Vriend kijkt altijd naar andere dames

25-01-2010 01:37 85 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ergens vind ik het best erg dat ik hier een forum over open..Ik geef er dus aan toe

Ik ga al enige tijd met mijn vriend en ben langzamerhand ontzettend onzeker geworden..Hij kijkt ALTIJD naar andere vrouwen/meisjes..Ik probeerde mij in het begin maar te bedenken dat meer mannen dat doen, en dat het dus een beetje maneigen is..Maar ik word er echt niet goed van! Ik ben altijd zeker van mijzelf geweest, ook in mijn vorige relatie, maar inmiddels voel ik me geen aantrekkelijke vrouw meer (30 jaar jong)..Ik heb er ook met hem over gesproken, dat het gewoon niet lekker voelt dat hij altijd maar kijkt..Hij doet het ook totaal niet onopvallend en het lijkt soms wel dwangmatig hoe hij die ander in zich opneemt..Het voelt gewoon niet prettig als ik naast hem loop, zit, sta etc...Gevraagd of hij er rekening mee kan houden als hij met mij is..Dat ging hij proberen, want het is een 'oerdrang' volgens hem..En ik krijg ook echt wel te horen dat het niks te betekenen heeft, ik de enige ben, hij mij mooi vindt, hij van mij houdt etc..Maar het helpt niks die woorden..En ook het 'rekening houden met' houdt hij maar een tijdje vol..Vanavond was weer zo'n situatie..We lopen naar de auto en er staan 2 meisjes van een jaar of 16 bij ons buurjongetje van 17 voor de deur...Ik zie dat hij kijkt, blijft kijken, langs mij heen kijkt om ze te bekijken...Ik vraag, was het mooi om te zien? Ja, ze had mooie benen en een mooie kont, die jongentjes van die leeftijd hebben maar geluk met een glimlach, antwoord hij..

Het is absurd, maar ik voel inmiddels echt lelijk bij mijn vriend, een 'oude uitgezakte taart'...Ik geloof echt wel dat hij van mij houdt, maar ik heb het gevoel dat zijn 'lust' ergens anders ligt en zo'n relatie wil ik niet...Waarom kan ik me niet gewoon begeerd voelen bij hem, weten en voelen dat jij voor hem de mooiste bent...

Ben ik nou gek aan het worden of is het gewoon echt niet oke als je vriend/man altijd kijkt, ook als je dus hebt aangegeven of er misschien een beetje rekening met je gehouden kan worden?
Heb hier ook zo'n exemplaar. Na eerst geprobeerd te hebben bij zijn zo zijn mannen nu eenmaal neer te leggen, wat niet werkte tegen hem gezegd: kijken mag, omdraaien is overdreven, nog een keer omdraaien en blijven staan is onbeschofd. Lief bleek vrij hardleers maar uiteindelijk is hij gestopt. Hij weet dat als hij het doet (omdraaien, nog een keer en blijven staan) ik ga roepen ik zal haar telefoonnr even voor je gaan vragen! En dan wel zo hard dat de dame in kwestie het ook hoort.... Met humor kom je vaak een heel eind
Het is niet 'man-eigen' om elke vrouw die voorbj loopt na te staren.
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
quote:HoiPippiLangkous schreef op 26 januari 2010 @ 10:19:

Het is niet 'man-eigen' om elke vrouw die voorbj loopt na te staren.Eens, het is wel een handig excuus om niet kritisch naar eigen gedrag te hoeven kijken. Soms moet je elkaar een beetje helpen
quote:Dani71 schreef op 26 januari 2010 @ 10:18:

Heb hier ook zo'n exemplaar. Na eerst geprobeerd te hebben bij zijn zo zijn mannen nu eenmaal neer te leggen, wat niet werkte tegen hem gezegd: kijken mag, omdraaien is overdreven, nog een keer omdraaien en blijven staan is onbeschofd. Lief bleek vrij hardleers maar uiteindelijk is hij gestopt. Hij weet dat als hij het doet (omdraaien, nog een keer en blijven staan) ik ga roepen ik zal haar telefoonnr even voor je gaan vragen! En dan wel zo hard dat de dame in kwestie het ook hoort.... Met humor kom je vaak een heel eindSuper tip!
Only dead fish go with the flow
Normaliter geeft je vriend/man je het gevoel de mooiste vrouw ter wereld te zijn, andere vrouwen doen er niet toe. Wanneer je zelfvertrouwen minder wordt door het gedrag van je vriend lijkt dit me niet de juiste man voor je. Het lijkt me verschrikkelijk als je vriend langs jou heen naar andere vrouwen kijkt. Wat is er leuk aan jouw vriend? Waarom ben je bij hem?
quote:Nies79 schreef op 25 januari 2010 @ 01:37:

Vanavond was weer zo'n situatie..We lopen naar de auto en er staan 2 meisjes van een jaar of 16 bij ons buurjongetje van 17 voor de deur...Ik zie dat hij kijkt, blijft kijken, langs mij heen kijkt om ze te bekijken...Ik vraag, was het mooi om te zien? Ja, ze had mooie benen en een mooie kont, die jongentjes van die leeftijd hebben maar geluk met een glimlach, antwoord hij..Dit vind ik wel een heel vreemde situatie. Een vriend van 30 die kijkt naar meiden van 16? Valt hij soms op hen?
World of Warcraft: Legion
Vrijdag bij de kapper, mooie blonde in vrij strakke zwarte broek..vriend zat aan de ene kant ik aan de andere kant, probeerde oog contact met hem te maken maar zijn ogen gingen een hele anders kant uit..Kon er wel om lachen..

Gisteren weer, toen kon ik er niet om lachen. Lopen samen door de supermakt en meneer draait zijn hoofd in bijna alle richtingen om een meisje te kunnen volgen. En dat terwijl ik al de hele middag zo ontzettend lief voor hem was, omdat hij wat kutnieuws te horen heeft gekregen wat ons leven gaat beinvloeden. Toen kon ik er niet meer om lachen en vond ik het een beetje respectloos...

Maar als een 43-jarige vent naar een 16 jarig meisje zou kijken, en zeggen dat ze een mooie kont en weet ik veel wat nog meer heeft, zou ik daar op afknappen..
Heb ook ooit een relatie gehad met een man die ook wel heel erg zijn antennes had opstaan toen we samen buitenkwamen. Dit heeft me heel erg onzeker gemaakt, ook ik ging mijn kont vergelijken met konten van meisjes van 17jaar. En het erge is dat je daar een tijd in meegaat, het probeert te begrijpen, maar uiteindelijk is die relatie na jaren dan toch op de klippen.

Ik ben nu getrouwd met een man die heel wat jonger is dan mij. Maar ik voel me zo goed bij hem, hij kijkt helemaal niet op een abnormale manier naar andere vrouwen en geeft mij het gevoel dat ik zijn allerliefste ben. Nu pas merk ik het verschil heel goed, mijn vorige relatie was zo fout. Heb steeds een beetje medelijden wanneer mijn ex een nieuw vriendinnetje krijgt. Als hij alleen op reis gaat, dan gaat ie vreemd als ie de kans krijgt. Dus dan kan je stellen dat ie 't vroeger ook al deed.

Ben toen ook een beetje naïef geweest, maar goed, het leven dient om te leren niet? En het voordeel van een foute man, is dat je heel goed weet achteraf wat je niet meer wil.

Nies, daarom wil ik nog niet zeggen dat jij een foute man hebt, maar hou je ogen goed open. Het kan ook anders hoor, met toch ietwat meer respect.
Ik weet dat het ook anders kan..Ik ken mijn huidige vriend al 6 jaar..Na 2 jaar relatie is het toen overgegaan, dit omdat hij psychisch totaal niet lekker zat en er toen totaal niks aan deed..Dit was voor mij niet vol te houden...Ik heb hem toen 2 jaar niet gezien, in die tijd heeft hij eindelijk de ruimte genomen om zijn leven op de rails te krijgen en ik had weer de ruimte om mij op mijzelf te storten...Heb toen ook een andere relatie gehad van een jaar, die zeer normaal verliep, geen jaloezie, geen onzekerheid, maar helaas na een tijdje werd het een broer/zus relatie dus ging het over...Enkele maanden later zocht mijn eerste ex mij op. Ik ben altijd erg gevoelig voor hem geweest, al vanaf de eerste seconde dat ik hem zag..Hij is ook nooit uit mijn hoofd geweest in de tijd dat ik hem niet zag en sprak..Het deed mij ontzettend goed te horen dat hij aan zichzelf had gewerkt en verandering in zijn leven had gebracht...toen heb ik er voor gekozen om opnieuw met hem te beginnen, omdat ik wel altijd van hem ben blijven houden....Ik wou niets liever..Ik weet dat hij van mij houdt en ik ga er vanuit dat hij niet vreemdgaat..Ik weet heus dat mannen kijken, de 1 meer dan de ander...Maar wat ik schreef, het altijd kijken voelt niet prettig en misschien voelt het nog het minst prettig dat er zo moeilijk rekening gehouden kan worden met mijn gevoel...
Trouwens, alleen jij kan je eigen relatie begrijpen en alleen jullie kunnen beslissen hoeveel jullie elkaar waard zijn. Zoals je zegt, er zijn zoveel soorten mannen, niets zegt dat het verder gaat dan kijken. Ik kijk ook graag naar een mooie man, maar geen haar op mijn hoofd die er aan denkt om vreemd te gaan. Kan me voorstellen dat al deze antwoorden in deze topic ook heel confronterend zijn geweest voor je. Het is niet gemakkelijk wanneer dat onprettige gevoel wat jij nu hebt, de overhand neemt binnen een relatie. Hoop dat je 't in de toekomst misschien wat kunt relativeren, of dat hij een klein klein beetje moeite voor je doet. Als hij alleen is kan hij nog kijken, maar als je naast hem loopt, dan snap ik dat je verlangt dat hij zich wat koest houdt.

Trouwens, je moet er eens op letten hoeveel mannen er hun hoofd draaien wanneer ze hoge hakken horen. 't Zal dan toch een oerdrang zijn zeker?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven