vriend kijkt naar andere vrouwen
dinsdag 29 september 2009 om 12:22
hellow,
aangezien ik hier helemaal nieuw ben zal ik mij heel kort voorstellen, ik ben sprakss, 22 jaar en heb al bijna 2 jaar een relatie.... ik lees vaker mee maar heb nu ook even wat inzicht nodig.. heb op dit moment last van wat onzekerheden
Als ik met mijn vriend door de stad loop zie ik hem wel eens richting een mooie vrouw kijken. Ik vind dit vervelend en voel op dat moment mijn eigenwaarde dalen... ik heb hier al eens over gesproken met hem maar hij zegt dat ik me geen zorgen hoef te maken. Toch doe ik dat...
Ik weet dat het een teken van onzekerheid is en ik wil graag weten hoe jullie hiermee om gaan.
Herkennen jullie dit? En hoe gaan jullie hiermee om?
Zijn er ook mensen die hier helemaal geen last van hebben?
thanks!
aangezien ik hier helemaal nieuw ben zal ik mij heel kort voorstellen, ik ben sprakss, 22 jaar en heb al bijna 2 jaar een relatie.... ik lees vaker mee maar heb nu ook even wat inzicht nodig.. heb op dit moment last van wat onzekerheden
Als ik met mijn vriend door de stad loop zie ik hem wel eens richting een mooie vrouw kijken. Ik vind dit vervelend en voel op dat moment mijn eigenwaarde dalen... ik heb hier al eens over gesproken met hem maar hij zegt dat ik me geen zorgen hoef te maken. Toch doe ik dat...
Ik weet dat het een teken van onzekerheid is en ik wil graag weten hoe jullie hiermee om gaan.
Herkennen jullie dit? En hoe gaan jullie hiermee om?
Zijn er ook mensen die hier helemaal geen last van hebben?
thanks!
dinsdag 29 september 2009 om 12:27
quote:Elmervrouw schreef op 29 september 2009 @ 12:24:
Nee, geen last van. Hij kijkt maar, ik weet dat hij mij de de allermooiste vindt.
Ik kijk trouwens ook om me heen hoor!
Sluit ik me helemaal bij aan.
--
Ik heb er ook lang over moeten doen voordat ik mijn zelfverzekerdheid weer een beetje terughad, dus ik snap je wel. Maar als hij tegen je zegt dat je de mooiste bent en dat je je geen zorgen hoeft te maken, dan moet je hem ook zodanig moeten kunnen vertrouwen dat hij meent wat hij zegt. Is erg moeilijk als je onzeker bent, maar probeer je eroverheen te zetten! Vertrouw hem, en verrtouw erop dat jij voor hem de allermooiste bent. Dan zal je onzekerheid ook vervagen.
Nee, geen last van. Hij kijkt maar, ik weet dat hij mij de de allermooiste vindt.
Ik kijk trouwens ook om me heen hoor!
Sluit ik me helemaal bij aan.
--
Ik heb er ook lang over moeten doen voordat ik mijn zelfverzekerdheid weer een beetje terughad, dus ik snap je wel. Maar als hij tegen je zegt dat je de mooiste bent en dat je je geen zorgen hoeft te maken, dan moet je hem ook zodanig moeten kunnen vertrouwen dat hij meent wat hij zegt. Is erg moeilijk als je onzeker bent, maar probeer je eroverheen te zetten! Vertrouw hem, en verrtouw erop dat jij voor hem de allermooiste bent. Dan zal je onzekerheid ook vervagen.
dinsdag 29 september 2009 om 12:28
Niet te snel onzeker worden hoor, en het al helemaal niet op jezelf betrekken!
Mannen zijn gewoon niet zo subtiel met dat soort dingen. Of maak er een geintje van als het weer gebeurd: "joh, als je ff met dr mee wilt? Ik wacht hier wel..."
Misschien dat ie zich dat wat bewuster gedraagt als jij erbij bent.
Mannen zijn gewoon niet zo subtiel met dat soort dingen. Of maak er een geintje van als het weer gebeurd: "joh, als je ff met dr mee wilt? Ik wacht hier wel..."
Misschien dat ie zich dat wat bewuster gedraagt als jij erbij bent.
You don't have to be great to start. But you have to start to be great.
dinsdag 29 september 2009 om 12:29
Mijn vriend kijkt ook. Kwam afgelopen weekend zelfs met een reclame folder aanzetten waarin ie een lekker wijf had gezien haha. Kon er wel om lachen. Ik ga toch weer met hem mee naar huis en ik ben de enige van wie hij houdt. Als ik een leuke kerel zie kijk ik ook wel om. En soms lekker opzichtig om hem een beetje te pesten. Waarom onzeker worden???!!
Hij gaat er toch niet mee naar bed of neemt ze mee naar huis? Pfff snap dat nooit zo dat je daar onzeker over moet worden. Je hebt er alleen jezelf mee.. Kijk je zelf nooit op of om dan?
Hij gaat er toch niet mee naar bed of neemt ze mee naar huis? Pfff snap dat nooit zo dat je daar onzeker over moet worden. Je hebt er alleen jezelf mee.. Kijk je zelf nooit op of om dan?
dinsdag 29 september 2009 om 12:31
Nu al zoveel reacties. Ik kreeg even traantjes in mn ogen toen ik het las, dus het zit me toch wel hoog. Ik weet dat ik het niet op mij moet betrekken en hem moet vertrouwen in dat hij mij de mooiste vindt, maar soms vind ik het lastig om dat te kunnen. Hopelijk vervaagt die onzekerheid inderdaad als ik op die manier denk...
Goed om te lezen dat er ook veel vrouwen zijn die hier geen last van hebben!
Goed om te lezen dat er ook veel vrouwen zijn die hier geen last van hebben!
dinsdag 29 september 2009 om 12:31
Tjonge jonge, wat een probleem zeg. Laat hem lekker kijken en ga jij eens werken aan je zelfvertrouwen aub. Niet je eigen probleem bij hem neerleggen en jezelf een slachtoffer voelen.
Iedereen kijkt en daar is niks mis mee.
Iedereen kijkt en daar is niks mis mee.
Verander wat je niet kunt accepteren en accepteer wat je niet kunt veranderen

dinsdag 29 september 2009 om 12:34
dinsdag 29 september 2009 om 12:34
Waarom word je er nou zo onzeker van dan? De reclamefolder die mijn vriend aan me liet zien van die vrouw was een blonde, lange en slanke meid.. Nja dat ben ik niet maar ik ben wel zijn vriendin waar hij heel veel van houdt. Omdat hij naar die meid kijkt wil dan toch niet zeggen dat hij mij lelijk vindt of minder mooi vindt? Pfff waarom zo onzeker? Waar komt die onzekerheid bij jou vandaan denk je? Want dan zou je daar aan moeten gaan werken ipv je vriend te verbieden om naar andere vrouwen te kijken.
dinsdag 29 september 2009 om 12:45
quote:RageCorp schreef op 29 september 2009 @ 12:34:
joh dit is gewoon menselijke natuur...
iedereen kijkt als die iets leuks voorbij ziet komen..
de een verbergt het beter dan de ander.. en je gaat me niet zeggen dat als er een leuk stukje man vlees voor bij huppelt jij absoluut weigert te kijken???
maar nu EERLIJK antwoorden heNou een x aantal jaren geleden keek in niet naar andere mannen. Ik was namelijk idolaat van mijn partner, toen. Hij keek wél en dat maakte mij ook super onzeker. Maar zoals al geschreven is, heeft dit met je eigenwaarde te maken. Dus To als je hier vanaf wilt mag je iets aan je zelfvertrouwen gaan doen.
joh dit is gewoon menselijke natuur...
iedereen kijkt als die iets leuks voorbij ziet komen..
de een verbergt het beter dan de ander.. en je gaat me niet zeggen dat als er een leuk stukje man vlees voor bij huppelt jij absoluut weigert te kijken???
maar nu EERLIJK antwoorden heNou een x aantal jaren geleden keek in niet naar andere mannen. Ik was namelijk idolaat van mijn partner, toen. Hij keek wél en dat maakte mij ook super onzeker. Maar zoals al geschreven is, heeft dit met je eigenwaarde te maken. Dus To als je hier vanaf wilt mag je iets aan je zelfvertrouwen gaan doen.
dinsdag 29 september 2009 om 12:47

dinsdag 29 september 2009 om 12:48
Omdat je een relatie hebt hoef je je ogen toch niet de hele dag dicht te houden? Ik ben 10 jaar getrouwd, we zijn al 15 jaar bij elkaar en ik houd zielsveel van mijn man maar ik mag graag naar mooie mannen kijken hoor! Als het maar bij kijken blijft is er toch niets aan de hand?
Hij kijkt ook naar mooie vrouwen, zegt ook wel eens (bv op televisie) over een vrouw dat hij haar mooi vindt of een lekker ding en vaak ben ik het met hem eens
Hij kijkt ook naar mooie vrouwen, zegt ook wel eens (bv op televisie) over een vrouw dat hij haar mooi vindt of een lekker ding en vaak ben ik het met hem eens
dinsdag 29 september 2009 om 12:51
Ik ben ook aan het werken aan mijn onzekerheid, want ik weet dat daar het probleem ligt. Wilde dmv dit topic ook weten hoe anderen ermee omgaan en waarschijnlijk ook ff horen dat het niet meer dan normaal is als mannen naar vrouwen kijken.
En ja, ehm ik doe dat ook ik kijk ook naar mannen! Maar toch steekt het me en begin ik aan mijzelf te twijfelen als hij dit ook doet. Daar moet ik aan werken, dat duurt nog een tijdje, maar door jullie reacties kom ik ook weer een stapje verder
Schoonheid is ook niet alles. Het totaalplaatje is belangrijk. Die dingetjes weet ik allemaal wel.... vraag me soms ook af waarom het me zoveel doet.
En ja, ehm ik doe dat ook ik kijk ook naar mannen! Maar toch steekt het me en begin ik aan mijzelf te twijfelen als hij dit ook doet. Daar moet ik aan werken, dat duurt nog een tijdje, maar door jullie reacties kom ik ook weer een stapje verder
Schoonheid is ook niet alles. Het totaalplaatje is belangrijk. Die dingetjes weet ik allemaal wel.... vraag me soms ook af waarom het me zoveel doet.

dinsdag 29 september 2009 om 12:52
Tja, het ligt ook een beetje aan de manier waarop het gaat. Roept je partner bij iedere mooie vrouw op TV: kijk eens, wat een lekker wijf! Draait hij zich op straat bij iedere mooie vrouw uitgebreid om en wijst hij in iedere folder een mooi model aan, dan zou ik dat niet zo leuk vinden. Respectloos eigenlijk. Ik ga ervan uit dat mijn vriend zijn ogen niet in zijn achterbroekzak heeft zitten, maar ik zou het bijzonder pijnlijk vinden als hij al te veel opmerkingen over andere mooie vrouwen zou gaan maken. Dat is gewoon niet leuk!
dinsdag 29 september 2009 om 12:52
dinsdag 29 september 2009 om 12:55
quote:sprakss schreef op 29 september 2009 @ 12:51:
.
i rest my case..
je doet zelf de dingen die je vriendje ook doet.. maar als hij dan zegt van ow hier wordt ik onzeker van dan is 90% van de reacties: man stel je niet zo aan....ze is toch bij je wat wil je nog meer!
.
i rest my case..
je doet zelf de dingen die je vriendje ook doet.. maar als hij dan zegt van ow hier wordt ik onzeker van dan is 90% van de reacties: man stel je niet zo aan....ze is toch bij je wat wil je nog meer!
dinsdag 29 september 2009 om 13:02
Niets is lelijker dan iemand die jaloers is.....
Lekker laten kijken en misschien nog even zeggen, vind je haar mooi? Ze heeft iid mooie benen/haar/lichaam/uitstraling....als het werkelijk zo is, of vragen wat hij zo mooi aan haar vindt.
Ik ben al 18 jaar samen met RC en hij kijkt en ik soms ook, houd het spannend, en ik zeg ook mijn mening, ook als ik echt vind dat het niet mooi is en soms is het andersom.
GRTZ M
Lekker laten kijken en misschien nog even zeggen, vind je haar mooi? Ze heeft iid mooie benen/haar/lichaam/uitstraling....als het werkelijk zo is, of vragen wat hij zo mooi aan haar vindt.
Ik ben al 18 jaar samen met RC en hij kijkt en ik soms ook, houd het spannend, en ik zeg ook mijn mening, ook als ik echt vind dat het niet mooi is en soms is het andersom.
GRTZ M
Je bent niet ongelukkig door wat je meemaakt, maar je bent ongelukkig door de manier hoe je ermee omgaat