Vriend lelijk

01-10-2020 08:25 127 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen iedereen!

Ik val maar direct met de deur in huis, ik vind mijn vriend best lelijk. We gaan nu al bijna 2 jaar met elkaar en ik kan mij geen leven zonder hem
Bedenken, hij is mijn soulmate en ik wil altijd met hem zijn. De seks is ook goed en we zijn echt beste vrienden van elkaar. Soms als ik hem aan zie lopen kijk ik hem aan en denk ik “goh wat ben jij lelijk”. Ik weet dat dit heel gemeen is maar het is echt geen knappe jongen... vrij vol en vol gezicht, een bril en hij loopt ook best raar ook is hij evenlang als ik. Hij heeft ook autisme trekjes en dat zie je echt terug in zijn uiterlijk. Ik hou onze relatie al 2 jaar verborgen omdat ik me schaam voor hem bij mijn familie en vrienden. Uiterlijk doet mij niet super veel dus super knap hoeft iemand niet te zijn maar hij word wel echt gezien als lelijk bij andere... Ik vind hem wel knapper als voorheen want als je blijkbaar verliefd word dan ga je iemand knapper vinden terwijl diegene dat helemaal niet is. Mijn moeder heeft ooit ook gezegd dat hij er anders uit ziet als andere en dus totaal geen jongen voor mij is. Vele zeggen dat je een relatie moet stoppen als je hem zo lelijk vindt maar dat zou ik niet kunnen.. ik heb nog nooit zo een goed persoon als hem gevonden in mijn leven. Ik heb hem weleens gezegd dat hij een wel wat beter aan zn uiterlijk moet werken en tijdens een ruzie heb ik weleens gezegd dat hij wel wat mag afvallen en lenzen moet nemen. Ik weet even niet meer wat ik moet doen nu :( moet ik er met hem nog een keer over praten? Ik kan natuurlijk niet voor altijd onze relatie geheim houden maar als jullie een foto van hem zagen zouden jullie mij uitteraard begrijpen.
Ah.. Vind ik wel zielig voor je vriend, want zoals ik lees is het een lieverd.
Persoonlijke verzorging en hygiëne is gewoon belangrijk en daar mag je je vriend best op aanspreken en delen dat je hem soms niet zo hygiënisch vind.

Ik heb zelf een vriend en anderen vinden hem niet knap, dat weet ik. Hij is ook niet de knapste, maar ik ook niet. En toch kan ik denken van: wauw, wat zie jij er goed uit!

Je valt niet zomaar op een persoon, denk ik.. Je moet iets aantrekkelijk aan hem vinden, anders val je niet op hem.
'How you love yourself is how you teach others to love you.´
Het is jouw leven, dus zou mij niets aantrekken wat de rest er van vindt.
Als jij je fijn bij hem voelt is dat toch het aller belangrijkste.
En sommige mensen die minder mooi zijn, maar een top karakter hebben worden daardoor ook knapper.
Aan de persoonlijke hygiëne zou ik wel iets doen doordat te bespreken.
Toch voel je, je wel asngetrokken tot hem want de seks is goed.
Ik heb ook wel eens een minder mooi vriendje gehad maar hij was zo humoristisch dat hij daardoor erg aantrekkelijk was en heb ook een mega knappe jongen gehad die het ook van zich zelf wist en de hele dag voor de spiegel zat te kijken vreselijk karakter. Dus uiteindelijk als ik terug kijk was de minder mooie man aantrekkelijk dan de knappe.
Kies voor jezelf en niet voor de mening van andere het gaat om jou dat jij gelukkig met hem bent.
En zeg hem nooit meer dat hij lelijk is, is voor een mens niet fijn om te horen en kan veel schade brengen. Succes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven