

Bed zou gaan.. Ik voel mij echt gekwetst! Heb hem duidelijk gemaakt dat hij verkeerd is en vroeg wanhopig hoe ik het hem kon bewijzen waarop hij even later afkomt met; " ik wil dat je een leugendedector test gaat doen of naar een waarzegster gaat, dan kan ik met ogen dicht slapen" ! Ik was zo boos en voelde mij vernederd, stel je eens voor dat ik zo laag gevallen ben en werkelijk een leugendedector test ga doen, btw wie zegt dat het klopt? Als het zo was ging dit het nieuwe apparaat zijn voor de markt denk maar aan de rechtbanken. Ik weet echt niet wat ik moet doen ik zei hem ofwel geloof je maar het internet boven mijn gezworen woorden en ik ben weg want wat moet je nou met een relatie zonder vertrouwen? Hij heeft een naar gevoel en zegt zelfs dat als ik niet maagd geweest zou zijn dat ik eerlijk moet zijn maar ik ben toch 1000% eerlijk, heb al spijt dat ik mijn maagdelijkheid verloor aan hem want blijkbaar Waardeert hij dat niet :( pleas hoe kan ik hem het gevoel geven dat ik echt eerlijk ben ?
nouja dit probleem zal je de volgende keer sex niet meer hebben
Een advocaat die genoegen neemt met een waarzegger als bewijs?
Ik vind dit trouwens wel spreken vóór seks voor het huwelijk: stel je voor dat je met zo'n gast het huwelijksbootje instapt...seks is toch iets heel intiems, je wilt toch niet dat diegene waarmee je in de echt verbonden bent er zo naar over doet.

Als ik ooit een dochter heb dan ga ik haar zeker adviseren om eerst rond te vissen voordat ze iemand aan de haak slaat (bij een toekomstige zoon trouwens ook).
Kadanz en Miedo.

Maar goed: eens met de mensen die zeggen dat hij zich niet opstelt als een vriend.

Hij is geen vriend, hij is onaardig en wantrouwend.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Helemaal niet en eerlijk gezegd voelde ik mij er niet slecht bij dat ik mijn maagdelijkheid verloor aan hem, maar gwn dat hij afkomt met zon veronderstellingen .. Hmm
Pfff, nu heb ik zin in bonbons.
Alweer zo'n maagdelijkheidstopic? Doe mij die ik-ben-zwanger-door-de-pil-topics dan maar.
You know how I know? Because I reeaally think so!
quote:MrsStanleyWalker schreef op 10 november 2014 @ 21:47:

Alweer zo'n maagdelijkheidstopic? Doe mij die ik-ben-zwanger-door-de-pil-topics dan maar.Euhmm niemand verplicht je om te antwoorden dus aub stop met die onnutige reacties , ze zijn nergens goed voor ;) gwn negeren en wegklikken toch ?!
1 uur en 18 minuten. Deze relatie beëindiging hebben jullie snel geregeld
quote:romyro schreef op 10 november 2014 @ 21:55:

1 uur en 18 minuten. Deze relatie beëindiging hebben jullie snel geregeld

Jij zou nog wel het bed induiken met zo'n kwal?

quote:shehot schreef op 10 november 2014 @ 21:29:

Een advocaat die genoegen neemt met een waarzegger als bewijs?Vast een advocaat van een sharia-rechtbank met zijn 'wetenschappelijke' bewijs.
Jammer dat hij zo reageert

Als je van hem houdt zou ik het niet uitmaken hoor

Gewoon zeggen dat het je kwetst en het er verder niet meer over hebben.
quote:justmeandu schreef op 10 november 2014 @ 21:50:

[...]

Euhmm niemand verplicht je om te antwoorden dus aub stop met die onnutige nutteloze reacties , ze zijn nergens goed voor ;) gwn gewoon negeren en wegklikken toch ?!
ik ben een paar keer bevallen en was in mijn jonge jaren een snol. Heb toch nog steeds alle verschijnselen die je vriend associeert met maagdelijkheid. Hij snapt er niks van. En niet aan jezelf of aan je lichaam twijfelen.
Je vriend vermoedt waarschijnlijk dat je liegt en daarom heeft hij het over waarzeggers en zo. Juist omdat je er zelf zo'n waarde aan hecht, maakt de kans groter dat je erover liegt. Zeg voortaan gewoon dat je geen maagd meer bent. Eerlijk duurt het langst. Ik had vroeger een vriendin, die was ook bij elke nieuwe vriend weer maagd.
quote:MrsStanleyWalker schreef op 10 november 2014 @ 21:56:

[...]

Jij zou nog wel het bed induiken met zo'n kwal?

Nee, ik zou mijn maagdelijkheid bewaren als dat zo belangrijk was, het allang uitgemaakt hebben en me al helemaal niet afvragen hoe ik hem kan overtuigen. Vind het raar dat je binnen 1 uur en 18 minuten switcht naar 'hoe kan ik hem overtuigen', naar ik dump die gast. TO is niet echt standvastig in haar voornemens en snel omgepraat.
Ja hoooooorrrrrrrrrrr!
Vertel die kneus van je maar, dat er bij een ontmaagding door een vent met een heul kleine ieniemienie piemel geen pijn gevoeld zal worden en/of bloed zal vloeien. Het is dus gewoon zijn schuld.

Bon, gelooft hij je niet? Nou, dan op naar de waarzegger. Die kan het wetenschappelijk voor hem onderbouwen. Desgewenst met een practicum.
Weet je wat nou zo erg is..

Dat hij hier zoveel waarde aan hecht.. of jij maagd bent of niet, want dat jij geen maagd meer was, maakt je in zijn ogen minder waard. Dat hij zelf geen maagd meer was, maakt dan niet uit. Die dubbele moraal.. daar walg ik van.

Ik zou enorm beledigd gaan doen dat hij zelf geen maagd meer was.. en zichzelf niet heeft bewaard voor het huwelijk.
He wat vervelend dat je je maagdelijkheid aan zo'n oetlul ben verloren. Troost je, heel veel meiden hebben hun eerste keer later niet als prettig ervaren omdat het niet de grote liefde bleek te zijn. Gelukkig ga je uiteindelijk een lieve man tegen komen die jou alsnog weer het gevoel geeft dat het de eerste keer is omdat er dan meer vertrouwen en liefde is in je relatie dan dat je nu hebt gehad.

Ik zou zeggen vergeet hem en neem de ervaring mee in je volgende relatie. Loop de volgende keer niet te hard van stapel. Als jij je maagdelijkheid wil bewaren tot na het huwelijk kun je dat alsnog doen.
Leugendetector? Waarzegster?

Wat een sneu figuur joh..
quote:miedo schreef op 10 november 2014 @ 21:08:

[...]

Dan kan ik ook nog wel ff off topic reageren; Wrom zit er geen knop op dit forum waarmee je automatisch met 1 klik naar het laatste bericht gaat?

Kan via mobiel en tablet wel iig.

Als ik op de hoeveelheid berichten rechts van de topictitel klik kom ik uit bij het laatste bericht.
Hoe meer je hem probeert te overtuigen, hoe minder hij je gelooft.....stoppen er mee dus. hij gelooft het maar of niet.
quote:meamore schreef op 10 november 2014 @ 20:15:

Niet jezelf blijven verdedigen, hij is het blijkbaar niet waard en ook je maagheid helaas ook niet.... [...] maagheid is het mooiste wat een vrouw je kan geven! Zeker op haar 20ste!Maagheid? Iets wat je zwaar op de maag ligt?
Dumpen. Zo'n hufter heb je niet nodig in je leven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven