Vriend gelooft niet dat je maagd bent geweest?!

10-11-2014 20:08 131 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag allemaal

Ik weet het klinkt raar maar ik wil even jullie mening en raad als het kan. Dus ik ben al een jaar samen met mijn vriend en we hebben geslachtsverkeer gehad hetgeen ik erg belangrijk vond en eigenlijk wilde bewaren voor na mijn huwelijk ook wegens culturele omstandigheden.

Bon het is gebeurd, maar hij komt er pas mee af dat hij zich erg raar voelt, hij zegt telkens dat ik eerlijk moet zijn want hij wil maar niet geloven dat ik tot mijn 20 ste jaar nooit een relatie had dus ook niets op seksueel gebied..

Tijdens het gebeuren van onze vrijpartij voelde ik echter niet echt pijn, daarna wel hoor maar mij hoor je niet klagen dus ik dacht jaa who cares dat ik erna pijn had, en ik had geen bloed , maar ik had hierna wel een lichtroze vlek op mijn slip. Maar bon ik dacht er niet aan om het hem te vertellen, hij moet dat toch niet weten ?! Bon het vervolg hij vind het erg vreemd en zegt mij dat hij niet kan en wil geloven dat ik maagd was omdat hij dat zogezegd is gaan onderzoeken en wetenschappelijk gezien zou dat zogezegd niet kunnen dat men niet bloed en niet echt pijn voelt tijdens je eerste keer , maar het ergste komt nog, hij droomt laatste tijd zelfs dat ik hem bedrieg en met andere mannen in

Bed zou gaan.. Ik voel mij echt gekwetst! Heb hem duidelijk gemaakt dat hij verkeerd is en vroeg wanhopig hoe ik het hem kon bewijzen waarop hij even later afkomt met; " ik wil dat je een leugendedector test gaat doen of naar een waarzegster gaat, dan kan ik met ogen dicht slapen" ! Ik was zo boos en voelde mij vernederd, stel je eens voor dat ik zo laag gevallen ben en werkelijk een leugendedector test ga doen, btw wie zegt dat het klopt? Als het zo was ging dit het nieuwe apparaat zijn voor de markt denk maar aan de rechtbanken. Ik weet echt niet wat ik moet doen ik zei hem ofwel geloof je maar het internet boven mijn gezworen woorden en ik ben weg want wat moet je nou met een relatie zonder vertrouwen? Hij heeft een naar gevoel en zegt zelfs dat als ik niet maagd geweest zou zijn dat ik eerlijk moet zijn maar ik ben toch 1000% eerlijk, heb al spijt dat ik mijn maagdelijkheid verloor aan hem want blijkbaar Waardeert hij dat niet :( pleas hoe kan ik hem het gevoel geven dat ik echt eerlijk ben ?
Volgende keer heel hard gillen en een liter bloed over hem uitstorten (even langs het slachthuis). Soms lukt een ontmaagding pas een 2de keer. Hij ook weer blij.
Droomt hij alleen van die andere mannen of denkt hij dat ook?

Hij klinkt niet fris. Ik zou m niet willen. Balen dat je eerste keer met zo'n eikel was, maar beter dan dat je ermee getrouwd zou zijn.

Dumpen. En sterkte meis!
Had je dan niet een wit laken met een oude bloedvlek kunnen gebruiken?
Waarschijnlijk is zijn pikkie gewoon te klein en ben je nog steeds maagd.
quote:miedo schreef op 10 november 2014 @ 20:36:

Had je dan niet een wit laken met een oude bloedvlek kunnen gebruiken? Of had hem een bloedneus geslagen..
quote:shehot schreef op 10 november 2014 @ 20:37:

Waarschijnlijk is zijn pikkie gewoon te klein en ben je nog steeds maagd.Dat denk ik de hele tijd ook!!
Mensen die zo hechten aan maagdelijkheid sporen niet. Hoe wil hij jou bewijzen dat hijzelf maagd was? Of meet hij met 2 maten en mogen mannen er op los neuken terwijl de vrouw haar maagdelijkheid moet bewaren? Ik zou 'm lekker dumpen. Kun je je volgende relatie tenminste gelijkwaardig in gaan.
Als dit niet iemand uit trolieland is, dan wegwezen meid en dom dat je je hebt laten ontmaagden als je het eigenlijk pas na het trouwen wilde. Bon!
quote:miedo schreef op 10 november 2014 @ 20:38:

[...]

Dat denk ik de hele tijd ook!!+1
Dat bloed ontstaat door een prop die er bij hem uit schiet als hij voor de allereerste keer spuit, dus misschien is hij wel degene die een leugendetectortest nodig heeft?
Bon laatst hadden we hier ook al een topic over.
quote:ciambella schreef op 10 november 2014 @ 20:39:

Als dit niet iemand uit trolieland is, dan wegwezen meid en dom dat je je hebt laten ontmaagden als je het eigenlijk pas na het trouwen wilde. Bon!Nou, dat is het enige slimme juist, dat ze tenminste geen maagd meer is en niet meer van die rare denkbeelden hoeft te hebben dat maagdelijkheid bewaren iets bijzonders is. Het is gezonder om te weten wat er te koop is en wat je wel en niet leuk vindt tijdens seks. Als je aan je allereerste sekspartner blijft plakken weet je niet wat je eventueel kan verbeteren aan je seksleven.
Wat een lul zeg... Alsof iedere vrouw pijn heeft en bloedt bij de eerste keer. Had ik ook niet.
Ik was 14. Hij 25 en ik had absoluut geen pijn.

Maar ik was ook al een hele avond/nacht voorgegaard door hem.

Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
quote:Snoesje666 schreef op 10 november 2014 @ 20:57:

Ik was 14. Hij 25 en ik had absoluut geen pijn.

Maar ik was ook al een hele avond/nacht voorgegaard door hem.

En hij heeft nu 8 jaar onvoorwaardelijk en TBS?
quote:kadanz schreef op 10 november 2014 @ 21:04:

[...]

En hij heeft nu 8 jaar onvoorwaardelijk en TBS?

Dat moet haast wel.

Gatsie wat een niet ter zake doende reactie
Je hebt geen waarzegger nodig om dit als voorteken te zien deze lul nooit het ja-woord te geven.
quote:miedo schreef op 10 november 2014 @ 21:05:

[...]

Dat moet haast wel.

Gatsie wat een niet ter zake doende reactie SnoesjeDan kan ik ook nog wel ff off topic reageren; Wrom zit er geen knop op dit forum waarmee je automatisch met 1 klik naar het laatste bericht gaat?
quote:diana_banana schreef op 10 november 2014 @ 21:07:

Je hebt geen waarzegger nodig om dit als voorteken te zien deze lul nooit het ja-woord te geven.het is een lul met een klein lulletje:P
quote:miedo schreef op 10 november 2014 @ 21:05:

[...]

Dat moet haast wel.

Gatsie wat een niet ter zake doende reactie

Het is wel de wet!

Volgens mij neem je dit topic net iets te serieus.
quote:kadanz schreef op 10 november 2014 @ 21:09:

[...]

Het is wel de wet!

Volgens mij neem je dit topic net iets te serieus.ik bedoelde snoesjes reactie, kadanz
Wat een bullshit.

Bij mij deed het ook bijna geen pijn en er was zelfs helemaal geen bloed. Toch had ik echt nog NOOIT seks gehad.

Ik zou je vriend lekker laten zitten. Wat een mafkees. Dat hij nu al met zulk gedoe komt, wat moet dat later worden.. En wetenschappelijk onmogelijk? Ha-ha-ha. Ik ben benieuwd wat hij gestudeerd heeft, dat hij het zo 'goed' weet!

Laat hem deze site eens doornemen: http://www.seksenzo.info/informatie/de- ... -seks-pijn
quote:miedo schreef op 10 november 2014 @ 21:12:

[...]

ik bedoelde snoesjes reactie, kadanzsorry!
Hij is hoogopleidend hij weet goed hoe zichzelf te verdedigen en te geloven , maar ik maak mij er niet meer druk om , geloven of niet maar! Ik ga mijn eigen niet verlagen tss spijtig dat het zo zou moeten eindigen maarja vertrouwen staat boven alles!!
quote:justmeandu schreef op 10 november 2014 @ 21:18:

Hij is een advocaat haha dus hij weet goed hoe zichzelf te verdedigen en te geloven , maar ik maak mij er niet meer druk om , geloven of niet maar! Ik ga mijn eigen niet verlagen tss spijtig dat het zo zou moeten eindigen maarja vertrouwen staat boven alles!!Maar zeg eens eerlijk: heb je het gedaan? (vóór hem)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven